Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.06.2021 o 19:57, kadajo napisał:

Ta a potem się okaże ze taka promocja to była na kradzionych kartach zrobiona i cyk permban na koncie PSN 😂

Ogólnie jak kupujesz w dużych pewnych sklepach to nie ma co się obawiać. Kupujesz taniej bo np. nie płacisz VAT 23% :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, tgolik napisał:

Sądzę, że większość aktywnych graczy playstation stanowią dzisiaj właściciele PS4 pro i PS5.

PS5 sprzedało się do tej pory w liczbie 9mln (dane sprzed 3 dni), ale PS4 sprzedało się do dziś w liczbie 116mln konsol - z tego aż 7,2mln tylko w zeszłym roku. Ocenia się że wersja PS4 Pro to w najlepszym wypadku 1/4 wszystkich sprzedanych PS4. 

Biorąc pod uwagę ilość PS4 na rynku w stosunku do ilości PS4 Pro /PS5 - nawet zakładając już całkiem sporą ilość popsutych czy nie używanych PS4 - i bardzo niskie ceny używek w ostatnich miesiącach - sądzę że znacznie więcej osób nadal używa PS4 w stosunku do PS4 Pro/PS5. 

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Element Wojny napisał:

PS5 sprzedało się do tej pory w liczbie 9mln (dane sprzed 3 dni), ale PS4 sprzedało się do dziś w liczbie 116mln konsol - z tego aż 7,2mln tylko w zeszłym roku. Ocenia się że wersja PS4 Pro to w najlepszym wypadku 1/4 wszystkich sprzedanych PS4. 

Biorąc pod uwagę ilość PS4 na rynku w stosunku do ilości PS4 Pro /PS5 - nawet zakładając już całkiem sporą ilość popsutych czy nie używanych PS4 - i bardzo niskie ceny używek w ostatnich miesiącach - sądzę że znacznie więcej osób nadal używa PS4 w stosunku do PS4 Pro/PS5. 

Chodzi mi o aktywnych graczy. Założyłem, że większość z tych ponad 100 mln konsol gdzieś tam leży po domach i się kurzy. Przyjąłem też, że PS4pro i PS5 kupowali bardziej świadomi gracze (raczej nie bywał to prezent komunijny jak zwykłe PS4), którzy więcej grają i częściej kupują gry. Ale może się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak wygląda Cyberpunk 2077 na ps4 slim? Zapraszam na podcast na ten temat:

 

Edytowane przez 60fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, ODIN85 napisał:

Dodatek będzie w tym roku?

Nie będzie. Na prezentacji inwestorskiej roadmapa nie posiadała płatnych dodatków w obecnym roku. Mało tego, nie było o nich mowy czy mogą się pojawić w przyszłym roku.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 minut temu, MaxaM napisał:

Nie będzie. Na prezentacji inwestorskiej roadmapa nie posiadała płatnych dodatków w obecnym roku. Mało tego, nie było o nich mowy czy mogą się pojawić w przyszłym roku.  

W tym roku mają być te darmowe DLC + next'gen update i zapewne na tym koniec. 

Jeżeli oni jednak naprawdę chcą cokolwiek uratować w temacie przyszłości CP2077, to dodatki fabularne muszą zostać w tym roku chociaż zapowiedziane. 

 

@ODIN85

Zrzut-ekranu-2021-06-24-211526

Screenshot z tego filmiku po patchu 1.23 na PS4. Jak teraz przypominam sobie ten początek u siebie to naprawdę mi żal posiadaczy PS4. Przecież to jest jakiś Lockdown Edition - ja w tej scenie miałem tłumy ludzi a tu jest może z 5-6 osób. W życiu nie grałbym w takiej wersji...

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak leci się tylko fabułę i leci od punktu do punktu to się nie zwraca na to uwagi🤗

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatki to powinni za darmo wydać w ramach rekompensaty za tego gniota. 

  • Like 1
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, ODIN85 napisał:

Jak leci się tylko fabułę i leci od punktu do punktu to się nie zwraca na to uwagi🤗

Super, ale w takim wypadku po co komu takie miasto ? Wystarczyłoby kilka pomniejszych hubów jak w Deusie i byłoby cacy. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mogli pójść tą drogą co Deus bo i tak tu nie ma co robić i miasto to makieta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Element Wojny napisał:

Super, ale w takim wypadku po co komu takie miasto ? Wystarczyłoby kilka pomniejszych hubów jak w Deusie i byłoby cacy. 

Myślę, że to miasto miało być bazą dla odwołanego CP2077 Online.

Poza tym wypełnią je częściowo nadchodzące płatne dodatki.

  • Haha 1
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, tgolik napisał:

Myślę, że to miasto miało być bazą dla odwołanego CP2077 Online.

