Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Driveclub? Cięcia graficzne w Order, który ogólnie okazał się korytarzową wydmuszką?

TloU2 nie było przesuwane? Chcesz się założyć, że zaliczy downgrade?

 

Do jakich najlepszych? Nie ma najlepszych. EA i Ubi odpadają to kto? Blizzard? :rotfl:

 

Rockstar jako tako trzyma poziom z tych największych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:D żart mi się udał. Ogra się Tlou i będzie czekać na wrzesień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, nie zdziwię się jak wyjdzie ostatecznie cp w połowie 2021 :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak coś czułem, że gra ukaże się raczej dopiero w okolicach premiery nowych GPU od Nvidii. Wszystkim to będzie na rękę - CDP RED spokojnie dopracuje grę, a Nvidia będzie reklamowała nowe RTXy jako najlepszy wybór do Cyberpunka (liczę, że do modeli RTX 3080 oraz 3080Ti będzie dodawany Cyberpunk tak jak wcześniej były dodawane inne gry z raytracingiem do Turingów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin robił wrażenie grafiką, ta gra na tym co do tej pory pokazali nie robi.

Chyba, że optymalizacja jest konkretnie spierniczona.

Dziwne, żeby robiła jakieś większe wrażenie jak ta gra dalej jest robiona na tą samą platformę czyli ps4/xbox one co Wiesiek 3 :E

 

Jak już kiedyś pisałem trochę się porwali z motyką na słońce próbując tą grę upchnąć na tą generację. Rockstar się nie wychylał z GTA VI, wielkimi miastami, tysiącami mieszkańców, ulicami pełnymi życia, więc po prostu zrobili spokojne RDR 2, pokazali fizykę i ciekawy świat gdzie mieli możliwości coś konkretnego w takiego typu grze pokazać bo świat nie jest tętniącą życiem aglomeracją, a Redzi się wpakowali na minę i nie widzę tu innych opcji jak mocne cięcia, aby ten świat zatrybił na tych jaguarach z tabletów i GPU rodem z średniowiecza :E

 

Ale jest plus, jak będziemy grać w to na PC, to już pewnie na RTX 3xxx :E więc jest szansa, że nawet RT w miarę zatrybi.

 

PS A sama gra raczej uratuję się gameplayem/mechanikami, a nie wizualnymi fajerwerkami, jeśli tylko redzi staną na wysokości zadania.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy na E3 zrobią show po raz trzeci? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze, ogra sie juz na ps5 :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dzięki temu nowe geforce RTX 3080 bedą sie sprzedawały jak ciepłe bułeczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dzięki temu nowe geforce RTX 3080 bedą sie sprzedawały jak ciepłe bułeczki.

A bez tego pewnie by się nie sprzedawały ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mierzysz do bycia najlepszym deweloperem wśród IT, to należy chyba mieć jakieś standardy no chyba że mijanie się z prawdą, usuwanie zawartości z gry, przesuwanie premier i downgrade graficzny to standard wśród CDPR :E.

Rozumiem, że inne firmy takich praktyk nie stosują? :E Temat poruszany już przy okazji premiery Wiedźmina 3, gdzie wiele osób nie chciało przyjąć do wiadomości, że CDPR nie jest tak krystalicznie czysty i prokonsumencki jak im się wydawało. Co nie zmienia faktu, że i tak wyróżniają się in plus na tle większości dużych wydawców/developerów.

Porównuj do studiów od Sony które zawsze trzymało poziom w przypadku exów.

Przedni żart. :E Driveclub masakrycznie obcięty na premierę (nie było nawet efektów pogodowych), The Order z komicznymi "filmowymi" pasami, Bloodborne konkretnie gubiący klatki i z nienaturalnie długimi loadingami, Gran Turismo Sport zawartością przypominające demo czy The Last Guardian - optymalizacyjny koszmar. To jest ten poziom, do którego chcesz równać? Wszyscy mają coś na sumieniu, jedni więcej, drudzy mniej.

 

Przeniesienie premiery CP2077 nie jest żadną niespodzianką, co najwyżej nowy jej termin. Na grę czekam, ale informację przyjąłem ze spokojem - duża gra, potrzebują czasu, niech szlifują.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, żeby robiła jakieś większe wrażenie jak ta gra dalej jest robiona na tą samą platformę czyli ps4/xbox one co Wiesiek 3 :E

 

Jak już kiedyś pisałem trochę się porwali z motyką na słońce próbując tą grę upchnąć na tą generację. Rockstar się nie wychylał z GTA VI, wielkimi miastami, tysiącami mieszkańców, ulicami pełnymi życia, więc po prostu zrobili spokojne RDR 2, pokazali fizykę i ciekawy świat gdzie mieli możliwości coś konkretnego w takiego typu grze pokazać bo świat nie jest tętniącą życiem aglomeracją, a Redzi się wpakowali na minę i nie widzę tu innych opcji jak mocne cięcia, aby ten świat zatrybił na tych jaguarach z tabletów i GPU rodem z średniowiecza :E

W prostej formie się da. Asasyny nie "tętniły życiem"?

