Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
W dniu 25.06.2021 o 18:20, Element Wojny napisał:

No i do tego różnorodność zastąpiona została atakiem klonów ? 

No ale przecież to nie jest GTA tylko "RPG" więc gdzie ty tu widzisz problem? :E

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Kris194 napisał:

No ale przecież to nie jest GTA tylko "RPG" więc gdzie ty tu widzisz problem? :E

wychodzi na to że RPG morze być tylko w Średniowieczu i tylko z bronią białą :P

jak ktoś grał w Warhamera szczególnie 2 edycje to będzie mocno skonsternowany... (bo tam muszkiet jest codziennością)

osobiste uważam że obecnie RPG s-f to bardzo mała nisza na rynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Element Wojny napisał:

Za to co innego rzuciło mi się w oczy - gdzie do cholery podziali się ludzie i samochody ???!!!  Mam ustawione na największą gęstość tłumu a ludzi prawie nigdzie nie ma !

Obstawiam, że tylko ci się wydaje.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kris194 napisał:

No ale przecież to nie jest GTA tylko "RPG" więc gdzie ty tu widzisz problem? :E

Nie no, spoko, to mogli tego Cyberpunka od razu wydać jako ebooka :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
57 minut temu, Dozorca napisał:

Obstawiam, że tylko ci się wydaje.

1

3

7

 

Jedno z niewielu miejsc gdzie zagęszczenie jest większe, ale i tak nieporówywalnie mniejsze niż wcześniej

5

 

Żeby nie było że sobie wymyśliłem; właśnie na GOGu cofam CP2077 do wersji 1.22 (ściąga dodatkowo 39GB !) i spróbuję porównać w tych samych lokacjach co na tych fotkach z 1.23

Jeżeli się mylę to pierwszy uderzę się w pierś, ale jestem prawie 100% pewien że wcześniej było tu o wiele więcej wszystkiego. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Sad 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tych SS faktycznie jest bardzo mało NPC'ow a było ich od zatrzęsienia na maksymalnym ustawieniu tej opcji.

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, kadajo napisał:

Na tych SS faktycznie jest bardzo mało NPC'ow a było ich od zatrzęsienia na maksymalnym ustawieniu tej opcji.

Jeżdżąc po mieście bodajże w 2 miejscach spotkałem się z zagęszczeniem porównywalnym do tego z 1.22, ale gdy skręciłem w inną uliczkę i zawróciłem - tłum zniknął. 

Do tego nieźle oszukują z tym renderowaniem samochodów na drogach - jedziesz autostradą i widać mnóstwo samochodów gdzieś tam w oddali ale jak się do nich zbliżasz to znikają i pozostają może ze 2-3. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Auberon napisał:

jak by to kogoś interesowało to na 1.23 nadal nie jestem wstanie ukończyć chociaż prologu

"crash do pulpitu" po waszemu (awaryjnie zakończenie programu)

zdanie na temat tej gry każdy ma swoje (no może poza właścicielami mojej konfiguracji ...) ale nie  ma co popadać w skrajność

Cyberpunk źle reaguje na mocne podkręcenie, szczególnie karty graficznej. Może to jest Twój problem?

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
41 minut temu, Element Wojny napisał:

1

3

7

 

Jedno z niewielu miejsc gdzie zagęszczenie jest większe, ale i tak nieporówywalnie mniejsze niż wcześniej

5

 

Żeby nie było że sobie wymyśliłem; właśnie na GOGu cofam CP2077 do wersji 1.22 (ściąga dodatkowo 39GB !) i spróbuję porównać w tych samych lokacjach co na tych fotkach z 1.23

Jeżeli się mylę to pierwszy uderzę się w pierś, ale jestem prawie 100% pewien że wcześniej było tu o wiele więcej wszystkiego. 

Cytując klasyka "Ludzie przecież tu nikogo nie ma" :D

Edytowane przez jerryyy
  • Haha 4
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

karta na stocku do tego wersja bez fabrycznego OC

jedyne co mogę jej zarzucić to nie spełnianie minimalnych ...

no i dx12on7...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, Element Wojny napisał:

Żeby nie było że sobie wymyśliłem; właśnie na GOGu cofam CP2077 do wersji 1.22 (ściąga dodatkowo 39GB !) i spróbuję porównać w tych samych lokacjach co na tych fotkach z 1.23

Jeżeli się mylę to pierwszy uderzę się w pierś, ale jestem prawie 100% pewien że wcześniej było tu o wiele więcej wszystkiego. 

Jasne, że sobie "wymyśliłeś". Być może nie celowo, ale wymyśliłeś lub wmówiłeś.

Mam dwie wersje gry. Ruch uliczny, czy ilość npc jest porównywalna na poszczególnych wersjach gry. Są miejsca gdzie jest masa autek i npc i musisz się grubo przebijać, a są takie gdzie jest ich mniej lub nawet bardzo mało. Zależy to bardzo mocno od miejscówki.

Ogólnie nawet wczytując tego samego save na różnych wersjach gry można bardzo łatwo manipulować i pokazać, że na danym patchu w identycznej miejscówce jest mniej NPC lub pojazdów. Gra po prostu losowo przy wczytaniu save wrzuca npc, ich umiejscowienie, ilość, ruch uliczny itd. Więc wczytując save do bólu na poszczególnych wersjach gry ileś tam razy pod rząd zawsze w końcu można trafić na moment, że gdzieś tych NPC lub ruchu ulicznego będzie mniej :E

Nagrałem na szybko filmik w jaki sposób możesz testować poszczególne wersje :E Ale jest mały problem, jak chcesz sterować jednocześnie dwie gry jednym padem to trzeba mieć mega skilla :E Lepiej sobie przełączać pomiędzy oknami. Ale jak wcześniej pisałem, każde wczytanie save to różne efekty.

