Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Tak bo to łatwizna by była.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawnego marketingu ciąg dalszy, z FB Cyberpunka 2077:

 

Dobry wieczór, Night City! Lepiej zapnijcie pasy, bo w dzisiejszej audycji czeka Was prawdziwa jazda bez trzymanki!

 

W grze Cyberpunk 2077, zespół Refused wcieli się muzycznie w legendarną kapelę SAMURAI — a już dziś możecie posłuchać ich pierwszego singla, Chippin’ In!

 

P.S. Kawałek znajdziecie także na Spotify, Apple Music, iTunes, Tidal, Deezer i Amazon Music!

http://soundline.biz/SamuraiRefusedChippinInEN/

 

https://www.youtube.com/watch?v=Igq3d6XA75Y

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że ją zmienili. Ta z mieszkania V z gameplaya rok temu była lepsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Sprawnego marketingu ciąg dalszy, z FB Cyberpunka 2077:

Agresywny świat, to i muza agresywna. OK. 

Ale mam lęki, że takie klimaty nie tylko zdominują, ale i pożrą zupełnie świat audio gry i, że niestety nie będzie, jak w wypadku W3 czego ponucić. 

Obym się mylił i jednak znalazł też nuty "miłe dla ucha".

 

Marzy mi się kilka klimatycznych BladeRunerowych Vangelisopodobnych kawałków ;).

A kapel w brud, tylko, czy byłoby do czego to zagrać (?)

 

np. : Carbon Based Lifeforms  

;)

polecam: 1, 4, 7... ;)

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robią 3 gierki w świecie Cp

 

Jedna to multi do Cp 2077

Drugie pewnie dodatek

a trzecie?

 

W takim przypadku faktycznie ma sens zapowiedzenie tego przed kwietniem.

 

Czyli w sumie robią jedną grę ale ładne zagranie marketingowe rozbić to na 3 i podgrzewać atmosferę żeby akcje szybowały :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jedna to multi do Cp 2077

Drugie pewnie dodatek

a trzecie?

 

 

Trzecie to samo CP

Z wróżbami co do dodatku bym się wstrzymał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Agresywny świat, to i muza agresywna. OK. 

Ale mam lęki, że takie klimaty nie tylko zdominują, ale i pożrą zupełnie świat audio gry i, że niestety nie będzie, jak w wypadku W3 czego ponucić. 

Obym się mylił i jednak znalazł też nuty "miłe dla ucha".

 

Marzy mi się kilka klimatycznych BladeRunerowych Vangelisopodobnych kawałków ;).

A kapel w brud, tylko, czy byłoby do czego to zagrać (?)

 

np. : Carbon Based Lifeforms  

;)

polecam: 1, 4, 7... ;)

No właśnie. W3 miał genialny soundtrack. Kilka utworów to znam na pamięć. :) Rock do mnie niezbyt przemawia, aczkolwiek lubiłem Rage Against the Machine z Matrixa. Fajnie by było trochę tego, a trochę elektroniki - synthu. ;)

 

Za multi odpowiedzialny ma być 40 osobowy zespól. Pierwsze w historii CDPR. Ciekawe jak im to wyjdzie. Dobrze jednak, że główne siły idą na single. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przecież na gameplayu było można podsłuchać kilka nutek i nic nie sugerowało, że coś będzie wybijać się z klimatu gry.

 

W cinematicu zresztą też.

 

A założę się, że na pewno pokusili się, żeby chociaż przy kilku nutkach wzorować się na stylu Vangelisa.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nom, wtórne i bez rewelacji, gdzieś już słyszałem podobne riffy. No ale rozumiem, że to CyberPunk i dlatego dodano coś z tych rejonów muzycznych. Wikipedia podpowiada, że to dokładniej hardcore punk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robią 3 gierki w świecie Cp

 

Jedna to multi do Cp 2077

Drugie pewnie dodatek

a trzecie?

 

W takim przypadku faktycznie ma sens zapowiedzenie tego przed kwietniem.

 

Czyli w sumie robią jedną grę ale ładne zagranie marketingowe rozbić to na 3 i podgrzewać atmosferę żeby akcje szybowały :E

Jeszcze do niedawna twierdziłeś, że nie pracują nad niczym innym niż Cyberpunk 2077 i Gwint, więc lepiej nie zabieraj głosu.

 

Co tu jest do gdybania. Przecież powiedzieli, nad czym pracują. Trzy projekty cyberpunkowe i dwa małe, poboczne, związane przede wszystkim z urządzeniami mobilnymi.

