Skocz do zawartości
Gazi

War Thunder

Rekomendowane odpowiedzi

Do zasadzek to raczej się nadaje tylko na czołgi bo to przeciwpancerna. Na samoloty wydaje mi się że najlepiej HE albo IT.

A co wy na to powiecie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do zasadzek to jest amunicja bez smugowa piloci nie lubili amunicji tego typu zawsze co serie był pocisk smugowy zeby pilot widział gdzie strzela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do zasadzek to jest amunicja bez smugowa piloci nie lubili amunicji tego typu zawsze co serie był pocisk smugowy zeby pilot widział gdzie strzela

 

No ale to jest amunicja AP czyli Armore Pearcing. Przebijalność pancerza czyli taka która ma przebijać a nie wybuchać. Zawsze latałem na tej od zasadzek ale jak isę przesiadłem na universalną to mam 2x więcej zestrzeleń.

 

AP - Armour-piercing [Przeciwpancerne]

 

API - Armour-piercing incendiary [Przeciwpancerno-zapalające]

 

APT - Armour-piercing tracer [Przeciwpancerno-smugowe]

 

APIT - Armour-piercing incendiary tracer [Przeciwpancerno-zapalająco-smugowe]

 

APCR - Armour-Piercing composite rigid [Przeciwpancerne z rdzeniem kompozytowym]

 

APRC - Armour Piercing Reduced Caliber [Przeciwpancerne o zredukowanym kalibrze]

 

SAPI - Semi Armuor-piercing incendiary [W.I.P]

 

APIHC - Armuor-piercing incendiary hollow core [Przeciwpancerno-zapalające z wydrązonym rdzeniem]

 

HE - High Explosive [burzące]

 

HEI - High Explosive incendiary [burząco-zapalające]

 

HET - High Explosive tracer [burząco-smugowe]

 

HEIT - High Explosive incendiary tracer [burząco-zapalająco-smugowe]

 

PT - Phosphours Tracer [Fosforowo-smugowe]

 

P - Phosphours [Fosforowe]

 

IT - Incendiary tracer [Zapalająco-smugowe]

 

T - Tracer [smugowe]

 

I - Incendiary [Zapalające]

Edytowane przez Andrew2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś jeszcze ma problem z zalogowaniem się do gry lub na główną stronę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@UP

Mi normalnie chodzi ale dziś miał problemy z połączeniem z serwerem już podczas gry.

Macie też taki dziwny bug z łuskami które cały czas sypią się z samolotu, nawet kiedy ognia nie prowadzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@UP

Mi normalnie chodzi ale dziś miał problemy z połączeniem z serwerem już podczas gry.

Macie też taki dziwny bug z łuskami które cały czas sypią się z samolotu, nawet kiedy ognia nie prowadzicie?

Też to mam, wygląda zabawnie, tylko jak latam Brytolami tak mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość r2d3

.....

Edytowane przez r2d3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..

Edytowane przez Gazi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do kasacji, tematy się pomyliły;P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem grać przedwoczraj... i chyba wsiąkłem na dobre. Świetna grafika, dynamiczne starcia, dosyć łatwe sterowanie, czego chcieć więcej? :)

Narazie śmigam na Hurricanach i Spitfire'ach, później biorę się za hamerykańskie latadła :)

Gra zaje$%^& tylko Gaijin ostatnio świruje z ekonomią. Mówiąc szczerze, gdyby nie fakt, że już mam ~90% samolotów (wszystkie poza nowymi bombowcami i brytolami powyżej 11 poziomu... no i Arado nie mam, bo żeby je mieć muszę wykupić najpierw nowe Dorniery co obecnie daje ~5 milionów kredytów) to bym sobie dał spokój z grą do czasu aż to naprawią (a na forum usilnie twierdzą, że jest ok i jeszcze focha strzelają, że gracze tak reagują na jawne walenie w dupsko :E). Teraz grając na premce raczej dobre gry (3-5 fragów na mecz na historicalu) stać mnie co najwyżej na naprawy samolotów którymi latam dlatego współczuję wszystkim, którzy będą chcieli przekroczyć 10 poziom przy obecnych cenach i zarobkach... o ile w 1.27 było wręcz zbyt pięknie, żeby było prawdziwie to w 1.29 pojechali po całości - zarobki spadły czterokrotnie, ceny wzrosły dwu-czterokrotnie, a zakup premki całkowicie mija się z celem. Jedyny plus jest taki, że koszty napraw tak powiedzmy do 9 poziomu są pomijalne.

