Skocz do zawartości
Mardok =)

Serwis Apple

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Potrzebny mi jest jakiś dobry serwis specjalizujący się w sprzęcie Apple, chodzi konkretnie o wymianę baterii w iPod Nano 6G. Jak na razie udało mi się znaleźć jedynie AppleiPhoneSerwis.pl którzy potwierdzili że świadczą taka usługę. Pisałem od kilku innych ale zazwyczaj albo nie dostałem odpowiedzi albo odpowiedź była taka że nie naprawiają iPod Nano 6G :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o naprawe to pewnie i naprawiają 6G ale problemu jest tu z baterią bo cięzko kupić oryg,te na aukcjach to podróbki i nie wiadomo ile będa trzymać,sama wymiana nie jest skomplikowana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o naprawe to pewnie i naprawiają 6G ale problemu jest tu z baterią bo cięzko kupić oryg,te na aukcjach to podróbki i nie wiadomo ile będa trzymać,sama wymiana nie jest skomplikowana

 

Trzeba ekran odklejać, potem go zaś przyklejać a w to mi się bawić nie chce, stąd pytanie o serwis. Tak czy inaczej nawet podróbka powinna trzymać dłużej niż 6h bo tyle max trzyma moja i to w stanie czuwania nie mówiąc już o tym jak coś się na nim robi...

Edytowane przez Mardok =)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz a masz dostęp do bateri to mogę ci to zrobić

Dzięki za propozycję ale nie chcę Ci niepotrzebnie głowy zawracać :) Baterii nie mam więc i tak pewnie bym musiał na allegro kupić. Cóż moje Nano miało spotkanie z wodą po nim udało mi się je na tyle odratować że wstało po kilku ładnych cyklach ładowania/rozładowania udało się dojść do etapu że trzyma te 6h ale dalsza walka już jest nieskuteczna stąd zabawa w serwis z baterią bo reszta elektroniki wydaje się że działa bez problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

głowy raczej nie zawracasz bo w tyg mam worek takich drobiazgów do roboty,no ale jak chcesz

;)

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

głowy raczej nie zawracasz bo w tyg mam worek takich drobiazgów do roboty,no ale jak chcesz

;)

 

Pozdr

Hym kupiłem już baterię na allegro, mam pytanie po odklejeniu wyświetlacza czym go potem byś przykleił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie kropelką :)

Klej który pozostał po odklejeniu, jak go nagrzejesz powinien dobrze złączyć ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie kropelką :)

Klej który pozostał po odklejeniu, jak go nagrzejesz powinien dobrze złączyć ponownie.

Tak też myślałem, ale wolałem się upewnić - dzięki :) Natomiast co do oklejanie widzę że można to suszarką próbować, i tu mam jeszcze jedno pytanie - walczyć suszarką czy od razu opalarka w dłoń ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzw klej termozgrzewalny,opalarka w dłoń na woly bieg do okoła i spokojnie otwierasz

ale jak pisał @ciszaczek klej zostaje na obudowie więc nie sądze by trzeba było stosować

jakiś dodatkowy,po wymianie baterii rozgrzewasz ponownie i spokojnie powinno skleić

Edytowane przez kwscore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzw klej termozgrzewalny,opalarka w dłoń na woly bieg do okoła i spokojnie otwierasz

Ok, spróbuję sam się pobawić zobaczymy co wyjdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeże wątek bo moze komus sie przyda - ja byłem ostatnio w tym serwisie http://serwis.sad.com.pl/ w sumie to kumpel polecił bo sam już nei wiedziałem czy naprawiac czy nie. Ale okazało sie ze dobrze trafiłem. Wszystko poszło bardzo sprawnie i solidnie. Takze na pewno jesli ktoś mnie zapyta o dobry serwis to powiem ze to ten.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeże wątek bo moze komus sie przyda - ja byłem ostatnio w tym serwisie http://serwis.sad.com.pl/ w sumie to kumpel polecił bo sam już nei wiedziałem czy naprawiac czy nie. Ale okazało sie ze dobrze trafiłem. Wszystko poszło bardzo sprawnie i solidnie. Takze na pewno jesli ktoś mnie zapyta o dobry serwis to powiem ze to ten.