Mają pięć wydzielonych zespołów.

 

1. Główny oddział (ok. 400 osób) pracuje nad Cyberpunkiem 2077

2. Drugi RPG AAA, który ma wyjść do końca 2021 roku, będzie rozgrywał się również w świecie Cyberpunka - pracuje nad nim obecnie wyraźnie mniejszy zespół, minimum 50-60 osób (liczby nie do końca aktualne), ta liczba na pewno będzie się zwiększać, zwłaszcza po premierze Cyberpunka 2077, potem on będzie priorytetem.

3. Mniejszy, 40-osobowy oddział we Wrocławiu zajmuje się modułem sieciowym do Cyberpunka, prawdopodobnie zostanie potraktowany odrębnie tak jak GTA/RDR Online. Współpracuje on również z firmą Digital Scapes specjalizującą się właśnie w grach sieciowych.

4. Czwarty zespół zajmuje się rozwojem Gwinta i wersjami mobilnymi

5. Gra RPG na urządzenia mobilne robiona przez Spokko. Jeśli nie Cyberpunk, to oczywiste, w jakim świecie jego akcja będzie się rozgrywać.

 

Większość sądziła, że tym drugim RPG-iem AAA będzie spin-off Wiedźmina, ale poniższe słowa rozwiewają wszelkie wątpliwości:

Wiceprezes Piotr Nielubowicz podał, że następna duża gra CD Projektu również będzie osadzona w świecie "Cyberpunka". Strategia CD Projektu zakłada wydanie kolejnej - poza "Cyberpunk 2077" - gry fabularnej klasy AAA do 2021 roku.

 

"Nasz następny duży projekt będzie też w uniwersum 'cyberpunkowym'. Pracujemy już nad nim i traktujemy to jako naprawdę duży i dla nas nowatorski projekt" - powiedział Nielubowicz.

 

CDPR już wcześniej sugerował, że ta gra nie będzie nową marką, tylko czymś związanym albo właśnie z Wiedźminem, albo Cyberpunkiem. Widać, że są bardzo pewni, skoro już od dłuższego czasu rozwijają markę.

Dodatki nie są w produkcji, zajmą się ich pewnie po wydaniu podstawki, tak samo było z DLC do Wiedźmina 3.

Zespół pracujący nad Cyberpunkiem 2077 zostanie rozbity na kolejne:

- łatający i rozwijający Cyberpunka 2077

- zajmujący się właśnie dodatkiem/dodatkami

- duża część zostanie przeniesiona do drugiego RPG-a AAA, który stanie się nr 1 po skończeniu 2077

- możliwe, że mała część wspomoże także prace nad trybem wieloosobowym

- reszta zostanie wydzielona do pre-produkcji kontynuacji Cyberpunka 2077, gra pewnie planowana jest na trylogię, a sukces jest raczej murowany

 

Z Wiedźminami dadzą sobie więc spokój na jeszcze parę lat. I w sumie dobrze. Jeśli Cyberpunk 2077 odniesie duży sukces, to CDPR pragnie zbudować dwa 400-osobowe zespoły, które będą jednocześnie pracować nad projektami wielkości Wiedźmina 3 i Cyberpunka 2077, wtedy będzie szansa, że tym drugim projektem - obok sequela Cyberpunka - będzie właśnie kolejna gra w świecie Wiedźmina. Czyli tym tempem minimum 5 lat czekania, chyba że sprzedaż Cyberpunka nie będzie satysfakcjonująca, co jest raczej wątpliwe.

 

Z ostatnich informacji: potwierdzono oficjalnie trzy różne prologi (nomad, street kid i corpo) - na pewno jest to lepszym rozwiązaniem niż zupełnie inne akty w środku gry, tak jak to było w Wiedźminie 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W DA było 6 prolgów gdyby ktoś myślał że to jakaś nowość.

 

No właśnie w W2 to było najfajniejsze że takie coś w środku gry zrobili.

Prologi to pójście na łatwiznę.

Edytowane przez ODIN85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie grałem w DA. Dla mnie to nowość.

 

Nie wydali jeszcze "podstawki" Cyberpunka, a już planują "rozszerzyć" te uniwersum na kolejne lata. Muszą być cholernie pewni siebie/sukcesu! Oby tylko się ten cyberpunk nie przesycił graczom. ;)

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się podobało rozwidlenie w W2. Dlaczego inne prologi to lepsze rozwiązanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nom, wtórne i bez rewelacji, gdzieś już słyszałem podobne riffy.

