Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

105 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      54
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      83
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      45
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      95
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      45
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      65


Rekomendowane odpowiedzi

Polecam obejrzeć nowe materiały na polygami. Mówią tam o lokalizacjach, otwartym świecie i fabule z nim związaną. Obliczyli, że całość świata będzie można przebiec na koniu w 40 min. :D

Przecież to nihil novi - od tygodni o tym wiadomo. :E

 

Udostepniono kilka nowych obrazków z gry oraz artworków: http://www.eurogamer.net/articles/2013-03-01-the-witcher-3-no-qtes-a-50-hour-quest-no-xp-for-killing-only-for-quests

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

40 minut na koniu można okrążyć świat, ciekawe jak to ma się w stosunku do np. Obliviona, czy RDR.

 

Może dla ciekawości ktoś sprawdzi ile to zajmuje w w/w grach ? :D

Edytowane przez Vegobot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież to nihil novi - od tygodni o tym wiadomo.

Może i od tygodni, ja newsa czytałem dziś,a wczoraj się ukazał na tym portalu. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

40 minut na koniu można okrążyć świat, ciekawe jak to ma się w stosunku do np. Obliviona, czy RDR.

 

Może dla ciekawości ktoś sprawdzi ile to zajmuje w w/w grach ? :D

To zależy troszkę od szybkości konia, jego wykonania technicznego i parę innych czynników jak np: czy przemierzamy świat na skos / czy -, ale w Oblivionie trwa to koło godzinki, wliczając miejsca gdzie koń jechał wolniej (górka) czy inne trudności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Też widziałem już te wywiady z polygami - fajnie się słuchało, oby więcej takich materiałów.

Edytowane przez kulka:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

Na dwójce nv kładła łapy, ale nie było ogromnych rozbieżności w wydajności między zielonymi a czerwonymi. Jak w W3 będzie ten physX, to różnicę będzie widać dużo drastyczniej...

 

przecież W2 był na havoku :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

przecież W2 był na havoku :hmm:

No był na havoku, ale przy odpalaniu gry, ukazywała się piękne logo nv. Chyba nie bez podstaw? Wiedźmin 2, jak się nie myle promował technologię nv 3dVision, czyli już było czuć macki nv.

Teraz Nvidia po prostu robi krok dalej przy wiedźminie 3.

Edytowane przez kulka:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dx11, teesselacja, physx...czyli krotko - nv kladzie na tym tytule lape.

 

http://www.pcgameshardware.de/The-Witcher-3-PC-237266/News/The-Witcher-3-Technik-Release-1057501/

Physx nie wiadomo czy wspomagany przez GPU czy zwykły (w tym drugim przypadku posiadacze kart AMD nic nie stracą). A co do dx11 to Red Engine 3 może mieć w dx11 wymagania takie jak Crysis 3 (wystarczy popatrzeć na wymagania Wieśka 2 w dx9), więc i tak żeby pograć w rozdzielczości fullhd trzeba będzie przełączyć na dx9 (no chyba że ktoś woli dx11 low details niż dx9 high details).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze gdyby tak Tressfx nagle się pokazał w W3 - to w ogóle miło by się zrobiło, tyle technologii - jedna giera, rozmarzyc się można.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tressfx na pewno umiliło by rozgrywkę dla oka. Włosy Geralta w W2 mogły irytować w niektórych momentach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja żałuję że w premierę W1 i W2 jeszcze męczyłem się w szkole, nie było kasy na kolekcjonerki. Teraz też nei kupię bo po mi jedna kolekcjonerska. A na allegro ceny są przesadzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka ciekawostek z edycji specjalnej podcastu, w którym Adam Biessener i Ben Hanson z magazynu Game Informer odpowiadają na pytania dotyczące Wiedźmina 3, zadane wcześniej przez społeczność.

 

 

Po obcięciu prześmiesznych żarcików prowadzących i innych nieistotnych rzeczy, same konkrety:

 

1. Czy PC to docelowa/główna platforma Wiedźmina 3?; czy będzie integracja ze Steam Workshop?

 

Oczywiście CDPR od zawsze deklarują się jako developerzy głównie pecetowi, dowodem choćby fakt, że W2 sprzedał się na PC o wiele lepiej niż na X360, także martwić się o jakiś konolowy port nie nie musimy. Co do Steama to Adam nie sądzi, żeby CDPR szedł w tę stronę (co najwyżej integracja w rodzaju czatu, acziwków, ale nic więcej), biorąc pod uwagę fakt, że mamy GOG.

