Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, skypan napisał:

A kiedy to ma się dziać ? Przed czy po ?

Nie wiadomo, obstawiam, że w trakcie.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed Embers, bo Johnny Silverhand powraca do roli. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe animacje ostrzy całkiem spoko - akurat się zabierałem za stworzenie postaci melee.

Mam cichą nadzieję że, CDP przy okazji dodatku, da radę zrobić coś na kształt profili na savy postaci.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.12.2022 o 04:48, azgan napisał:

Nowy Trailer z dodatku a raczej Taser 

 

Wiadomo coś więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przechodzę sobie teraz Cyberpunka po cichu, na hardzie. Legendarne noże, pięści, zimna krew i skrytobójstwo. Minimalny rozwój hacków - tylko Przywołanie i Restart optyki, czasem Zwarcie. Wszystkie misje poboczne i kontrakty od fikserów staram się robić niezauważenie. Powiem, że niezła jazda?. Szczególnie przy misjach bardzo trudnych, gdzie cicha eliminacja na razie jest dla mnie niedostępna. No i pojedynki bokserskie, bez pięści goryla, tylko ulepszenia z drzewek Wysportowanie i Walki uliczne.

Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz idę w crafting , jak craftowac najlepsze katanny i ubranie , i Jake perki wybrać konkretnie , jest gdzieś jakiś poradnik do tego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, voltq napisał:

Teraz idę w crafting , jak craftowac najlepsze katanny i ubranie , i Jake perki wybrać konkretnie , jest gdzieś jakiś poradnik do tego ?

W pierwszym przejściu wymaksowałem sobie wytwarzanie, żeby móc wytwarzać epickie a później legendarne przedmioty - najlepszą katanę zrobisz sobie sam - schematy kupisz, lub wpadną w trakcie gry. W całej grze OP jest katana byakko, dostaniesz ją bodajże po wykonaniu wszystkich zleceń od Wakako Okada. To jest katana, gdzie cios zadajesz z doskokiem do przeciwnika - po prostu miażdży.

Ubrania też sobie maksowałem wybierając te z największą ilością gniazd. Wzmocnienie poprzez świeżo wywarzane, coraz potężniejsze amadrillo.

Do tego wszczep podwójne serce, najmocniejszy pancerz podskórny. Generalnie wszczepy na zdrowie, pancerz i szybkość. Perki na szybkość, obrażenia... 

Tak było za pierwszym razem - stałem się tak mocny, że nie było dla mnie wyzwania.

Teraz pancerz wzmacniam tylko nieznacznie - obecnie mam 600 - staram się unikać kul i ciosów.

Wzmacniam natomiast noże, szybkość i jakość skradania, a do zadań podchodzę raczej jak do zagadek środowiskowych.

P.S.

Ogólna porada - w sklepach z rupieciami można dorwać tanie materiały do craftingu - obkupiłem się w legendarne i epickie u takiego jednego w slumsach w Kabuko.

W tej chwili na mapie mam ze 3 takie sklepy - w tym jeden na tym targowisku przy Jig-Jig street (pod szkalnym dachem).

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z kupnem Cyberpunka czekałem aż wymienię komputer a że komputer już jest to  i w końcu zamierzam kupić grę jak pojawi się na wyprzedaży zimowej. 

I teraz pytanie do wyjadaczy. Czy idzie tu zepsuć totalnie postać do tego stopnia że jedynym ratunkiem będzie zaczęcie od nowa? Nie chcę sobie za dużo spoilerować i pewnie będę chciał posprawdzać parę różnych styli gry aż znajdę coś dla siebie więc pewnie trochę zmarnowanych punktów się trafi (no chyba że są respece dostępne). 

Ewentualnie są jakieś buildy "lepsze" od innych na pierwsze przejście gry? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Asag napisał:

Z kupnem Cyberpunka czekałem aż wymienię komputer a że komputer już jest to  i w końcu zamierzam kupić grę jak pojawi się na wyprzedaży zimowej. 

