Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Podaj przykład tych najgorszych wg Ciebie, "absurdalnych" zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filip zarzuca brak obiektywizmu ze względów patriotycznych a sam jest ewidentnym fanbojem gier rockstara :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może dlatego, że gra jest właśnie polska i jesteśmy na polskim forum? Jak wejdziecie na zagraniczne fora to bez końca pieją o RDR2 :E

Resetera to forum anglojęzyczne, w zasadzie dawny Neogaf, prawdopodobnie największe forum o grach.

 

Zobaczymy, czy tyle samo ludzi będzie w to grać :E Coś cienko to widzę. Porównywanie jakości gry po wyświetleniach na YouTube - no pierwsza klasa, polecam i pozdrawiam Piotr Fronczewski :E

Nie jakości, a generowanego zainteresowania.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filip zarzuca brak obiektywizmu ze względów patriotycznych a sam jest ewidentnym fanbojem gier rockstara :E

 

Gdybym był fanbojem to nie widziałbym niczego poza grami Rockstara i broniłbym je na każdym kroku, a ja tylko porównałem CP i RDR2 ze względu na podobny hype i rozmach. O GTA to już nie ja napomykałem (bynajmniej sobie nie przypominam).

Edytowane przez Filip454

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze. To przykład gry FPP w której aspekt walki opartej o strzelanie przynajmniej w dużej mierze zasługuje na pochwały?

[/Quote]

A, czyli jak ubi robi division to ludzie narzekają na scaling, przeciwników z HP i powtarzalny gameplay, ale jak CDPR robi coś podobnego to wszystko spoko bo to CDPR :E :E

Widać, ze CDPR marketingiem i PR podziałał mocno. Przypominam ze cyberpunk miał mieć coś na wzór falloutowskiego vats, na razie brak tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A, czyli jak ubi robi division to ludzie narzekają na scaling, przeciwników z HP i powtarzalny gameplay, ale jak CDPR robi coś podobnego to wszystko spoko bo to CDPR :E :E

Jedyny wspólny element to przeciwnicy z HP. CP scalingu nie ma, powtarzalność gameplayu ciężko ocenić na podstawie 50 minutowego dema.

 

Update: dużej części rozwiązania przyjęte w The Division mogły nie pasować ze względu na przyjęty setting, taki dysonans ludonarracyjny.

 

Przypominam ze cyberpunk miał mieć coś na wzór falloutowskiego vats, na razie brak tego.

Trochę czasu na implementację mają, jeśli pomysł jest dalej brany pod uwagę. Opcjonalny wszczep i tyle. Ale sama idea zastosowania VATSA sugeruje, że Redzi biorą pod uwagę osoby, dla których strzelanie będzie przykrym obowiązkiem.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VATS to jakiś poroniony pomysł, dajcie już spokój... Szzczelanie złe - a zręcznościowa walka w Wiedźminie 2 i 3 to była cacy? Kto chciał, to grał na easy...

Boże drogi, to jest nowoczesny RPG z gatunku tych FPP/TPP, a nie jakieś gówno w rzucie izometrycznym z aktywną pauzą (swoją drogą - szczelanie złe, ale do RPG-ów w stylu RTS-a to się ortodoksi ślinią cały czas, a tamte to dopiero wymagają skilla), ani fajna, stylowa turówka (i bardzo dobrze, Divinity fajne, ale nie takiego CP chciałbym widzieć). A jednocześnie to jest RPG, naprawdę ktoś sie drugiego FEAR spodziewał?

 

Ok, sam wolałbym inne kolory i nieco inny art-style, wiec w sumie też marudzę, no ale gameplay'owo gdy tylko ogłosili FPP to naprawdę trudno było oczekiwać czegoś innego niż pokazali. Ja tylko liczę, że najbardziej wymyślna broń ze skręcającymi pociskami będzie dostępna na koniec, i że będą pomysły na ciekawe wszczepy - i tak, autoaim albo eliminacja rodem ze SC Conviction mogłaby być jednym z nich. Oczywiście hakowanie przeciwników z różnymi efektami, pozwalającymi na bardziej taktyczne podejście też. I pewnie takich nie zabraknie... aczkolwiek wciąć nastawiałbym się na gameplay w stylu Watch Dogs, tylko w FPP.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VATS to jakiś poroniony pomysł, dajcie już spokój... Szzczelanie złe - a zręcznościowa walka w Wiedźminie 2 i 3 to była cacy? Kto chciał, to grał na easy...

