Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Sheeneek napisał:

@Element WojnyAle to na konsole, tam i tak RT zawiele nie da a koszt ogromny.

I naprawdę sądzisz że hejt się nie wyleje ?

Wielu ludzi kupowało najnowsze konsole czekając miesiącami w kolejkach albo kupując po zawyżonych cenach i jak teraz usłyszą - na samym początku żywota ich konsol - że REDzi im tną RT bo "konsole nie wyrabiają" to znowu będzie medialny ściek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Element Wojny napisał:

I naprawdę sądzisz że hejt się nie wyleje ?

Wielu ludzi kupowało najnowsze konsole czekając miesiącami w kolejkach albo kupując po zawyżonych cenach i jak teraz usłyszą - na samym początku żywota ich konsol - że REDzi im tną RT bo "konsole nie wyrabiają" to znowu będzie medialny ściek. 

Jak będzie wyglądać pc high + podbita rozdzielczość to dlaczego miałby być hejt? Hejt będzie jak będzie znów poniżej 30 fps.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Element Wojny napisał:

I naprawdę sądzisz że hejt się nie wyleje ?

Wielu ludzi kupowało najnowsze konsole czekając miesiącami w kolejkach albo kupując po zawyżonych cenach i jak teraz usłyszą - na samym początku żywota ich konsol - że REDzi im tną RT bo "konsole nie wyrabiają" to znowu będzie medialny ściek. 

Na pewno nie kupowali nowych konsol dla rt🤗

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Saren7 napisał:

Jak będzie wyglądać pc high + podbita rozdzielczość to dlaczego miałby być hejt? Hejt będzie jak będzie znów poniżej 30 fps.

Ale tutaj mówimy o konsolach i ewentualnym wycięciu RT z next-gen update ze względu na ogromne koszty RT. 

Moim zdaniem muszą dać im te RT, nawet na zasadzie wyboru on/off quality/performance inaczej ich zjedzą. 

1 minutę temu, ODIN85 napisał:

Na pewno nie kupowali nowych konsol dla rt🤗

Ale to jest next-gen update kolego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Element Wojny napisał:

Ale to jest next-gen update kolego. 

Poprawienie jakości grafiki jest możliwe nie tylko przez dodanie RT.

Edytowane przez Saren7
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Saren7 napisał:

Poprawie jakości grafiki jest możliwe nie tylko dodanie RT.

Oczywiście, ale RT jest w chwili obecnej najbardziej medialne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj jak ktoś wie co to rt to nie kupi do tego celu bieda konsolę tylko pc na wypasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
11 minut temu, ODIN85 napisał:

Słuchaj jak ktoś wie co to rt to nie kupi do tego celu bieda konsolę tylko pc na wypasie.

O tak bo nagle wszystkim kasa zaczęła wypadać spod łóżka...

PS5 kupię dziś na ebay'u za 500 funtów. Z RT.

Za samą kartę graficzną do PC na której RT działa nieźle - pod warunkiem że jest DLSS - płacę dziś 1000 funtów.

Karty zaś które mogą sobie pozwolić na dobry balans Quality/RT bez bawienia się w DLSS to koszt rzędu 1500-2000 funtów.

Tylko karta graficzna. 

 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestań,na konsoli najpopularniejsze gry to Cod i Fifa i nikt ich dla rt nie kupuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, ODIN85 napisał:

Przestań,na konsoli najpopularniejsze gry to Cod i Fifa i nikt ich dla rt nie kupuje.

To że Ty w takie gry grasz nie znaczy że inni też. 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Optymalizacja według CDPR w Patchu 1.23

Cyberpunk 2077 niemal bez przechodniów na PS4. Night City "miastem duchów" przez poprawę wydajności. Opustoszałe ulice.

Pytanie czy można było to zrobić lepiej wyciskając coś więcej z Jaguara?

3 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

 redzi mistrzem kodu nie sa 

A no nie są co racja to racja 

Edytowane przez azgan
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, azgan napisał:

Oho, wygląda jak Night City w czasie jakiegoś lockdownu - prawie nikogo nie ma na ulicach. 

