Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Opłaca się zmieniać kartę gtx 1080 OC gigabyta sprzedając ją za 1100-1200zł w zamian za najtańszego rtx 3070 za 3k by zobaczyć te odbicia w cyberpunku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, ŁysyZBrazzers napisał:

Gość z amazona będzie mieć przekichane od teraz jeśli jakiś film wycieknie do sieci CDPR wkroczy na droge sądową.

Ten gość to jakiś murzyn także jest nietykalny, nic mu nie mogą zrobić.

 

protest-black-lives-matter_60547-150.jpg

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, skypan napisał:

Jakie to RTX by nie było w CP2077 to i tak będzie robiło wrażenie. Leciwy BFV ma taką opcję i wygląda ciekawie. Nic tam nie możemy zmienić. Raptem włącz lub wyłącz. W CP2077 śmiem twierdzić, że będzie lepiej.

01.png

02.png03.png

04.png

Uwaga śliska podłoga, powinny znaczki stać, jak to nienaturalnie wygląda. :rotfl:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Zigu17 napisał:

Opłaca się zmieniać kartę gtx 1080 OC gigabyta sprzedając ją za 1100-1200zł w zamian za najtańszego rtx 3070 za 3k by zobaczyć te odbicia w cyberpunku ?

Okaże się jak gra wyjdzie, ale patrząc chociażby na ostatniego WD3 od UBI to spokojnie można zakładać, że będzie warto :D Odbicia w takim mieście robią bardzo fajny klimat.
Do tego co ważne dojdzie poprawione oświetlenie z RT. No i dlss w kilku trybach jakościowych do wyboru to zawsze dodatkowy boost dla fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Stjepan napisał:

Uwaga śliska podłoga, powinny znaczki stać, jak to nienaturalnie wygląda. :rotfl:

40331247-photo-of-spacious-expensive-liv

Może dev team tym się wzorował?

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, JeRRy_F3D napisał:

dla odbić pewnie nie, ale dla tych +40 fps imo tak ;)

Eee to nie jest chyba aż tak duży przeskok w samej wydajności. Co innego rtx 3080

Edytowane przez Zigu17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Zigu17 napisał:

Eee to nie jest chyba aż tak duży przeskok w samej wydajności. Co innego rtx 3080

Jak grasz w FullHD to szkoda kasy... Ja poczekam na RTX 3060Ti  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Puściłem sobie demo "Ggostrunner":

 - Bez RTX, wszystko na maxa - 144 kl/s

 - Z RTX - 25 KL / S

Wniosek: nie tykać RTX w "Cybrerpunk 2077".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serio aż taki spadek fps? Rozumiem, że to bez dlss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, SebastianFM napisał:

Mam wrażenie, że komentarze w stylu, że to bubel lub, że potrzeba jeszcze 50 generacji kart graficznych tworzą osoby, które nie widziały jak wykorzystane zostało śledzenie promieni np. w Control. Za jego pomocą jest generowane częściowo oświetlenie globalne, odbicia na przezroczystych powierzchniach i rozproszone odbicia. Według mnie efekt jest świetny pomimo małej ilości puszczanych promieni na piksel.

Control wygląda bardzo dobrze i bez efektów raytracingu, w moim odczuciu raytracing w Control daje subtelną róznicę (na plus oczywiscie) , gdyby skala obliczeń efektów RT była w Control większa to by róznica moim zdaniem była bardziej odczuwalna (ale nie mogą sobie na to pozwolic bo by był za duzy impact do wydajnosci wiec cieszmy się tym co jest, na razie chyba tylko Quake i Minecraft mają raytrayce liczony na bogato ale widac to też w roznicy w wyglądzie.

Ponizej wrzucam pare screenów jak wygląda Control bez RTX i z RTX w nawiązaniu do powyższego.

https://imgur.com/a/Td15q1A

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, RozQ napisał:

serio aż taki spadek fps? Rozumiem, że to bez dlss

Z DLSS.

Z RTX jest całkowity brak płynności.

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nvidia tak zrobi, że ta gra w maksymalnych detalach z RTX w 60 klatkach i 4K będzie grywalna dopiero na następnej generacji kart graficznych.

Edytowane przez Dozorca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, lis22 napisał:

Z DLSS.

Z RTX jest całkowity brak płynności.