 

2. W3 na WiiU/PS3?

 

WiiU zdecydowanie nie, PS4 oraz najprawdopodobniej druga high-endowa platforma, o ile MS ją ogłosi. Czyli raczej tak... prawdaaaa? :P PS3 - Adam byłby bardzo zaskoczony gdyby W3 na niego wyszedł (swoją drogą on strasznie często powtarza, że byłby "bardzo zaskoczony" :P)

 

3. Season Pass?

 

Adam Badowski jasno powiedział, że wszelkie DLC, add-ony, passy itd. będą bezpłatne, tak jak to było od zawsze. Nie był natomiast gotów odpowiedzieć póki co, czy jeśli pojawi się jakieś naprawdę spoooore DLC to nie będzie ono płatne. Season passom zaś mówimy zdecydowane nie.

 

4. Co wyjdzie pierwsze: CP2077 czy W3?

 

W3. Zespół odpowiedzialny za Cyberpunka jest zdecydowanie mniejszy niż ten od W3; wydaje się, że dopiero przymierzają się do wzięcia za robotę pełna parą - póki co mają jakiś określony pomysł na grę, wiedzą co ma tam być, ale niewiele ponad to.

 

5. Jak będzie wyglądać prowadzenie fabuły (zwłaszcza w kontekście otwartego świata)?; czy ilość cutscenek będzie zbliżona do tej z W2? (w pytanie oczywiście pojawiło się porównanie do Skyrima ;))

 

Jeśli chodzi o metody prowadzenie historii: widać, że duży nacisk jest położony m. in. na dynamiczną pracę kamery w dialogach czy innych sytuacjach - Adam Biessener opisuje następującą sytuację, którą widzieli na własne oczy w grze: wiedźmin wspina się na szczyt górski (wtf?! "Geralt: Cliffhanger"?), tam odkrywa jakoweś ruiny i następuje super epicka walka - kamera wykonuje gwałtowne cofnięcie (czy jak to się tam fachowo mówi), widzimy całość krajobrazu, jego dramatyzm i jesteśmy tacy... woooow. Zdecydowanie bardziej dramatycznie niż w ME czy Skyrimie ma być. Prerenderowanych cutscenek raczej nie uświadczymy, z tej prostej przyczyny, że RedEngine zapewnia równie wysoką (lub prawie tak wysoką) jakość.

 

6. Wiadomo, że W3 ma się skupić głównie na ganianiu za Dzikim Gonem tudzież, prawdopodobnie, Yennefer. Co natomiast z duża ilością pomniejszych wątków, które nie zostały pozamykane w W2?

 

Pogoń za Gonem to oś historii, taki main quest, ciągnący się przez caluśką grę. Jednakże mamy też mnóstwo innych historii (trzy główne obszary gry wymienione: Skellige, Ziemia Niczyja oraz Novigrad), które skupiać się będą na sytuacji politycznej, wojnie z Nilfgaardem; nazywanie tego questami pobocznymi to trochę umniejszenie, bo są dużo bardziej rozbudowane. Następna rzecz to to, że to jak będzie się rozwijał main quest, będzie w dużej mierze zależało od tego, jak rozwiążemy inne (polityczne) zadania po drodze (chyba już w którymś z wcześniejszych wywiadów była o tym mowa).

 

7. Co z Jaskrem, Rochem, Zoltanem?

 

Redzi byli bardzo niechętni, żeby się dzielić takimi szczegółami, żeby nic nie zespojlerować. Adam podejrzewa natomiast, że Triss zejdzie na boczny plan ze swoją Lożą Czarodziejek, które grały dość znaczną rolę w W2. Ale to tylko jego podejrzenia. Polecają wcześniejszy wywiad traktujący o fabule. Cośtam jeszcze o Zoltanie stęka, że nieludzie są w raczej kiepskiej sytuacji po wybuchu wojny, więc nie wszędzie mają wstęp. Ogólnie rzecz biorąc te postacie "gdzieś tam są", ale nie w takim dużym stopniu jak w W2. Prawdopodobnie pojawią się inne postacie drugoplanowe, które odegrają większą rolę od tych znanych z W2.

 

8. A propos otwartego świata: jak łatwo się tam odnaleźć, tudzież znaleźć konia, tudzież podróżować?

 

Cytat: "Zawszę jak będziemy chcieli, to koń będzie". Nawiązanie do Red Dead Redemption i gwizdania po konia się pojawiło. Będzie system szybkich podróży do wcześniej odwiedzonych lokacji (teleportacyjno- podobne coś).

 

9. Ładowanie?

