Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Jak oceniasz CP2077 po dwóch latach od premiery ?  

337 użytkowników zagłosowało

  1. 1. W skali od 1 do 10

    • 1
      1
    • 2
      11
    • 3
      37
    • 4
      55
    • 5
      35
    • 6
      35
    • 7
      38
    • 8
      59
    • 9
      48
    • 10
      16
  2. 2. Czy gra jest ciekawa jeśli chodzi o główny wątek fabularny ?

    • Tak
      174
    • Nie
      161
  3. 3. Czy jej stan techniczny nadal pozostawia wiele do życzenia ?

    • Tak
      201
    • Nie
      134
  4. 4. Ostatecznie czy CP2077 w aktualnej wersji jest gra na którą czekaliśmy.

    • Tak
      83
    • Nie
      252
  5. 5. Kiedy pierwszy raz zagrałeś/ukończyłeś CP2077

    • Na premierę
      157
    • Dopiero po większości poprawek
      112


Rekomendowane odpowiedzi

Zainstalowałem, pograłem. Na takich samych ustawieniach, Ultra bez PT śmiga aż za dobrze (zapomniałem, że mam power limit na GPU ustawiony). Ale nie chce mi się do Cyberpunka wracać jakoś. Wynudził mnie ten świat. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta policja tak średnio im wyszła. Co byś nie zrobił to chcą ciebie zabić - "mniej lub bardziej". Spodziewałem się czegoś innego typu: jedna gwiazdka płacisz mandat czy coś w tym stylu. Dla mnie zmiany SI to czysta kosmetyka, która ładnie wygląda w rozpisce 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak inaczej mieliby to rozwiązać. To tylko gra. Jak kogoś przejedziesz to co w takim razie, game over czy trafiasz do paki i możesz zagrać dopiero za x lat?

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zainstalowałem ponownie, głównie pod upgrade 2.0, jest trochę konkretnych zmian.

Całkowicie przemodelowane drzewko rozwoju ma sens, nowe umiejętności wydają się bardziej przemyślane. Armor, wcześniej pochodzący głównie z ubrań, przeniesiony został do wszczepów, których ilość jest dodatkowo limitowana.

Apteczki i granaty zmieniono na skille odnawialne - tak to powinno wyglądać od początku, skończy się bezsensowne spamowanie inhalatorem. Zmianie uległo również wyświetlanie statystyk broni, choć nie wiem za bardzo co robi za różnicę. Giwery z lootu skalują się do postaci, to chyba nowość. 

Policja w końcu się do czegoś nadaje, można urządzać konkretne imprezy z ich udziałem. :E Nadal nie działa to idealnie, ale przynajmniej temat zaadresowano.

Generalnie patch robi dobre wrażenie, choć nie ogrywałem tej produkcji po wcześniejszych, większych poprawkach, nie wiem czy po drodze czegoś nie spartolono.

Edytowane przez Vulc
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem update i ktorego bym sejwa nie zaladowal to nie moge skakac, strzelac ani zmienic broni ani wsiasc do samochodu... Moge tylko biegac i chodzic... Nie chce mi sie zaczynac nowej gry, chcialem posrzelac do policji a tu dupa... Weryfikacja i ponowna instalacja to samo... oww god why... 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj FPSy poleciały w dół konkretnie, wcześniej jeżdżąc po mieście miałem 100-120, teraz 90-100 FPS :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, caleb59 napisał:

Ja nawet z g-synciem czuję jak fps leci na ryj ale to dlatego, że ogólnie grywam bez limitów i zawsze sporo powyżej 60fps.

Bo pisanie ze gsync niweluje odczucia spadków fps to największa bzdura jaka czytałem w tej kwesti. Co najwyżej nie widać rwania obrazu ale spadki fps są odczuwalne i tu żadna synchronizacja tego nie poprawi bo nie jest tak naprawdę od tego. 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam na reddit, że można w pliku włączyć RR dla normalnego RT, muszę to sprawdzić.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Phoenix. napisał:

Bo pisanie ze gsync niweluje odczucia spadków fps to największa bzdura jaka czytałem w tej kwesti. Co najwyżej nie widać rwania obrazu ale spadki fps są odczuwalne i tu żadna synchronizacja tego nie poprawi bo nie jest tak naprawdę od tego. 

odczucia z vrr sa generalnie troche lepsze bo jednak 50fps na 60hz jest gorsze niz 50fps na 50hz, co nie zmienia faktu ze nie stanie nagle sie tak ze 45 czujesz jak 60 ; )

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka mała ciekawostka, teraz poziom przeciwników skaluje się do poziomu postaci a nie jak wcześniej poziom był zależny od konkretnej dzielnicy i przeciwników. 

  • Like 2
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś sprawdzał jaką wersję pliku nvngx_dlss.dll ma gra po aktualizacji do 2.0?

