Skocz do zawartości
mourhino

World of Warships

Rekomendowane odpowiedzi

Zacząłem troszkę sobie grać, fakt że jestem dopiero na III poziomie ale jak na razie jest tragedia jeśli chodzi o graczy (nie chodzi o skill, bo sam jestem tragedią) :E

 

 

cmmpMmB.jpg

 

 

Stali tak aż wszystkich wybili oprócz nich. Takich albo AFK jak na razie nie brakuje :E

 

Ja tam wciąż nie mogę ogarnąć kiedy ładować OB a kiedy AP...

Edytowane przez Mustang_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lol, to ja :) Zablokowały nam się te okręty i nie chciały rozczepić, dopiero po jakimś czasie puściły. Tylko widzisz, to nie miało wielkiego znaczenia, bo obaj mogliśmy strzelać i obaj strzelaliśmy, cele były widoczne i w zasięgu, nie nasza wina że reszta teamu dała się zabić. Afair kiedy zostalismy obaj u nich zostały dwa pancerniki i lotnisko, oba pancerniki zabiliśmy (Hawk zszedł w trakcie), lotnisko było nie do znalezienia więc wyszedł remis. GG tak szczerze powiedziawszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OB do podpalania, na znacznie słabiej oraz znacznie mocniej opancerzone cele (szczególnie na niszczyciele). AP na równorzędne cele, których się nie przestrzeli na wylot. Tak mniej więcej. Na 12km AP do strzelania po pokładach pancerników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lol, to ja :) Zablokowały nam się te okręty i nie chciały rozczepić, dopiero po jakimś czasie puściły. Tylko widzisz, to nie miało wielkiego znaczenia, bo obaj mogliśmy strzelać i obaj strzelaliśmy, cele były widoczne i w zasięgu, nie nasza wina że reszta teamu dała się zabić. Afair kiedy zostalismy obaj u nich zostały dwa pancerniki i lotnisko, oba pancerniki zabiliśmy (Hawk zszedł w trakcie), lotnisko było nie do znalezienia więc wyszedł remis. GG tak szczerze powiedziawszy.

Myślałem że to było tak "specjalnie" bo takich przypadków jest dość sporo (AFK, statki płynące nikt nie wie gdzie, uciekające, blokujące się itp. itd.). Także nie wiedziałem, wciąż jestem ciekaw jak do tego doszło ale skoro zaklinowaliście się to niech będzie, można wybaczyć :D

 

Czy samoloty zrzucają jedną/dwie torpedy czy całą "salwę" jak statki torpedowce? Bo już nie pierwszy raz zostałem zaskoczony salwą torped znikąd (jedyne wytłumaczenie to samoloty) na które nic nie mogłem poradzić i bez szans wędrowałem do portu kwasny.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależnie od liczby samolotów i tego co na nie działa, jeśli w okolicy jest statek z odpowiednią liczbą dział przeciwlotniczych, to samoloty zostają rozproszone - bomby i torpedy lecą z dużym rozrzutem (nawet jeśli lotniskowiec próbował odpalić je ręcznie, ze skupieniem).

 

Jak można być zaskoczony przez samoloty, które widać na ekranie z odległości 8-7km? Tylko noob pływający non-stop na zoomie może przegapić fakt, że podlatują do niego torpedowce :/ Co do salwy torped znikąd, to niszczyciel ma np. zakres wykrycia na poziomie 6.2km, torpedy mają zasięg 7km albo 9km (zależnie od skilli kapitana). Więc jak myślisz, w jakim momencie niszczyciel odpala swoje torpedy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc jak myślisz, w jakim momencie niszczyciel odpala swoje torpedy?

Jak najbliżej, najlepiej z 2-3 km, bo:

a) pancernikami pływają głównie gracze przyklejeni na stałe do zooma

b) działa główne pancernika zdążą strzelić najczęściej tylko raz [kiedy ten już wreszcie się zorientuje że coś mu zagraża] i raczej i tak nie trafią [bo do tego trzeba skilla]

c) działa pomocnicze pancernika to w ogóle śmiech na sali

d) pancerniki pływają samotnie bez wsparcia

e) masz jedną szansę na trafienie - jeśli spudłujesz to pancernik Cię raczej zatopi w ciągu minuty. Nie daj mu tej minuty i spraw żeby poszedł na dno po 40 sekundach od wykrycia Ciebie [inaczej albo masz przerąbane albo uda Ci się schować za wyspę].

:cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wciąż jestem ciekaw jak do tego doszło
Jeden okręt wbił się w drugi pod dużym kątem i pewnie jakiś bug się ujawnił. Beta jakby nie było.

Acha, jeszcze jedno - jak widzisz że jakiś okręt wbił się w linię graniczną mapy i tak pozostaje, płynąc powoli "ślizgiem" w bok, to nie znaczy że ten gracz to idiota albo bot, to akurat sprytny gracz który wykorzystuje mechanikę gry aby zmniejszyć ryzyko trafienia przez mniej ogranych graczy :) Trzeba w takigo trochę inaczej celować a ponieważ wielu niskotierowych graczy tego nie umie, można w ten sposób całkiem długo wyżyć pod ogniem :)

 

Czy samoloty zrzucają jedną/dwie torpedy czy całą "salwę" jak statki torpedowce? Bo już nie pierwszy raz zostałem zaskoczony salwą torped znikąd (jedyne wytłumaczenie to samoloty) na które nic nie mogłem poradzić i bez szans wędrowałem do portu kwasny.gif

Tak, rzucają wszystkie razem. Obejrzyj sobie to https://www.youtube.com/watch?v=sOROLHBEMP4 i polecam też resztę filmów tego gościa.

Salwa torped znikąd to niszczyciel, samoloty widać jak na dłoni, jak nie na głównym to na minimapie (powiększ ją sobie).

 

Jak najbliżej, najlepiej z 2-3 km, bo:

Japońskie niszczyciele na niskich tierach nie muszą podchodzić blisko, na Isokaze i Minekaze miałem bitwy gdzie byłem niewykryty przez całą grę. Ludzie nie zygzakują, wyłażą zza wysp tym samym kursem i prędkością (i jeszcze bezczelnie pyskują jak im to wytknąć, że jak to mają zygzakować jak nie widzą niszczyciela? jak dzieci - nie widać to nie ma, a potem pełna salwa na ryj i płacz DD OP) więc często nawet krążowniki można ukatrupić strzelając spoza zasięgu wykrycia. Oczywiście im wyżej tym więcej ogarniętych graczy i już nawet pancernik bardzo ciężko trafić całym spreadem z tych 7 kilometrów. Podchodzić na otwartej przestrzeni to sobie można do samotnego pancernika, ale jeśli w okolicy jest przynajmniej jeden krążownik z wolną linia ognia to już jest spore ryzyko, dostaniesz dwa razy po silniku z HE'ka i do widzenia. Edytowane przez Yadovid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja staram się odpalać torpedy na granicy wykrycia więc daję wąską wiązkę jedną tak jak wskazuje ten podpowiadacz jedną wcześniej jakby je szybciej wykrył i zaczął zwalniać oraz skracać i jedną dalej jakby przyspieszył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja staram się odpalać torpedy na granicy wykrycia więc daję wąską wiązkę jedną tak jak wskazuje ten podpowiadacz jedną wcześniej jakby je szybciej wykrył i zaczął zwalniać oraz skracać i jedną dalej jakby przyspieszył.

A jak masz tylko 2 wyrzutnie? :Up_to_s:

Po za tym raczej nawet najwięksi lamerzy nauczyli się już podstaw zygzakowania i raczej ciężko liczyć że będzie płynął tym samym kursem przez minutę... Zwłaszcza jak się z kimś strzela, to między salwami stara się kątować i tym samym zygzakuje całkiem skutecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bym ponarzekał i podyskutował ale jak pisałem dopiero zacząłem grać i jestem totalnym noobem to nie będę skoro się nie znam 8:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet największy lamer okładany z dwóch różnych stron nie będzie bawić się w kluczenie, żeby uniknąć torped od niszczyciela, który zniknął minutę-dwie wcześniej. Na wbijanie się centralnie w przeciwnika można sobie pozwolić pod koniec bitwy. Jak się bitwa zaczyna, to lepiej podświetlić wrogów, popatrzeć jak się rozjeżdżają po mapie i albo pykać torpedami spoza zasięgu wykrywania, albo myknąć wolną drogą po lotniskowiec/na plecy pancernikom. A jak w pancerniku jest baran zygzakujący, ale płynący w okolicach wysepek, to to zygzakowanie na nic mu się nie zda jak zza wysepki wyskoczy kilka torped.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak masz tylko 2 wyrzutnie? :Up_to_s:

Po za tym raczej nawet najwięksi lamerzy nauczyli się już podstaw zygzakowania i raczej ciężko liczyć że będzie płynął tym samym kursem przez minutę... Zwłaszcza jak się z kimś strzela, to między salwami stara się kątować i tym samym zygzakuje całkiem skutecznie.