Poza tym wypełnią je częściowo nadchodzące płatne dodatki.

W pierwszej kolejności niech wypełnią Pacyfikę bo tam legalnie nic nie ma. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam ma być pierwszy dodatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ODIN85 napisał:

Tam ma być pierwszy dodatek.

No to rewelacja. Teraz niech tylko odwalą jakąś mega fabułę na poziomie Serc z Kamienia a kto wie może przygarnę za 3,50 w jakiejś promocji 🤣

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No te braki ludzi wygladaja slabo, bardzo slabo. Dla mnie na PC to dodawalo sporo do atmosfery duzego miasta, i mimo ze npc inteligencja nie grzeszyli stwarzali atmosfere jaka czuje sie zyjac w wielkim miescie gdzie non stop trzeba wymijac ludzi i wszedzie jest ich pelno.

Az z ciekawosci sprawdze jak to wyglada na PS5 i Pro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
18 minut temu, Sheeneek napisał:

No te braki ludzi wygladaja slabo, bardzo slabo. Dla mnie na PC to dodawalo sporo do atmosfery duzego miasta, i mimo ze npc inteligencja nie grzeszyli stwarzali atmosfere jaka czuje sie zyjac w wielkim miescie gdzie non stop trzeba wymijac ludzi i wszedzie jest ich pelno.

Az z ciekawosci sprawdze jak to wyglada na PS5 i Pro.

Na Xbox One ten problem może zniknąć dosłownie w przyszłym tygodniu. AMD właśnie wypuściło FSR zarówno na obecną jak i poprzednią generację konsol MS. Teraz uzyskanie większej ilości klatek przy większym zagęszczeniu nie powinno być już żadnym problemem. Pytanie czy Sony zrobi to samo w wypadku wersji PS4. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu FSR ma pomóc w przypadku wolnego CPU i HDD? :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 minut temu, Isharoth napisał:

A czemu FSR ma pomóc w przypadku wolnego CPU i HDD? :E

Jak to było ? Coś za coś. 

Na problemy z CPU i HDD FSR nic nie poradzi, ale doda te kilka-kilkanaście klatek których tak bardzo brakuje na poprzedniej generacji konsol. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jeśli fpsy są ograniczone nie z powodu GPU a z powodu CPU? Za szybko na takie wnioski.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, Element Wojny napisał:

W pierwszej kolejności niech wypełnią Pacyfikę bo tam legalnie nic nie ma. 

Idealne miejsce na jeden z dodatków.

2 godziny temu, Sheeneek napisał:

No te braki ludzi wygladaja slabo, bardzo slabo. Dla mnie na PC to dodawalo sporo do atmosfery duzego miasta, i mimo ze npc inteligencja nie grzeszyli stwarzali atmosfere jaka czuje sie zyjac w wielkim miescie gdzie non stop trzeba wymijac ludzi i wszedzie jest ich pelno.

Az z ciekawosci sprawdze jak to wyglada na PS5 i Pro.

Na PS4 pro wygląda świetnie i strzela się satysfakcjonująco. Betonowe 30 klatek i dobre tekstury. Na PS5 z kolei gładkie 60 fps ale widać tutaj bardziej niż na PS4pro, że grafika jast na medium. W obu przypadkach ruch uliczny i piesi z 5 razy mniejsze niż na PC. 

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wiadomo już jak wersja na nowe konsole będzie wyglądała od strony rozdzielczości i klatek na sekundę dla XBOX SS oraz XBOX SX?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Element Wojny napisał:

Na Xbox One ten problem może zniknąć dosłownie w przyszłym tygodniu. AMD właśnie wypuściło FSR zarówno na obecną jak i poprzednią generację konsol MS. Teraz uzyskanie większej ilości klatek przy większym zagęszczeniu nie powinno być już żadnym problemem. Pytanie czy Sony zrobi to samo w wypadku wersji PS4. 

Tyle, że CP i na xboxie i na ps4 ma skalowanie i dynamiczną rozdzielczość gdzieś w przedziale 720-900p.  Aby zjechać jeszcze poniżej 720 nie potrzebują do tego fsr, no ale niżej to już raczej nie da się zbić rozdzielczości aby to nie wyglądało jak gra z xbox 360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, lukadd napisał:

Tyle, że CP i na xboxie i na ps4 ma skalowanie i dynamiczną rozdzielczość gdzieś w przedziale 720-900p.  Aby zjechać jeszcze poniżej 720 nie potrzebują do tego fsr, no ale niżej to już raczej nie da się zbić rozdzielczości aby to nie wyglądało jak gra z xbox 360.

To się okaże. Wpierw poczekajmy czy CDPR w ogóle będzie zainteresowane by dodać FSR do Cyberpunka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...