Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Długo zwlekałem z zakupem gry, na początku ze względu na słabe opinie po starcie, następnie chciałem ukończyć kilka innych tytułów. Te zdążyłem już ukończyć i podobno w CP2077 zrobiono masę poprawek, a gra z wielkiego rozczarowania stała się grywalna i już wysoko oceniana, więc zdecydowałem się na zakup i rozpoczęcie rozgrywki.

Po około 10h rozgrywki muszę stwierdzić, że gra niestety nadal wygląda na fazę beta. Na prawdę idzie wyczuć ogromny potencjał, który mógłby roznieść scenę, ale pojawiające się 'bugi' są nieakceptowalne, żeby taki tytuł uzyskać.

Chciałbym się zapytać, czy to normalne przy najnowszej wersji gry, gdzie jeżdżąc pojazdem przez miasto przy dużej prędkości, okazuje się, że na drodze jesteśmy zupełnie sami, brak innych pojazdów i przechodniów, jakby nic nie nadążało się wczytywać, a chwili jadąc prostą drogą znika asfalt, wczytuje się inna droga, a sama postać buguje się i spada w dół gdzieś pod mapę?

Dzieje się tak, gdy podróż trwa dłuższy czas, natomiast przy krótszej trasie miasto również jest puste, natomiast 'wczytanie' przechodniów i innych pojazdów odbywa się dopiero po wyjściu z pojazdu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci kolego że mam w tej grze już 70 godzin ponieważ robię wszystkie zadania na Maja i jeszcze mi się takie rzeczy nie zdarzyły co prawda czasami widać  że tekstury się lądują w oddali ale nie aż takie rzeczy o których piszesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 9.04.2024 o 02:40, Flexior napisał:

 

Dzieje się tak, gdy podróż trwa dłuższy czas, natomiast przy krótszej trasie miasto również jest puste, natomiast 'wczytanie' przechodniów i innych pojazdów odbywa się dopiero po wyjściu z pojazdu.

 

Napisz jaki masz sprzęt. Takie objawy były na premierę na PS4 i słabych laptopach z HDD. Dzisiaj gra jest dużo bardziej wymagająca sprzętowo więc ważne na czym grasz.

Edytowane przez tgolik
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gęstość tłumów ustaw na max bo z tego co piszesz wychodzi, że tego nie zrobiłeś. Poza Night City to normalne, że ruch będzie mniejszy ale w samym mieście, szczególnie bliżej centrum często trzeba było się przeciskać między innymi pojazdami, pieszych na chodnikach również nie brakowało.

Edytowane przez caleb59
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Flexior napisał:

jeżdżąc pojazdem przez miasto przy dużej prędkości, okazuje się, że na drodze jesteśmy zupełnie sami, brak innych pojazdów i przechodniów, jakby nic nie nadążało się wczytywać, a chwili jadąc prostą drogą znika asfalt, wczytuje się inna droga, a sama postać buguje się i spada w dół gdzieś pod mapę?

Takich cyrkow nie mialem od premiery, cos zdecydowanie niedomaga.  Mialem problem z umierajacym SSD/NVME kilka miesiecy temu i podobne objawy byly w Avatarze, przenies gre na inny/szybszy dysk.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, tgolik napisał:

Napisz jako masz sprzęt. Takie objawy były na premierę na PS4 i słabych laptopach z HDD. Dzisiaj gra jest dużo bardziej wymagająca sprzętowo więc ważne na czym grasz.

Procesor: Intel i5-8400 2,8Ghz

Karta graficzna: MSI RTX 3060 Ti

RAM: GOODRAM 16GB (2x8GB) 3000MHz CL16 IRDM X Black

Monitor: Acer Nitro VG240YBMIIX

Płyta główna: ASRock Z370 PRO4

Dysk: Toshiba P300 1TB 3.5" SATA III

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No to wszystko jasne stary dysk talerzowy przez który pewnie wszystko się doczytuje z opóźnieniem. Skończyłem nie dawno Cyberpanka, teraz kończę dodatek Widmo Wolności i powiedziałbym, że jest bardzo gęsto w porównaniu do takiego GTAV. Zarówno na na ulicy w mieście, gdzie częśto trzeba sie przeciskać przez samochody jak i piesi na chodnikach w wielu miejscach to nawet bym powiedział, że korki są. Sprawdź jak masz ustawioną gęstość tłumu w ustawieniach graficznych. Na doczytywanie pomoże zainstalowanie gry choćby na zwykłym SSD.