 

Brak jakichkolwiek ekranów ładowania; Adam "nie byłby zaskoczony", gdyby było jak w W2 przy przechodzeniu przez drzwi - Geralt zwalnia, żeby gra mogła doładować wnętrze. Natomiast co do samych Redów, jest jedna wypowiedź, która nie zmieściła się w publikowanych wcześniej wywiadach a tyczy się właśnie drzwi - twórcy są świadomi, że wiele osób było zirytowanych, że Geralt się zacinał, itd.; mają na to jedną odpowiedź: "Nie martwcie się o drzwi w W3". Cokolwiek to znaczy :P

 

10. Co z małymi miasteczkami, lasami, wioskami?

 

Ma być ich mnóstwo; sidequesty tam - pomaganie mieszkańcom poprzez rozprawianie się z bandytami i polowanie na potwory. Obszary owe mają być spustoszone przez wojnę, bo tam wojska przemaszerowują w tę i z powrotem.

 

11. Polowanie na potwory - generowany losowo powtarzalny quest, czy może zadanie jednorazowe?

 

Adam nie pamięta dokładnie, lecz wydaje mu się, że będą jakieś powtarzalne, co by pogrindować, ale duża ilość z nich będzie bardziej rozbudowana, dopieszczona, z własną nawet jakąśtam fabułą.

 

12. Drużyna, towarzysze?

 

Niet. Oczywiście będą momenty w fabule, kiedy towarzyszą nam NPCe, jak to było wcześniej, ale żadnego "przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę".

 

13. Level-scalling?

 

Niet, zdecydowanie nie, było to powtarzane wielokrotnie.

 

14. System skupienia (focus mode)?

 

Wiedza o potworach (to co było wcześniej w wywiadach) - dowiadujemy się, że wampir ma jakiśtam gruczoł jadowy, po wejściu w tryb focus jesteśmy w stanie uciąć mu ten gruczoł, żeby nas nie zatruł i walka jest łatwiejsza. To samo tyczy się walki z ludźmi. Co do tego jak to ma wyglądać w grze, Redzi mają dwa różne pomysły i jeszcze się nie zdecydowali, który wybiorą. Albo coś jak VATS w Falloutcie (czas zwalnia, podświetlają się miejsca, które można trafić) albo specjalne umiejętności do wykorzystania w walce (jakieś brutalniejsze ruchy, ciosy; mglisty ten fragment był).

 

15. Ekwipunek?

 

Redzi w odpowiedzi zaśmiali się i przyznali, że w W2 nie do końca im to pykło, ale będzie lepiej, nie martwcie się.

 

Tutaj nastąpił luźny fragment o tym, że grafika w grze będzie wyglądać cudownie, lepiej niż na publikowanych screenach; o wiele lepiej niż W2, bez martwienia się o ograniczenia sprzętowe X360 i optymalizację w tak dużym stopniu. Ponad to, na biurkach Redów leżały okulary do 3d (tam ta da daaam).

 

16. Przenoszenie decyzji z W2?

 

Redzi nie bardzo chcieli mówić coś konkretnego, bo cały czas nad tym pracują. Czytając między wierszami ich wypowiedź, Adam wnioskuje, że na PC na pewno będzie to zaimplementowane, nie wiadomo jak z konsolami, bo... bo jeszcze ich nie ma i nie wiadomo jakby to miało działać. Spekuluje o stylu znanym z ME - postacie pytają nas, co zrobiliśmy wcześniej (z tego co pamiętam w Kotorze 2 też takie coś było). W każdym razie to wszystko tylko przypuszczenia, ale Redom raczej nie będzie trudno pokończyć elegancko wątków z W2, i skupić się na nowych rzeczach, czyli Geralt i jego Dziki Gon versus wojna z Nilfgardeem i polityczna rozpierducha.

 

Na koniec prowadzący zachęcają do obczajania GI i oglądanie wywiadów, które nagrali będąc w Warszawie. Bo mieli naprawdę duże kamery. A tak w ogóle to oni nie chcą napędzać hype'u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mają u mniue duuuzzzy kredyt zaufania ;) i jeszcze dbają o klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nom, też w tym temacie muszę pochwalić Redów.

Bo oprócz Wieśka w 2014 zagram pewnie w Fife 14, i GTA V.

 

Jedyne ciekawe gry jak na razie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nibelheim

Ja męczę oba wieśki już dobre kilka miesięcy. Ta gra się nie nudzi i mam nadzieję że kolejna część będzie wydana. Szkoda, że trzeba tyle czekać ale chyba jest warto. :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Som nius z Cd Action :

 

