Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, Kynareth napisał:

Imo, jeśli gry nie utrzymują stałych 30 klatek, to w ogóle nie powinny trafiać do sprzedaży na konsole. I tyle. Peceta można zuprejdować, konsoli nie. Trzeba się szanować. Od grania w 20 klatkach bolą oczy i głowa. Żadna przyjemność. A Xbox One to słabiak, powinni coś porządniejszego wtedy wydać. Z jakimś normalnym 6-rdzeniowym procesorem (tylko 2x więcej rdzeni niż X360 8 lat wcześniej!), z ~3 teraflopsy GPU, 200 GB/s przepustowości. Wtedy byłoby znośnie. I dałoby się to zrobić moim zdaniem, gdyby się serio postarali na maxa.

 

28 minut temu, ODIN85 napisał:

To nic nie powinni wydawać na konsole w takim razie😋

.

Dokladnie, idac takim tokiem rozumowania to tak na pale mozna powiedziec ze polowa gier na PS4 powinna byc wywalona ze sklepu.

 

30 minut temu, Element Wojny napisał:

Widzisz, w obecnej generacji widać że MS wyciągnął wnioski z większości błędów poprzedniej. XOne to była porażka po całości - prawie zawsze jak czytałem jakąś recenzję gier multiplatformowych to było że XOne ma niższą rozdzielczość i mniej klatek niż PS4. Również moim zdaniem 30fps'ów to powinno być absolutne minimum - nie jesteś w stanie spełnić tego warunku to nie rób/nie wydawaj takiej gry. 

Raz w życiu chyba się zdarzyło że próbowałem grać na poziomie 20/25 fps - był to Wiedźmin 2 odpalony lata temu na moim starym laptopie z jakąś makabrycznie fatalną dedykowaną grafą. Nie dałem rady nawet przejść prologu. Problem jednak polega na tym że mój laptop nie był do grania, a te konsole niby są. 

Coś za coś. 

Ehh, szczeze zazwyczaj piszesz bardzo sensownie ale teraz wydaje mi sie ze walnales gafe i zamiast powiedziec "sorry no faktycznie glupota" to ty brniesz dalej w bagno. 

Co ma Xbox z tym wspolnego to nie czaje. Samo Sony nie ma plynnosci w 30fps na PS4  w niektorych swoich exach, wiekszosc gier od kilku lat multiplatformowych tego tez nie ma. Jeszcze teraz wymyslasz standardy co do minimalnego fps przy jakim gre mozna wydac? Zejdz na ziemie, tak sie nie stanie.

To ze z 30fps czasem chrupnie do 27-28 to dla konsolowca nie koniec swiata i ma sie nijak do tego kiedy CP byl faktycznie niegrywalny ale tam non stop bylo mniej niz 20fps. Sprwadz sobie moze specyfikacje PS4 i sie zastanow czego ty wymagasz?

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Sheeneek napisał:

Ehh, szczeze zazwyczaj piszesz bardzo sensownie ale teraz wydaje mi sie ze walnales gafe i zamiast powiedziec "sorry no faktycznie glupota" to ty brniesz dalej w bagno. 

Co ma Xbox z tym wspolnego to nie czaje.

? Przecież to nie ja wrzuciłem filmik z porównaniem do RDR2 i spadkami na poprzedniej generacji, tylko się do niego odniosłem 🤣

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Element Wojny napisał:

? Przecież to nie ja wrzuciłem filmik z porównaniem do RDR2 i spadkami na poprzedniej generacji, tylko się do niego odniosłem 🤣

Przeciez on to wrzucil w odpowiedzi na twoje stwerdzenie i oburzenie:

"Dla mnie to absurd że Sony przywróciło CP2077 w wersji na PS4 gdy gra nadal nie potrafi utrzymać stabilnych 30fps'ów. "

 

Zrobil to zeby ci pokazac ze wiekszosc gier na PS4 nie spelnia tego "standardu" i twoje stwierdzenie jest poprostu bezsensowne i bezpodstawne. Jakby Sony mialo za to gier do sprzedazy nie dopuszczac to malo gier AAA by tam bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
59 minut temu, Sheeneek napisał:

Zrobil to zeby ci pokazac ze wiekszosc gier na PS4 nie spelnia tego "standardu" i twoje stwierdzenie jest poprostu bezsensowne i bezpodstawne. Jakby Sony mialo za to gier do sprzedazy nie dopuszczac to malo gier AAA by tam bylo.