  • Haha 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wszyscy oglądają Euro 2020 :E

  • Haha 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

I tak skacze jakby miejscami było mniej niż 25 FPS.

 

Edytowane przez Kyle_PL
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
14 minut temu, azgan napisał:

Optymalizacja według CDPR w Patchu 1.23

Cyberpunk 2077 niemal bez przechodniów na PS4. Night City "miastem duchów" przez poprawę wydajności. Opustoszałe ulice.

Pytanie czy można było to zrobić lepiej wyciskając coś więcej z Jaguara?

Dalej kaplica i całe duże graficzne obiekty potrafią się doczytywać po kilku sekundach w trakcie gameplayu :E

Ja od dawna miałem zdanie, że oni tego nawet nie powinni tykać pod konsole starej generacji i robić tylko pod nowe i PC.

To nie jest popierdółkowate miasto jak Novigrad z W3 gdzie i tak musieli mocno ciąć npc i inne obiekty, aby to działało na konsolach. Tutaj jest totalna metropolia która w sumie robi duże wrażenie, no, ale to na PC. Na konsolach jest dalej tragedia.

Rockstar też się niczym nie wychylał, dobrze wiedzieli, że GTA 6 i wielkie miasto to bezsens na konsole tej generacji, więc stworzyli RDR2, otwarte plenery i wycisnęli co się da z tych konsol. Nie porywali się z motyką na słońce jak redzi :E

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Element Wojny napisał:

To że Ty w takie gry grasz nie znaczy że inni też. 

Ja w to nie gram🤗

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, ODIN85 napisał:

Ja w to nie gram🤗

Nie kłam w Call of Duty zawsze grasz singla 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, ODIN85 napisał:

Ja w to nie gram🤗

Ale Ty we wszystko przecież grasz 🤪

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, ODIN85 napisał:

Ja w to nie gram🤗

Kłamiesz. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale na konsoli grają w multi🤗

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, azgan napisał:

 

Pytanie czy można było to zrobić lepiej wyciskając coś więcej z Jaguara?

 

Ciesz się, że CDP nie zastosował "fog of łor" rodem z pierwszego Turoka - 2 metry przed łoczętami - wtedy by się podniósł kwik konsologłowia...:szczerbaty:

Edytowane przez Pioneer83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają "kinowy look" na konsolach. Niech nie narzekają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
16 godzin temu, Element Wojny napisał:

Oho, wygląda jak Night City w czasie jakiegoś lockdownu - prawie nikogo nie ma na ulicach. 

Czekaj a czy przypadkiem CP2077 nie jest wzorowany na Cyberpunk 2020? "Redzi" po prostu dostosowali ruch uliczny w tej grze do realiów tego roku :E

Edytowane przez Kris194
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Biorąc pod uwagę to że w CP77 NPCe nie mają praktycznie żadnego AI, kierowcy jadą po wytyczonych ścieżkach, na nic nie reagują to chyba jednak dało się zrobić coś więcej niż wyciąć praktycznie cały ruch. Skoro nie trzeba robić prawie żadnych obliczeń związanych z NPC to trochę mocy CPU powinno pozostać. Jednak w RDR2, GTA, Watch Dogach czy Assasynach dało się jakiś ruch i liczebność postaci niezależnych zachować na starych konsolach. Widać wyraźnie, że silnik Redów gdzieś przepala zasoby i muszą się ratować w ten sposób. Z resztą kiedyś w CP77 spadłem "pod mapę" i widziałem że gra renderuje samochody w całym mieście mimo, że gracz w tym momencie nie ma możliwości ich zobaczyć. Może właśnie takie bugi powodują nadmierne zużywanie zasobów. Pamiętam też kiedyś prezentacje CDPR gdzie opowiadali o optymalizacji i jako przykład podawali właśnie bugi w kodzie (na przykładzie Wiedzmina 3), gdzie np. były obliczane cienie rzucane przez Słońce dla całej mapy mimo, że gracz widział tylko jej malutki wycinek co było marnowaniem mocy obliczeniowej. Nie zdziwił bym się jakby w CP77 były podobne kwiatki.

Edytowane przez bleidd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...