Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Gówno prawda, a nie w prawda, w cut scenkach jest TPP.

 

Prawda :E

 

Poza tym bez tego by sie nie obylo, bo nowe stroje i itemy = nowe skille bez wzgledu czy to widzimy wizualnie na sobie czy nie, zreszta tak czy inaczej to sama opcja kustomizacji tego czy owego bohatera typu kolor wlosow itd i tak jest fajne, niz jak by mialo w ogole nie byc, ale i tak marudzeniom nie bedzie konca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet jakby mieli zrobić z tego drugie simsy to mam to gdzieś póki fabuła i mechanika gry mi się spodoba. Natomiast jeśli ubiór i różne dodatki mają określone korzyści w postaci jakichś pkt do roznych wskaznikow to spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyberpunk odebrał mi smak życia. Jak tu grać w cokolwiek innego, jak gra wygląda jak spełnienie moich growych marzeń?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było mówione, że cyferki z obrażeniami to też efekt implantu. Jak go sobie nie zainstalujesz, to nie będziesz ich miał.

 

I tak tylko przypomnę, że tak wyglądał ostatni God of War na trzy lata przed premierą:

. Cyberpunk jest pewnie na trochę wyższym stadium rozwoju, ale jest też grą dalece bardziej rozbudowaną. Rozgrywka z pokazanego fragmentu w miarę trzyma się kupy, ale reszta pewnie jeszcze ma sporo do osiągnięcia tego poziomu. Porównanie powyższego filmu z finalnym GoW powinno chyba każdemu uświadomić, ile sensu jest w czepianiu się szczegółów w tym, co pokazali Redzi.

 

I w sumie widząc, jak internet płonie od wczoraj, to jednak nie mieli się czego bać. Ogólnie społeczność miło zaskoczyła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra obejrzałem kawałek, nie oglądam więcej, czekam na premierę, jest moc i klimat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyberpunk jest pewnie na trochę wyższym stadium rozwoju,

Nie jest

Sorry to have kept you waiting for this for so long!

 

Did you like what you saw? Because for us, the fact that we're finally showing you Cyberpunk 2077 is HUGE. Please go to our forums, twitter, facebook, discord, and do tell what you think. Is the game world how you imagined? Do you see what we meant by "immersion" when we talked about CP2077 being an FPP RPG? How does our vision of "cyberpunk by day" make you feel? We really want to know.

 

Aside from that, we think we owe you a few words of explanation on why we're showing you this gameplay now, some time after industry professionals and media saw it at E3 and gamescom.

 

Each time we discussed the idea of showing the game to you (and we discussed this idea a lot), we were ending up in this "we're not 100% sure" limbo. Why? Because (for most people), when a game dev shows gameplay footage from their game, it means that this is how the game is going to look or play like. It's not the case here. Cyberpunk 2077 is deep in development. We have a lot of design ideas, a lot of mechanics being playtested, but we don't know what we'll end up with at launch. This makes publishing videos like what you just saw risky --we don't want gamers saying 'but in that previous video that gun was shooting differently', or 'why did you change the interface?'. Change is inherent to game development and there's a ton of things being modified each day. Our fear was (and kind of still is) that you'll think what you just saw is how Cyberpunk 2077 will look like 1:1.

 

What gave us that extra confidence to show you a work in progress game? Good initial feedback from people who are accustomed to see games at various stages of development. What they told us (and they told us they really liked what they saw) gave us the boost we needed to show the current version of Cyberpunk 2077 to the most passionate and insightful audience --you.

 

So... here's what Cyberpunk 2077 looks like today (or rather looked like when we recorded the video). We sincerely hope you liked it.

 

Again, thank you for your patience and all the thoughts you shared with us.

 

Yours,

 

CD PROJEKT RED

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra obejrzałem kawałek, nie oglądam więcej, czekam na premierę, jest moc i klimat.

Tak samo robiłem z Wiedźminem, nie oglądałem dosłownie nic, ale wczoraj pękłem i 30 minut siadło, więcej nic już nie oglądam, tyle mi wystarczy. Mógłbym już preorder składać, ale taki overcloked pisał, że tekstury słabe, to się na razie wstrzymuję :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo robiłem z Wiedźminem, nie oglądałem dosłownie nic, ale wczoraj pękłem i 30 minut siadło, więcej nic już nie oglądam, tyle mi wystarczy. Mógłbym już preorder składać, ale taki overcloked pisał, że tekstury słabe, to się na razie wstrzymuję :E

Mam nadzieję że zdążę cały podręcznik do CP 2020 przeczytać do premiery CP 2077. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dobrze, bardzo dobrze.

