Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wydaje mi się że minimalne wymagania będą czymś mniej więcej w ten deseń

Minimalne czyli 1080p detale niskie

-----------

CPU: I5 8400 /R5 1600

Ram  12GB (czyli w zasadzie 16GB)

GPU RX 570 8GB /1060 6GB 

SSD mocno sugerowany

Win7/10 x64 / DX.12 tylko

W zasadzie nie jest to droga konfiguracja i jak najbardziej realna do minimum.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
20 minut temu, ODIN85 napisał:

Gadać to sobie mogą,testów nie ma.

Ty jak zwykle. Jak odpowiadasz na czyjś post - to 99 razy na 100 klepiesz z palca "szybką odpowiedź" bez używania cytatów (i od lat nie można się Ciebie doprosić o "cytowanie").
Ale jak na ekranie krowa na cały ekran, to przychodzi olśnienie i ryp - pierwszy cytat by ODIN tego dnia - musi zawierać film wielkości TV. :boink:
Jakbyś na złość robił.

Tam gdzie cytat wskazany dla czytelności - brak cytatu.
Tam gdzie ludzie proszą o niecytowanie wielkich odnośników - to Ty cytujesz.
Płetwy opadają. :(

Edytowane przez JeRRy_F3D
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, frog67 napisał:

Wydaje mi się że minimalne wymagania będą czymś mniej więcej w ten deseń

Minimalne czyli 1080p detale niskie

-----------

CPU: I5 8400 /R5 1600

Ram  12GB (czyli w zasadzie 16GB)

GPU RX 570 8GB /1060 6GB 

SSD mocno sugerowany

Win7/10 x64 / DX.12 tylko

W zasadzie nie jest to droga konfiguracja i jak najbardziej realna do minimum.

Wątpię, żeby nowa wersja RedEngine aż tak podniosła wymagania, żeby GTX 1060 na których W3 hula na ultra na 1080p, teraz starczał do low detali :)  Aczkolwiek sam już czekam na zmianę GPU, bo chciałbym pograć w tę grę w możliwie dobrej jakości przy 60 fps ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli RTX 3070 będzie o 5% wydajniejszy (poza RT) od RTX 2070 Super a wiec wydajnością RTX 2080 to nikt tego nie kupi i znów będzie płacz vendor'ów, chyba że karty będą wyraźnie tańsze ...

o 30% czy 40% przyroście jak przy poprzednich generacjach można zapomnieć za to 15% jest w zasięgu reki tyle własnie dzieli RTX  2070 od 2070 Super

dziwnie byto wygadało gdyby RTX 3070 byl o wiele szybszy od RTX 2080 Ti ...

nawet 50% przyrost wydajności RT nie da tyle samo w ilości klatek bo RT jest tylko częścią składową renderingu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, ŁysyZBrazzers napisał:

Twój brak nie wiedzy jest śmieszny. Liczby nie kłamia, NVDIA sama wspominała, że nowa generacja będzie 50% wydajniejsza w RT niż obecna. Jeśli przeciek jest prawdziwy i RTX 3070 ma 3072 Cuda Cores dodając do tego nowy proces i nową architekture to daje nam 25-30% więcej mocy nad Turingiem.

Moja szklana kula mówi, że RTX 3070 wydajnościowo będzie w okolicach Turinga z 3994 Cuda Cores i + 20% więcej wydajności w RT wzgledem RTX 2080Ti. Tak już jest od 3 generacji łatwo wszystko wywnioskować.

 

Wiesz 50%... Obiecanki cacanki, kiedyś Wałęsa obiecał mi 100 mln, i gdzie są🙄Bez testów jak Odin mówi to można sobie ewentualnie życzenie pomyśleć jak gwiazda będzie spadać. 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie a jeśli dorzucimy do tego wielkość chłodzeń i TDP to wersje "super" tych układów wyjdą jeszcze szybciej niż przy 2xxx. I to pewnie one dopiero będą miały ładny przyrost mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Azgaroth napisał:

Wątpię, żeby nowa wersja RedEngine aż tak podniosła wymagania, żeby GTX 1060 na których W3 hula na ultra na 1080p, teraz starczał do low detali :)  Aczkolwiek sam już czekam na zmianę GPU, bo chciałbym pograć w tę grę w możliwie dobrej jakości przy 60 fps ;)

Ja też wątpiłem, że nowa wersja RAGE aż tak podniesie wymagania w RDR2 skoro GTA V działa na kalkulatorach ;) Dobrze że się nie zakładałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, stark2991 napisał:

Ja też wątpiłem, że nowa wersja RAGE aż tak podniesie wymagania w RDR2 skoro GTA V działa na kalkulatorach ;) Dobrze że się nie zakładałem.