Na PS4 według danych sprzed 2 miesięcy wyszło dokładnie 3232 gier.

@tgolik zamieścił filmik o problemach z RDR2, a Ty z kolei piszesz że takowe problemy ma "większość gier na PS4". Czy Ty czytasz co piszesz ?

Specjalnie szukałem tematów po redditach i różnych forach o grach mających problemy z utrzymaniem klatek na PS4 i znalazłem kilkanaście tematów. 

Jak to było - bezsensowne i bezpodstawne ?....

 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, Kynareth napisał:

Imo, jeśli gry nie utrzymują stałych 30 klatek, to w ogóle nie powinny trafiać do sprzedaży na konsole. I tyle.

Wiesz ile gier musieli by wywalić ze sklepu przy takim podejściu?

3 godziny temu, Kynareth napisał:

A Xbox One to słabiak, powinni coś porządniejszego wtedy wydać. Z jakimś normalnym 6-rdzeniowym procesorem (tylko 2x więcej rdzeni niż X360 8 lat wcześniej!), z ~3 teraflopsy GPU, 200 GB/s przepustowości. Wtedy byłoby znośnie. I dałoby się to zrobić moim zdaniem, gdyby się serio postarali na maxa.

Procek w Xbox One/PS4 rzeczywiście mógł być lepszy, ale nie było szans żeby w 2013 roku upchnąć 3-teraflopsowe GPU.
Taką moc posiadał wówczas HD7950 z TDP 200W.
Same konsole zostały zaprojektowane pod pobór ~150W (ze wszystkim czyli GPU + CPU + RAM + HDD).

3 godziny temu, bleidd napisał:

Z tego co widziałem po filmach na YT z PS4 to liczba przechodniów i samochodów jest już absurdalnie mała, miasto duchów.

Żadna nowość- to już miało miejsce w dużo mniej zaludnionym Wiedźminie 3:
https://www.youtube.com/watch?v=gGf4SVWEw2g

Z opisu pod filmem:
V-Sync: On Resolution: 1920x1080
Nvidia Hairworks: Off
Number of Background Characters: Low (console actually seems lower than this)
Shadow Quality: Medium
Terrain Quality: Medium
Water Quality: High
Grass Density: Medium
Texture Quality: Ultra
Foliage Visibility Range: Medium
Detail Level: Medium
Ambient Occlusion: SSAO All post effects on except vignetting.

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem niedawno cyberpunka (takie mocne 7/10).

Na RTXie 2060 grało się całkiem przyjemnie (spodziewałem się masy bugów, a nic takiego nie miało miejsca). Mam teraz nadzieję, że przez ten niewypał z premierą CD Projekt RED zrazi się do klimatów sci-fi i wrócą do wiedźmina :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To jest kpina! 3fps spadlo :rotfl: Na nowej generacji?? :E

8om8whu.png

 

Edytowane przez Phoenixsuple
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to ma do Cp?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, ODIN85 napisał:

A co to ma do Cp?

Kiepska optymalizacja :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Element Wojny napisał:

Na PS4 według danych sprzed 2 miesięcy wyszło dokładnie 3232 gier.

@tgolik zamieścił filmik o problemach z RDR2, a Ty z kolei piszesz że takowe problemy ma "większość gier na PS4". Czy Ty czytasz co piszesz ?

Specjalnie szukałem tematów po redditach i różnych forach o grach mających problemy z utrzymaniem klatek na PS4 i znalazłem kilkanaście tematów. 

Jak to było - bezsensowne i bezpodstawne ?....

 

Teraz to pokazujesz jakim mistrzem matactwa i wybiorczosci jestes, tylko po to zeby postawic na swoim nawet jak glupote napiszesz. 

Jak juz cytujesz to doczytaj dokladnie, pisalem o grach z ostatnich kilku lat wiec ta codowna liczbe ponad 3k gier mozesz sobie w buty wsadzic juz na wstepie.