Odnoszę wrażenie, że nie tyle oni się porwali z motyką na słońce co ich fani, czy też fanatycy zbyt mocno lecą z wyobraźnią. I pewnie przez to dopowiadanie się rozbiją.

 

 

PS A sama gra raczej uratuję się gameplayem/mechanikami, a nie wizualnymi fajerwerkami, jeśli tylko redzi staną na wysokości zadania.

I tyle mnie interesuje. Są gry wychodzące w terminie i działające, są gry przeciągane z problemami i cały mix po środku. Ideałów i "standardów IT" nie ma.

CDP ma u mnie kredyt zaufania bo jak żadna ich gra idealna nie była, tak na swój czas każdy Wiesiek był bardzo dobry. Tylko tyle i aż tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślisz że na premierę dzięki temu nie będzie masy bugów? :lol2:

 

Jak nie będzie, to rozumiem że sam z siebie się naczelny spamerku pokajasz i przeprosisz?

Jak ustalisz definicję "masy bugów" to możemy się założyć o jakąś kwotę, że nie będzie.

(jak coś to PM, bo rzadko zaglądam w ten temat)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas generalnie raczej działa na korzyść niż na niekorzyść (wyłączając przypadki wybitne jak np. DNF). Więc nawet jeśli bugi będą to można zakładać, że dzięki tej obsuwie kilku się pozbędą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ta obsuwa zbytnio nie rusza, tym bardziej że i tak się jej spodziewałem.

 

CP2077 i tak kupię i przejdę, bo czekałem na RPG w takich klimatach, a poza tym gry Redów zwykle trzymają zadowalający poziom.

 

Sądzę, że mimo iż gra będzie prawdopodobnie dobra, to będzie miała sporo problemów. Być może takich jakie były w W3, być może większych. Niestety ale mieliśmy sporo przesłanek mówiących o niezdecydowaniu przy procesie projektowania gry, dodajmy do tego fakt, że projekt jest naprawdę duży, przynajmniej w założeniach. Czuję, że pierwotne plany mogły ich przerosnąć. Gra raczej nie pokaże nic prócz, tego co widzieliśmy już w innych tytułach. Dla mnie to nie problem, ale niektórzy nakręcili się już do tego stopnia, że będą srogo rozczarowani. Może się to mocno odbić na ocenach gry po premierze.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IGN da 8/10 i to będzie najgorszy fail ostatnich 40 lat. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyberpunk pewnie ma problem z wydajnością głównie na konsolach. Wersja na PS4/X1 pewnie wygląda i działa jak crap. Nawet wersja PC tej gry szału nie robi a oświetlenie już w ogóle jest płaskie jak deska do krojenia...

Oświetlenie płaskie jak deska do krojenia? :E Przecież ta gra używa RTX! :E Oświetlenie top-notch! :E

 

Przewiduje cięcia i srogą optymalizacje.

 

 

W Wolfie usunęli odbicia na wodzie (statyczne kałuże to nie woda), a i odbicia mają na prawdę ograniczoną "powierzchnie" i liczbę promieni co jest ukryte przez materiały chropowate, które ledwo coś odbijają lub nie ma pełnego modelu zniekształceń, niby obicia są zdeformowane zgodnie z własnościami obiektów i materiałów, ale dalej są ograniczone - widać to na lampie, która się odbija, ale światła już nie odbija od reszty powierzchni, przynajmniej nie w pełni.