To co jest w takim razie na tym filmiku (pytam bez ironii , nie gram w tę grę wiec nie wiem )

 

 

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Cebula_Z_internetu napisał:

Orientuje się ktoś może czy będzie można włączyć RT na radeonach? Bo jeśli tylko na kartach RTX to by było trochę niesmaczne z ich stron.

wkVcwwV.png

 

Tyle tylko że bez technologii DLSS to ten raytracing będzie praktycznie bezużyteczny moim zdaniem.

Edytowane przez Azakiel
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, lis22 napisał:

Puściłem sobie demo "Ggostrunner":

 - Bez RTX, wszystko na maxa - 144 kl/s

 - Z RTX - 25 KL / S

Wniosek: nie tykać RTX w "Cybrerpunk 2077".

Ale czego się spodziewałeś w benchu Bright Memory, który też jest na UE 3080 jest 1.7x szybsza od 2080ti.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Azakiel napisał:

To co jest w takim razie na tym filmiku (pytam bez ironii , nie gram w tę grę wiec nie wiem )

 

 

To ciekawe, bo tu jest słabszy procek i RTX 2080 bez TI. U mnie licznik FPS na Steam pokazał 20 - 25 FPS i czuć było, że gra klatkuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to coś na pewno źle po ustawiałeś bo tak słabo to na pewno nie powinno być na 2080ti. To demko na 3080 RT on 4k ultra +DLSS quality leci mi średnio ponad 80fps i do tego jest coś lipnie zoptymalizowane pod RT bo obciążenie GPU to zaledwie ~75%.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To demko to straszna kupa, nie bez powodu implementacja DX12 ma dopisek experimental...

W DX11 w miejscu pomiarowym ponad 230 FPS, gierka płynna i bez dropów frametime.
W DX12 na dzień dobry bez RT/DLSS spadek do 170 FPS, frametime pływa jak opętane, masa ścinek.

Ustawienia full ultra w 1440p. -> i9-9900KF @ 5.0 GHz + RTX 3080 GPU 1860 MHz, Mem 20800 MHz.

RT bez DLSS - między 45-65 fps.
RT + DLSS profil Quality 65-80 fps, GPU słabiutko dociśnięte.

Co ciekawe, profile DLSS praktycznie nie działają, Performance i Quality dziają tak samo +/- 1 fps. Balanced wypada słabiej o 2-3 fps. :E
PS. Im niższa rozdzielczość tym gorsze skalowanie, poniżej 720p ilość fps praktycznie nie zmienia się, jedynie spada obciążenie GPU. ?

Stwierdzanie działania RT w CP2077 na podstawie tej nędznej implementacji DX12 w Ghostrunnerze, to kiepski pomysł. ;)

Edytowane przez DisconnecT
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za to w Ghostrunner w DX11 sam DLSS działa bardzo dobrze - wyraźnie lepszy obraz (wyraźniejszy) oraz boost FPS - takiego działania DLSS oczekuje od CP2077.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ktos sie orientuje o ktorej godz bedzie mozna grac?? Jak to wyglada na GOGu?? o 15:00 czy tam 19:00?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 22.11.2020 o 21:37, ŁysyZBrazzers napisał:

Widzieliście, że niestety nie zagramy męską i damską wersją "V" z trailerów? Przeglądam właśnie screeny i lekkie rozczarowanie sądziłem, że będzie można zagrać "V" z trailera i będzie On lub Ona jedną z domyślnych opcji do wyboru przy tworzeniu postaci. "V" z 48 minutowego gameplayu fajna babka szkoda, że nie można tych postaci "presetów" mieć na start przygody.

 

Ja bym wolał by główny bohater był starszy i troche bardziej charakterny z wyglądu (róznica analogiczna jak między geraltem filmowym a growym)

przykład z netu o co mi mniej więcej chodzi

itwk31wyw.gif

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Panowie ktos sie orientuje o ktorej godz bedzie mozna grac?? Jak to wyglada na GOGu?? o 15:00 czy tam 19:00?? 

coś takiego widziałem

https://i.imgur.com/PA2h9eA.png

Ale tak jak napisane bazuje na odliczaniu tylko, a oficjalnie chyba nie podane jeszcze?

Edytowane przez JeanPepin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, JeanPepin napisał:

coś takiego widziałem


Ale tak jak napisane bazuje na odliczaniu tylko, a oficjalnie chyba nie podane jeszcze?

