Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Andrew2

Star Conflict MMO w Kosmosie

Rekomendowane odpowiedzi

Gra którą chcę opisać to MMO F2P osadzone w kosmosie z bardzo dobrą grafiką i mechaniką walki zbliżoną do World of tanks, różnica jest taka że w WOT w jednym meczu mamy tylko 1 czołg a tu mamy 3 wybrane przez siebie statki gdy stracimy jeden przesiadamy się do następnego.

Gra jest wyraźnie podzielona na 3 typy statków mysliwce, coś jak korwety i fregaty.

Rozgrywka jest bardzo szybka i opiera się w głównej mierze na umiejętnościach pilota aczkoliwek skile także odgrywają tu dużą rolę.

 

Gra jest w fazie Open Beta od wczoraj.

 

Rozgrywka opiera sie na tym.

Mamy 3 statki różnego typu kupujemy im uzbrojenie i moduły. Każdy statek ma swoją własną umiejętność zależną od jego przeznaczenia. Myśliwce są szybkie i zwrotne ale mają miejszą siłę ognia i mały pancerz ich umiejętnośc jak narazie to zaleznie od frakcji albo wysysanie energi z wroga albo szybkie przyśpieszenie do ogromnej prędkości. Ciężkie myśliwce to znacznie lepiej opancerzone i uzbrojone ale wolniejsze i mniej zwrotne statki ich umiejętnośc to albo niewidzialność albo niestety nie wiem co jest u drugiej freakcji. Fregaty to najcięższa postać broni są bardzo dobrze opnacerzone i mają ogromną siłę ogna ich umiejętności bazowe zalezne od frakcji to albo strzał snajpierski albo drony bojowe. W przyszłości mają zostac dodane takze krążowniki ale one mają być używane tylko w wojnach Clanów i specjalnych bitwach.

Im dłużej gramy danym typem statku tym jest on śliniejszy dlatego iż z doświadczeniem zdobytym na nim zmienia sie jego poziom własny kązdy następny poziom zwieksza poziom życia ora energię czy szybkość . Aby zdobyć nowe silniejsze statki musimy robić kontrakty u frakcji od której chcemy nowy tier statku tak zysujemy reputację u niej oraz kredyty za kture kupimy nowy statek. pierwsze statki w zasadznie nie mają modułów dopiero od następnych tierów zwiększa sie ilość slotów na moduły tak jak modyfikatory do broni nowe sloty na inne typy rakiet czy moduły zwiększające umiejętności pasywne. Doświadczenie które zdobywamy podczas bitew wydajemy na opracowanie nowych modułów lub rozwiniecie skili.

Jak narazie w grze są 2 rasy które dodatkowo dzielą się na 2 frakcje niedługo ma zostać dodana 3 rasa z 2 frakcjami.

W grze jest jak narazie 4 tiery statków ale niedługo zostanie dodany 5 tier pozatym pomiędzy tierami są tak jakby statki półtora tierowe które możliwościami sa pomiędzy tymi 2 tierami.

 

Niema co owijać w bawełnę wrzucam kilka filmików z rozgrywki.

http://www.youtube.com/watch?v=ej1xxB4bsxY

 

Filmik ze wczesnej wersji od tamtej pory sporo się zmieniło.

http://www.youtube.com/watch?v=dxJctZWWayc

 

Oficjalna strona gry.

http://star-conflict.com/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jest naprawdę świetna niewiem czemu jest tak małe zainteresowanie ze strony naszych forumowiczów. Ilośc graczy ciagle się zwiększa w coraz szybszym tempie.

Poprawki też są częste. No i ta bardzo szybka akcja w połaczona planowaniem skili wytrenowaniem własnych umiejetności i wysposażeniem statku lub zakupem nowych poprostu bezcenne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagram to się wypowiem (w trakcie pobierania). Na razie podbijam, bo wygląda całkiem ciekawie, a zainteresowania brak :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak ściągnołeś już >??

Jak tam pierwsze odczucia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pograłem z 30min i nie mam ochoty już więcej tego odpalać.

Gra może i dobra, ale dla osób które lubią takie klimaty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Star Conflict is a sci-fi online shooter where players will play the role of spaceship pilots and take part in the battle for control over territories. Where to download the screenshots and wallpapers of Browser Games 2013? Browsergames2013 is your best choice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wygląda. JAk z wymaganiami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra wygląda zachęcająco, ale ze względu na brak PvE pewnie za długo nie pogram.

O czym Ty gadasz, jakie PvE, przecież to jest War Thunder/World of Tanks w kosmosie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O czym Ty gadasz, jakie PvE, przecież to jest War Thunder/World of Tanks w kosmosie...

O czym Ty gadasz, bo chyba nie zrozumiałeś. :) Wiem co to jest, po prostu napisałem dlaczego prawdopodobnie długo w tej grze nie zabawię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, ale kosmos tak nie wygląda, chyba że na sztucznie pokolorowanych zdjęciach z teleskopów.

Chyba tylko w Frontier First Encounters zachowano realizm, jeśli chodzi o prawa fizyki i odległości między planetami liczone w Jednostkach Astronomicznych (AU). I to jak niesamowicie pusty jest kosmos, w pasie asteroid są one oddalone od siebie o miliony kilometrów!