 

Ktoś policzył nawet, że przy obecnych zarobkach i cenach kupienie wszystkich samolotów to co najmniej 5 miesięcy ostrego rżnięcia na premce w trybie nolife i premium samolotami (dla porównania przed patchem osiągnąłem to samo w 6 tygodni na premce i to bez premium samolotów). A wyliczenie odnosi się tylko do obecnych samolotów (będzie ich jeszcze 3 razy tyle)

Edytowane przez ziCk_lodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przedtem za latwo bylo o kase w jednej bitwie 50K nie bylo problemem teraz jest polowe tego (na czysto) i spokojnie wystarczy

Edytowane przez AlienT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przedtem za latwo bylo o kase w jednej bitwie 50k nie bylo problemem teraz jest polowe tego i spokojnie wystarczy

Cóż. Teraz dostaję i 70k za dobrą grę (ba nawet po patchu strzeliłem na D-13 140k... swoją drogą mieszali po cichu w rewardach po tym jak się ściana płaczu na forum pojawiła, bo zarabia się trochę lepiej niż zaraz po wprowadzeniu patcha). I gdyby ceny pozostały na starym poziomie byłoby to jak najbardziej akceptowalne. Wszyscy myśleli, że dobre się skończy i albo zwiększą koszty wszystkiego, albo zmniejszą zarobki. Panowie z Gaijin strzelili "Lucky Strike'a" bo i zmniejszyli zarobki i zwiększyli koszty dosłownie wszystkiego. Przy obecnej ekonomii grind jest, o zgrozo, większy niż w WoT choć nie sądziłem, że ktoś tego dokona :hmm:

 

Tylko co z tego, że zarabiam 30-70k na mecz jak naprawa w przypadku śmierci wychodzi całą wspomnianą kwotę. A jest ona za wybicie 1/3 teamu przeciwnika (czyli cholera MVP :E). W 1.27 było tak, że mając dobrą grę i umierając wychodziłeś na plus. Mając słabą grę i ginąc byłeś masakrycznie na minus. A jak miałeś dobrą grę i przeżyłeś to kasy było jak lodu :]

Edytowane przez ziCk_lodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przed patchem lamki z 50 lev graly arcade na low tierach i wyżywaly sie farmujac kase na poczatkujacych graczach, glupota bylo za zestrzelenie np he112 i miga taka sama ilosc kasy,

teraz na arcade nie pofarmuje sie tak i zacheca ludzi do grania HB gdzie satysfakcja jest 10x wieksza za zestrzelenie samolotu niz 10 w arcade

 

Jedyne co musza poprawic to asysty

Edytowane przez AlienT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale lipa. wbijam na HB, a tam połowa teamu to boty:O.

 

EDIT: Widzę, że na HB również bajkopisarstwo obowiązuje:E. Tak się składa, że akurat jest bitwa pomiędzy kacapami i żółtkami. Mam ich obydwu na 8 poziomie. Biorę ki-61-lb, dość zwinny myśliwiec 7 tieru z ulepszeniami. Ubijam nim IŁ-a 2 i jakiegoś ruska 7 tieru. Pod koniec bitwy u wroga zostają 2 ruskie myśliwce tieru 0. Gdyby nie mój towarzysz ubił by mnie. Robi jakieś wygibasy, gnie się z boku na bok, pruje tysiącem kul ze swojego mg z super celnością i orawie niszczy zwinny, nowoczesny(jak na tamte czasy) japoński myśliwiec/szturmowiec z okresu WW2(kiedy sam jest z okresu pierwszej, dwupłatowiec, lol).

Edytowane przez Gazi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I 100 eagly zarobione na specjalu teraz czekam na kolejną 100. Jaki premium lepszy HAvoc czy mirrraway

Edytowane przez Fuwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha, gram HB, dostałem w skrzydło w swoim Ki-61. Zapaliło się. Zwalniam jak mogę i myślę zaraz awaryjne lądowanie lub odpadnie. Nagle pożar ugasł, a ja doleciałem do lotniska kilka km i się zreperowałem:E. Najlepsze jest to, że zaliczyło mi w statach zgon na HB, a ja wciąż se latam:E.

Edytowane przez Gazi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gazi ja rozumiem twoja ekscytacje ktora musisz sie dzielic ale to jest normalna sytuacja samolot sie pali pikujesz odcinasz tlen pozarowi i lecisz dalej.Zaliczylo ci smierc bo samolot byl w krytycznym stanie pewnie pare rzeczy czarnych reszta czerwona ta smierc wynikac moze ze zlego ladowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gazi ja rozumiem twoja ekscytacje ktora musisz sie dzielic ale to jest normalna sytuacja samolot sie pali pikujesz odcinasz tlen pozarowi i lecisz dalej.Zaliczylo ci smierc bo samolot byl w krytycznym stanie pewnie pare rzeczy czarnych reszta czerwona ta smierc wynikac moze ze zlego ladowania

 

Nic nie było czarne, tylko skrzydło i kadłub lekko czerwone. Po ugaszeniu pożaru był prawie jak nowy:E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale to nie zmienia faktu ze piszesz rzeczy o ktorych wiadomo lub sa niewazne to tak jakbym ja poszedl do Wc zesral sie i oglosil to na Fb(wiem ludzie to robia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TĘCZAAAAAAAAAA