 

 

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dobra testy porobione:

Oto 1.23

7

Oto 1.22

1d

Autostrada na 1.23

1

A tu na 1.22

1a

W podsumowaniu: na 1.22 wszystkiego jest więcej, a temperatury na GPU mam niższe o 3-7 stopni. Nie mam pojęcia po co ktokolwiek miałby wgrywać 1.23...

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic z tego Elemencie. Napisałem ci wyżej dla czego ten twój test będzie nic nie warty. Mogę ci bez problemu zrobić screeny i wykazać, że jednak na 1.23 będzie większy ruch niż na 1.22. Po prostu wczytam kilka razy save i sobie wybiorę co gra i gdzie lepiej wylosuje, aby przedstawić "swoją rację".

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, lukadd napisał:

Nic z tego Elemencie. Napisałem ci wyżej dla czego ten twój test będzie nic nie warty. Mogę ci bez problemu zrobić screeny i wykazać, że jednak na 1.23 będzie większy ruch niż na 1.22. Po prostu wczytam kilka razy save i sobie wybiorę co gra i gdzie lepiej wylosuje, aby przedstawić "swoją rację".

Gosc jaki test zrobil w losowym ruchu ulicznym :rotfl:

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, lukadd napisał:

Nic z tego Elemencie. Napisałem ci wyżej dla czego ten twój test będzie nic nie warty. Mogę ci bez problemu zrobić screeny i wykazać, że jednak na 1.23 będzie większy ruch niż na 1.22. Po prostu wczytam kilka razy save i sobie wybiorę co gra i gdzie lepiej wylosuje, aby przedstawić "swoją rację".

To ciekawe to losowanie, bo jeżdżę teraz po 1.22 na mieście i WSZĘDZIE losuje mi kilka razy więcej przechodniów i pojazdów niż w 1.23.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A mi nie :E

Zwykle mam porównywalnie. Ale bywają różnice obojętnie na korzyć jakiej wersji gry.

Edytowane przez lukadd
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dwa screeny z wersji gry 1.22.

Pierwszy screen zrobiłem jak już grałem i zaraz po jego zrobieniu zrobiłem save.

2fhEjb8.png

 

 

Następnie odpaliłem grę od nowa i wczytałem tego save z powyżej na tym samym patchu 1.22 i od razu zrobiłem screena, nie czekając, aż ludzie zaczną się zbierać. I wyszło tak:

snT6e8O.png

 

A i patch 1.23 jak sobie chwilę poczekałem i ludziki(NPC) się nazbierali i ruszyli :E

JmwLfG2.png

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko odnośnie tej ilości npc i aut. Czy przypadkiem tak nie zrobili w przypadku wersji na ps4, aby wróciła do psstore? Jakoś na dniach widziałem newsa chyba na ten temat ,ale w artykuł się nie zagłębiałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PS4 wszystko było okrojone na prawie maxa od samego początku. Teraz jest jeszcze bardziej i są jeszcze większe pop upy, ale dzięki temu poprawili płynność gry na konsolach.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, Element Wojny napisał:

To ciekawe to losowanie, bo jeżdżę teraz po 1.22 na mieście i WSZĘDZIE losuje mi kilka razy więcej przechodniów i pojazdów niż w 1.23.

Jestem ciekaw co jeszcze wymyslisz i jak daleko sie jeszcze posuniesz, na PC niz z NPC nie tykali. Skoro takie rzeczy w twojej glowie biora sie z nikad to naprawde musi byc z toba cos nie tak. Ty naprawde musisz miec jakis problem skoro od premiery temat to glownie twoje posty a dzis juz masz jakies urojenia i wymyslasz cos co istnieje tylko w twojej glowie :szczerbaty:

Edytowane przez Phoenixsuple
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Grube akcje od wczoraj na forum cdpr. Kpiny sobie robią z ludzi rządzący tam komucho-cenzorzy.

 

https://www.wykop.pl/artykul/6167839/cyberpunk-2077-aroganckie-i-chamskie-zachowanie-pracownikow-cd-projekt-red/

Tu znalezisko z komentami:

https://www.wykop.pl/link/6167839/cyberpunk-2077-aroganckie-i-chamskie-zachowanie-pracownikow-cd-projekt-red/

 

i z dziś z wesołym finałem skutkującym zblokowaniem rejestracji na gog dla nowych klientów:

 

https://www.wykop.pl/link/6168625/cenzura-na-forum-cdpr-wylaczono-rejestracje/

 

 

Edytowane przez Kelam
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Kelam napisał:

i z dziś z wesołym finałem skutkującym zblokowaniem rejestracji na gog dla nowych klientów:

Te ich rozwiązania problemów doskonale odzwierciedlają podejście do jakości gry.. 8:E

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Kelam napisał:

Grube akcje od wczoraj na forum cdpr. Kpiny sobie robią z ludzi rządzący tam komucho-cenzorzy.

Nie wiem po co powielasz te bzdury?

  • Haha 1
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jakie bzdury? Ludzie za nic pobanowni, to są niby bzdury? Reakcja poszła potem w postaci trollowania, ale na forach redów nie od dziś permy ludzie za nic wyłapywali, bo modek miał taki kaprys. W temacie cp jak najbardziej, bo dyskusja dotyczyła mechaniki gry - i zamiast porozmawiać o problemie wygodniej było wszystkich i wszystko sprzątnąć.

Edytowane przez Kelam
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idą buraki drogą BioWare. Ichniejsze forum też przerodziło się w liż kakaowe oko i śpiewaj peany albo cię nie ma. 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...