I teraz pytanie do wyjadaczy. Czy idzie tu zepsuć totalnie postać do tego stopnia że jedynym ratunkiem będzie zaczęcie od nowa? Nie chcę sobie za dużo spoilerować i pewnie będę chciał posprawdzać parę różnych styli gry aż znajdę coś dla siebie więc pewnie trochę zmarnowanych punktów się trafi (no chyba że są respece dostępne). 

Ewentualnie są jakieś buildy "lepsze" od innych na pierwsze przejście gry? 

Builda tworzysz przez kilkadziesiąt godzin reagując na bieżąco na swoje potrzeby. Nie da się tego zupełnie popsuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, tgolik napisał:

W pierwszym przejściu wymaksowałem sobie wytwarzanie, żeby móc wytwarzać epickie a później legendarne przedmioty - najlepszą katanę zrobisz sobie sam - schematy kupisz, lub wpadną w trakcie gry. W całej grze OP jest katana byakko, dostaniesz ją bodajże po wykonaniu wszystkich zleceń od Wakako Okada. To jest katana, gdzie cios zadajesz z doskokiem do przeciwnika - po prostu miażdży.

Ubrania też sobie maksowałem wybierając te z największą ilością gniazd. Wzmocnienie poprzez świeżo wywarzane, coraz potężniejsze amadrillo.

Do tego wszczep podwójne serce, najmocniejszy pancerz podskórny. Generalnie wszczepy na zdrowie, pancerz i szybkość. Perki na szybkość, obrażenia... 

Tak było za pierwszym razem - stałem się tak mocny, że nie było dla mnie wyzwania.

Teraz pancerz wzmacniam tylko nieznacznie - obecnie mam 600 - staram się unikać kul i ciosów.

Wzmacniam natomiast noże, szybkość i jakość skradania, a do zadań podchodzę raczej jak do zagadek środowiskowych.

P.S.

Ogólna porada - w sklepach z rupieciami można dorwać tanie materiały do craftingu - obkupiłem się w legendarne i epickie u takiego jednego w slumsach w Kabuko.

W tej chwili na mapie mam ze 3 takie sklepy - w tym jeden na tym targowisku przy Jig-Jig street (pod szkalnym dachem).

 

 

Dzięki , chodziło mi oto gdzie kupić/znaleźć schematy i czy odrazu wytwarzać legendarna broń a potem ją ulepszać czy trzeba coś konkretnie zrobić ? 

Godzinę temu, Asag napisał:

Z kupnem Cyberpunka czekałem aż wymienię komputer a że komputer już jest to  i w końcu zamierzam kupić grę jak pojawi się na wyprzedaży zimowej. 

I teraz pytanie do wyjadaczy. Czy idzie tu zepsuć totalnie postać do tego stopnia że jedynym ratunkiem będzie zaczęcie od nowa? Nie chcę sobie za dużo spoilerować i pewnie będę chciał posprawdzać parę różnych styli gry aż znajdę coś dla siebie więc pewnie trochę zmarnowanych punktów się trafi (no chyba że są respece dostępne). 

Ewentualnie są jakieś buildy "lepsze" od innych na pierwsze przejście gry? 

Tylko statystyk nie można resetować więc musisz wybrać czy chcesz iść w solo - siła plus refleks i zabijać przy pomocy ostrzy lub pistoletów karabinów pięści itd , czy netrunnner inteligencja plus opanowanie wtedy hackujesz przeciwników i ewentualnie możesz mieć jakąś cichą broń z tłumikiem albo noże do rzucania , czy techa - tech plus coś innego i walisz wtedy np  z snajperek które przebijają ściany itd , atuty można resetować 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Barnabeusz napisał:

