Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Janus napisał:

Mówienie że ktoś jest finansowo powiązany z jakąś firmą bo ma ich akcje albo że pisanie na niszowym forum ma jakikolwiek wpływ na cenę akcji to nie wiem czy jest naiwne czy zwyczajnie niemądre ;)

Bardzo chciałbym być finansowo powiązany choć z połową firm których akcje mam ;)

Przeciez to czysty troling i szukanie haka na dana osobe zeby ja skompromitowac w tani sposob.

Juz ja widze ze @tgolikzachwala gre bo ma akcje i tym bardziej robi to celowo zeby podniesc ich wartosc 🤣 

1 minutę temu, Winter™ napisał:

Typ od roku broni tutaj cdpr i uwaza nas za dekli ;)

Bo mu sie gra podoba, tak jak mi zreszta. U mnie tez bedziecie akcji szukac? A moze spie z zona Iwinskiego?

 

To ze ma jakas tam kase  zainwestowana nie musi miec zadnego znaczenia, zreszta nawet nie wiecie ile tego ma. Moze raptem z kilka tysi. Sam mam sporo kasy w krypto a w rozmowach o nich, a w szczegolnosci o kopaniu krytykuje to mocno, bo uwazam ze to starta energii i czyste niszczenie srodowiska. Wystarczy dorosnac i rozroznic aspekty hobby, czy opini od biznesu i inwestycji.

Edytowane przez Sheeneek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tgolik napisał:

Faktem jednak jest, że nie bez powodu pozostałem przy CD-Projekcie. Mogłem pozbyć się akcji w grudniu ale CP2077 oszołomił mnie i nic nie zmieniło się do dzisiaj. Wręcz jeszcze bardziej mi się podoba po zmianie sprzętu.  Wreszcie mogę grać w 80 klatkach, "wszystko na ultra", 1440p.

Bo jesteś oszołomem....

2 minuty temu, Sheeneek napisał:

Przeciez to czysty troling i szukanie haka na dana osobe zeby ja skompromitowac w tani sposob.

Juz ja widze ze @tgolikzachwala gre bo ma akcje i tym bardziej robi to celowo zeby podniesc ich wartosc 🤣 

Bo mu sie gra podoba, tak jak mi zreszta. U mnie tez bedziecie akcji szukac? A moze spie z zona Iwinskiego?

Nie, spisz z Iwinskim XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Winter™ napisał:

Bo jesteś oszołomem....

Nie, spisz z Iwinskim XD

Tak jak napisalem wyzej, troling :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum to same wilki z Wall Street jak na golu 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polska Elita krypto walut i innych lotniskowców :E

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Sheeneek napisał:

Tak jak napisalem wyzej, troling :) 

Szkoda komentować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, jerryyy napisał:

Na tym forum to same wilki z Wall Street jak na golu 😁

 

2 minuty temu, kadajo napisał:

Polska Elita krypto walut i innych lotniskowców :E

To juz wasza interpretacja, dla mnie taka sama investycja jak i w inne akcje czy kruszce. Przy obecnej inflacji tylko idiota trzyma oszczednosci na koncie, no ale jak kto woli.

Nie chodzi tu o chwalenie bo nie ma czym, tylko o fakt ze nikt normalny nie bedzie wychwalal na forum gry dlatego ze ma ich akcje :) 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki mały offtop😉

Jeśli ktoś gra jeszcze w Cyberpunka polecam ten samochód z darmowego DLC - Archer Quartz Bandit. Świetnie się prowadzi, nieporównanie lepiej niż większość kradzionych samochodów.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wole taksówki :E

Cyberpunk 2077 Delamain "Beep Beep Motherf**ker!" Ringtone/Notification SFX  DL Link in Description - Cyberpunk 2077 videos

22 minuty temu, Sheeneek napisał:

To juz wasza interpretacja, dla mnie taka sama investycja jak i w inne akcje czy kruszce. Przy obecnej inflacji tylko idiota trzyma oszczednosci na koncie, no ale jak kto woli.