To nie jest na pewno gra, która ma najwięcej poly na ekranie, ani największe rozdzielczości tekstur, ani największą bazę animacji, ani najbardziej rozbudowany system rpg, itd, itp.

Ale na razie to jest gra wygrywająca śmiałością w pokazaniu świata. Najbardziej mnie (jak to u Redsów) urzeka sugestywna paleta kolorów oraz wiarygodność wizualna (geometryczna). Widać od razu, nawet w wersji 0.00013b, że gra nie jest tworzona przez największe koncerny gierkowe na tej planecie. Ich produkcje tak się od siebie różnią, jak różnią się od siebie holiłudzkie filmy na podstawie komiksów.

Ale że premiera za rok...dwa, może trzy, to puls mi nie skacze.

Edytowane przez jagular

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, ludzie narzekali na brak gameplayu, ze tylko mowia a nic nie pokazuja, a jak juz to za zamknietymi drzwiami, szczerze to ja sie im nie dziwie, swiat jest wielki, jest to rozbudowany rpg gdzie jest wiele rzeczy i wiele sie dzieje, gdzie samo to uniwersum, ten cyberpunk i zrobienie w tym dobrej gry to tez jest kawal ciezkiego orzecha do zgryzienia aby oddac w pelni tego klimat

 

To nie jest kolejny reskin gry ktora niczym poza widoczkami i zmianami krajobrazu nie zaskoczy, aka Tomb Raider aka far cry aka assassins, BF/COD i wiele innych wtornych gierek bazujacych glownie na zmianie paru tekstur i krajobrazow, i w ktorych caly glowny trzon rozgrywki i mechanik wyglada i prezentuje sie nie mal identycznie od lat, na tyle ze kazdy wie czego sie spodziewac baa sa to zwykle kotlety ktore raz na dobre 3 czesci w koncu wprowadzaja jakies wieksze zmiany w calym tym zastoju, byc moze dlatego ze sprzedarz spada i ludzie maja dosc walkowania ciagle tego samego

 

Dlatego nie dziwi mnie ze caly ten deweloping nad ta gra tyle trwa, wizje sie zmieniaja a trzeba wszystko pospinac, to nie bedzie kolejna plytka gra pseudo rpg od bioware czyz inny szrot, jak nawet fallout ktory juz zdazyl sie zeszmacic dawno temu...

 

Ile lat czekalismy na skyrima ? I ile czasu mija zanim bedzie w koncu kolejna czesc, a podejzewam ze po cyberpunku to bedzie kolejne duze i dobre rpg tak jak skyrime i wiedzmin kedys

Edytowane przez Amphilyon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że będzie bardzo dobrze. Prawdopodobnie wszystkie mechaniki jakie ujrzymy będą już doskonale znane, ale nie jest to wada. Podobnie w W3, praktycznie cała gra byłą na tyle spójna, że wszystkie małe elementy ze sobą świetnie grały tworząc tym samym świetną przygodę. Dla przykładu, tryb detektywa już był wcześniej ale do Redzi spójnie go wgrali w gamplay dzieki czemu questy były głębsze. Daje to nadzieję, że z C2077 będzie podobnie.

Cieszy fakt, że klimat aż wylewa sie z ekranu. Niby już widzieliśmy utopijne wizje przyszłości jednak tu jest to najprawdopodobniej zrobić lepiej. Np w DEUS od immersji odrywało mnie to, że świat był mocno sterylny, czysty, nienaturalny - tutaj wizja redów wygląda imho o niebo ciekawiej. Oprawa muzyczna za już wydaje się być odważna i ciekawa, punk w grze AAA? wow. Pewnie będzie miało to swoich fanów jak i przeciników - jak kiedyś PoP Warrior W.

Jaram się jak nastolatek po 3 browcach przed remizą w piątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jednak wolałbym grać bez tego meksykańskiego (?) towarzysza :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu masz pokazaną jedną misję gry, która wyjdzie za dwa lata. Nie zakładaj niczego konkretnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I coraz więcej graczy na to narzeka, więc nie powinni powielać takich rozwiązań.

Wymaganie minimum inteligencji od gracza nie sprawi że gra stanie się gorsza- wręcz przeciwnie.