Kurde nawet nie wiedziałem, że będzie dodatek

Nikt nie wiedział. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też macie w najnowszej wersji te migające/mieniące się/skaczące textury w wielu miejscach? "Shimmering pixels" na jakichś przęsłach płotów, siatkach, kratach w oknach, drutach wysokiego napięcia? Dzieje się to nawet kiedy kamera jest nieruchoma i kłuje w oczy, oczywiście mniej, nawet w 4k. No masakrycznie to wygląda i niemal kompletnie znika - co ciekawe - po odpaleniu dlss. Albo pamięć mnie zawodzi albo takie coś dopiero niedawno zaczęło się pojawiać bodajże za sprawą tych nowych technik AA temporal bo w Spidermanie i Guardians jest to samo a serio nie pamiętam czegoś takiego w starszych grach.

Edytowane przez MisterMaster
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od paru dni gram w CP2077 do 1-2 w nocy. Zrobilem wszystkie misje poboczne zlote  i te niebieskie. Jeszcze pewnie z polowe tych niebieskich misji dla policjii. 

Level 43, mozna zaczac fabule :E

Misje niebieskie to straszny badzidew, w kolko to samo. Misje zlote sa spoko, roznorodne i ciekawe.

Moje pierwsze przejscie i pewnie jedyne.

Edytowane przez roman.kosecki88@interia.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.12.2022 o 22:28, roman.kosecki88@interia.pl napisał:

Od paru dni gram w CP2077 do 1-2 w nocy. Zrobilem wszystkie misje poboczne zlote  i te niebieskie. Jeszcze pewnie z polowe tych niebieskich misji dla policjii. 

Level 43, mozna zaczac fabule :E

Misje niebieskie to straszny badzidew, w kolko to samo. Misje zlote sa spoko, roznorodne i ciekawe.

Moje pierwsze przejscie i pewnie jedyne.

No te niebieskie to takie upychacze z generatora, ja je robilem tylko jak byly po drodze. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie przeszedlem gre. Ocenie ja na goraco.

Zzycie z protagnista nie jest nawet troche zblizone do tego z Wiedzmina 3. Historia za bardzo zakrecona. Za wiele sciezek do wyboru. Za duzo mozliwych zakonczen. Linia glownych misji za krotka.

Jestem srednio zadowolony z fabuly. Gameplay super, Budowa postaci moze byc ale odbiego od tej z Wiedzmina 3. Grafika prze prze piekna ale  nie rowna. Ogrom napracowania. Najladniejsze miasto jakie widzialem w grach ale brakuje tego co mialo GTA ze mozna bylo sobie poprostu jezdzic po miescie i bylo to zabawne. Fizyka jazdy samochodem dziwna. Bugi. Srednie historie srodowiskowe. 

Widac ze strasznie duzo pracy poszlo w ta gre ale mam wrazenie ze nie tam gdzie trzeba. Night city moglo by obdzielic dwie-trzy gry historiami fabularnymi, a wyszla jedna srednia historia.

I tak daje grze 9/10 za epickie miasto. Bawilem sie swietnie ale zakonczenie mialem, delikatnie mowiac, rozczarowujace. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy CP otrzymało już opcje włączenia FG dlss 3? 

Edytowane przez Sebastiansbk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, roman.kosecki88@interia.pl napisał:

Wlasnie przeszedlem gre. Ocenie ja na goraco.

Zzycie z protagnista nie jest nawet troche zblizone do tego z Wiedzmina 3. Historia za bardzo zakrecona. Za wiele sciezek do wyboru. Za duzo mozliwych zakonczen. Linia glownych misji za krotka.

Jestem srednio zadowolony z fabuly. Gameplay super, Budowa postaci moze byc ale odbiego od tej z Wiedzmina 3. Grafika prze prze piekna ale  nie rowna. Ogrom napracowania. Najladniejsze miasto jakie widzialem w grach ale brakuje tego co mialo GTA ze mozna bylo sobie poprostu jezdzic po miescie i bylo to zabawne. Fizyka jazdy samochodem dziwna. Bugi. Srednie historie srodowiskowe. 

