Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej mówić źle niż wcale. To ponoć słychać non stop na korytarzach CDPR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Radziuwilk napisał:

No CD projekt troche przegina z lataniem gry. Nawet nie chodzi, ze jakos bardzo cos mi w grze przeszkadzalo, ale sami sie chwalili ile to poswieca energi na to i ze maja swiadomosc bla bla bla.

Jak dla mnie to nic nie wprowadzili, a minelo juz 9 miesiecy.

Osobiscie widzialem, ze nie wykorzystali potencjalu gry i milo by bylo dostac jakas nowa zawartosc, bo mimo iz gra jest fajna to widac, ze pewne rzeczy sa przygotowane, ale zabraklo czasu na wykonanie. W ogole nie wykorzystana pacyfika byla by pieknym prezentem dla graczy ktorzy poczuli sie oszukani, a dla reszty szansa do powrotu do Night City.

Już tam że przegiął ,to wiadomo od początku, ale nie do tego zamierzam. Wczoraj na portalach polskich o grach czy o sprzęcie widziałem news, typu ile to zostało wytnięte z pierwowzoru, to mówiąc szczerze to oni wydali zbugowane dlc , a nie pełnoprawną grę... Dzisiaj szukając tego newsa, jakoś nie znalazłem 🙄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Element Wojny napisał:

To jest absolutny killer, widziałeś jak ta gra wygląda w FPP ? Moim zdaniem rewelacja. Gdyby ten team miał nie 11 a z 50 osób to zostawili by CP2077 daleko w tyle. 

 

Kurde, jak to naprawia w microsoft store sklepie czy jak to sie tam nazywa to chetnie na nowo przetestuje bo wyglada zacnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, skypan napisał:

Lepiej mówić źle niż wcale. To ponoć słychać non stop na korytarzach CDPR.

A ktoś tam jeszcze pracuje? 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, jerryyy napisał:

A ktoś tam jeszcze pracuje? 😁

500 osob nad samym cyberpunkiem, choc moze teraz juz 532, z poczatku bylo to 2137 ale nad patchem az tyle ludzi nie musi pracowac, nie wierzysz to zapytaj @tgolik czy tam innego eksperta znajacego lepiej studio niz duet iwinski kicinski. 

Edytowane przez joloxx9
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, voltq napisał:

Kto ma rację dzień wcześniej od innych, ten przez dobę uchodzi za idiotę

te ciśnienie na "manie" racji to prawie jak choroba psychiczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, AndrzejTrg napisał:

Już tam że przegiął ,to wiadomo od początku, ale nie do tego zamierzam. Wczoraj na portalach polskich o grach czy o sprzęcie widziałem news, typu ile to zostało wytnięte z pierwowzoru, to mówiąc szczerze to oni wydali zbugowane dlc , a nie pełnoprawną grę... Dzisiaj szukając tego newsa, jakoś nie znalazłem 🙄 

Pewnie o to chodziło.

Cyberpunk 2077: fizyczna mapa gra stanowi dowód na wycinanie treści | GRYOnline.pl (gry-online.pl) W sumie (nie licząc już tej drukowanej mapki) to wycięto ponad połowę planowanej zawartości. Fabuła pierwotnie była dużo bardziej rozbudowana.

Edytowane przez hennepin
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

19 godzin temu, Element Wojny napisał:

To jest absolutny killer, widziałeś jak ta gra wygląda w FPP ? Moim zdaniem rewelacja. Gdyby ten team miał nie 11 a z 50 osób to zostawili by CP2077 daleko w tyle. 

 

kurcze bladę tego sie nie spodziewałem

what-is-that-what-is-happening.gif

wielka szkoda ze Cyberpunk tak nie wygląda jak ta gra (no i jeszcze jakby był zrobiony do końca to byłoby dużo milej  :-D   )

 

 

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, hennepin napisał:

Fabuła pierwotnie była dużo bardziej rozbudowana.

Przeciez fabula to byl oto czym rzekomo sie bronil ten produkt, to jak to tak. Byla dobra czy nie w koncu? 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

^^ dla mnie taka sobie, krótka i czuć te "dziury" w scenariuszu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.08.2021 o 16:48, Element Wojny napisał:

To jest absolutny killer, widziałeś jak ta gra wygląda w FPP ? Moim zdaniem rewelacja. Gdyby ten team miał nie 11 a z 50 osób to zostawili by CP2077 daleko w tyle. 