W 2 innych postach wyraznie pisalem o grach AAA multiplatformach i tez exach sony. Glupi nie jestes i dobrze wiesz ze w tych twoich czysto statystycznych liczbach co do ilosci gier jest masa crapu ktore graficznie maja bardzo niskie wymagania i tylko po to je wtracasz bo musisz manipulowac zeby z twarza wyjsc.

Jest to oczywiste ze piszemy tu o duzych grach, o tych ktore pchaja wymagania wysoko a nie indie 2d. Bo to oczywiste ze to glownie dla tych gier robi sie testy wydajnosci i wogole jest sens ja sprawdzac. Po to tgolik ci rdr2 przytoczyl zeby pokazac ze nawet R* robi gry ktore stalych 30fps nie maja. I tych wielkich uznanych gier jest mnostwo ktore 30fps nie trzymaja.

Filmik z patcha pokazuje naprawde swietna wydajnosc i jakby taka byla od poczatku akurat na FPS nikt by z tosterem nie plakal. Sam zawsze mialem kazda z konsol PS i mowie to z doswiadczenia a nie tak jak ty z reddita. To samo pisza ci inni ktorzy na tych konsolach grali. Ale ty dalej bedziesz szukal wymowki i dywagowal bez sensu.

I tak, tak wlasnie to bylo, twoje smedzenie na wydajnosc pokazana na tym filmiku jest jak najbardziej bezsensowna i bezpodstawna.

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Paw79 napisał:

Procek w Xbox One/PS4 rzeczywiście mógł być lepszy, ale nie było szans żeby w 2013 roku upchnąć 3-teraflopsowe GPU.
Taką moc posiadał wówczas HD7950 z TDP 200W.
Same konsole zostały zaprojektowane pod pobór ~150W (ze wszystkim czyli GPU + CPU + RAM + HDD).

Dziwi mnie, że ludzie mają takie usprawiedliwiające podejście.

Mogli zaprojektować architektury specjalnie do konsol! GTX 970 też był na 28nm, a zużywał tylko 145W, a GTX 960 120W. No i gdyby się bardziej postarali, to by te konsole na 20nm produkowali. Bo tak planowo to GPU i CPU w 2011 miały być na 28nm (Radeony 5000 w 2009 były na 40, Intel w 2010 na 32), w 2013 na 20nm, a w 2015 na 14nm (Intel na 10).

Prawda jest taka, że poszli na łatwiznę i taniość, bylejakość, aby mało wymagającą gawiedź ucieszyć. Pewnie jako 7-latek też bym się cieszył, podejrzewam.

Przedstawiciele CDPR, Crytek, Epic Games i Ubisoft wypowiadali się, że nie spodziewali się tak słabych podzespołów w "next-genach". No ale co tam im opóźnić rozwój gier na całe 10 lat?

A Wiedźmin III powinien mieć wyższą rozdzielczość tekstur na PC. W Q1 2015 wyszedł Titan Maxwell z 12 GB VRAM (za $999, taniej niż 3080 Ti) i poradziłby sobie z teksturami powyżej "Ultra" bez żadnych problemów.

Teraz to co trzeba zrobić, to całkowicie porzucić tamte paździerze i najlepiej Series S także. Oraz wszystkie słabe pecety i laptopy. Jeśli będzie trzeba, to ja kompa zmienię na lepszego, np. z 6700X i 7700 XT. Pieniądze mam ale nie lubię ich marnować, wydawać nierozważnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpal sobie Tlou2  na Pro i przestań te brednie wypisywać.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ilu z was bez licznika zauważy spadek z 30 do 27 klatek. Myślę że co niektórzy to srogo przesadzają. 

  • Haha 1
  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Skitter napisał:

Ciekawe ilu z was bez licznika zauważy spadek z 30 do 27 klatek. Myślę że co niektórzy to srogo przesadzają. 

Na konsolach pewnie nikt ;) ale na PC bez licznika to ja już od wielu lat nic nie odpaliłem. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, Skitter napisał:

Ciekawe ilu z was bez licznika zauważy spadek z 30 do 27 klatek. Myślę że co niektórzy to srogo przesadzają. 

z 30 na 27 pewnie trudno wyłapać (bo już samo 30 jest lipą), ale z 60 na 57 na PC "czuję" natychmiast i bezproblemowo.

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Element Wojny napisał:

Na konsolach pewnie nikt ;) ale na PC bez licznika to ja już od wielu lat nic nie odpaliłem. 

