Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jak wypada "optymalizacja" po Patchu 1.23? Sprawdzamy :szczerbaty:

 

Warto było "czekać" 2 miesiące? Jak oceniacie progres CDPR w naprawianiu gry?

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, dawidoxx napisał:

Zainstalowałem dzisiaj gierke na ps4.. o jezu :E 

Też muszę sobie w końcu kupić do kolekcji, już całkiem mocno staniały wersję na konsole i zobaczyć to na własne oczy :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, azgan napisał:

Jak wypada "optymalizacja" po Patchu 1.23? Sprawdzamy :szczerbaty:

 

Warto było "czekać" 2 miesiące? Jak oceniacie progres CDPR w naprawianiu gry?

Wersja PS4 płynnością nie odbiega już od typowych multiplatform.

Natomiast edycja XONe wygląda smutno, choć tutaj akurat gracze się nie skarżą, znając ograniczenia swojego sprzętu. Co ciekawe ocena wersji XONe na ppe.pl to 8,1/10. Może to wynikać z dużego udziału grających na XOneX.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PS4 widac znaczna poprawe, stad pewnie powrot do sklepu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 godzin temu, Sheeneek napisał:

Dla mnie zdecydowanie najwieksze wrazenie robi skala i projekt Night City jako miasta. ...

Mysle ze duzo role w jego pozytywnym odbiorze gra perspektywa z jakiej je zwiedzamy, dla mnie fpp zdecydowanie bylo dobrym wyborem ze strony cdpr.

...

W gta5 przez widok zza plecow miasto w pewien sposob traci na swej wielkosci, aczkolwiek nie wyobrazam sobie gta innaczej.

Miasto szczególnie imponująco wygląda w czasie biegu a w szczególności w czasie biegu połaczonego z podwójnym skokiem, kiedy przeskakujesz nad przchodniami, samochodami albo w czasie parkouru, tam gdzie to możliwe. 

Edytowane przez tgolik
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Na PS4 widac znaczna poprawe, stad pewnie powrot do sklepu.

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Element Wojny napisał:

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

A to jakas nowosc, ze duze gry AAA nie potrafia utrzymac na PS4 30fps 🤣

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
11 minut temu, Element Wojny napisał:

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

Teraz to pojechales, nie wiem czy wiesz ale praktycznie wiekszosc multiplatform z ostatnich 2 lat nie trzyma stabilnych 30fps na ps4.

To jak teraz dziala na konsolach to jest zloto, naprawdy swietna wydajnosc jak na tak stary sprzet. Nie wiem czy i jakim kosztem jakosci obrazu jest to okupione bo az tak sie nie zaglebialem w konsole, ciekawe tez czy babole graficzne ktore bylo widac czesciej na konsolach dalej sa obecne czy to tez naprawili.

Edytowane przez Sheeneek
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Element Wojny napisał:

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

Pierwszy z brzegu przykład:

Red Dead Redemption 2 PS4, XOne spadki fps do 25 klatek

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ba, nawet exy sony z ostatniego roku nie trzymaja stalych 30fps np GoT wiec to juz wyglada na polowanie na czarownice w tym momencie ;) 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Sheeneek napisał:

Ba, nawet exy sony z ostatniego roku nie trzymaja stalych 30fps np GoT wiec to juz wyglada na polowanie na czarownice w tym momencie ;) 

Tylko cyberglitch mial spadki poniżej 10 fps po premierze -_-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, voltq napisał:

Tylko cyberglitch mial spadki poniżej 10 fps po premierze -_-

A czytasz ze zrozumieniem ze dyskusja dotyczy wydajnosci obecnie na najnowszym paczu ? To ze wczesniej praktycznie nie dzialalo na ps4 to nic nowego, teraz smiga swietnie, na poziomie wiekszosci AAA i nawet EX sony nie dzialaja lepiej pod wzgledem fps (GoT).

Edytowane przez Sheeneek
  • Thanks 1
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Sheeneek napisał:

Ba, nawet exy sony z ostatniego roku nie trzymaja stalych 30fps np GoT wiec to juz wyglada na polowanie na czarownice w tym momencie ;) 

A jak mają trzymać jak w 60 można w nie grać?🤭

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ODIN85 napisał:

A jak mają trzymać jak w 60 można w nie grać?🤭

Pokaż grę z ostatnich kilkunastu miesięcy, która na podstawowym PS4 pozwala na 60 fps.

No, chyba, że sobie żartowałeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ostatni rok to już są exy na Ps5 i o tym mówię.

 Tlou 2 Morales Ds Returnal Ratchet 

Edytowane przez ODIN85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dropy na ps4 poniżej 30fps to nic nie zwykłego. Zresztą i na pro też się trafia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, ODIN85 napisał:

Ostatni rok to już są exy na Ps5 i o tym mówię.

 Tlou 2 Morales Ds Returnal Ratchet 

Ojj Odin, tu mowa o PS4 i EX na nie. Akurat TLoU2 ladnie dzialal na pro w 30fps, na zwyklym ps4 to nie jestem pewien. Ale np GoT juz mial spadki nawet na Pro, wiec nie wiem jak mozna marudzic na to ze nie ma solidnych 30 jak nawet dzieciatka Sony tutaj nie domagaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba że tak🤗

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, ODIN85 napisał:

Ostatni rok to już są exy na Ps5 i o tym mówię.

 Tlou 2 Morales Ds Returnal Ratchet 

CP2077 chodzi na moim PS5 jak złoto w 60 klatkach. Tak, jak w TLOU2 doczytują się tekstury (w TLOU2 widać doczytywanie w czasie jazdy samochodem lub konnej oraz w trakcie gwałtownych zmian perspektywy). W obu grach nie przeszkadza to w żadnym stopniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, tgolik napisał:

No dobra ale co to ma wspólnego z RDR2 ? Gra Rockstara też została wywalona z PSStore ?

