Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba będzie potrzebny mały cud aby ta gra działała na obecnych konsolach.

Edytowane przez Ściem@

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby dla czego Wiesiek 3 zadziałał i to na gorszych konsolach niż mamy obecnie. Fakt na premierę było to 25-30fps i wszystko odpowiednio przycięte, ale działał i z czasem nawet poprawili wydajność. Teraz mają PS4 pro i Xbox one X więc będzie łatwiej, mniejsza liczba NPC, zasięg rysowania, cienie, AF, AO, GI itd. i będzie git na konsolach.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby dla czego Wiesiek 3 zadziałał i to na gorszych konsolach niż mamy obecnie. Fakt na premierę było to 25-30fps i wszystko odpowiednio przycięte, ale działał i z czasem nawet poprawili wydajność. Teraz mają PS4 pro i Xbox one X więc będzie łatwiej, mniejsza liczba NPC, zasięg rysowania, cienie, AF, AO, GI itd. i będzie git na konsolach.

A przy okazji ucięcie wersji na PC tak jak przy Wieśku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji ucięcie wersji na PC tak jak przy Wieśku

Normalne muszą taką grę dostosować dla posiadaczy np. gtx 1060 i niższych GPU, aby mogli pograć na low-med w 60fps. Nie skasują sobie masy potencjalnych klientów tworząc uber graficznie grę dla posiadaczy GPU od 1080Ti wzwyż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby dla czego Wiesiek 3 zadziałał i to na gorszych konsolach niż mamy obecnie. Fakt na premierę było to 25-30fps i wszystko odpowiednio przycięte, ale działał i z czasem nawet poprawili wydajność. Teraz mają PS4 pro i Xbox one X więc będzie łatwiej, mniejsza liczba NPC, zasięg rysowania, cienie, AF, AO, GI itd. i będzie git na konsolach.

Novi do tej pory zabija nawet X1X, też mnie ciekawi jak sobie z tym poradzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem to z pewnością będzie z NPCami. Mam tylko nadzieję, że wersja PC na tym nie ucierpi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładniejsze gry czyli GOW z tunelami co pół metra żeby ukryć doczytywanie i Horizion z draw distance 2m :E No ale jest HDR więc gra jest ładniejsza :E

 

Problem to z pewnością będzie z NPCami. Mam tylko nadzieję, że wersja PC na tym nie ucierpi.

Ucierpi, tekstury + skrypty no chyba, że CDPR tak bardzo kocha PCty, że będzie dodatkowe rzeczy robić i osobne buildy robić i osobno testować :E

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję, że na PC poradzą sobie z tą ilością NPC. Na konsoli na pewno będzie to drastycznie obcięte.

 

No, ale na 4 rdzeniowym i5 przy takiej ilości NPC nie ma co marzyć, ale już niedługo i9 8/16 :E

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest taki problem żeby dać możliwość zwiększenia ruchu na ulicach? Wzorem np. GTA4 i ustawienia ilości aut na drogach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet w Wieśku jest taki suwaczek od ilości NPC, więc tu pewnie też będzie dla każdego coś do wyboru w zależności od posiadanego sprzętu. Ważne aby nie pocięli ultra i maksymalnej ilości NPC. Chce widzieć jak to wielkie miasto żyje.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest taki problem żeby dać możliwość zwiększenia ruchu na ulicach? Wzorem np. GTA4 i ustawienia ilości aut na drogach?

Dokładnie i dodatkowo zwiększony LOD na PC bo narazie to tragicznie wygląda z doczytywaniem cieni 10m od gracza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to już przy wielu grach powtarzałem - jestem w stanie poświęcić tekstury, cienie i co tam jeszcze właśnie za prawdziwie żyjące miasto.

Nie ma nic bardziej psującego immersje niż "metropolia" z 50 osobami na ulicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Crush ja bym był zadowolony jakby było tak jak w tym momencie co wyżej wklejałem

czuć klimacik.

