Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ktoś może mi powiedzieć o co kaman, że część reklam w CP2077PL potrafi się w dziadowski sposób załadować (załącznik)?
Screen trochę przekłamany przez HDR10 ale nie o to chodzi. Niektóre reklamy, banery są jakby w 240p i wyglądają nędznie.
1440p profil RT: Overdrive + FG

CP-REKL.pngCP-REKL.pngCP-REKL.pnghttps://i.ibb.co/8PB9vL1/CP-REKL.png
CP-REKL.png

Edytowane przez Lameismyname

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Będę zabierał się za post "wychwalający" Cyberpunka, ale najpierw chce wiedzieć czy da się naprawić niskiej jakości tekstury odległych obiektów, które się nie zmieniają na wyższe. Przecież to jest rodem z PS2. Widok po przybliżeniu z panoramy miasta. GPU ma jeszcze 1.5GB wolnego vramu.


Gdyby zrobili tryb 40fps na konsoli to kupiłbym ją już teraz. Zupełnie mi wystarcza, będąc znacznie lepszym od 30, bez spadków z 60 do 45 co było irytujące. Oby konsole wyznaczyły 40fps jako nowe minimum.... photomode_26052024_234700.thumb.jpg.799238a331e88d57472392d57aaef200.jpg

Edytowane przez musichunter1x
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ciekawe czy śmierdziele leniwi naprawili launchery do Wiedźmina 3/Cyberpunka 2077 bo do tej pory się po cichu sypią przy każdorazowym odpalaniu gry na Steamie i w logu Windowsa widać pięknego crasha mimo, że sama gra działa ok.

Post z 7 lutego tego roku, czyli zgadłem. :E https://steamcommunity.com/app/1091500/discussions/7/4210371723390007946/

Edytowane przez caleb59
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, caleb59 napisał:

Ciekawe czy śmierdziele leniwi naprawili launchery do Wiedźmina 3/Cyberpunka 2077 bo do tej pory się po cichu sypią przy każdorazowym odpalaniu....

Na szczęście można je obejść, uruchamiając plik gry :E 

Szkoda, że Cyberpunk to wielka gra niezrealizowanych ambicji, pełnych pasji. Po odejściu ważnych ludzi oraz dalszej zgniliźnie korporacyjnej już nigdy nie ujrzymy tego, czym miał być CP2077. Niedawno w końcu go ukończyłem, wraz ze zrobieniem wszystkiego poza zgłoszeniami policji i widać w jakim pośpiechu te monstrum było składane. Mogło być pięknie, a jest "tylko" wystarczająco dobrze.
Niestety zarząd, czy kto tam w CDPR cierpi na "deficyt wiary, inteligencji i fiuta".

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja wiem bo sam stosowałem obejście launchera w postaci uruchamiania go jako administrator (wtedy się nie sypie - ciekawostka :E ) ale za to miałem słynny problem z odbiorem bonusowego auta, który znikał w momencie zwykłego odpalania launchera nie jako administrator co z kolei przywraca crashe launchera. :E Weź tu zrozum zamysł programistyczej świni, która się tym zajmowała - jak bardzo trzeba mieć pokrętny tok myślenia by odstawić taką lipę to jest dla mnie zarówno zaskakujące jak i porażające. Dodatkowo sam to zgłaszałem chyba ze 2x do supportu i dalej nie ma fixa, z postów ludzi po forach/redditach wiem, że oni też to zgłaszali tak więc jak widać cdp red ma to w dupie bo dla nich liczy się tylko i wyłączenie wersja gry z goga i na takiej operuje support, który potrafi odpisać, że ONI PROBLEMU NIE WIDZĄ - no tak bo korzystają z wersji gog a błąd jest ekskluzywnym dodatkiem z dupy dla posiadaczy gry ze Steama. :E 

Drugi patent na obejście crashy launchera to parametr: --launcher-skip dopisany we właściwościach gry na Steamie - w tym wypadku również pozbawiamy się możliwości odbioru darmowych bonusowych dodatków bo MUSIMY czy chcemy czy nie ten 1 raz odpalić grę przez launcher by się zalogować i móc je odebrać.

W Wiedźminie 3 steamowym jest taki sam problem i te same obejścia problemu działają, kekw.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, musichunter1x napisał:

Niestety zarząd, czy kto tam w CDPR cierpi na "deficyt wiary, inteligencji i fiuta".

Nie chcę wchodzić w politykę ale CDPR jak każde odpowiednie duże korpo cierpi na to, że jeśli chce móc funkcjonować (mieć umowy z innymi dużymi graczami, obsługę banków itd) musi realizować politykę ESG czy DEIB. Więc dlatego poświęca się zapaleńców na rzecz jednostek słabych ale takich które pozwolą w raportach wypełnić odpowiednie rubryki żeby inni duzi gracze chcieli z tobą działać.

Jak nie będziesz spełniał tych wymagań, to nigdy nie wyjdziesz poza bycie niszowym, indie studiem z kilkoma pracownikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 2.06.2024 o 12:43, cichy45 napisał:

....musi realizować politykę ESG czy DEIB....
Jak nie będziesz spełniał tych wymagań, to nigdy nie wyjdziesz poza bycie niszowym, indie studiem z kilkoma pracownikami.

To nie ma dużo do rzeczy, ponoć w dodatku już udało się oddać część pierwotnej wizji, a będę go dopiero przechodził. 