Przy obecnej sytuacji globalnej to nie wiem czy prócz złota można mieć jakieś oszczędności które za chwile nie wyparują :E

A krypto to na pewno nie taka sama inwestycja jak kruszce bo tam nikt ci nie wciśnie przycisku i złoto nagle będzie warte tyle co piasek na trawniku. A z krypto jest to możliwe. Co jak co ale trzeba być głupim żeby oszczędności "życia" ze tak powiem inwestować w krypto które jest mega niestabilne. Zobaczycie co się będzie działo jak to wszystko znowu pęknie, oj będzie płacz i samobójstwa :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, kadajo napisał:

Przy obecnej sytuacji globalnej to nie wiem czy prócz złota można mieć jakieś oszczędności które za chwile nie wyparują :E

A krypto to na pewno nie taka sama inwestycja jak kruszce bo tam nikt ci nie wciśnie przycisku i złoto nagle będzie warte tyle co piasek na trawniku. A z krypto jest to możliwe. Co jak co ale trzeba być głupim żeby oszczędności "życia" ze tak powiem inwestować w krypto które jest mega niestabilne. Zobaczycie co się będzie działo jak to wszystko znowu pęknie, oj będzie płacz i samobójstwa :E

Zgadza sie, ale kto mowi o inwestowaniu tylko w krypto. Trzeba lokowac w zroznicowane inwestycje. Dla mnie w ostatnich kilku latach najlepszy okazal sie lit :) 

A krypto to juz taka zabawa w ruletke wsrod inwestycji, zawsze moze sie poszczescic :D 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Sheeneek napisał:

Zgadza sie, ale kto mowi o inwestowaniu tylko w krypto. Trzeba lokowac w zroznicowane inwestycje. Dla mnie w ostatnich kilku latach najlepszy okazal sie lit :) 

A krypto to juz taka zabawa w ruletke wsrod inwestycji, zawsze moze sie poszczescic :D 

No, z tym litem, to miałeś nosa - przecież 2-3 państwa mają większość światowych zasobów, a akumulatory używa cały świat. No i w przeciwieństwie do złota, które w większości ma tylko wartość tezauryzacyjną, lit jest niezbędny w przemyśle i nie widać, żeby mogło się to zmienić w ciągu najbliższych kilkudziesięciu lat.

Szacun.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, Winter™ napisał:

Bo jesteś oszołomem....

Nie, spisz z Iwinskim XD

Ty chyba nie uczysz się na swoich błędach, wyjeżdżając z tym i wcześniejszymi oskarżeniami. Do świąt wcale nie jest daleko i żebyś się nie zdziwił prezentem, w postaci przywrócenia blokady. 

 

Nie wiem, jak bardzo trzeba być odklejonym, by na podstawie obrony gierki/fanbojowania na forum stwierdzić, że ktoś to robi, bo ma w tym interes ze względu na posiadanie przez niego jakichś akcji. Mówimy o forum, gdzie nawet te gierki nie są głównym działem. O forum, z którego wypowiedzi nigdzie indziej nie wychodzą, bo nikogo nie interesuje wasze zdanie. Robicie z gościa drugiego Elona Muska, wielkiego manipulanta cenami, akcji :D Czasem to forum mnie naprawdę niszczy xD 

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kogut199109 napisał:

Wiadomo coś o dodatkach do powyższej gry?

Najprawdopodobniej nie wcześniej niż na premierę wersji nextgenowych Cyberpunka. Czyli koniec pierwszego, drugi kwartał przyszłego roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Elon tez laba odwiedza ? :E

Elon Musk Smoke GIF - Elon Musk Smoke Smoking - Discover & Share GIFs

Ja nie wiedziałem ze my mamy taki ViP profil. W jednym temacie Iwiński i Elon :E

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, tgolik napisał:

No, z tym litem, to miałeś nosa - przecież 2-3 państwa mają większość światowych zasobów, a akumulatory używa cały świat. No i w przeciwieństwie do złota, które w większości ma tylko wartość tezauryzacyjną, lit niezbędny w przemyśle i nie widać, żeby mogło się to zmienić w ciągu najbliższych kilkudziesięciu lat.

Szacun.

Mialem farta, az glupio sie przyznac ale do zakupu naszlo mnie po obejrzeniu The Expanse ktoregos tam epizodu jak wlasnie walczyli o zloza litu :D

Patrzac wstecz to czlowiek zaluje ze wiecej kasy w to nie wsadzil. A z akcjami CDPR, to tez nosilem sie z zamiarem ich zakupu jeszcze przed W3, ale ze nie mieszkam w PL nie chcialo mi sie juz bawic w polska gielde :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, BlindObserver napisał:

Ty chyba nie uczysz się na swoich błędach, wyjeżdżając z tym i wcześniejszymi oskarżeniami. Do świąt wcale nie jest daleko i żebyś się nie zdziwił prezentem, w postaci przywrócenia blokady. 

