Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

Niemiecki PC Games wrzucił trochę nowych informacji:

 

http://forum.worldof...n-der-Übersicht (po niemiecku, ale z Google Translatorem można co nieco wyciągnąć).

 

W bardziej zrozumiałym języku, to na forum NeoGAF user wrzucił tłumaczenie niektórych punktów: http://www.neogaf.co...ad.php?t=516888

 

Z ciekawszych rzeczy:

- świat ma mieć 36 stanów na koniec gry i 3 godzinne epilogi

- można importować save'a, ale nie ma on wpływu na świat, tylko na nastawienie niektórych postaci

- główny wątek ma trwać 50h, z questami pobocznymi chyba drugie tyle

- jest mechanika celowania, podobna do VATSa z F3

- wersje PC i konsolowe mają mieć zupełnie różny interfejs :luxhello:

- doświadczenie zdobywa się za questy, zabijanie potworów i zwierząt ma tylko nabijać kabzę ;)

 

Nie powiem, zapowiedzi ładne. Ciekawe, ile z tego zostanie w gotowej grze :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- jest mechanika celowania, podobna do VATSa z F3

Czyli co z tego wynika ? Nie grałem w Fallouta 3 więc pytam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo bardzo ciekawie się zaczyna robić. Najbardziej cieszę się z głównego wątku o długości 50h - miód, cud, malina.

 

Im więcej wiadomo, tym większa chcica :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co z tego wynika ? Nie grałem w Fallouta 3 więc pytam :)

VATS polegał na tym, że mogłeś wycelować w określoną część ciała i miałeś określony procent szans na trafienie. Jeśli grałeś np. w pierwsze Fallouty, to chodzi o zwykły strzał celowany :) Z tym, że VATS był uruchamiany w czasie rzeczywistym i tylko spowalniał czas wokół postaci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informacje bardzo pozytywnie nastrajające.

 

100h rozgrywki? Tyle samo pisali przy okazji pierwszego Wieśka. Czyli realnie liczę na 50-60 godzin ze wszystkimi pobocznymi questami, a może więcej, z racji, że to ma być sandbox (70-80h).

 

Brak doświadczenia za ubijanie potwórów to powinno być podstawą w każdym cRPG-u. Grindowanie to zmora, zniechęca - przynajmniej mnie - w dużym stopniu do gry, nawet jeśli tytuł sam w sobie jest ciekawy (jak Divinity II).

 

Ciekawe, jak rozwiążą w praktyce tę mechanikę a'la VATS (przypuszczam, że podobnie jak w "dwójce" spowolnimy czas i będzie mogli wybrać ten fragment ciała, w który chcemy ciąć - co przypominać będzie bardziej rozwiązanie z klasycznych cRPG-ów niż dynamicznej gry akcji - i dobrze!).

 

Szkoda, że wybory nie mają większego wpływu. Chociaż przy takiej obszerności gry, jak zapowiadają, wydaje się to być zrozumiałe. W sumie już "dwójka" pod względem zmian wynikajacych z naszych wyborów stała klasę niżej niż oryginał w moim odczuciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten VATS mnie trochę martwi, mam nadzieję, że rozwiążą to z głową. Na pewno powinien on umożliwiać efektowne finishery, dokładniej odcinanie kończyn, dekapitację. W 50 godzinny wątek główny jakoś nie chce mi się wierzyć, ale zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin 1 też miał bardzo długi główny wątek. Co prawda tych gier niema co porównywać przez wgląd na otwarty świat, ale REDzi już nie raz pokazali że potrafią, więc wierzę że i tym razem się nie zawiedziemy.

 

Co do tego systemu walki, to podzielam stanowisko kolegi wyżej. Zwłaszcza jeżeli chodzi o finishery. Chyba nikt nie wyobraża sobie Geralta z Rivii, mistrza we władaniu mieczem bez brutalnych i krwawych ciosów kończących, którym towarzyszyły by odcięte kończyny i krew. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej podobają mi się te zapowiedzi, lubię Wieśka 1, nie lubię Wieśka 2, lubię sandboxy i VATS, Redzi naprawdę się uczą od innych producentów cRPG widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było jakieś info dotyczące wersji kolekcjonerskiej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było jakieś info dotyczące wersji kolekcjonerskiej?

Nie, jeszcze nic nie wiadomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ogólnie rzecz biorąc Wiesiek 2 rozczarował na całej linii. Teraz trzymam kciuki za trójkę. Mam nadzieje, ze gra od początku do konca bedzie spowicie zrobiona. Nie tak jak dwójka, końcowe etapy na kolanie pisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość leelooo

Czemu niedobrze? Właśnie bardzo dobrze. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma HD68XX lub HD69XX to niedobrze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma HD68XX lub HD69XX to niedobrze :D

Dlaczego akurat te karty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego, ze physX. Proste?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dlaczego akurat te karty?

Bo raczej słabo z Teselacją DirectX 11 :)

Edytowane przez Xava2011

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego, ze physX. Proste?

Brawo, sarkazm na najwyższym poziomie.

Zapytałem bo nie wymienił wszystkich kart od ATI tylko wymienił serię 6x.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W sumie to logiczne: Właściciele Geforce'ów powinni być ucieszeni jak świnia w błocie... Ci którzy mają radki starsze niż seria 7xxx mają najgorzej, za sprawą dosyć słabej teselacji (w 6xxx było lepiej, 5xxx to porażka). Chociaż tyle, że mam 7850 bo karty z tej serii już dają rade z dx11.

 

@up

Na dwójce nv kładła łapy, ale nie było ogromnych rozbieżności w wydajności między zielonymi a czerwonymi. Jak w W3 będzie ten physX, to różnicę będzie widać dużo drastyczniej...

Edytowane przez kulka:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mnie akurat niepokoi to, że Physx z reguły jest wykorzystywany w produkcjach, które nie są sandboxowe. (pewnie są wyjątki ale teraz nic mi do głowy nie przychodzi)

No i cała ta technologia kojarzy mnie się z hermetycznym i "korytarzowym" silnikiem Unreal, który nie robi dobrego wrażenia. (oprócz pracy artystów, którzy muszą się napocić by jakakolwiek gra od strony wizualnej jakoś wyglądała)

Jeszcze tylko taka uwaga.

Redzi mają najlepsze kontakty na linii developer - gracz ciekawe czy w Wiedźminie 3, który ma być grą AAA też tak będzie i wydadzą darmowe DLC i inne bajery tego typu.

Jak się połaszą na kasę to nie zdziwi mnie to, ale u Polaków najbardziej mnie się podoba to wsparcie dla gry.

Chociaż to farsa, kiedyś nie do pomyślenia a dzisiaj już nowy Bioshock dobrze nie wyszedł a już DLC do niego można kupić. :E

Edytowane przez Furionpl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dx11, teesselacja, physx...czyli krotko - nv kladzie na tym tytule lape.

 

http://www.pcgameshardware.de/The-Witcher-3-PC-237266/News/The-Witcher-3-Technik-Release-1057501/

 

Ja w physx tak łatwo nie uwierzę. To ma być gra na nowe konsole i tam fizyka powinna być liczona na jednostkach graficznych. Więc ja bym stawiał na jakiś Bullet czy coś. Chociaż może Nvidia wyda Physixa na nowe konsole który będzie działał na jednostkach od AMD :E. To będzie niezła ironia, ale jest to możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam obejrzeć nowe materiały na polygami. Mówią tam o lokalizacjach, otwartym świecie i fabule z nim związaną. Obliczyli, że całość świata będzie można przebiec na koniu w 40 min. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...