Tak samo w CP, jeśli ktoś nie będzie chciał, nie będzie z ułatwień korzystał. Ja nie widzę problemu z próbą opcjonalnego ułatwienia gry dla tych, którzy za efpeesami nie przepadają.

 

Boże drogi, to jest nowoczesny RPG z gatunku tych FPP/TPP, a nie jakieś gówno w rzucie izometrycznym z aktywną pauzą (swoją drogą - szczelanie złe, ale do RPG-ów w stylu RTS-a to się ortodoksi ślinią cały czas, a tamte to dopiero wymagają skilla).

Innego typu skilla, niemanualnego.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca... Tu i tu trzeba szybko i celnie klikać, plus ogarniać pole walki, co IMHO jest trudniejsze niż w FPS-ach :E A już zwłaszcza w mało/średnio taktycznych FPS-ach na easy.

 

A w jakiś system na wzór VATS-a zwyczajnie nie wierzę, bo albo wyjdzie kijowy, albo wymagałby mnóstwa pracy i komplikowania sobie roboty, myślenia nad mechaniką, dostosowywania jej dla broni i wszczepów przewidzianych dla real time FPP, a wszystko dla jakiejś kompletnie marginalnej grupki zainteresowanych. Sam VATS w Fallout okazał się zresztą kompletną klapą, o ile dobrze pamiętam.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca... Tu i tu trzeba szybko i celnie klikać, plus ogarniać pole walki, co IMHO jest trudniejsze niż w FPS-ach :E A już zwłaszcza w mało/średnio taktycznych FPS-ach na easy.

Aktywna pauza, o której sam wspomniałeś, daje tyle czasu na klikanie i ogarnięcie, ile chcesz. Nie przypominam sobie taktycznego erpega, który nie oferował tej opcji.

 

Sam VATS w Fallout okazał się zresztą kompletną klapą, o ile dobrze pamiętam.

W jakim sensie klapą? Trzy części na tym jadą, sam też z niego chętnie korzystałem, kiedy nie miałem ochoty się strzelać.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Aktywna pauza, o której sam wspomniałeś, daje tyle czasu na klikanie i ogarnięcie, ile chcesz" A po trzech sekundach od wyłączenia robi się i tak burdel na planszy. Zresztą z ludzi od RTS i tych dawnych, żałosnych RPG izometrycznych w real time, to ja bym akurat ułomków nie robił... Ergo problem mają chyba głównie ci, co nie trawią zupełnie FPS-ów, a nie jacyś tam fani namysłu, trudności "jak to dawniej bywało" czy taktyki.

 

A codo Fallouta to wydawało mi się, ze z F4 wyrzucili... :hmm: ale mnie Fallout obchodzi tyle co symulatory lotnicze :E

Pamiętam tylko właśnie opinie z premiery F4 jeszcze, że VATS jest bez sensu.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Aktywna pauza, o której sam wspomniałeś, daje tyle czasu na klikanie i ogarnięcie, ile chcesz" A po trzech sekundach od wyłączenia robi się i tak burdel na planszy.

No to znowu klik i pauza. :E

 

Zresztą ogólnie, z ludzi od RTS i tych dawnych, żałosnych RPG izometrycznych w real time ułomków bym nie robił. :E

Nikt ułomków nie robi, ale Redzi już raz się przejechali, kiedy w W2 zachciało im się wzorować na Dark Soulsach i wyszło to tak, że później musieli patchami balansować grę. A i tak dalej momentami była frustrująca. Niektórym to pewnie pasowało, bo wyzwanie, ale target to różne grupy i każdą trzeba zadowolić.

 

Ja na ten przykład nie lubię gier wyścigowych, nie gram w nie i nie chcę, żeby model jazdy w sandboxach był wymagający czy w miarę realistyczny. Kompletnie nie wiem, co ludzie mają na myśli pisząc, że jest zły/średni.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A, czyli jak ubi robi division to ludzie narzekają na scaling, przeciwników z HP i powtarzalny gameplay, ale jak CDPR robi coś podobnego to wszystko spoko bo to CDPR :E :E

Bezsensowne porównanie, gameplay w Division był mega powtarzalny i nużący, gra oferowała szczątkową fabułę, zadania główne i poboczne były pod tym względem płytkie jak jesienna kałuża. Cyberpunk grindową strzelanką nie będzie, a ocenianie tego elementu po 50-minutowy demie jest mocno przedwczesne. ;) Nie twierdzę, że nie mam żadnych obaw, pozostawię je jednak "w rezerwie".

Podaj przykład tych najgorszych wg Ciebie, "absurdalnych" zarzutów.