 

oni mają w swojej ofercie usługę door to door - więc możemy załatwić wszystko z domu lub biura bez potrzeby wizyty w serwisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oni mają w swojej ofercie usługę door to door - więc możemy załatwić wszystko z domu lub biura bez potrzeby wizyty w serwisie

 

wiele innych serwisów ma tego rodzaju usługę. W Warszawie działa w ten sposób WeFix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie ze ten biznes sie rozkreca. Bo jednak i nalepszy sprzet sie potrafi rozkraczyć. A usługa jak najbardziej na plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie ze ten biznes sie rozkreca. Bo jednak i nalepszy sprzet sie potrafi rozkraczyć. A usługa jak najbardziej na plus.

 

dokładnie. Im większa konkurencja tym lepiej. Szczególnie, że nie wszyscy mieszkają w okolicach dużych miast lub mają czas na bieganinę po serwisach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja narazie oddając do serwisu z czymś takim sie nie spotkałem. Niestety to słabo świadczy o marce i serwisie - bardziej o serwisie.

A tu daja zastępczy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

telefon zastępczy, możliwość monitorowania naprawy i door to door są bardzo dużym udogodnieniem ... oby to wszystko stało się standardem również w innych serwisach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno oferta apple wyróżnia się na tle innych serwisów, spotkaliście się z czymś takim żeby serwis na czas naprawy oferował sprzęt zastępczy za free??

 

 

W większości dobrych serwisów na pewno mozna liczyć własnie na sprzęt zastępczy. Ale o to już trzeba konretnie pytać w danym serwisie gdzie oddajesz sprzęt do naprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w autoryzowanych punktach dostajemy telefon zastępczy i chyba możemy monitorować postęp naprawy, ale niestety takich serwisów jest nadal niewiele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wśród wspomnianych wcześniej serwisów w tym na marszałkowskiej możemy liczyć na door-to-door (korzystając ze strony), tel. zastępczy i monitoring procesu naprawy (czyli pewnie możemy sprawdzić jej postępy i wiedzieć trochę wcześniej kiedy nasz sprzęt będzie gotowy do odbioru)

Edytowane przez ElWray

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie warunki raczej nie będą dostępne w wszystkich ponieważ dużo firm odsyła sprzęt do firm naprawiających sprzęt od różnych producentów (na warunkach umów licencyjnych) i ciężko o taki podgląd procesu naprawy) - w przypadku tego iSpotu firma chce dorównać globalnym standardom tej marki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też słyszałam dobre opinie o tym serwisie, koleżanka tam naprawiała swojego zalanego iPoda, dobrze że miała ubezpieczenie wykupione na niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to taki mobilny serwis gdzie możńa na bieżąco sprawdzać postęp naprawy naszego sprzętu bardzo fajne to rozwiązanie, ja jak kiedyś oddawałam do naprawy swojego laptopa to nie miałam takich opcji, wręcz przeciwnie musiałam co kilka dni dzwonić i się przypominać i pytać kiedy będzie do odbioru laptop. Dlatego uważam, że wszystkie serwisy powinny mieć obsługę na tak wysokim poziomie jak iSpot.

I tak powinno byc w kazdym szanującym sie serwisie. To bardzo ważne własnie jesli chodzi o tempo naprawy i solidność, profesjonalizm. Tutaj nie sposób sie z tym nie zgodzić. Bo kazdemu zalezy na szybkosci i czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No raczej ;), każdemu zależy żeby jego cacko jak najszybciej do niego trafiło z powrotem tym bardziej, że iPhony tanie nie są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...