 

Przy dwóch wyrzutniach odpala się jedną salwę tak jak pokazuje podpowiadaczka a drugą po około 2-3 sekundach kawałek przed podpowiadaczką jeśli mamy gościa burtą. Jak jakiś kozak zygzakuje to po prostu zasrywa się mapę torpedami i nie ma bata aby coś nie weszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak w pancerniku jest baran zygzakujący, ale płynący w okolicach wysepek, to to zygzakowanie na nic mu się nie zda jak zza wysepki wyskoczy kilka torped.
Jak wyskoczy na takiej samej prędkości jaką miał w momencie wypuszczania torped przez niszczyciel to pewnie że tak, na większość graczy niszczycieli wyjątkowo dobrze jednak w takich sytuacjach działa zwykłe zmniejszenie prędkości, torpedy przejdą przed dziobem. No chyba że mówimy o niszczycielu który wyskakuje zza wyspy i wali torpedami z przyłożenia, wtedy to i drugi niszczyciel za wielkiej szansy na uniknięcie nie będzie miał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odblokowałem Minekaze i zastanawiałem się z czego zdjąć dowódcę i padło na tego z Hashidate, ale zanim go zdjąłem rozegrałem bitwę aby zbić gwiazdkę :E

 

6 killi i wsparcie :cool: Zniszczyłem im 4 z 5 drugo tierowych okrętów.

 

c27333f669c511f4med.jpg

 

37c7a90e7fc2abcfmed.jpg

 

f2aa2e3c19b2bb53med.jpg

 

19807d4ba2a18d59med.jpg

 

Popływałem trochę Minekaze, mam lepszy kadłubek i torpedy na 10km, ale jakiś taki bezpłciowy ten DD, Isokaze jest lepszy.

Edytowane przez Pentium D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popływałem trochę Minekaze, mam lepszy kadłubek i torpedy na 10km, ale jakiś taki bezpłciowy ten DD, Isokaze jest lepszy.

Cóż, to kwestia gustu, ale ja zawsze wolałem te z mniejszym zasięgiem i znacznie szybsze. Teraz kiedy margines bezpieczeństwa jest jeszcze mniejszy [po patchu], to wydaję mi się że i tak prawie na pewno Cię wykryją... A skoro mają wykryć, to niech chociaż nie mają czasu na unik... :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, to kwestia gustu, ale ja zawsze wolałem te z mniejszym zasięgiem i znacznie szybsze. Teraz kiedy margines bezpieczeństwa jest jeszcze mniejszy [po patchu], to wydaję mi się że i tak prawie na pewno Cię wykryją... A skoro mają wykryć, to niech chociaż nie mają czasu na unik... :lol2:

 

No ja chyba wrócę do tych szybszych, szkoda 5000 XP zmarnowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż chyba w końcu nauczyłem się grać Furutaką - szkoda że to była dokładnie ostatnia bitwa jaką rozegrałem tym okrętem dla masochistów :lol2:

 

af83b19c815833e0med.jpg

 

51b2d8b9b0784e6cmed.jpg

 

876f5529857bfce1med.jpg

 

Btw jakie skille polecacie dla japońskich kapitanów na wyższych levelach? Opłaca się zbierać na 4 punktowe czy lepiej mieć 2x3 punkty (superintendent i high alert)? Kusi mnie strasznie last stand - pływanie nawet bez steru i maszynowni może zaskoczyć niejednego wroga :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza bitwa ST.Louis i wywaliło na V, 2 trafienia i jedna baza przejęta... 150XP na podwójnym bo w złą stronę popłynąłem Facepalm_emote_gif.gif

 

Kody bonusowe

 

PXPRM07Q - kod na 3 dni konta premium nie działa The PAX Prime code is out of uses! Congrats to the 25,000 people that redeemed it.

