Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

https://imgsli.com/NjcwODI

Ktoś kto gra w Ceyberpunka od 2020 roku potwierdzi, że tak to faktycznie wygląda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Aktualna wersja gry to 1.31, poprawili już błędy z brakiem odbić mokrych nawierzchni. Ale faktycznie tak wyglądała od któregoś patcha.

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.01.2022 o 21:18, GS01 napisał:

https://imgsli.com/NjcwODI

Ktoś kto gra w Ceyberpunka od 2020 roku potwierdzi, że tak to faktycznie wygląda?

Tak wyglądało przez 2 tygodnie, po jakimś błędzie. Obecnie jest w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wlecial nowy build gry na steam db. Ciekawe kiedy cos pokaza :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Właśnie dlatego przerwałem granie. A zacząłem tydzień temu znów grać, od nowa. Fabuła świetna, ale jestem nieźle zdegustowany jej długością - pograłem niewiele, a tu już 60% fabuły. Na razie zastopowałem. Ta gra jest ciągle w produkcji, a wszyscy dali się nabrać na płatną betę. I to mi się nie podoba.

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, GS01 napisał:

Właśnie dlatego przerwałem granie. A zacząłem tydzień temu znów grać, od nowa. Fabuła świetna, ale jestem nieźle zdegustowany jej długością - pograłem niewiele, a tu już 60% fabuły. Na razie zastopowałem. Ta gra jest ciągle w produkcji, a wszyscy dali się nabrać na płatną betę. I to mi się nie podoba.

Bo fabuła główna w tej grze jest bardzo krótka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Element Wojny napisał:

Bo fabuła główna w tej grze jest bardzo krótka. 

To fakt, główny wątek jest zdecydowanie za krótki przez to nie daje poczucia satysfakcji i nasycenia. Chociaż odnoszę wrażenie że główna przyczyna to Johny Silverhand czy raczej Keanu, CDPR chciał obudować główny wątek wokół niego, a jak dla mnie Johny jest to dobry materiał ale na dodatek, a nie główny wątek.

Historia wokół wyborów prezydenckich, Mr. Blue Eyes i nadpisywania pamięci jest już dużo ciekawszym tematem przewodnim i ma w sobie więcej ducha Cybperpunka niż perypetie gwiazdy rocka za grosz w tym klimatu który zapada w główie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, frog67 napisał:

To fakt, główny wątek jest zdecydowanie za krótki przez to nie daje poczucia satysfakcji i nasycenia. Chociaż odnoszę wrażenie że główna przyczyna to Johny Silverhand czy raczej Keanu, CDPR chciał obudować główny wątek wokół niego, a jak dla mnie Johny jest to dobry materiał ale na dodatek, a nie główny wątek.

Całkowicie się z Tobą zgadzam.

3 minuty temu, frog67 napisał:

Historia wokół wyborów prezydenckich, Mr. Blue Eyes i nadpisywania pamięci jest już dużo ciekawszym tematem przewodnim i ma w sobie więcej ducha Cybperpunka niż perypetie gwiazdy rocka za grosz w tym klimatu który zapada w główie.

Ponownie całkowicie się z Tobą zgadzam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Śmieszne jest, to że Redzi tłumaczyli długość fabuły tym, że część graczy nie ukończyła Wiedźmina 3, bo był... za długi. Paranoja. Dla mnie to jakaś wymówka, kto by słuchał takich graczy. Grasz albo Ci się nie chce i nie grasz - proste. W Wiedźminie rozkoszowałem się fabułą, kolejnymi lokacjami, długaśnymi misjami głównymi przepełnionymi gęstymi dialogami. I jeszcze ta myśl, że ciągle masz czas, że możesz sobie pocisnąć fabułę, zająć się eksploracją, bo przecież jeszcze całe Skellige... No szkoda, że tak dali ciała w Cyberpunku. Ja tą grę częściowo widzę jako benchmark dla Ray Tracingu, a nie godnego następcę Wieśka, w którym jakość niektórych misji pobocznych przewyższała misje główne z Cyberpunka właśnie. 

