Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Element Wojny napisał:

W ogóle ta cała misja z Cyberpsychozą miała bardzo kiepskie zakończenie o ile dobrze pamiętam ? Jedna rozmowa z Reginą, nic się w sumie ciekawego nie dowiedziałem. 

Tak, zakonczenie calej lini jest slabe. Pare slow z Regina o tym ze beda szukac pomocy dla nich..bla bla i tyle. Szkoda bo fajnie bylo by cos wiecej dodac na koniec.

Mi juz sie znaczniki i poboczne koncza, wiec pewnie za pare dni wezme sie za zakonczenie. Bede chyba mial niedosyt po tej grze, mam do dokonczenia ACV i jakos ciezko bedzie do tego wrocic po CP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tych co mają grę z GOG. 

Rozwiązanie niby problemu z wersją językową przy starcie: 

 

{
    "buildId": "53975132558190849",
    "clientId": "53652320436400298",
    "gameId": "1423049311",
    "language": "English",
    "languages": [
        "pl-PL"
    ],
    "name": "Cyberpunk 2077",
    "osBitness": [
        "64"
    ],
    "playTasks": [
        {
            "category": "game",
            "isPrimary": true,
            "languages": [
                "*"
            ],
            "name": "Cyberpunk 2077",
            "path": "bin\\x64\\Cyberpunk2077.exe",
            "type": "FileTask"
        }
    ],
    "rootGameId": "1423049311",
    "version": 1
}

Przy tej zmianie odpala mi się automatycznie po angielsku, ale UI i napisy także. A chciałbym mieć tylko audio ang.  Wie ktoś co trzeba zmienić? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Jaycob napisał:

Do tych co mają grę z GOG. 

Rozwiązanie niby problemu z wersją językową przy starcie: 

 

 


{
    "buildId": "53975132558190849",
    "clientId": "53652320436400298",
    "gameId": "1423049311",
    "language": "English",
    "languages": [
        "pl-PL"
    ],
    "name": "Cyberpunk 2077",
    "osBitness": [
        "64"
    ],
    "playTasks": [
        {
            "category": "game",
            "isPrimary": true,
            "languages": [
                "*"
            ],
            "name": "Cyberpunk 2077",
            "path": "bin\\x64\\Cyberpunk2077.exe",
            "type": "FileTask"
        }
    ],
    "rootGameId": "1423049311",
    "version": 1
}

 

Przy tej zmianie odpala mi się automatycznie po angielsku, ale UI i napisy także. A chciałbym mieć tylko audio ang.  Wie ktoś co trzeba zmienić? 

{
"buildId": "53968439607309789",
"clientId": "53652320436400298",
"gameId": "1423049311",
"language": "*",
"languages": [
"*"
],
"name": "Cyberpunk 2077",
"osBitness": [
"64"

 

Zmień te wartości, powinno zaskoczyć. 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! W końcu nie musze zmieniać za każdym razem! :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Element Wojny napisał:

100m od miejsca pojedynku w wodzie ? No to teraz wiem czemu sporo lootu nigdy na oczy nie widziałem, pewnie wypadł w innej dzielnicy. 

No kurde ostatnio miałem taką sytuację, że chciałem na nabrzeżu wyskoczyć na budynek, bo tam chyba był komp do shakowania. Odbiłem się jakoś od ziemi i od budynku i poleciałem daaaleko do wody, myślę że spokojnie z 22 metrów od miejsca co się odbiłem :D :D  Żadnych cyberwszczepów nie miałem na dalekie skoki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Jaycob napisał:

Do tych co mają grę z GOG. 

Rozwiązanie niby problemu z wersją językową przy starcie: 

(...)

Przy tej zmianie odpala mi się automatycznie po angielsku, ale UI i napisy także. A chciałbym mieć tylko audio ang.  Wie ktoś co trzeba zmienić? 

Wrzucałem (chyba to) w wątku technicznym CP2077.

Edytowane przez JeRRy_F3D
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Wu70 napisał:

Jaki banał? Chyba porażka wielkiego korpo to dobry przykład, że nie jest to banał i trzeba do tego dobrych ludzi a nie tylko dużej ilości ludzi.