PAXBONUS2015 - slot i flagi sygnałowe

Edytowane przez Pentium D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bitwa życia na Minekaze i remis :( 5 killi 96k dmg z torped. Piękny byłby wynik na x2

 

6f679f184270b8a3med.jpg

 

8af2855e92ace48amed.jpg

 

068c849ec24ee55cmed.jpg

Edytowane przez Pentium D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym nowym patchu Minekaze to totalne gówno, zabrali te torpedy na 10km, zmienili wykrycie z 5,9 na 6,2 co teraz przy torpedach na maks 7km robi różnicę dali buffa do dział z 4 do 5s/s co jest żenadą. Pierdzielę tą linię japońskich DD i zostawię sobie umikaze i isokaze, szkoda mi czasu na pozostałe śmieci.

 

Boże co oni zrobili Tenryu... co drugie trafienie to padnięta wieża albo i dwie.

Edytowane przez Pentium D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boty oszukują. Wiem to stąd, że o mało co nie oberwałem torpedami. Normalny człowiek widząc wrogi statek odpaliłby torpedy po upewnieniu się, że nie zmienia on kursu. Tymczasem ja jak zwykle przykleiłem się do skały i zanim udało mi się odczepić, to potrzebowałem trochę czasu. W tym czasie bot uciekał na pełnym gazie. Odczepiłem się od skały, przepłynąłem kawałek i zmieniłem kurs. Torpedy ominęły mnie o kilka metrów. Od momentu zniknięcia wrogowi, przyklejenia się do skały i ostatecznie ominięcia torped minęło sporo czasu. Bot odczekał (bo pomimo zniknięcia wiedział, że mam 0 szybkość) i odpalił torpedy we właściwym momencie, jak już byłem rozpędzony na maksa.

 

Krążowniki chyba są najważniejszymi statkami. Jak jestem pierwszy w drużynie, to najczęściej na tej klasie. W sumie chyba nie jest to nic dziwnego. Pozostałe klasy są dość mocno zależne od RNG i zachowania graczy z wrogiej drużyny.

 

I jeszcze jedno. Jak wyłączyć automatyczną korektę kursu? Durne statki próbują wymijać skały nawet jeśli konieczne jest przepłynięcie dość ciasnym przesmykiem na linii tektonicznej (o ile dobrze pamiętam). Nie ruszałem A/D, a statek sam próbował zmienić kurs, żeby wyminąć lewy brzeg. Nie było by to nic złego, gdyby nie to, że wpakował mnie bezpośrednio w prawy brzeg :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno. Jak wyłączyć automatyczną korektę kursu? Durne statki próbują wymijać skały nawet jeśli konieczne jest przepłynięcie dość ciasnym przesmykiem na linii tektonicznej (o ile dobrze pamiętam). Nie ruszałem A/D, a statek sam próbował zmienić kurs, żeby wyminąć lewy brzeg. Nie było by to nic złego, gdyby nie to, że wpakował mnie bezpośrednio w prawy brzeg :/

 

W ustawieniach to masz w zakładce sterowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym nowym patchu Minekaze to totalne gówno, zabrali te torpedy na 10km, zmienili wykrycie z 5,9 na 6,2 co teraz przy torpedach na maks 7km robi różnicę dali buffa do dział z 4 do 5s/s co jest żenadą. Pierdzielę tą linię japońskich DD i zostawię sobie umikaze i isokaze, szkoda mi czasu na pozostałe śmieci.

 

Nikt rozsądny nie grał na torpedach 10km

Działa na IJN DD są i tak bezużyteczne.

Pierdziel ;p

(Minekaze to nadal najlepszy torpedowiec w grze)

 

 

I najważniejszymi OKRĘTAMI w grze są lotniskowce, a nie krążowniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach to masz w zakładce sterowanie.

Dzięki. Jak tylko ściągnie mi się 1.5GB z nowego patcha, to sprawdzę.

 

Dobra, to jest to. Przestawiłem sobie antykolizyjny na lornetkę i powinno styknąć.

 

 

I najważniejszymi OKRĘTAMI w grze są lotniskowce, a nie krążowniki.

Łodziami

 

#grammarnazi ;)

 

Jak ogarnięty krążownik z AA kręci się koło pancerników, to lotniskowiec może im skoczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...