Skocz do zawartości
andon96

Euro Truck Simulator 2 - wątek zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Tego moda od snowmoona to na szybkersa wgrałem to fajnie wygląda, a promods obszarowo dużo wnosi? Bo w ETS to już konkret mod jest ale jak patrzę na ilość miast w ATS to słabo to wygląda. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Godlike_(UT) napisał:

a promods obszarowo dużo wnosi?

Mniej-więcej tyle co niewielki stan z podstawki, ale i tak warto.
Jakość jest bardzo dobra, tereny ciekawe, no i jest za friko (trzeba tylko założyć konto na forum Promods).

Lg6y0lI.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To trochę mała, dlatego trochę pokombinowałem i u mnie wygląda to tak :szczerbaty:

12.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

https://blog.scssoft.com/2024/04/american-truck-simulator-150-update.html

https://blog.scssoft.com/2024/04/euro-truck-simulator-2-150-update.html

Póki co "Experimental Beta".

Cytat

Renderer Changes - (still based on DirectX 11 API for now)

We're consistently working on improving our rendering system. It's been a key focus lately, though it'll take some time to complete. Until then, you can expect additional content and enhancements in version 1.50, including:

  • A new feature was added - TAA, or Temporal Anti-Aliasing, which sets itself apart from other anti-aliasing techniques, that aim to smooth images to reduce jagged edges or flickering through higher resolution rendering. Instead, TAA harnesses the timeline, particularly previous frames, to calculate color values as if from a higher resolution, providing a smoother result.
  • Cascaded shadow changes: Smooth transition when blending between cascades, smoother and better-stabilized shadow edges.
  • Soft particles: Particles and light flares smoothly fade out when near geometry, eliminating harsh intersections for a more seamless visual experience.
  • Lit/shadowed smoke: Smoke particles with enhanced volume perception and shading from sunlight, providing a more realistic and immersive atmosphere.
  • Far shadows: Ever-present shadows from distant large objects like factory halls, skyscrapers, and road overpasses, with the option to toggle them off in the Options menu.
  • Optimized light computation: Dynamic lights are evaluated in a single pass, known as clustered lighting, improving performance in night scenes.

Plus rework niektórych starszych terenów, rework niektórych ciężarówek, rework UI, dodanie dźwięku "piszczenia" hamulców.

Ciekawe jak te fabryczne TAA wypadnie w porównaniu do tego od Snowymoon'a i czy kiedyś dogonią go pod względem liczby oferowanych opcji (DLAA, DLSS)?

Edytowane przez Paw79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dekady w tyle są. Teraz epoka dlss a oni lipne TAA dodają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka, szczere mówiąc to pomysłowe, typek sobie zbudował stanowisku do ATS i zabiera żonke na przejażdżki 8:E

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.01.2024 o 15:28, Crew 900 napisał:

ETS2 jak i ATS mają problemy z pamięcią bo u mnie zżerają prawie 15 GB pamięci...

... w dzisiejszych czasach, to już nie problem, jak standardem dla gracza jest 32GB RAM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...