Widac ze strasznie duzo pracy poszlo w ta gre ale mam wrazenie ze nie tam gdzie trzeba. Night city moglo by obdzielic dwie-trzy gry historiami fabularnymi, a wyszla jedna srednia historia.

I tak daje grze 9/10 za epickie miasto. Bawilem sie swietnie ale zakonczenie mialem, delikatnie mowiac, rozczarowujace. 

Mam trochę zmodyfikowane odczucia i niżej oceniam ten produkt

Główna fabuła stanowczo zbyt krótka , niepotrzebnie wycięli okres pomiędzy 1 zadaniem a ratunkiem Sandry Dorset i przedstawili go w formie śmiesznego 30 sekundowego filmiku , brakuje tego poczucia pięcia się do góry od 0 do bohatera plus dłuższej relacji z jackim welles

Budowa postaci brakuje wyciętych wielu wszczepów , do każdego wszczepu który instalujemy powinien być krótki filmik lub animacja tak jak to mamy pokazane jak Viktor instaluje nam kiroshi i balistic corpoprocesor , powinniśmy mieć możliwość modyfikowania konkretnego ciała wymiana części na chrom, wymiana ręki na sztuczna itd

Brakuje metra , Brakuje biegania po ścianach , konkretnych szybkich uników w locie podczas walki żeby była ona mocno dynamiczna, skoków do przeciwników

Brakuje systemu reputacji gangów  i jakieś interakcji z nimi np trzymamy z jednym gangiem to oni nam pomagają a inny jest wrogo nastawiony inny neutralnie itd

Brakuje reakcji otoczenia na nasze podnoszenie poziomu reputacji od 0 do legendy night city , inni bohaterowie npc itd powinni inaczej nas traktować i reagować na nasze poczynania

Miasto jest duże i fajne z zewnątrz ale w środku jest nudne i puste

Brakuje strzelania podczas jazdy

Garaż dla pojazdów i możliwości modyfikacji aut oraz motocykli 

Brakuje animacją wyboru jedzenia/napojów w ulicznych knajpkach oraz barach itd

Brakuje wykorzystania konkretnego braindance

Brakuje systemu policji na wzór GTA V

Takie wstępne przemyślenia 

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.12.2022 o 07:06, voltq napisał:

Mam trochę zmodyfikowane odczucia i niżej oceniam ten produkt

Główna fabuła stanowczo zbyt krótka , niepotrzebnie wycięli okres pomiędzy 1 zadaniem a ratunkiem Sandry Dorset i przedstawili go w formie śmiesznego 30 sekundowego filmiku , brakuje tego poczucia pięcia się do góry od 0 do bohatera plus dłuższej relacji z jackim welles

Budowa postaci brakuje wyciętych wielu wszczepów , do każdego wszczepu który instalujemy powinien być krótki filmik lub animacja tak jak to mamy pokazane jak Viktor instaluje nam kiroshi i balistic corpoprocesor , powinniśmy mieć możliwość modyfikowania konkretnego ciała wymiana części na chrom, wymiana ręki na sztuczna itd

Brakuje metra , Brakuje biegania po ścianach , konkretnych szybkich uników w locie podczas walki żeby była ona mocno dynamiczna, skoków do przeciwników

Brakuje systemu reputacji gangów  i jakieś interakcji z nimi np trzymamy z jednym gangiem to oni nam pomagają a inny jest wrogo nastawiony inny neutralnie itd

Brakuje reakcji otoczenia na nasze podnoszenie poziomu reputacji od 0 do legendy night city , inni bohaterowie npc itd powinni inaczej nas traktować i reagować na nasze poczynania