Digital Foundry na pewno zauważy.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla zdrowia psychicznego i ogólnej frajdy z gry zalecam wyłączenie "licznika" :)

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, Kynareth napisał:

Dziwi mnie, że ludzie mają takie usprawiedliwiające podejście.

Mogli zaprojektować architektury specjalnie do konsol! GTX 970 też był na 28nm, a zużywał tylko 145W, a GTX 960 120W. No i gdyby się bardziej postarali, to by te konsole na 20nm produkowali. Bo tak planowo to GPU i CPU w 2011 miały być na 28nm (Radeony 5000 w 2009 były na 40, Intel w 2010 na 32), w 2013 na 20nm, a w 2015 na 14nm (Intel na 10).

Prawda jest taka, że poszli na łatwiznę i taniość, bylejakość, aby mało wymagającą gawiedź ucieszyć. Pewnie jako 7-latek też bym się cieszył, podejrzewam.

Przedstawiciele CDPR, Crytek, Epic Games i Ubisoft wypowiadali się, że nie spodziewali się tak słabych podzespołów w "next-genach". No ale co tam im opóźnić rozwój gier na całe 10 lat?

A Wiedźmin III powinien mieć wyższą rozdzielczość tekstur na PC. W Q1 2015 wyszedł Titan Maxwell z 12 GB VRAM (za $999, taniej niż 3080 Ti) i poradziłby sobie z teksturami powyżej "Ultra" bez żadnych problemów.

Teraz to co trzeba zrobić, to całkowicie porzucić tamte paździerze i najlepiej Series S także. Oraz wszystkie słabe pecety i laptopy. Jeśli będzie trzeba, to ja kompa zmienię na lepszego, np. z 6700X i 7700 XT. Pieniądze mam ale nie lubię ich marnować, wydawać nierozważnie.

Czekam na to aż zaczną skupić się na pisaniu gier tylko pod Next-Geny oraz PC bo teraz jak w nowych konsolach jest odpowiednik RX6700XT to potencjał jest spory i gry mogą wyglądać dużo lepiej 

 

Z CPU też poszli ładnie do przodu i zamiast Jaguara z tabletów wrzucili solidne 8 rdzeni i 16 wątków w postaci odpowiednika Ryzen 7 3700X 

Może teraz doczekamy się CP2077 w wersji dla Next-Genów skoro poprawili już działanie gry na PS4.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kynareth napisał:

Digital Foundry na pewno zauważy.

Jak do 24 spadnie to każdy zauważy.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, azgan napisał:

Może teraz doczekamy się CP2077 w wersji dla Next-Genów skoro poprawili już działanie gry na PS4.

Wersja na Next Gen pewnie bedzie ubita wciskanym na sile RT w konsolach. Widac w nowym Metro jakim kosztem poszlo wrzucenie RT, a redzi mistrzem kodu nie sa wiec podejrzewam, ze ta nowa wersja bedzie troche przypudrowana obecna wersja chociaz chcialbym sie mylic.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę by Cyberpunka dobrze przygotowali pod nowe konsole. Albo będzie wyglądać średniawo albo będzie działać niemrawo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

Wersja na Next Gen pewnie bedzie ubita wciskanym na sile RT w konsolach. Widac w nowym Metro jakim kosztem poszlo wrzucenie RT, a redzi mistrzem kodu nie sa wiec podejrzewam, ze ta nowa wersja bedzie troche przypudrowana obecna wersja chociaz chcialbym sie mylic.

Oby sobie RT darowali, na konsolach z tym nie poszaleja a szkoda innych detali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież jak nie wrzucą RT to ich Ci wszyscy fani kupujący 3080/3090 za każde pieniądze zmasakrują...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Element Wojny napisał:

Przecież jak nie wrzucą RT to ich Ci wszyscy fani kupujący 3080/3090 za każde pieniądze zmasakrują...

Nie widzę logiki. Przecież kupujący 3080/3090 będą grali na tych kartach właśnie a nie na konsolach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Element WojnyAle to na konsole, tam i tak RT zawiele nie da a koszt ogromny.

CP2077 do wyrwania za £14 na cdkeys wersja gog, jak ktos jeszcze nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...