Także walka była znacznie trudniejsza i bardziej dynamiczna.

 

Statek kosmiczny zachowuje się zupełnie inaczej niż samolot, może być skierowany w dowolną stronę, co nie zmienia kierunku w którym leci.

http://www.youtube.com/watch?v=u3srzdBAsdQ

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aY227

Fajnie, ale kosmos tak nie wygląda, chyba że na sztucznie pokolorowanych zdjęciach z teleskopów.

 

Tak, wiemy że kosmos tak nie wygląda - nie wszystkie gry zachowują zasady fizyki newtonowskiej... bo i też nie zawsze ma to sens.

Czy jedne z najlepszych tego typu gier jak np. X-Wing Alliance czy Freespace 2 miały realistyczną fizykę? Nie... bo i po co?

Privateer był gorszy bo miał inną fizykę? Albo cała seria X?

 

Chyba tylko w Frontier First Encounters zachowano realizm, jeśli chodzi o prawa fizyki

 

Jedna z "nowszych" gier która zachowywała taką fizykę to np. I-War... świetny symulator tego typu zabaw. Pomogło to jej jakoś?

 

Także walka była znacznie trudniejsza i bardziej dynamiczna.

 

Tu już wyraźnie kpisz... FFE jako przykład dynamicznej i trudnej walki? Serio? Serio, serio?

 

Statek kosmiczny zachowuje się zupełnie inaczej niż samolot, może być skierowany w dowolną stronę, co nie zmienia kierunku w którym leci.

 

Ehh... really? Naprawdę myślisz że wszyscy inni o tym nie wiedzą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudność zależała od statku, jak miałeś za dobry to mogłeś sobie popsuć zabawę. Przyznaję że gra nie była w tym względzie zbalansowana.

Ale jak miałeś tylko myśliwiec i laser impulsowy, to trzeba było wykazać się pewnymi umiejętnościami.

 

Moim zdaniem problemem współczesnych gier jest infantylizacja, jest pewien tzw. topos, który określa jak powinna wyglądać gra wideo dotycząca walki kosmicznej i prawie wszyscy się go trzymają. A to oznacza kolorowe tapety ściągnięte ze stron NASA, kieszonkowy kosmos, asteroidy jeden przy drugim i statki zachowujące się w sposób nie mający nic wspólnego z realizmem (fizyka Arystotelesa).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem problemem współczesnych gier jest infantylizacja, jest pewien tzw. topos, który określa jak powinna wyglądać gra wideo dotycząca walki kosmicznej i prawie wszyscy się go trzymają. A to oznacza kolorowe tapety ściągnięte ze stron NASA, kieszonkowy kosmos, asteroidy jeden przy drugim i statki zachowujące się w sposób nie mający nic wspólnego z realizmem (fizyka Arystotelesa).

Masz dużo racji, ale pewnie wiesz też dlaczego tak się dzieje. Gry tego typu i tak nie cieszą się zbyt dużą popularnością, gdyby postawić na realizm to już w ogóle niektóre tytuły nie miałyby racji bytu. Dlatego musi być w miarę efektownie i przyjemnie dla oka. Dlatego mówi się o interfejsowych ułatwieniach w przypadku X Rebirth.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aY227

Wybaczcie... ale co wy chcecie udowodnić? Że stare gry były niby trudniejsze i bardziej skomplikowane czy co?

 

Nie... po prostu miały tragiczny sposób obsługi i komunikacji z graczem.

 

Jedno wielkie marudzenie i gloryfikowanie przeszłości... FFE - walka polegała na obracaniu się wokół własnej osi i nawalaniu z najlepszego lasera, od czasu do czasu odpalało się navy ecm. TAAAAAAAAK to było takie głębokie, realistyczne i w ogóle super. Nie to co te dzisiejsze gry.

 

Interfejsowe ułatwienia w nowym X? OBY! Oby wreszcie gra nie nadrabiała jej poziomu trudności, poziomem komplikacji interfejsu.

 

To swoją drogą dość zabawny trend dziś... że niby stare gry były takie trudne - nie, nie były - miały sp.ierdzielone sterowanie. FFE trudny? Sol - Barnards Star i masz co chcesz.

Gdyby takie coś było w nowej grze to z miejsca została by zrównana z błotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie... ale co wy chcecie udowodnić? Że stare gry były niby trudniejsze i bardziej skomplikowane czy co?

Nie, to zwykła nadinterpretacja z Twojej strony.

Interfejsowe ułatwienia w nowym X? OBY! Oby wreszcie gra nie nadrabiała jej poziomu trudności, poziomem komplikacji interfejsu.

Nikt się nie obrazi jak ułatwią interfejs, ale pewnych rzeczy wyciąć się nie da, jeśli gra ma być tak samo rozbudowana, jak poprzednie odsłony. Zresztą interfejs w Reunion choćby był spokojnie do ogarnięcia. Po prostu trzeba było trochę pograć i się przyzwyczaić, ogarnąć to wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra właśnie wyszła z Greenlight i już jest oficjalnie na Steam. Polecam (aczkolwiek War Thunder tego samego developera polecam bardziej :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra wymaga wiecej uwagi, mimo tego ze jest to "Pay to not grind" to gra jest bardzo przyjemna jak juz sie czlowiek osfoi z mechanika :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...