 

Dlaczego to tutaj przywołuje? Bo CyberPunk jest najeżony materiami, które w teorii powinny być bardzo refleksyjne (lustra, podłogi na wysoki połysk) oraz ma pi*dylion neonów, które odbijają światła w rożnych kolorach - wierne odwzorowanie mieszania się świateł z odbiciami postaci i otoczenia w czasie rzeczywistym może zabić obecną generacje RTX :E

 

Konsole w ogóle wybuchną :E Death stranding i RDR2 to ostatnie dwie gry, które dobrze na nich wyglądają, a i tu nie obeszło się bez kompromisów. W DS większość pomieszczeń i krajobrazów jest po prostu pusta... A w RDR2 na zwykłych konsolach detale potrafią się gorzej doczytywać niż w HZD :E

 

Gry gameplayowo oceniać nie będę, bo liczę bardziej na elementy cRPG, niż shooterowe, więc strzelanie dla mnie może ssać, byleby nie spierdolili fabuły i właśnie elementów cRPG :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można się mniej więcej spodziewać jak gra wypadnie pod względem rozgrywki. Tak naprawdę na tych gameplayach pokazali bardzo dużo. Praktycznie na każdym kroku wspominali o rozbudowanych ścieżkach podczas robienia questów. Myślę, że właśnie tym będzie się wyróżniać gra od tego co widzieliśmy w W3.

 

Mam nadzieję, że nie zmienią już zbytnio warstwy wizualnej gry, szczególnie kolorystyki, bo wygląda ona dokładnie tak jak to sobie wyobrażałem, zanim jeszcze pokazali pierwszy gameplay. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem trochę komentarzy w sieci i odbiór jest generalnie pozytywny. To znaczy wiele osób przyjęło to ze spokojem, zrozumieniem lub ulgą :)

Wiadomo że są też hejterzy, ale nie w jakichś dużych ilościach. Akcje na giełdzie spadły firmie o 12,5%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opóźnienie było to przewidzenia, tym bardziej że mieliśmy połowę stycznia, a o grze ucichło. Gdyby miało to wyjść w pierwszym terminie, to mielibyśmy nowe materiały, byłyby pokazy z nowego dema dla prasy/influencerów itd.

CDPR niby jest przekonany, że gra wyjdzie we wrześniu, ale wcale by mnie nie zdziwiło, gdyby przesunęli w sierpniu na koniec października, bo potrzebne ostatnie szlify. ;)

 

No i w sumie wiemy, co jest tym drugim tytułem AAA: Cyberpunk 2077 Online, który nie wyjdzie raczej przed 2022 rokiem, czyli tym samym też zaliczy poślizg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze by gra była dobra. W tym roku do jesieni i tak będzie w co grać (chyba, że wszystkie inne oczekiwane w pierwszej połowie roku gry również zaliczą poślizg).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta już kiedyś gdzieś pisali, że na razie nie planują wersji dla PS5 i nowego Xboxa, a całkowicie skupiają się na obecnej generacji i pod nią gra jest tworzona.

 

Być może kiedyś wyjdzie jakiś patch dla next-genów.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to dobrze że wychodzi później bo jeszcze mam sporo kupkę wstydu do ogrania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, żeby robiła jakieś większe wrażenie jak ta gra dalej jest robiona na tą samą platformę czyli ps4/xbox one co Wiesiek 3 :E

 

Jak już kiedyś pisałem trochę się porwali z motyką na słońce próbując tą grę upchnąć na tą generację. Rockstar się nie wychylał z GTA VI, wielkimi miastami, tysiącami mieszkańców, ulicami pełnymi życia, więc po prostu zrobili spokojne RDR 2, pokazali fizykę i ciekawy świat gdzie mieli możliwości coś konkretnego w takiego typu grze pokazać bo świat nie jest tętniącą życiem aglomeracją, a Redzi się wpakowali na minę i nie widzę tu innych opcji jak mocne cięcia, aby ten świat zatrybił na tych jaguarach z tabletów i GPU rodem z średniowiecza :E

 

Ale jest plus, jak będziemy grać w to na PC, to już pewnie na RTX 3xxx :E więc jest szansa, że nawet RT w miarę zatrybi.

 

PS A sama gra raczej uratuję się gameplayem/mechanikami, a nie wizualnymi fajerwerkami, jeśli tylko redzi staną na wysokości zadania.

Oni popełniają ten sam błąd co Rockstar 7 lat temu, nawet data premiery jest ta sama :E Doskonale znali możliwości tej generacji konsol i mogli trzasnąć jakiś mniejszy projekt na tej generacji i tyle. Mimo to woleli wpakować się w coś co nie ma prawa działać i wyglądać dobrze na tej generacji... Skończy się tak, że gra mocno oberwie a i tak będzie ledwo chodzić na tych konsolach niczym GTA V na PS3/X360.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajebisty błąd Rockstar popełnił. 97/100 na metacritic i najlepiej sprzedająca się gra poprzedniej generacji. Żaden third party developer nie wyda wysokobudżetowej gry ekskluzywnie na start nowych konsol. To się nie opłaca.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...