 

Dokładnie i dodatkowo zwiększony LOD na PC bo narazie to tragicznie wygląda z doczytywaniem cieni 10m od gracza

Wiesz ten zwiększony LOD to nawet jak dadzą to i tak nie wielu go odpali. Taki WD2 extra details suwaczek 0-100% a i tak nawet na gtx 1080 w 1080p nie ma zbyt wielkiego sensu z nim szaleć.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Crush ja bym był zadowolony jakby było tak jak w tym momencie co wyżej wklejałem

czuć klimacik.

 

 

Wiesz ten zwiększony LOD to nawet jak dadzą to i tak nie wielu go odpali. Taki WD2 extra details suwaczek 0-100% a i tak nawet na gtx 1080 w 1080p nie ma zbyt wielkiego sensu z nim szaleć.

A wiesz że jest coś takiego jak postęp? Odpalę za 3 lata i będę się cieszył z tej opcji ale nie lepiej nie dać nic bo konsole złomy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Wiesiek 3 ma już ponad 3 lata. Masz tam plik user.settings i możesz sobie modyfikować multum opcji. Weź się pobaw i bez problemu zajedziesz 1080Ti w 1080p :E.

Podejrzewam, że i w Cyberpunku redzi dadzą nam takie możliwości.

 

W Wieśku masz nawet opcje dotyczące LOD

[LevelOfDetail]

DecalsHideDistance= [ultra value: 80]

DynamicDecalsHideDistance= [Default value: 20]

DimmerHideDistance= [Default value: 60]

StripeHideDistance= [Default value: 60]

SwarmHideDistance= [Default value: 200]

 

i wiele, wiele innych.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że w tym Wieśku nie masz opcji od efektów cząsteczkowych z E3 2013 :E Co do Cyberpunka to widzę, że nie tylko mi przeszkadza ten wszechobecny blur. Wygląda to jak siłowa próba odpalenia next-genowej gry na szrocie, coś jak WD na x360 :lol2:

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blur to będzie do wywalenia w opcjach o to bym się nie martwił. Do tego to kwestia preferencji niektórzy lubią jak jest bardziej "filmowo" :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to był chyba strzał w dyche z tym gameplayem. Na reddicie zbiorowy orgazm od wczoraj :E Hajp niesamowity

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że w tym Wieśku nie masz opcji od efektów cząsteczkowych z E3 2013 :E Co do Cyberpunka to widzę, że nie tylko mi przeszkadza ten wszechobecny blur. Wygląda to jak siłowa próba odpalenia next-genowej gry na szrocie, coś jak WD na x360 :lol2:

W dniu premiery W3 nie było grafiki dającej 60 fps, także to nie tylko konsole były powodem downgrade.

 

https://pclab.pl/art63116-27.html

Edytowane przez Kazubin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba będzie potrzebny mały cud aby ta gra działała na obecnych konsolach.

Myślę że akcja Cyberpank 2077 będzie miała miejsce w większości zamkniętych lokacjach. Budowa gry podobna do DX:MD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu premiery W3 nie było grafiki dającej 60 fps, także to nie tylko konsole były powodem downgrade.

 

https://pclab.pl/art63116-27.html

Tak było dopiero mocno podkręcony Titan X/980Ti/GTX 1070 można powiedzieć, że trzyma 60fps w 1080p. Spadki fps związane z np. walką z 8 wilkami etc. pomijam :E

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i? Dodali by opcje next gen i by było za pare lat

Przecież wersja PC była bardzo mocno dopasiona względem konsol i wizualnie to były bardzo duże różnice. Nie mogli, bo go nie stworzyli, zrezygnowali, a w linku wyżej masz powód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kazubin, myślę, że nikt by się nie pogniewał jakby wersja wyglądająca tak jak z E3 2013 czy VGX 2013 chodziła na maksymalnych ustawieniach na Titanie w 30 FPS przy 1080p ;) W końcu nie trzeba ustawiać od razu najwyższych ustawień. Tak samo może być jak dla mnie z Cyberpunkiem, z wyłączonym RTX oczywiście, o ile będzie.

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak? To popatrz na sprawę RT, albo debiut C1, kiedy coś wchodzi na rynek i wyprzedza jego "wydajność". W3 też lekko wyprzedził generację kart.

Edytowane przez Kazubin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...