Jakby byli tam ludzie z jajami, wizją i zaradnością wraz kompetencjami to jakoś daliby radę manewrować w tym szambie kulturowej wojny. Tak to zarząd już pewnie nie ma oddanych, dobrych pracowników pod sobą, skoro powstały dwa studia z resztek po CDPR z ery CP2077. Decyzja o wydaniu go na PS4 / X1 była czystą głupotą i chciwością zarządu, które marnowało zasoby, to samo z budowaniem na szybko pokazówki, zamiast tworzenia gry.... To przecież nie wina ESG, DEIB czy innego ABC.
Obecnie nie mam żadnych nadziei na dobre, kolejne gry tego studia i jeśli moje przeczucia potwierdzą się w kolejnym tytule to będę ich ignorował, jak Ubisoft, EA, Activision Blizzard... Już teraz nie zważam na jakiekolwiek informacje o ich kolejnych grach, ponieważ to puste frazesy marketingu, a głównie ten dział jest u nich mistrzostwem.

Zresztą można tu wygrzebać mój komentarz sprzed lat, gdy krótko po ogłoszeniu wersji na stare konsole, wiedziałem że coś tam głęboko śmierdzi, a hype był wtedy ogromny. Po prostu wiedziałem, że mówienie o tylu ciekawych mechanikach (drony odbudowujące zniszczenia w mieście) i chciwa decyzja o wypuszczeniu gry na konsole o mocy gtx750ti oznacza odklejony zarząd i pusty marketing....
A szkoda, bo widać serce włożone w tą grę, gdzie nie dane było zrealizować intencji... Choć to nadal wystarczająca dobra gra z poszarpaną duszą.

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.05.2024 o 23:53, musichunter1x napisał:

Będę zabierał się za post "wychwalający" Cyberpunka, ale najpierw chce wiedzieć czy da się naprawić niskiej jakości tekstury odległych obiektów, które się nie zmieniają na wyższe. Przecież to jest rodem z PS2. Widok po przybliżeniu z panoramy miasta. GPU ma jeszcze 1.5GB wolnego vramu.

Nie wiem czy nadal aktualne (chyba nie), ale mod zmieniający dystans rysowania LOD'ów sprzed kilku dni - https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/4923, ma dwa osobne branche - jeden na obiekty w najbliższym enviro, a drugi na większe obiekty w oddali (tj. budynki), po screenach wygląda bardzo spoko - sam nie testowałem, ale zgaduję, że będzie miało spory impact na performance.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Przemcio666 napisał:

Nie wiem czy nadal aktualne (chyba nie), ale mod zmieniający dystans rysowania LOD'ów sprzed kilku dni - https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/4923, ma dwa osobne branche - jeden na obiekty w najbliższym enviro, a drugi na większe obiekty w oddali (tj. budynki), po screenach wygląda bardzo spoko - sam nie testowałem, ale zgaduję, że będzie miało spory impact na performance.

Szkoda, że nikt nie wspomina ile Vramu to je na danych ustawieniach. Wszystko czego chcę to trochę wyższej jakości tekstur przy odległych budynkach, aby nie przypominało mi to MGS:2 lub MGS:4 w najlepszym wypadku. Ale dzięki za link, kiedyś go sprawdzę.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna mnie drugie podejscie meczyc, wzialem sobie za cel zrobienie gry na 100%, praktycznie wszystkie kontrakty mam zrobione, u reginy mi chyba zostalo 6 i mr hands'a 2. Jestem zaraz za polowa gry, dodatek mam zrobiony tez jakos w polowie. Pobocznych misji nie wiem ile zrobilem, ale od groma. 55 LVL wbity, wszystkie wszczepy bronie itd na najwyzszym poziomie, najlepsze auta kupione. Chyba odpuszcze plan przejscia gry w taki sposob i dokoncze dodatek tylko, nie chce mi sie robic fabuly drugi raz. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wyskoczyli z tym trochę jak Filip z konopi.

Edytowane przez wkamil73
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki tu widzicie problem? Imerse chciało zrobić wtyczkę do swojego oprogramowania z dedykowanym udźwiękowieniem do CP2077, kupiło licencję od CDR i zrobili to. Teraz liczą sobie za to jakieś pieniądze, może ktoś kupi, i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenie tylko do słuchawek zabija ten software. Moim zdaniem podobny efekt uzyskacie dzięki darmowemu FxSound (preset Classic Processing): https://www.fxsound.com/

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorszą rzeczą w tego typu rozwiązaniach jest wyraźne pogorszenie jakości dzwieku jak i dynamiki.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy UE5 w odpowiednich rękach daje możliwość stworzenia czegoś unikalnego, podobnego do RED Engine, czy teraz wszystkie topowe gry w następnych latach będą wyglądać tak samo. Oglądając ostatnie filmiki nawet w tym temacie, ponownie - wielka szkoda, że to był taki optymalizacyjny potworek. Niesamowity potencjał wizualny w tym siedzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za idiotyzm z tym dźwiękiem xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
17 godzin temu, kadajo napisał:

Najgorszą rzeczą w tego typu rozwiązaniach jest wyraźne pogorszenie jakości dzwieku jak i dynamiki.

Może z kartą za 10000000000000zł i słuchawkach/głośnikach za drugie tyle podłączonych cyfrowo. W moim biedackim przypadku FxSound daje drugie życie Zetce, która bez tego oprogramowania moim zdaniem gra za cicho na fabrycznych nastawach, do tego na zwykłym analogu, już nie wspomnę o zintegrowanych Realtekach czego mamy najwięcej właściwie u każdego. :E 

Edytowane przez caleb59
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mowie o EQ czy Gain. Nie ważne, jaki masz sprzęt takie "uprzestrzennianie" dźwięku stereo to rzeźnia dla jakości oryginalnego miksu.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...