Właśnie poza tym RX 570 8GB /1060 6GB to nie są nowe karty ile one już są lat na rynku, albo karty które są zbliżone wydajnościowo no bez jaj, to nie będzie próg wejścia jak w Crysis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, kadajo napisał:

Dokładnie a jeśli dorzucimy do tego wielkość chłodzeń i TDP to wersje "super" tych układów wyjdą jeszcze szybciej niż przy 2xxx. I to pewnie one dopiero będą miały ładny przyrost mocy.

supery to nie było nic innego jak  rebrand wyższych modeli ...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, frog67 napisał:

Właśnie poza tym RX 570 8GB /1060 6GB to nie są nowe karty ile one już są lat na rynku, albo karty które są zbliżone wydajnościowo no bez jaj, to nie będzie próg wejścia jak w Crysis

Dopóki w pełni nie nastanie nowa generacja, to gtx 1060 będzie raczej w zalecanych, jak przez ostatnie 2-3 lata, niż w minimalnych. 6 rdzeni to też wydaję mi się za wiele do niskich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RTX 3070 jest wtanie zrownac sie/przegonic 2080 Super bo...w kartach od 2060 do 2080 super jest bardzo ciasno tzn miedzy modelami sa relatywnie male roznice. Wystarczy np popatrzec jak niewiele traci 2070 super do 2080 czy jak blisko 2070 jest zwykly 2060

 

Jesli wzrost wydajnosci RTX 3070 bedzie +20-30% w porownaniu do RTX 2070 to nowy RTX musi byc na poziomie 2080 super lub wyzszym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, stark2991 napisał:

Ja też wątpiłem, że nowa wersja RAGE aż tak podniesie wymagania w RDR2 skoro GTA V działa na kalkulatorach ;) Dobrze że się nie zakładałem.

A podniosła aż tak? Od wydania GTA V minęło już ~7 lat. A w RDR2 dalej da się grać na potato PC :E Sam grałem na HD 7950 i to wcale nie na najniższych detalach.

A na kalkulatorach też lata bez problemu czy pokroju XboX one, czy na Xbox one X to nawet w natywnym 4k, a ten toster ma moc niewiele większą niż RX 580.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, stark2991 napisał:

Ja też wątpiłem, że nowa wersja RAGE aż tak podniesie wymagania w RDR2 skoro GTA V działa na kalkulatorach ;) Dobrze że się nie zakładałem.

GTA V to gra, która była robiona pod Xboxa 360 a RDR 2 to gra pod X1/PS4 także nie wiem jak ktoś mógł się spodziewać podobnych wymagań :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RDR 2 na RX 580 calkiem calkiem dziala i nie na najnizszych takze ten...nie przesadzajmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko wiesz, jak na czas gdzie wyszło GTA V to ta gra chodziła dosłownie nawet na starych trupach :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam grałem w GTAV na 9600GT 512MB. Wszystko na Normal, grubo przekroczony limit pamięci ale i tak  osiągało koło 25-40FPS :szczerbaty: Nie zapomnijcie że ta gra działała na PS3, tam w środku siedzi 7800GTX 512MB i konsola jakoś to uciągnęła.

Obstawiam że na RX570 ruszy bez problemu na nisko-średnich. Przy Wiedźminie 3 ludzie też gadali że będzie miał wymagania z kosmosu a ludzie odpalali go na GTX660Ti i jakoś chodził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
39 minut temu, Kris194 napisał:

GTA V to gra, która była robiona pod Xboxa 360 a RDR 2 to gra pod X1/PS4 także nie wiem jak ktoś mógł się spodziewać podobnych wymagań :E

GTA V na PC to była wersja bliższa tej z PS4/XO.

Po prostu dałem przykład tego, że sam silnik gry niczego nie determinuje. Zarówno RDR2 jak i Cyberpunk korzystają z tego samego silnika, ale w nowej wersji. 