  • większy porządek w dzienniku - twórcy obiecują uproszczoną formę zapisków
  • brak podziału na rozdziały w kontekście głównego wątku fabularnego. Zamiast tego - stopniowe kształtowanie przygody na podstawie fabuł "lokalnych", zespolonych z konkretnymi regionami
  • nowy interfejs dla wytwarzania przedmiotów, bardziej wymagające (a co za tym idzie, satysfakcjonujące) łączenie nie tyle konkretnych składników, co ich kategorii (np. skóry)
  • powrót trofeów, które nie tylko podniosą atrybuty, ale przydadzą się również w alchemii
  • podział uzbrojenia na przedmioty zwykłe, ludzkie i "tylko dla wiedźminów"
  • możliwość importowania zapisanych stanów rozgrywki z "dwójki" stoi pod znakiem zapytania - twórcy nie wiedzą jeszcze, jak rozwiązać problem z przenoszeniem ich między platformami, choć zaznaczają również, że każdy niewyjaśniony wątek z "dwójki" doczeka się ostatecznego domknięcia
  • maksymalny poziom postaci to 60 - gracz będzie rozwijał swojego Geralta pod kątem trzech dobrze znanych biegłości (szermierka, magia i alchemia)
  • większa swoboda rozwoju postaci - więcej grywanych ścieżek doboru zdolności, drzewko rozwoju przyjmie kształt dysku, gdzie kolejne grupy zdolności będą tworzyły nowe warstwy
  • zarówno fryzurę, jak i zarost Geralta będzie można zmieniać
  • rozbudowana mechanika jazdy konnej - kilka rodzajów wierzchowca, możliwość "tuningowania" swojego zwierza pod kątem wytrzymałości i innych cech
  • aż 96 animacji Geralta (dla porównania, w "dwójce" było ich zaledwie 20)
  • walka o wiele bardziej dynamiczna i widowiskowa (nadmiernie używany w drugiej części przewrót odejdzie do lamusa)
  • bojowa postawa Geralta zależna od tego, kto stanie mu na drodze - inny charakter walki w przypadku starcia z byle opryszkami i jeszcze inny w przypadku walki z bardziej wymagającym przeciwnikiem
  • wygodniejszy dobór celu i bardziej precyzyjne kontrowanie ciosów
  • oprócz skutego lodem Skellige odwiedzimy m.in. spustoszone wojną, bagniste Ziemie Niczyje czy tętniąca życiem aglomeracja Novigrad
  • brak wskazówek na radarze - wystarczy rzut okiem na horyzont, żeby dostrzec coś ciekawego
  • nowa umiejętność Geralta - zmysł podświetlający ważne przedmioty, ciała i inne tropy. Wiedźmin wykorzysta najprzeróżniejsze techniki operacyjno-poznawcze (np. do tropienia bestii)
  • już na starcie otrzymamy kompletny zestaw wiedźmińskich trików; ulepszony znak Igni będzie działać niczym miotacz ognia
  • możliwość "podkręcania" zaklęć i wykorzystania znaków do interakcji ze środowiskiem
  • gracz zostawi świat w jednej z 36 konfiguracji zależnych od wyborów w punktach zwrotnych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ilość animacji Geralta robi wrażenie.

 

I nawet te "zsimsowienie'" w postaci fryzury, brody mi nie przeszkadza. Dodaje uroku. Czekam niesamowicie na Wieśka 3, w tym przypadku jestem pewien, ze zawodu nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe co ze scenami lozkowymi :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć dziwek itp. ma nie być, ma być nastawione na jeden konkretny wątek miłosny, ale gdzie to czytałem, to już nie przypomnę :)

 

 

.....

 

 

"nowa umiejętność Geralta - zmysł podświetlający ważne przedmioty, ciała i inne tropy. Wiedźmin wykorzysta najprzeróżniejsze techniki operacyjno-poznawcze (np. do tropienia bestii)"

 

obocenie w każdej grze muszą to dawać? TR, Hitman, Wiedzmin...

Edytowane przez Vegobot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"nowa umiejętność Geralta - zmysł podświetlający ważne przedmioty, ciała i inne tropy. Wiedźmin wykorzysta najprzeróżniejsze techniki operacyjno-poznawcze (np. do tropienia bestii)"

 

obocenie w każdej grze muszą to dawać? TR, Hitman, Wiedzmin...

Tutaj przynajmniej można to tłumaczyć tym, że Geralt to mutant, po swoich eliksirach z ziółek i trzewi paskudnych bestii widzi różne rzeczy. :E

 

Fajnie, że mają zamiar ograniczyć przewrót, ogólnie ciekaw jestem jak rozwiążą walkę, przecież to podstawowy element wiedźmińskiego fachu. Nowe animacje na pewno tutaj pomogą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz był duży artykuł w CDA poświęcony nowemu Wieśkowi, z tego co tam wyczytałem, gra trafia w moje gusta, czego nie zrobiła dwójka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że bedzie w pelni otwarty swiat - w dwojke nie gralem, ale bylo tam cos jak w Dragon Age: Początek, czyli raczej zamkniete huby, nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...