Jest możliwe. Wpływ Refused na muzykę rockową był duży, płyta The Shape of Punk to Come zajmuje wysokie (a czasem nawet najwyższe) miejsca w różnych rankingach najważniejszych albumów w historii rocka/punku/metalu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mnie się podobało rozwidlenie w W2. Dlaczego inne prologi to lepsze rozwiązanie?

Nie każdemu chce się przechodzić gry więcej niż raz. Duża część graczy przechodzi je raz albo w ogóle ich nie kończy (wystarczy spojrzeć na statystyki).

Nie trzeba będzie więc przechodzić prawie połowy gry, by zobaczyć zupełnie inny początek.

Osobiście nie lubię blokowania dostępu do tak dużej zawartości przy wyborze określonej ścieżki po to tylko, by "wymusić" drugie (albo nawet n-te) ukończenie tytułu.

Przechodząc Wiedźmina 2 tylko raz, poznaliśmy tak naprawdę mniej niż 3/4 gry. Jeszcze w Wiedźminie 2 taka decyzja miała sens ze względu na długość rozgrywki. Cyberpunk będzie kilka razy większą grę, więc moim zdaniem znacznie lepszym rozwiązaniem jest ograniczenie różnic do wyborów i ich konsekwencji na przestrzeni całej rozgrywki niż kompletne wycinanie jakiejś ścieżki w połowie historii.

 

Okazuje się, że pojawiły się nieścisłości w przekazie z konferencji spółki:

 

"We currently have a total of five teams working on a number of projects, with three focusing on the development of Cyberpunk 2077. These include CD Projekt Red Warsaw and Kraków, who are handling the main game, as well as the Wrocław studio, where around 40 industry specialists are engaged in technology R&D," a CD Projekt rep said in an email.

 

"A separate, dedicated team at the Warsaw studio is handling the development of Gwent. The final team is Spokko, which is currently working on a yet unannounced mobile project."

 

Czyli właściwie nie zmienia się nic poza tym drugim tytułem RPG klasy AAA, który może jednak nie będzie rozgrywał się w świecie Cyberpunka. Nie jest to do końca jasne, bo jest tu sporo sprzeczności i gdzieś popełniono nadinterpretację albo niezbyt jasno przekazano informacje podczas konferencji (nie byłby to pierwszy raz w ich przypadku).

Edytowane przez qjin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się ostatnio "news" że gra ma chodzić w natywnym 4K na ps4 pro. Już zaczynam mieć obawy o wersję na PC'ty. Oby nie było powtórki z rozrywki jak z Wiedźminem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się ostatnio "news" że gra ma chodzić w natywnym 4K na ps4 pro. Już zaczynam mieć obawy o wersję na PC'ty. Oby nie było powtórki z rozrywki jak z Wiedźminem

A co było z Wiedźminem apropos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co było z Wiedźminem apropos?

Pewnie mu chodzi o downgrade.

 

Kluczową kwestią jest fakt, czy gra już teraz działa w natywnym 4K, czy dopiero ma działać w 4K. Jeśli to pierwsze to znaczy, że jest bardzo dobrze. Jeśli to drugie... Może być różnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie mu chodzi o downgrade.

 

Kluczową kwestią jest fakt, czy gra już teraz działa w natywnym 4K, czy dopiero ma działać w 4K. Jeśli to pierwsze to znaczy, że jest bardzo dobrze. Jeśli to drugie... Może być różnie.

 

Jakby zrobili downgrade do poziomu Minecrafta czy choćby Watch_Dogs to może by się było czym przejmować, W3 nadal świetnie wyglądał, a poza tym miał na tyle wciągającą fabułę i rozgrywkę, że i tak na te parę brakujących pierdół by się nie zwróciło uwagi jakby człowiek się nie zatrzymał i celowo nie szukał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się ostatnio "news" że gra ma chodzić w natywnym 4K na ps4 pro. Już zaczynam mieć obawy o wersję na PC'ty. Oby nie było powtórki z rozrywki jak z Wiedźminem

Dlaczego rozsiewasz fake newsy? W międzyczasie sprawdziłem sobie newsy i nikt o żadnym "natywnym" 4K nie wspominał. Jest tylko mowa o tym, że gra będzie wspierać 4K na PC i konsolach. Nie wymieniono jakich i jakie 4K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...