Z tego co pamiętam CP2077 miał wrócić do PSStore "po spełnieniu pewnych standardów/wymogów". Jeśli standardem jest to że nie może utrzymać 30fps'ów to ja dziękuję za takie granie. A to że w poprzedniej generacji XOne miał gorsze osiągi, gorsze rozdzielczości i prawie w żadnej grze nie był w stanie dorównać PS4 (wolniejsza pamięć, część pamięci zablokowana, trudności z implementacją) to chyba każdy wie.

Mam wrażenie że to jest taki powrót na zasadzie "bo jak nie teraz to kiedy ?". Pewnie CDPR poinformowało Sony że więcej już nie zdziałają i piłka jest po ich stronie. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
12 minut temu, Element Wojny napisał:

No dobra ale co to ma wspólnego z RDR2 ? Gra Rockstara też została wywalona z PSStore ?

Z tego co pamiętam CP2077 miał wrócić do PSStore "po spełnieniu pewnych standardów/wymogów". Jeśli standardem jest to że nie może utrzymać 30fps'ów to ja dziękuję za takie granie. A to że w poprzedniej generacji XOne miał gorsze osiągi, gorsze rozdzielczości i prawie w żadnej grze nie był w stanie dorównać PS4 (wolniejsza pamięć, część pamięci zablokowana, trudności z implementacją) to chyba każdy wie.

Wiele gier nie trzyma 30fps stalych i jakos w innych tematach nie piszesz na ten temat? Do tego uwazasz to za problem grajac w to na innej platformie. Konsolowiec grajacy na ps4 nie zwroci na to uwagi bo nie gra z OSD i nie bedzie to zadnym zaskoczeniem , ze gdzies chrupna klatki.

Nie popieram takich spadkow owszem tylko gdyby to byla inna gra to nie zwrocilbys na to uwagi a w temacie CP to zle wiatr zawieje i juz jest placz 🤣

Edytowane przez Phoenixsuple
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Element Wojny napisał:

Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. 

Czyli wychodzi na to że nic więcej nie da się zrobić w tym temacie... 

Imo, jeśli gry nie utrzymują stałych 30 klatek, to w ogóle nie powinny trafiać do sprzedaży na konsole. I tyle. Peceta można zuprejdować, konsoli nie. Trzeba się szanować. Od grania w 20 klatkach bolą oczy i głowa. Żadna przyjemność. A Xbox One to słabiak, powinni coś porządniejszego wtedy wydać. Z jakimś normalnym 6-rdzeniowym procesorem (tylko 2x więcej rdzeni niż X360 8 lat wcześniej!), z ~3 teraflopsy GPU, 200 GB/s przepustowości. Wtedy byłoby znośnie. I dałoby się to zrobić moim zdaniem, gdyby się serio postarali na maxa.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem po filmach na YT z PS4 to liczba przechodniów i samochodów jest już absurdalnie mała, miasto duchów.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
17 minut temu, Kynareth napisał:

Imo, jeśli gry nie utrzymują stałych 30 klatek, to w ogóle nie powinny trafiać do sprzedaży na konsole. I tyle. Peceta można zuprejdować, konsoli nie. Trzeba się szanować. Od grania w 20 klatkach bolą oczy i głowa. Żadna przyjemność. A Xbox One to słabiak, powinni coś porządniejszego wtedy wydać. Z jakimś normalnym 6-rdzeniowym procesorem (tylko 2x więcej rdzeni niż X360 8 lat wcześniej!), z ~3 teraflopsy GPU, 200 GB/s przepustowości. Wtedy byłoby znośnie. I dałoby się to zrobić moim zdaniem, gdyby się serio postarali na maxa.

Widzisz, w obecnej generacji widać że MS wyciągnął wnioski z większości błędów poprzedniej. XOne to była porażka po całości - prawie zawsze jak czytałem jakąś recenzję gier multiplatformowych to było że XOne ma niższą rozdzielczość i mniej klatek niż PS4. Również moim zdaniem 30fps'ów to powinno być absolutne minimum - nie jesteś w stanie spełnić tego warunku to nie rób/nie wydawaj takiej gry. 

Raz w życiu chyba się zdarzyło że próbowałem grać na poziomie 20/25 fps - był to Wiedźmin 2 odpalony lata temu na moim starym laptopie z jakąś makabrycznie fatalną dedykowaną grafą. Nie dałem rady nawet przejść prologu. Problem jednak polega na tym że mój laptop nie był do grania, a te konsole niby są. 

1 minutę temu, bleidd napisał:

Z tego co widziałem po filmach na YT z PS4 to liczba przechodniów i samochodów jest już absurdalnie mała, miasto duchów.

Coś za coś. 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nic nie powinni wydawać na konsole w takim razie😋

16 minut temu, Kynareth napisał:

Imo, jeśli gry nie utrzymują stałych 30 klatek, to w ogóle nie powinny trafiać do sprzedaży na konsole. I tyle. Peceta można zuprejdować, konsoli nie. Trzeba się szanować. Od grania w 20 klatkach bolą oczy i głowa. Żadna przyjemność. A Xbox One to słabiak, powinni coś porządniejszego wtedy wydać. Z jakimś normalnym 6-rdzeniowym procesorem (tylko 2x więcej rdzeni niż X360 8 lat wcześniej!), z ~3 teraflopsy GPU, 200 GB/s przepustowości. Wtedy byłoby znośnie. I dałoby się to zrobić moim zdaniem, gdyby się serio postarali na maxa.

.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...