Pisałem poza grafiką a wtedy ten świat jest bardzo ubogi i w 4 lata ci zapaleńcy by mieli spore pole do popisu, zapaleńcy - nie korpo-dev poniżej stawki rynkowej i nie po polskiej szkole zarządzania ;)

Ja wiem o co Ci chodzi. Ilość nie zawsze oznacza jakość i to doskonale widać na przykładzie CDPR. Gdzieś tam to po prostu leży w kwestii całego zarządzania ludźmi i tym samym całym projektem. Chodzi mi raczej o to, że to nie jest takie piękne i proste, jak starasz się opisać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem aby samemu sprawdzić czy coś się zmieniło. Jest wersja 1.1. Sprawdziłem.

Gra na wysokich bez RT, spełnione wszystkie wymagania, średnio wyciąga pod 60 fps.

Przy szybszej jeździe część aut wygląda tak:

cybperunk2.jpg

Po paru sekundach właściwe modele się doczytują i wszystko jest cacy. Oczywiście do momentu w którym znowu rozpędze się na drodze.

Więcej szans ten tytuł ode mnie już nie dostanie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, T.m.p1 napisał:

Więcej szans ten tytuł ode mnie już nie dostanie. 

Człowieku co Ty mówisz teraz jak moderzy dostali narzędzia to zacznie się prawdziwe łatanie tej gry.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Element Wojny napisał:

FUCK YES YES YES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mi to pachnie dramatem. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, JeRRy_F3D napisał:

Mi to pachnie dramatem. :(

Chyba tak, skoro wypuścili narzędzia miesiąc po premierze bardzo możliwe że nie bardzo wiedzą jak sobie poradzić w temacie łatania i dają wolną rękę moderom. 

A wiesz dlaczego ? W EULA narzędzi jest jeden ciekawy punkt: każdy mod który stworzą przechodzi na własność CDPR i mogą go dowolnie użyć, włącznie z oficjalnym włączeniem go do gry.

Podobne metody stosuje Steam Workshop i Bethesda.

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Element Wojny napisał:

Chyba tak, skoro wypuścili narzędzia miesiąc po premierze bardzo możliwe że nie bardzo wiedzą jak sobie poradzić w temacie łatania i dają wolną rękę moderom. 

A wiesz dlaczego ? W EULA narzędzi jest jeden ciekawy punkt: każdy mod który stworzą przechodzi na własność CDPR i mogą go dowolnie użyć, włącznie z oficjalnym włączeniem go do gry.

Podobne metody stosuje Steam Workshop i Bethesda.

DRAMAT, ale... tak jak piszesz właśnie to widzę.
Brak mocy i bezradność = niech świat i gracze ratują ile zdołają. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, JeRRy_F3D napisał:

DRAMAT, ale... tak jak piszesz właśnie to widzę.
Brak mocy i bezradność = niech świat i gracze ratują ile zdołają. :(

Na szczęście już wcześniej wielu uzdolnionych moderów wyraziło chęć prac nad CP jak tylko dostaną narzędzia. Teraz tylko czekać na efekty ich prac. Oczywiście to potrwa ale za rok-dwa to naprawdę może być świetna gra.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Element Wojny napisał:

Człowieku co Ty mówisz teraz jak moderzy dostali narzędzia to zacznie się prawdziwe łatanie tej gry.

Już się w życiu namodowałem produkcji Bethesdy i innych zresztą też. Podziękuje. 

Wypuszczenie tych tooli to dla mnie nic innego jak wiadomość o treści: "no macie, naprawcie sobie grę".

Inna kwestia, że to coś na czym CP chodzi to nie Game Bryo czy tam Creation Engine, lekko raczej nie będzie.

 

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, T.m.p1 napisał:

Już się w życiu namodowałem produkcji Bethesdy i innych zresztą też. Podziękuje. 

Wypuszczenie tych tooli to dla mnie nic innego jak wiadomość o treści: "no macie, naprawcie sobie grę".

Inna kwestia, że to coś na czym CP chodzi to nie Game Bryo czy tam Creation Engine, lekko raczej nie będzie.