Nie ma się co oszukiwać, ze skoro Wiedźmin 3 działał elegancko na słabszych PC to Cyberpunk też będzie, no chyba że uznamy za słabsze pecety te z Ryzenem 1600 i RX-em 570 bo taki zestaw uważam za rozsądne minimum do gry we współczesne gry :)

 

Edytowane przez stark2991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
14 minut temu, stark2991 napisał:

Po prostu dałem przykład tego, że sam silnik gry niczego nie determinuje. Zarówno RDR2 jak i Cyberpunk korzystają z tego samego silnika, ale w nowej wersji. 

Samo CDPR odcina się od stwierdzeń że w CP2077 mamy ten sam silnik co w Wiedźminie 3

Ciekawe ile R* przepisało RAGE  na potrzeby RDR2 

Prawda jest taka że RED Engine 4 w CP to niemal zupełnie nowy silnik bo 90% zostało przepisane na nowo, po prostu silnik skrojony na miarę pod grę. Tytuł zupełnie inny od Dzikiego Gonu to nie ma co porównywać silnika skoro starego ostało się 10% kodu :E 

 

I byłbym zapomniał ci co ogrywali to mówią że w CP2077 nie mieli loadingów nawet przy szybkiej podróży ! .... więc streaming zacnie poprawiony ! na to wygląda !

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przeciez to mialo byc domena tylko PS5, takie szybkie ladowania 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Phoenixsuple napisał:

A przeciez to mialo byc domena tylko PS5, takie szybkie ladowania 😅

Jeszcze Sony pogrozi palcem CDPR :E  

"Macie tu zrobić loadingi na PC, żeby wyglądało gorzej niż na PS5 bo nie damy wam certyfikacji"  - bo przecież SSD w PS5 to ósmy cud świata PC nie miały tego mieć :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, frog67 napisał:

Samo CDPR odcina się od stwierdzeń że w CP2077 mamy ten sam silnik co w Wiedźminie 3

Ten sam z nazwy, przecież już pisałem że w całkiem innej wersji ;) 

14 minut temu, frog67 napisał:

I byłbym zapomniał ci co ogrywali to mówią że w CP2077 nie mieli loadingów nawet przy szybkiej podróży ! .... więc streaming zacnie poprawiony ! na to wygląda !

Yyy, zdaje się że w TVGry mówili coś przeciwnego 🤔
Loadingi są również przy pomijaniu czasu (jak spanie w GTA)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 minuty temu, stark2991 napisał:

Yyy, zdaje się że w TVGry mówili coś przeciwnego 🤔
Loadingi są również przy pomijaniu czasu (jak spanie w GTA)

Alanah Pearce mówiła że jedyne loadingi jakie miała to na starcie gry i przy pójściu spać by przewinąć czas, natomiast przy szybkiej podróży nie było żadnego loadinga, i to bardzo ją zaskoczyło :E 

Oczywiście sporo loadingów jest sprytnie ukrytych że nawet ich nie zauważymy, bo wszystko zdąży się doczytać.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - wzorem do naśladowania jest tu GTA V i ten patent z oddalaniem i przybliżaniem kamery przy zmianie postaci. Przecież to też jest loading, tyle że bez ekranu i paska postępu, i to jest genialne rozwiązanie :) 

A co do szybkiej podróży to jeśli punkt docelowy jest blisko postaci to nie ma z tym problemu, ale jeśli będziesz się chciał przenieść z jednego krańca mapy na drugi to sądzę że jednak parę sekund trzeba będzie poczekać ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, stark2991 napisał:

A co do szybkiej podróży to jeśli punkt docelowy jest blisko postaci to nie ma z tym problemu, ale jeśli będziesz się chciał przenieść z jednego krańca mapy na drugi to sądzę że jednak parę sekund trzeba będzie poczekać ;) 

W ogrywanym fragmencie gry, V poruszał się jedynie w okolicach Kabuki (dzielnica Watson), a to dość mały fragment gry, więc pewnie tu jest źródło braku loadingu przy szybkiej podróży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, frog67 napisał:

Prawda jest taka że RED Engine 4 w CP to niemal zupełnie nowy silnik bo 90% zostało przepisane na nowo, po prostu silnik skrojony na miarę pod grę. Tytuł zupełnie inny od Dzikiego Gonu to nie ma co porównywać silnika skoro starego ostało się 10% kodu :E 

ta, już widzę jak przepisali wyszukiwanie ścieżek czy parsowanie formatów plików :E

być może zmieniony jest interpreter skryptów (zmiany w samym języku) ale nie ku temu powodu

jedyne co jest pewne to zmiany w rendererach pod DX12 i zmiany samych narzędzi developerskich, bajki dla grzecznych graczy :p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...