Wlasnie ustawiam sobie grafik i nie wiem czy brac wolne czy zagrac po pracy jesli bedzie o jakiejs pozniejszej godzinie :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy tym razem też tak będzie 

isw78ucf9.jpg

 

 

  • Like 3
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • User ma wersje oem i z przeniesieniem licencji na nowy sprzęt może być problem. Jeszcze jak chce instalować i aktywować W11 na tym nowym sprzęcie. Jakby to była wersja box to może by było łatwiej, a tak to może być problem.
    • Budka powiedział, że jest za budową fabryki. Co dalej z Izerą? Borys Budka: decyzja po audycie - Money.pl
    • Ooo, jak mogłem zapomnieć wspomnieć o soundtracku, cała seria ma niesamowity OST, dla niego opłacam YT Premium, bo na Spotify nie ma wszystkiego/czasem blokują się w Polsce xD Kopalnia bangerów, jakbym miał podać mój ulubiony, to nie dałbym rady. Co do 7/8, to faktycznie w przypadku 7 jeszcze aż tak nie jest ważna znajomość reszty, ale już w 8 warto jednak znać całość, bo bez tego cała "druga część" fabuły nie będzie miała powera jaki ma dla kogoś, kto ograł wszystkie, praktycznie wszystko co poboczne może być tam wówczas niezrozumiałe. Co jest niestety sporym minusem dla nowych graczy, rozumiem w pełni dlaczego to zrobili, jednak świeżynki mogą czuć się tam troszku zagubione - przynajmniej tak mi się wydaje, musiałby się wypowiedzieć ktoś z mniejszym doświadczeniem w serii. Ano, mnie Yakuza 0 z początku trochu odrzuciła, początki tych gier to dosłownie kilka godzin prawie samych cut-scenek przerywanych krótkimi walkami, dopóki nie dojdzie się do otwartej struktury gry, to może się wydawać jakbyśmy grali w interaktywny film z jakąś tam walką, żeby nie było. Osobiście zagrałem w Y0 nie wiedząc o niej praktycznie nic, co prawda w miarę byłem przygotowany na coś takiego z samej świadomości, że mam do czynienia z japońską grą i słyszałem wcześniej o tych legendarnych cutscenkach, ale 0 od początku pokazuje jakieś struktury w Yakuzie (w Yakuzie jako Yakuzie, nie że w grze xD), wprowadza z 10 różnych bohaterów i poczułem się tym przytłoczony. Na szczęście nie porzucam raczej gier, więc "dotrwałem", no i potem się zakochałem xD Co do systemu walki - jeszcze przed 8 powiedziałbym, że zdecydowanie wolałem brawlerowy styl walki, ale powiem Ci, że grając w 8 uważam przejście na turówkę za najlepszą zmiana jaką mogli wprowadzić, naprawdę. W 8 z dobre 15h łażę po mieście i... biję chłopów na mieście (takich mini-bossów), dość, że jest to sporo bardziej wymagające niż brawlerowy styl (starsze Yakuzy są raczej bardzo łatwe, tylko w 3 bossowie mają milion zdrowia xD), to ten system walki po prostu wymiata, mówię to jako ktoś, kto za turówkami nie przepada, a system z 7 uważa za "zjadliwy", innymi słowy - trochę mniej nudny niż inne jRPG'i. To jak w 8 usprawnili absolutnie wszystkie problemy z 7 i jeszcze dodali mnóstwo nowych systemów to czysta poezja, prawdopodobnie to najlepsza turowa walka jaka kiedykolwiek powstała i ciężko sobie to wyobrazić, że tak niesamowicie przetłumaczyli brawlera na turówkę, wręcz ma się wrażenie, że ta gra miała być od początku taka jak jest teraz, bo Yakuzowe systemy pasują do tego idealnie. Również zwróciłem uwagę na to, że Yakuza jest jRPG'iem bez jego flagowych cech, każdy inny jRPG - piękni bohaterowie ratujący świat, Yakuza - menele walczące z innymi menelami xD Genialne.
    • Znalazłem właśnie na dysku C folder z bitlocker, nigdy czegoś takiego nie używałem. Sprawdziłem wszystkie konta Microsoft jakie mam i na żadnym nie znalazłem klucza do jakiegokolwiek urządzenia 🤔
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...