Miasto jest duże i fajne z zewnątrz ale w środku jest nudne i puste

Brakuje strzelania podczas jazdy

Garaż dla pojazdów i możliwości modyfikacji aut oraz motocykli 

Brakuje animacją wyboru jedzenia/napojów w ulicznych knajpkach oraz barach itd

Brakuje wykorzystania konkretnego braindance

Brakuje systemu policji na wzór GTA V

Takie wstępne przemyślenia 

Teraz na spokojnie. Po paru dniach myslienia. Mysle ze gra powinna byc kolejne dwa lata w produkcjii. Otrzymalismy produkt nie skonczony. Nawet elementy rpg sa nijakie, budowa postaci nie sprawiala mi frajdy. Ocene podtrzymuje ale daje minusik do dziewiatki 9-/10

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijajac juz kwestie nie wykorzystanego potencjalu gry, nadal zachodze w glowe jak to jest mozliwe, ze gra 2 lata po wydaniu nie zostala dopracowana w stopniu przynajmniej zadowalajacym. Przechodze cyberka jeszcze raz i niedociagniecia w cut scenkach, postacie, ktore nagle sie zacinaja albo nie wiedza co maja robic, wtapiajacy sie w podloge Johnny Silverhand, spadajace fpsy po 30min grania i wiele innych sa wrecz niedopuszczalne. To sa male rzeczy, ktore przeciez mozna poprawic, a oni przez te 2 lata jakby nic nie zrobili, oprocz naprawienia najbardziej razacych bugow. Ciekawy jestem czy z tym dodatkiem wyjdzie jakis wiekszy patch, ktory cos w tej kwestii zmieni czy tylko wydadza DLC, zgarna kaske i odetna sie od tytulu calkowicie.

Edytowane przez Karas
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest kwestia niedziałających podstaw, wszystkie te fixy to tylko łaty "byle działało", ale raczej nikt nie ruszał tam podstawowych mechanizmów, bo musieliby całą grę napisać od nowa - stąd nadal nie ma np. żadnego sensownego AI policji, bo wymagałoby grzebania głębiej niż poprawienia jakiegoś memory leaka czy strumienia moczu zostającego w powietrzu, a grzebanie głębiej może wywalić kolejne duże błędy "wyżej" = więcej testów, więcej fixowania.

Anyway, grałem na premierę, gram teraz i powiedzenie, że nie zrobili nic jest bardzo mocnym nadużyciem, bo od 60h~ ze sporą ilością modów nie mam praktycznie żadnych błędów, jakieś lekkie niedociągnięcia są nawet w najbardziej dopracowanych grach, więc już bez przesady, gra jest zupełnie grywalna (na premierę było z tym średniawo), a błędy jakie się tam pojawiają znajdą się nawet w liniowych gierkach Sony, nie mówiąc już o wielkim open worldzie w mieście, w którym cut-scenki nie są nawet typowymi cut-scenkami z odebraniem graczowi kontroli, a możesz sobie przy nich chodzić, także postacie nie siedzą w miejscu, tylko coś tam robią, chodzą, psują (się). Jak dla mnie z poprawkami zrobili bardzo dobrą robotę, doprowadzić do w pełni grywalnego stanu coś, co się wysypuje średnio co 20 minut, z popsutą fizyką, animacjami i skryptami AI i tak zajęło im stosunkowo krótko.

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Karas napisał:

Pomijajac juz kwestie nie wykorzystanego potencjalu gry, nadal zachodze w glowe jak to jest mozliwe, ze gra 2 lata po wydaniu nie zostala dopracowana w stopniu przynajmniej zadowalajacym. Przechodze cyberka jeszcze raz i niedociagniecia w cut scenkach, postacie, ktore nagle sie zacinaja albo nie wiedza co maja robic, wtapiajacy sie w podloge Johnny Silverhand, spadajace fpsy po 30min grania i wiele innych sa wrecz niedopuszczalne. To sa male rzeczy, ktore przeciez mozna poprawic, a oni przez te 2 lata jakby nic nie zrobili, oprocz naprawienia najbardziej razacych bugow. Ciekawy jestem czy z tym dodatkiem wyjdzie jakis wiekszy patch, ktory cos w tej kwestii zmieni czy tylko wydadza DLC, zgarna kaske i odetna sie od tytulu calkowicie.