Ja nie mam z modowaniem problemów, ale zauważyłem że wiele osób sobie z tym nie radzi. No niestety czasami instrukcje są dość skomplikowane (nie polecam nikomu procesu modowania takiego NieR Automata bo jest naprawdę zakręcony), ale coraz więcej moderów stara się to upraszać do zwykłego instalatora i wyboru opcji. Mnie bardzo cieszy ta decyzja CDPR, ale niestety też pokazuje że od nich w tym temacie raczej zbyt wiele nie dostaniemy. Mam wręcz wrażenie że czytając nasze posty "naprawcie AI, NPC, Policję, X, Y, Z" to oni tam patrzyli i myśleli "co oni pier..." - więc dali narzędzia na zasadzie "sami sobie naprawcie jak Wam nie pasuje".

No cóż, w tym wypadku żal mi konsolowców i tych użytkowników którzy nie bawią się w modowanie. Mówię to z tego względu że nie mam na dysku ani jednej gry który nie byłaby choć częściowo zmodowana.

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
23 minuty temu, JeRRy_F3D napisał:

Mi to pachnie dramatem. :(

Czytaj: nie mamy pojęcia jak ogarnąć grę - niech moderzy naprawią za nas

Czyli oficjalnie można spuścić kurtynę CDPR już nie ogarnie tego bałaganu.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
29 minut temu, T.m.p1 napisał:

 

Przy szybszej jeździe część aut wygląda tak:

cybperunk2.jpg

 

Gra zainstalowana na HDD czy SSD?

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba przesadzacie. Powiedzieli, że naprawią grę i dali roadmapę to raczej nie bez powodu, aby teraz olać grę.  Co jak co, ale 1 obietnicę spełnili - patch 1.1 został wydany w terminie, a że zepsuł jeden z głównych questów to co innego. Zresztą tradycyjnie. Coś się naprawia, a coś psuje.

Narzędzia do modowania w przypadku W3 także były wypuszczone dość szybko mimo, że gra także nie była poprawiona. 

  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 26.01.2021 o 19:06, JeRRy_F3D napisał:

Brak mocy i bezradność = niech świat i gracze ratują ile zdołają. :(

Po co?

Nie ruszać, gracze są od grania a nie odwalania roboty za twórców. Modować to sobie można tworząc extra content a nie łatać i naprawiać coś co fundamentalnie powinno być w innej kondycji.

W dniu 26.01.2021 o 19:29, azgan napisał:

Gra zainstalowana na HDD czy SSD?

Próbowałem i na tym i na tym. Nie widzę wielkiej różnicy.

EDIT: Uruchamiałem też w opcjach tryb "wolnego dysku". Zero zmian.

Edytowane przez T.m.p1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mody to świetna sprawa, ale przez moje przygody z modowaniem Skyrima i wielu innych gier po prostu mi się nie chcę.

Bawienie się w mody to 3/4 instalacja, naprawianie błędów z kompatybilnością, aktualizowanie ich i nie daj Boże jak wyjdzie oficjalny patch, który gryzie się z modami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dokładnie. Już spora część modów nie działa po patchu 1.1, aby miało to ręce i nogi najpierw musza wyjść łatki. 

A te narzędzie, które udostępnili to chyba nie są jakieś rozbudowane patrząc na ich rozmiar. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 minuty temu, T.m.p1 napisał:

 

Próbowałem i na tym i na tym. Nie widzę wielkiej różnicy.

Dzięki za odp. Pytałem bo ostanio byłem tutaj przekonywany że na PC nie ma z tym problemów a jeśli już są to tylko na HDD i starych konsolach (mniej błędów i zupełnie inna gra) 😄

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, azgan napisał:

Dzięki za odp. Pytałem bo ostanio byłem tujaj przekonywany że na PC nie ma z tym problemów a jeśli już są to tylko na HDD i starych konsolach 😄

Ja u siebie problemów nie widziałem, tylko raz w trakcie całej gry w jednej lokacji miałem kawałek niezaładowanej tekstury podłogi, ale od znajomego wiem że to chyba bardziej problem w silniku i streamowaniu danych, bo zauważył i na swoim dysku ( a ma na 4.0 )  więc to pewno bug 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...