Edytowane przez GS01
  • Like 4
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.01.2022 o 19:04, GS01 napisał:

Śmieszne jest, to że Redzi tłumaczyli długość fabuły tym, że część graczy nie ukończyła Wiedźmina 3, bo był... za długi. Paranoja. Dla mnie to jakaś wymówka, kto by słuchał takich graczy. Grasz albo Ci się nie chce i nie grasz - proste. W Wiedźminie rozkoszowałem się fabułą, kolejnymi lokacjami, długaśnymi misjami głównymi przepełnionymi gęstymi dialogami. I jeszcze ta myśl, że ciągle masz czas, że możesz sobie pocisnąć fabułę, zająć się eksploracją, bo przecież jeszcze całe Skellige... No szkoda, że tak dali ciała w Cyberpunku. Ja tą grę częściowo widzę jako benchmark dla Ray Tracingu, a nie godnego następcę Wieśka, w którym jakość niektórych misji pobocznych przewyższała misje główne z Cyberpunka właśnie. 

Zgadzam sie dodam ze to nie jest zadna wymówka, bo część graczy nie konczy zdecydowanej większości gier i to nie zawsze tych jakiś bardzo długich , jeśli popatrzymy na statystyki a inna częśc z kolei przechodzi ją kilkakrotnie tak ja. W3 jak na taka ogromna gre  i tak wypadł na prawdę nie zle jeśli chodzi o statystyki oraz czas spędzony z grą przez graczy.

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem do patcha 1.5 chyba co raz bliżej wyciekła okładka nowego CP w wersji next-gen 

FKVoOYOXoAABU4E?format=jpg&name=900x900Nowa generacja bugów :E  

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś się rusza w temacie, nowe buildy na Steam, wyciek okładki, patrz pewnie wyjdzie gdzieś w lutym. Ze strony CDPR cisza, żadnego pompowania balonika, może jednak rzeczywiście czegoś się nauczyli.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw co dadzą na PC, mam nadzieję, że ogarną to i owo i będzie można wrócić do gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cokolwiek dadza to i tak bedzie lament i placz w tym temacie u niektorych 🤣

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po tym patchu w końcu zdecyduję ai w na zakup bo jak do tej pory to z grą miałem styczność przez szwagra, który bluzgał ją ile wlezie za błędy, bugi, glitche, crashe itd co skutecznie mnie zniechęcało do zakupu. 

W końcu zagram w Cyberpunk :E

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też czekałem z zakupem i zakupiłem za 75zł z pół roku temu, potem zrobiłem przerwę od gry, odpaliłem dziś i poszedł uninstall, nie mam jakoś frajdy z grania w te gre a starałem się mieć 😒

Strzelanie nie ma tego czegoś, to taki smutny obowiązek a przecież to FPS, jakieś ganianie po pustkowiach wokół miasta - no nie jara mnie to, kiedyś może jeszcze zobacze i dam szanse.

 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, frog67 napisał:

Tymczasem do patcha 1.5 chyba co raz bliżej wyciekła okładka nowego CP w wersji next-gen 

Nowa generacja bugów :E  

Na PS5 płatny Upgrade za 10$ czy tym razem SONY pozwoli za darmo zaktualizować wersję pod Next-Geny? xD

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, bbandi napisał:

Strzelanie nie ma tego czegoś, to taki smutny obowiązek a przecież to FPS, jakieś ganianie po pustkowiach wokół miasta - no nie jara mnie to, kiedyś może jeszcze zobacze i dam szanse.