 

 

ZS27QjK.jpg

 

H4WUDWI.jpg

 

pE4Cu4B.jpg

 

I choć sam uważam te koniki za jakąś totalną patologię rodem z chińskich bajek, to jednak pomysł na "pierwszy aprilis" mnie rozwalił :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flight model z Sabre z tego co widzę (chociaż w sumie Sabre na arcade nie latałem tak na dobrą sprawę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Na prawdę chcemy tutaj udowodnić globalne ocieplenie na podstawie 60 ostatnich lat?  To chyba trolling. Nawet co do tych danych z lat 50.: czy narzędzia / technologia użyta do pomiarów wtedy jak i dzisiaj jest taka sama? Czy punkty pomiarowe znajdują się w takich samych odległościach od zurbanizowanych części miast, aby nie zaburzać pomiarów? Jeśli choćby 1 z tych 2 rzeczy jest inne to te pomiary nie są dokładne, bo staramy się w nich zbadać średnie odchylenia o dziesiąte części stopni. Wiarygodne dane byłby by np. z ostatnich 150-200 lat gdy spełnione byłby by takie same warunki co do miejsc pomiaru i za pomocą takich samych narzędzi. Co i tak jest tylko analizą danych w krótkoterminowych okresie i nijak ma się do wahań temperatur w większej skali.   Albo te wykresy powyżej dotyczące np. poziomu pokrywy śnieżnej i temperatury zimą - cały w ciągu ostatnich 50 lat są wahania w tym ostatni pomiar wychodzący poza normę. Ponownie jednak - brak jakichkolwiek szczegółów w jakich warunkach i za pomocą jakich narzędzi były prowadzone pomiary. Na pewno na przestrzeni lat były one bardziej dokładne - co poddaje tylko w wątpliwość wcześniejsze pomiary gdzie margines błędu jest wyższy.  W bardziej długoterminowym okresie czasu wygląda to mniej więcej tak: http://www.faculty.ucr.edu/~legneref/bronze/climate.htm Albo tak: A Temperature reconstruction with 95% confidence intervals shown, from Loehle and McCullough (published in Energy and Environment, 2008): Correction to: A 2000 year global temperature record based on non-tree ring proxies. As this reconstruction is based soley on proxy data, the recent, measured global average temperature was not added to the end of the record as was done by Mann. The last data point represents a 29 year average centered around 1935   Z kolei zwolennicy globalnego ocieplenia mogą się np. posłużyć takim wykresem, który jest kwestionowany ze względu na duzą niedokładność: czarna linia poziom uśredniony, żółte linie - niepewność ""Hockey stick" reconstruction of global average temperature changes over 1000 years (ending in 1998). Reconstruction performed using proxy data before 1900 and instrumental data after 1900. Yellow and red shading show author's estimation of uncertainty in the reconstruction."
    • Widzę, że sam nie wie co chce kupić, ale CCC nadal działa 
    • Będzie od tego milion odwołań a w praktyce ściągną może kilkaset ludu. Zawsze też można starać się o status uchodźcy lub wyjechać dalej na Zachód. Ale ten ruch pokazuje, że jest kiepsko z rekrutem.
    • Eee, oni są właśnie taką poważną firmą...no chyba że chodzi o większe pieniądze Jak wiemy, najgorszy możliwy scenariusz w korpo to zmiana kąta wykresu powiązanego z jakimś KPI na ujemny. Z tego, co piszesz, dotyczyło to framesetów serii S, ale dalej koszt takiej ramy, oraz koszt zablokowania montażu i sprzedaży serii takiej ramy mógł być zbyt duży, żeby dalej udawać przywiązanie do jakości. Moja szklana kula mówi że ktoś dostał raporty o fuckupie, ale utrzymał kierunek wykresu na właściwym kierunku kosztem podjęcia ryzyka w stylu "jakoś to będzie, a jak nie będzie to dopiero to wyjdzie po następnym review; kto nie ryzykuje ten premii nie dostaje".  Skoro już o kiksach Treka: podobnie było niedawno z karbonowymi kokpitami w najwyższej serii Emondy SLR - pękały przy otworach na przewody hamulcowe. Początkowa obrona firmy to była "ale to się dzieje bo macie wypadki i sami łamiecie nasze Cudowne Produkty Klasy Premium (r)". Ale mimo wszystko ten mail od jakiegoś dziecka specjalnej troski o braku wiedzy na temat własnego produktu, do tego z zahasłowanym linkiem do pdfa z ich intranetu to mnie rozbroił.
    • To zależy jak na to patrzeć  . Jeśli mówimy tylko o finansach  Polaków  to   jesteśmy  biedni na tle europy ,ale nie najbiedniejsi . Jesli patrzeć na  gospodarkę  to jesteśmy biedni  na tle europy . itp itd
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...