 

Nie wiem, jak bardzo trzeba być odklejonym, by na podstawie obrony gierki/fanbojowania na forum stwierdzić, że ktoś to robi, bo ma w tym interes ze względu na posiadanie przez niego jakichś akcji. Mówimy o forum, gdzie nawet te gierki nie są głównym działem. O forum, z którego wypowiedzi nigdzie indziej nie wychodzą, bo nikogo nie interesuje wasze zdanie. Robicie z gościa drugiego Elona Muska, wielkiego manipulanta cenami, akcji :D Czasem to forum mnie naprawdę niszczy xD 

Heh, calkiem "przypadkowo" mnie drugi raz krytykujesz w temacie tej gry. Czyzby bolalo, ze jade po znajomkach? :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest przypadkowe. Krytykuję Twoje dziecinne zachowanie, bo z tego, co pamiętam, deklarowałeś mi, że już nie będziesz zachowywał się jak przed banami. A nic się nie zmieniło. 

Nie wiem też, o jakich moich znajomkach jedziesz i z jakiej racji miałbyś po nich jechać.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy tutaj to zbyt serio biorą to forum do siebie 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, kadajo napisał:

Winter™bo cie zamkną na Winter :E

Zmiany klimatyczne są, zaraz zmienię na Summer

9 minut temu, BlindObserver napisał:

To nie jest przypadkowe. Krytykuję Twoje dziecinne zachowanie, bo z tego, co pamiętam, deklarowałeś mi, że już nie będziesz zachowywał się jak przed banami. A nic się nie zmieniło. 

Nie wiem też, o jakich moich znajomkach jedziesz i z jakiej racji miałbyś po nich jechać.

Nie przypominam sobie o zadnych deklaracjach. Goscia wysmialem, bo po dlugim czasie ujawnil dlaczego tak wielbi tego deva. Masz ewidentnie jakis problem. 

  • Haha 2
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Winter™ napisał:

Zmiany klimatyczne są, zaraz zmienię na Summer

Później będziesz się bić z Odinem o to, który ma większą liczbę w nicku 😁

Edytowane przez jerryyy
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Winter™ napisał:

Zmiany klimatyczne są, zaraz zmienię na Summer

Nie przypominam sobie o zadnych deklaracjach. Goscia wysmialem, bo po dlugim czasie ujawnil dlaczego tak wielbi tego deva. Masz ewidentnie jakis problem. 

To mówisz teraz, że nie pisałeś do mnie wiadomości, które mam, w których obiecywałeś poprawę? :D I oczywiście, że mam problem z Tobą, bo przecież jesteś tu tylko dlatego, że Ci na to pozwoliłem. I to pod pewnymi warunkami, które sam zaproponowałeś i do których się jak widzę, nie stosujesz. Już nawet pomijam to, że nie miałeś siedzieć w tematach politycznych, a siedzisz, ale było też trochę o innym podejściu do ludzi. 

Widziałem, że wyśmiałeś i jakbyś nie zauważył, to właśnie na to zwracam uwagę. Nie tylko na ton, ale też odklejoną argumentację. Także jest spora szansa, że będziesz kolejnym Odinem, bo nie wyciągasz żadnych wniosków. Tyle że akurat Odin mi chamskich wiadomości na priv nie wysyłał i to Was w sumie najmocniej różni. 

EOT. Priva potrafisz używać, z tego co pamiętam.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Sheeneek napisał:

Mialem farta, az glupio sie przyznac ale do zakupu naszlo mnie po obejrzeniu The Expanse ktoregos tam epizodu jak wlasnie walczyli o zloza litu :D

Patrzac wstecz to czlowiek zaluje ze wiecej kasy w to nie wsadzil. A z akcjami CDPR, to tez nosilem sie z zamiarem ich zakupu jeszcze przed W3, ale ze nie mieszkam w PL nie chcialo mi sie juz bawic w polska gielde :) 

Obserwuję na różnych forach, że wielu spośród najaktywniejszych mieszka za granicą. Pewnie to całkiem fajna forma komunikacji z krajem dla wyjeżdżających.🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, tgolik napisał:

Obserwuję na różnych forach, że wielu spośród najaktywniejszych mieszka za granicą. Pewnie to całkiem fajna forma komunikacji z krajem dla wyjeżdżających.🙂

Cos w tym jest :) Chociaz sam laba i purepc odwiedzalem jeszcze na studiach w PL.

Jezeli chodzi o gadanie o grach to praktycznie juz tylko lab no i grupy na fb uzywam.  Pod Cyberpunka te na FB sa zdecydowanie fajniejsze niz tutaj bo tam moderatorzy w moment wywalili hejterow i fani gry mogli sobie o grze pogadac zamiast czytac 90% najazdow niezadowolonych.

Edytowane przez Sheeneek
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...