 

Wow, gra w rzucie izometrycznym a tu takie przywiązanie do detali i jaki poziom modeli. Szacun. Tymczasem dla porównia gra FPP gdzie na wszystko patrzy się z bliska z budżetem większym o kilka rzędów wielkości

DbK4CfN.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że ten tytuł ma dużo stylu i detali, a nie za dużo dobrej "gry w grze". 

Też się zachłysnąłem tym wyglądem, a sama gra okazała się meh. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, CP ma niby grę w grze nawet spoko, ale jak tak popatrzeć na niektóre jej aspekty... :E
A co do wycinania... niby o tych miejscówkach było już wcześniej wiadomo, ale człowiek znowu sobie uświadamia, że przecież to jest jakiś kosmos, tym zarządzali kompletni idioci... Którzy zarobili po kilkadiesiąt-kilkaset milionów na wale godnym rządzącej partii.

  • Confused 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0R3BqKx.jpg

mnie zastanawia dlaczego silnik Cyberpunka 2077 tak bardzo musi upraszczać geometrię wraz z odległoscią, już z bliska geometria levelu dupy nie urywa a im dalej tym gorzej , może ma to związek ze sposobem liczenia oświetlenia.

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Azakiel napisał:

0R3BqKx.jpg

mnie zastanawia dlaczego silnik Cyberpunka 2077 tak bardzo musi upraszczać geometrię wraz z odległoscią, już z bliska geometria levelu dupy nie urywa a im dalej tym gorzej , może ma to związek ze sposobem liczenia oświetlenia.

 

Bo był pisany z myślą, aby działał nawet na tosterach (PS4, łaniak), więc co w tym dziwnego?:szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie na PC mam wrazenie czasem, ze gram na ps4, doczytuja sie pewne rzeczy w twoim zasiegu wzroku co osobiscie mnie irytuje a druga rzecza co mnie drazni to szumienie obrazu w zaleznosci od jakosci ustawionych odbic bez RT.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Phoenixsuple napisał:

Obecnie na PC mam wrazenie czasem, ze gram na ps4, doczytuja sie pewne rzeczy w twoim zasiegu wzroku co osobiscie mnie irytuje a druga rzecza co mnie drazni to szumienie obrazu w zaleznosci od jakosci ustawionych odbic bez RT.

Jak ostatnio sprawdzałem to trafiają się te same babole z doczytującymi się przed nosem obiektami co widać np. na postaciach lub niektórych autach identycznie jak grałem na konsoli (XSX). Fakt jest tego mniej ale jednak da się to wyłapać a dysk NVMe mam szybki (odpowiednik Samsunga 980PRO) 🤗

2 godziny temu, Azakiel napisał:

 

mnie zastanawia dlaczego silnik Cyberpunka 2077 tak bardzo musi upraszczać geometrię wraz z odległoscią, już z bliska geometria levelu dupy nie urywa a im dalej tym gorzej , może ma to związek ze sposobem liczenia oświetlenia.

 

"Uroki" tego silnika w Wiedźminie 3 było podobnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszyli minimapkę. Jeszcze pół roku, a może im się uda zaimplementować oddalanie się jej względem prędkości poruszania się :E

  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I nad tymi poprawkami pracowali 2 msc? Czekam na dokładną listę poprawek bo aż nie chce mi się wierzyć że 500 osób pracuję nad tymi poprawkami. Jak na razie ten Cyberpunk to szambo.

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

1.png

Miles Tost ? Ten notoryczny łgarz znowu zaczął się udzielać w temacie Cyberpunka ?

Ciekawe co obieca tym razem...

Edytowane przez Element Wojny
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Element Wojny napisał:

1.png

Miles Tost ? Ten notoryczny łgarz znowu zaczął się udzielać w temacie Cyberpunka ?

Ciekawe co obieca tym razem...

Masz jakąś obsesję na punkcie Sasko?

  • Confused 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Paw79 napisał:

Masz jakąś obsesję na punkcie Sasko?

Ale ja pisałem o Milesie... 😐

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...