3.5 czy starsza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, MroczneWidmo napisał:

odczucia z vrr sa generalnie troche lepsze bo jednak 50fps na 60hz jest gorsze niz 50fps na 50hz, co nie zmienia faktu ze nie stanie nagle sie tak ze 45 czujesz jak 60 ; )

Zdaje sobie z tego sprawę ale vrr owszem daje pozornie płynniejszy obraz bo nie czujemy rozrywania obrazu wiec wizualnie odbieramy to za płynniejszy obraz ale mimo wszystko ubytków fps to nie poprawia ;)  A jeśli chodzi o przykłady które podałeś to bez synchronizacji w obu przypadkach będzie tearing wiec dla mnie żadna z tych opcji nie będzie płynniejszą bez vrr. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Phoenix. napisał:

Taka mała ciekawostka, teraz poziom przeciwników skaluje się do poziomu postaci

Czyli cała idea polepszania postaci nie ma sensu (skoro polepszasz postać i polepszają się automatycznie wrogowie ... to tak jakby się zupełnie nic nie polepszało/zmieniało). Innymi słowy - nie kumam takiego podejścia developerów. Robią całe mechanizmy, które nie mają sensu. Tak samo teraz gram w Dying Light (1) i niespecjalnie widzę różnicę, między gazrurką z obrażeniami "20" a jakąś maczetą wypasioną z obrażeniami "300" 🤣

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 minut temu, .PaVLo. napisał:

Ktoś sprawdzał jaką wersję pliku nvngx_dlss.dll ma gra po aktualizacji do 2.0?

3.5 czy starsza?

DLSS 3.1/FG 3.1/RR 3.5 

We wczorajszym materiale Hardware Unboxed właśnie o tym wspominali. Wiec warto sobie DLSS i FG podmienić na 3.5v2. 

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj chyba będzie trzeba zmienić 6700XT na 3070ti/3080ti pod tą grę...

Graficznie źle nie wygląda ale brakuje efektów RT... wtedy mógłbym nawet spróbować na OLEDzie 65' ograć ❤️

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniać GPU, na model podobnej wydajności ogólnej (nonRT) tylko dla RT, jeszcze w Twoim przypadku praktycznie dla pojedynczej gry, a właściwie dla lepszego pojedynczego efektu w pojedynczej grze - hmm 🙂

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zainstalowałem patcha, tym razem nie było problemu z dostępnością wolnego miejsca. Ustawiłem wszystko na maxa ( nie wiem, czym jest ten RR ) i mam ok. 61 fps z PT.

 

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Phoenix. napisał:

DLSS 3.1/FG 3.1/RR 3.5 

We wczorajszym materiale Hardware Unboxed właśnie o tym wspominali. Wiec warto sobie DLSS i FG podmienić na 3.5v2. 

RR też ma odrębny plik jak FG? A jak on się konkretnie nazywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co lepiej włączyć: superrodzielczość DLSS czy tryb rekonstrukcji promieni światła DLSS?

W tym pierwszym jest więcej fps bo ponad 70.

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak ktos chce przejść pierwszy raz cyberpunka to lepiej podstawke na starym patchu?

ze starym drzewkiem talentów itd.

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Kyle_PL napisał:

Wymieniać GPU, na model podobnej wydajności ogólnej (nonRT) tylko dla RT, jeszcze w Twoim przypadku praktycznie dla pojedynczej gry, a właściwie dla lepszego pojedynczego efektu w pojedynczej grze - hmm 🙂

no dobra, może na 3080ti :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Herus napisał:

Oj chyba będzie trzeba zmienić 6700XT na 3070ti/3080ti pod tą grę...

Graficznie źle nie wygląda ale brakuje efektów RT... wtedy mógłbym nawet spróbować na OLEDzie 65' ograć ❤️

Poluj na coś ale mon 3080 z 10GB vram.

4 minuty temu, wkamil73 napisał:

RR też ma odrębny plik jak FG? A jak on się konkretnie nazywa?

Zapytaj @RTX4090 bo w tej chwili nie jestem w stanie ci tego sprawdzić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, lis22 napisał:

Co lepiej włączyć: superrodzielczość DLSS czy tryb rekonstrukcji promieni światła DLSS?

W tym pierwszym jest więcej fps bo ponad 70.

Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

rekosntrukcja to RR
A superr to DLSS

Podziękuj Nvidii za mieszanie nazwami i wprowadzanie w błąd :)

Zaraz, RR nie można włączyć bez DLSS ???

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kadajo napisał:

Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

Nie można włączyć obu jednocześnie.

Generowanie klatek DLSS - włączone

Superrozdzielczość DLSS - jakość obrazu

Ostrość DLSS - 0,50

Tryb rekonstrukcji promieni światła DLSS

Nvidia DLAA

Jak włączę superrozdzielczość to dwóch następnych już nie mogę więc chciałem zapytać, która opcja jest najkorzystniejsza?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do DLSS to mam dla Nvidii idealne rozwiązanie, zamiast tych debilnych presetów dać slider % którym sobie idealnie pod siebie i nasza maszynkę ustawimy albo dać dynamiczne dostosowanie się do aktualnej mocy GPU (fajnie jakby się dało jeszcze % ta moc ustawić).
Ciekawe w której wersji DLSS się to pojawi :D 

1 minutę temu, lis22 napisał:

Nie można włączyć obu jednocześnie.

Generowanie klatek DLSS - włączone

Superrozdzielczość DLSS - jakość obrazu

Ostrość DLSS - 0,50

Tryb rekonstrukcji promieni światła DLSS

Nvidia DLAA

Jak włączę superrozdzielczość to dwóch następnych już nie mogę więc chciałem zapytać, która opcja jest najkorzystniejsza?

DLAA z DLSS nie możesz polaczyc bo to są dwie przeciwlegle funkcje.
DLAA służy do lepszej jakosci obrazu a DLSS do większej wydajności kosztem jakości obrazu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...