Czemu mieliby się odcinać od tytułu, który się dobrze sprzedał i DLC też się pewnie dobrze sprzeda? Ludzie ponarzekają i za parę lat kupią kolejną odsłonę, tak jak kupują gry od Bethesdy czy kolejne FIFY i Maddeny. Poza Wiedźminem, to CDP nie ma nic innego do zaoferowania w grach AAA, CP77 jakąś niszę zapełnia, więc na pewno jeszcze będą na nim zarabiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Przemcio666 napisał:

To jest kwestia niedziałających podstaw, wszystkie te fixy to tylko łaty "byle działało", ale raczej nikt nie ruszał tam podstawowych mechanizmów, bo musieliby całą grę napisać od nowa - stąd nadal nie ma np. żadnego sensownego AI policji, bo wymagałoby grzebania głębiej niż poprawienia jakiegoś memory leaka czy strumienia moczu zostającego w powietrzu, a grzebanie głębiej może wywalić kolejne duże błędy "wyżej" = więcej testów, więcej fixowania.

Anyway, grałem na premierę, gram teraz i powiedzenie, że nie zrobili nic jest bardzo mocnym nadużyciem, bo od 60h~ ze sporą ilością modów nie mam praktycznie żadnych błędów, jakieś lekkie niedociągnięcia są nawet w najbardziej dopracowanych grach, więc już bez przesady, gra jest zupełnie grywalna (na premierę było z tym średniawo), a błędy jakie się tam pojawiają znajdą się nawet w liniowych gierkach Sony, nie mówiąc już o wielkim open worldzie w mieście, w którym cut-scenki nie są nawet typowymi cut-scenkami z odebraniem graczowi kontroli, a możesz sobie przy nich chodzić, także postacie nie siedzą w miejscu, tylko coś tam robią, chodzą, psują (się). Jak dla mnie z poprawkami zrobili bardzo dobrą robotę, doprowadzić do w pełni grywalnego stanu coś, co się wysypuje średnio co 20 minut, z popsutą fizyką, animacjami i skryptami AI i tak zajęło im stosunkowo krótko.

Nic nie zrobili bylo w mniemaniu dodaniu tych wszystkich wycietych rzeczy, ktore de facto w grze mialy byc. Gra jest grywalna oczywiscie i wiekszosc rzeczy dziala tzn w formie ktora wypuscili dwa lata temu, ale co z calym swiatem przez nich stworzonym? Nie warto by bylo usiasc i przez dwa, trzy lata pododawac wycieta fabule w formie DLC, ulepszyc kolizje w samochodach, dodac mozliwosc kupowania jedzenia lub ulepszen na straganach, metro, i wiele wiele innych. Skoro amatorzy moderzy potrafia dodac tak wiele malych przydatnych rzeczy to tym bardziej oni potrafia. Do tego Wisiek pokazuje, ze gry moga byc wydane 5-7 lat temu, ale ludzie do perelek wracaja i sprzedaz nawet po wielu latach bedzie, wiec czemu tytulu poprostu nie rozwijac. Szkoda, bo swiat, ktory stworzyli jest fenomenalny, jak zwykle kierownictwo wszystko pospulo... lub byc moze silnik i zbyt ambitne plany nie pozwolily na stworzenie gry, ktora by wszystkich zadowolila. 

 

Fidell chodzi mi bardziej od tej czesci... nie od IP. Wydaje mi sie, ze wydadza DLC i potem calkowicie skupia sie na kolejnej czesci na UE5 i innych tytulach i CP2077 pozostanie na wieki 'niedorobiony' ;) ... chociaz z drugiej strony moze za 10 lat zdecyduja sie na 'remake' na UE7 i wtedy wszystko poprawia ;)

Edytowane przez Karas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...