Owszem, ale jak widać wiele sobie z tego producenci i wydawcy nie robią. Co się dzieje? Zasypują nas jeszcze większą liczbą znaczników! ;)

Mnie tego nie musisz pisać - bo również mnie się to nie podoba, ale wątpię, żeby coś się zmieniło w Cyberpunku pod tym względem. Można mieć jedynie nadzieję, że np. dziennik zostanie lepiej zrealizowany po to, żeby np. móc wyłączyć albo chociaż ograniczyć te znaczniki, bo przypuszczam, że wzorem Wiedźmina 3, będzie możliwe ich wyłączenie.

 

W grach o charakterystyce komiksowej, jak Borderlands czy Fortnite to pasuje.

Tutaj moim zdaniem zaburza immersję.

 

W grach RPG - też. Ja jestem do cyferek przyzwyczajony, odkąd pamiętam. Skoro w takim Anthem będzie możliwe wyłączenie, to tu pewnie także. Zresztą nawet ktoś wyżej wspominał o implantach, więc dodatkowo ich obecność jest nawet uzasadniona i pasująca do konwencji. :)

 

Generalnie lubię jak w grze wchodzimy gdzieś i wiemy że mamy przeje.ane.

W demie ten efekt udało się odtworzyć doskonale pod względem narracyjnym.

Gdyby to samo miało miejsce pod względem gameplay'owym, to byłoby idealnie.

Materiał promocyjny nie służy do tego, więc nic dziwnego, że nie zobaczyłeś tam tego, czego oczekujesz po grze. Mieli inne intencje i w pełni ich rozumiem, bo tego typu materiały rządzą się swoimi prawami.

W każdym razie trudno też oczekiwać nie wiadomo czego po grach wysokobudżetowych, które raczej stawiają na to, żeby gracz się zbytnio nie spocił. Owszem, są wyjątki typu seria Souls (chociaż z każdą kolejną częścią była coraz bardziej przystępna).

 

Anyway, tak mi się przypomniało:

 

W sumie całkiem trafne skojarzenie.

 

Na gamersyde już jest materiał w wysokiej jakości (prawie 17 GB): http://gamersyde.com/news_cyberpunk_2077_hq_gameplay-20371_en.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hoodedman
Owszem, ale jak widać wiele sobie z tego producenci i wydawcy nie robią. Co się dzieje? Zasypują nas jeszcze większą liczbą znaczników!

na szczęście można je wyłączyć np w Wiedźminie i nie ma problemu (nie pamiętam czy modem czy bez ale można dla każdego kto zechce)

 

co do cyferek. Zapominacie że to RPG czyli na cyferkach się opiera - w kontekście walki w szczególności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Widać ze ostro Redzi brali przykład z Deus Ex i super ;). Jedynie czego się obawiam to samej głównej postaci. Nie będzie się tak charakteryzowała jak te gotowe np Adam Jensen czy np Geralt. No ale zobaczymy jak to wyjdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na szczęście można je wyłączyć np w Wiedźminie i nie ma problemu (nie pamiętam czy modem czy bez ale można dla każdego kto zechce)

 

co do cyferek. Zapominacie że to RPG czyli na cyferkach się opiera - w kontekście walki w szczególności.

Napisałem przecież wcześniej, że można i co z tego? Gra została w całości tak zaprojektowana pod znaczniki, że bez nich to męczarnia (i bynajmniej nie z powodów, o których tutaj piszemy) i z dwojga złego wolę w Wiedźminie 3 pytajniki (mimo że wolałbym by ich nie było albo były przynajmniej w bardziej ograniczonej formie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z czym mają zdążyć producenci monitorów? shocked.gif

Z porządnymi monitorami 4K oczywiście ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hoodedman

wyobraźcie sobie finalną wersję z jeszcze lepszą grafiką, a teraz z Raytracingiem - przy tych neonach w nocy - ja pier... :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyobraźcie sobie finalną wersję z jeszcze lepszą grafiką, a teraz z Raytracingiem - przy tych neonach w nocy - ja pier... :E

nie zapominaj o HDR :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UP, UP: Chyba nie ma szans na zbyt duży skok biorąc pod uwagę, że planowane jest wydanie na aktualną generację konsol... Jednak swoją drogą wersja PC ma szansę być naprawdę kozacka. :)

Edytowane przez -Mystic-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać ze ostro Redzi brali przykład z Deus Ex i super ;).

W jakich konkretnie aspektach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

W jakich konkretnie aspektach?

 

Hmm oglądając materiał czuć Deusa na kilometr. A jakie elementy brano pod uwagę? To pewnie twórcy sami kiedyś wyjawią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kto będzie podkładał głos pod głównego bohatera/bohaterkę w polskiej wersji :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...