Edytowane przez skunRace
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@FlexiorNa 100% dysk, w obecnych czasach nvme to standard do gier. Ta plyta obsluguje gen3 jak dobrze pamietam, kup nawet najtanszy i bedzie smigac.

Edytowane przez Sheenek
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, już nawet w konsolach są zwykłe SSD z możliwością dołożenia nvme, na zwykłym talerzu ostatni raz grę w 2012 roku instalowałem

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

PS5 wewnetrzne ssd tez jest na nvme (cos ponad 5GBps), a nie sata, bo chyba to miales na mysli jako zwykle ssd?

Edytowane przez Sheenek
  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodali jakoś ostatnio obsługę tego głośniczka w padzie? Dziś odpaliłem a tam dźwięki i nawet cześć dialogów słychać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie zrozumiem co sie dzieje z oświetleniem twarzy w tej grze po włączeniu PT 🤣

Jakby każdy w ryja dostał jakimś plastikiem z domieszką plasteliny.

  • Like 2
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda trochę jakby Judy przesadziła ze szpachlą i solarium :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada to jakby sposob cieniowania twarzy totalnie nie wspolgral z PT. Zmiany sa okropne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, bbandi napisał:

 

Syndrom "uncanny valley" coraz silniejszy, kolejne studio co musi mocno popracować nad animacjami twarzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 13.04.2024 o 20:36, kadajo napisał:

Nigdy nie zrozumiem co sie dzieje z oświetleniem twarzy w tej grze po włączeniu PT 🤣

Jakby każdy w ryja dostał jakimś plastikiem z domieszką plasteliny.

Postać jest lepiej osadzona w otoczeniu, ponieważ model lepiej reaguje na światło, w tym odbite, więc brak wyraźnych konturów i różnic w oświetleniu. Nie grałem w CP2077 i dla mnie lepiej graficznie wygląda z PT, ale artystycznie niekoniecznie :E 
Przydałoby się zaznaczyć te kontury. Gdy poskaczecie na zapauzowanym materiale, w momencie zmiany wersji, to kompresja filmu nakłada na siebie twarze i można uzyskać fajny efekt. Chociaż to chyba dodany efekt przejścia w montażu. Jeśli uda im się uzyskać pośredni efekt to będzie tylko lepiej.
Pewnie kupię CP2077 dopiero gdy RTX5060ti stanieje wśród używanych :E 

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Flexior nawet na Xbox one nie miałem takich problemów , gra w tej chwili na tle większości gniotów jest topowa brakuje mi tylko tego gryealnego prologu pomiędzy 1 zadaniem a ratunkiem Sandry Dorsett

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tak sobie spokojnie zrobić to drugie podejście po tych 4 latach... trochę Cyberka, trochę w Hogwarcik, trochę w Last Epoch, ale mnie wessało.

Oczywiście jak ogrywałem to w grudniu 2020 to było widać, że jest to arcydzieło, ale było sporo skaz.

Teraz widać od razu, że Cyberpunk to zupełnie inna liga niż cała reszta badziewia AAA.

Mają chłopaki ten storytelling opracowany do perfekcji.

  • Like 2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam że był kiedyś mod który nazywał się jakoś "adaptive path tracing" czy coś takiego. Mod dodawał dodatkowe menu na głównym ekranie gdzie można było ustawić ilość odbić promieni i ilość promieni na pixel dla pathtracingu. Nie mogę tego teraz znaleźć, może ktoś ma linka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, cichy45 napisał:

Pamiętam że był kiedyś mod który nazywał się jakoś "adaptive path tracing" czy coś takiego. Mod dodawał dodatkowe menu na głównym ekranie gdzie można było ustawić ilość odbić promieni i ilość promieni na pixel dla pathtracingu. Nie mogę tego teraz znaleźć, może ktoś ma linka?

Coś tam grzebałem w internecie i przypadkiem znalazłem to: Może wystarczy? Są ustawienia również niższe od oryginału.

 

Edytowane przez musichunter1x
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kurcze to wykorzystanie mikrofonu w padzie niczym nie ustępuje temu co jest w Horizonie. 
Rewelacyjne efekty nawet przy wybieraniu kontaktu w telefonie. W sumie to jak ta gra prezentuje się dziś a co było na premiere… Zjada wiekszosc współczesnych AAA. 

Dla takich wrażeń też powstały OLEDy. 😜

68z0Iyi.jpeg

Edytowane przez Userkamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...