i dokładnie ja mam to samo. Jak na FPS, to zrąbali to koncertowo. Zero feelingu podczas strzelania. Po prostu Redzi nie potrafią. To samo mechanika jazdy - mam wrażenie, że jeżdżę mydelniczką po płaskiej do bólu powierzchni. Skręcanie, przyspieszanie - natychmiastowe, zero reakcji zawieszenia, nie czuć masy pojazdu - to jest poziom serii Just Cause (chociaż nie wiem, czy tam tego lepiej nie zrobili). Dobrze, że Redom dostało się za takie uchybienia. I dobrze, że ludzie wyśmiewają się z tej biedy technologicznej. Nie można liczyć na to, że da się dobrą, ale krótką fabułę, a reszta może być taka sobie. To już nie te czasy. Aczkolwiek ja Cyberpunka cisnę i bawię się tak 7/10, ale mam ochotę głównie polecieć po fabule i większych misjach pobocznych i tyle. Zrobiłem teraz przerwę, bo czekam na patcha 1.5. Nie zamierzam ogrywać ciągle nieukończonej bety, jeśli chcą z każdym patchem grzebać w mechanice gry.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mnie dziwi że wróciłeś do CP2077 przed wyjściem tego next-gen patcha :D 

Z chęcią obczaję co ten next-gen update ze sobą przyniesie; mam nadzieję że zmieni to i owo na tyle że warto będzie wrócić do NC. 

(ile ja bym dał by ten next-gen dał możliwość grania z perspektywy TPP - ło Panie mieli by u mnie takiego plusa że hoho)

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Element Wojny napisał:

(ile ja bym dał by ten next-gen dał możliwość grania z perspektywy TPP - ło Panie mieli by u mnie takiego plusa że hoho)

Ale wiesz że to prawdopodobnie nierealne i to z wielu powodów.

-raz że praktycznie wszystkie budynki trzeba by bylo przebudować aby zmieścić kamerę idącą za bohaterem.

-trzeba by było wymodelować bohatera na nowo, stworzyć animacje, gun-play, czy walkę w zwarciu - rzecz nie do wykonania.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, frog67 napisał:

Ale wiesz że to prawdopodobnie nierealne i to z wielu powodów.

-raz że praktycznie wszystkie budynki trzeba by bylo przebudować aby zmieścić kamerę idącą za bohaterem.

-trzeba by było wymodelować bohatera na nowo, stworzyć animacje, gun-play, czy walkę w zwarciu - rzecz nie do wykonania.

Dokaldnie tak, w przypadku tej gry widok TPP jedynie moglby zaszkodzic w obecnej formie gry. Tutaj widok z pierwszej osoby jest wdg mnie jak najbardziej trafnym i jedynym slusznym wyborem pod obecny projekt gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, frog67 napisał:

Ale wiesz że to prawdopodobnie nierealne i to z wielu powodów.

-raz że praktycznie wszystkie budynki trzeba by bylo przebudować aby zmieścić kamerę idącą za bohaterem.

-trzeba by było wymodelować bohatera na nowo, stworzyć animacje, gun-play, czy walkę w zwarciu - rzecz nie do wykonania.

Skoro średnio uzdolniony moder bez jakiekogokolwiek wsparcia i jakichkolwiek sensownych narzędzi dał radę zrobić takie prymitywne TPP (poniżej) używając cheatengine to jakoś nie wierzę by profesjonaliści z odpowiednim sprzętem i możliwościami nie byli w stanie tego zrobić.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
19 minut temu, Element Wojny napisał:

Skoro średnio uzdolniony moder bez jakiekogokolwiek wsparcia i jakichkolwiek sensownych narzędzi dał radę zrobić takie prymitywne TPP (poniżej) używając cheatengine to jakoś nie wierzę by profesjonaliści z odpowiednim sprzętem i możliwościami nie byli w stanie tego zrobić.

 

Tylko po co mieliby to robic skoro obrali inny koncept? Przeciez to co pokazales wyglada tragicznie.  Nie ma nic do innego widoku tylko tpp do obecnego projektu gry po prostu nie pasuje.

Edytowane przez Phoenixsuple
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...