Chyba najczęściej występująca teoria, że gra jest tak wysoko oceniania w kraju (w tym tutaj na forum), bo wyprodukowała ją polska firma. Zarzut kompletnie absurdalny, ponieważ akurat polski gracz okazał się w stosunku do W3 bardziej krytyczny niż zachodni.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nikt ułomków nie robi, ale Redzi już raz się przejechali, kiedy w W2 zachciało im się wzorować na Dark Soulsach i wyszło to tak, że później musieli patchami balansować grę. A i tak dalej momentami była frustrująca. Niektórym to pewnie pasowała, bo wyzwanie, ale target to różne grupy i każdą trzeba zadowolić.

 

A z tym się zgadzam, W2 był początkowo przegięty nawet na normalu, a późniejsze zmiany też nie do końca go poprawiły. No i dlatego tutaj szczela się "nie tak trudno" i pewnie tak zostanie. Żeby zadowolić wszystkich to by trzeba jeszcze real time z pauzą i tury dodać jako opcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to przecież polska wersja na 99% będzie.

 

Niech sobie będzie, ale z możliwością zmiany na angielską i ustawieniu samych napisów ;) dla mnie każda inna ścieżka dźwiękowa niż angielska zepsuje grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest lektura:

https://www.youtube.com/watch?v=PPCe5Nav9Cg

 

Plus niekończąca się dyskusja:

https://www.resetera.com/threads/cyberpunk-2077-gameplay-trailer-has-more-views-in-2-days-than-red-dead-redemption-2-in-20-days.65319/

Ale żarcik z GOW w tle prychliwy :E

Edytowane przez Kazubin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki żarcik? Bo rakery nie czytuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy Wiesiek? Jak najbardziej. Półeczka wyżej od Gothic'ów ale dalej ten sam sklep.

Tyle, że dalej progres był zatrważająco dobry.

 

Aha. Brać poprawkę na to forum bo tam siedzi ta cała hołota co to płakała o brak kolorowych i seksistowskie zachowania właśnie w W3.

 

 

Dalej mi nie odpisałeś na poprzednie pytanie.

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy Wiesiek? Jak najbardziej. Półeczka wyżej od Gothic'ów ale dalej ten sam sklep.

Tyle, że dalej progres był zatrważająco dobry.

 

Aha. Brać poprawkę na to forum bo tam siedzi ta cała hołota co to płakała o brak kolorowych i seksistowskie zachowania właśnie w W3.

 

 

Dalej mi nie odpisałeś na poprzednie pytanie.

Właśnie miałem pisać że nie ma trans ani rasowych murzynów:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w w3 był jeden quest z gościem który nosił babskie fatałaszki jak co XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby gra wymagała taktyki. Tak czy inaczej oczekiwanie wyzwania na poziomie produkcji From jest absurdalne.

 

 

Na normalu mi wystarczy jesli przeciwnicy przynajmniej bedą stwarzali wrażenie że nie są debilami :cool: niech sobie biegają zmieniają pozycje, okazjonalnie uzywają jakis umiejętnosci specjalnych a nie tylko broni, za to na hardzie chcialbym zeby bylo wymagająco i taktycznie (nie musi byc az tak hardkorowo jak przy walce z bossami w produkcjach from software). Zdaje sobie jednak sprawe ze od strony biznesowej zrobienie tak duzej gry trudnej bedzie strzałem w stope wiec to tylko moje pobożne zyczenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie wszystko w Cyberpunku 2077 mi się podoba, oprócz poziomu trudności walki.

Demo było ogrywane na padzie, bez większego zaangażowania grającego, a przeciwnicy padali jak muchy, a poziom zdrowia pani V nawet nie zbliżył się do połowy. Nie mówiąc nic o wysoko levelowych umiejętnościach, które są oczywiście spektakularne (spowolnienie czasu, oglądanie wystrzelonych pocisków w locie), ale jednocześnie ułatwiają grę jeszcze bardziej.

Mam nadzieję, że to zostanie jeszcze naprawione/ulepszone. Liczę, że w ramach ulepszenia systemu walki nie pójdą na łatwiznę zwiększając ilości zdrowia przeciwnikom i zrobieniem z nich gąbek na pociski, tak jak w Destiny.

CDP ufam tobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj jeszcze raz i edytuj post.

Nie mam żadnego powodu by edytować swój post. Obejrzałem jeszcze raz i w żadnym stopniu nie zmieniło to mojej opinii.

To jest forum. Wyraziłem swoje, subiektywne zdanie. Zamiast kazać mi edytować post, może powiesz mi z jakim punktem mojego postu się nie zgadzasz?

Edytowane przez Saberman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...