Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

Co to jest? O matko...

 

 

22nogo.jpg

 

hahaha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o tej sztucznej ścianie w postaci "niesubordynacji" avatara, którym kierujemy w grze? Czy ktoś wcześniej - w innej grze - wypróbował podobne rozwiązanie? Dla mnie to bardzo ryzykowny krok, który może totalnie psuć frajdę z eksploracji świata gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wideorecenzja Eurogamer PL:

Jest sporo nowych fragmentów z gry oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dało ocenę niższa niż W2 :E GOL i gram są pijani.

 

Raczej jest wiadomo od dawna, że jak gra dostanie w okolicy 9 to tylko z sentymentu, niestety ale W3 może być grą mocną w fabule, jednak w całości będzie tylko dobra :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

 

Gamespot: 10

 

These distractions stand out in part because The Witcher 3: Wild Hunt is otherwise incredible and sumptuous; the little quirks are pronounced when they are surrounded by stellar details. And make no mistake: this is one of the best role-playing games ever crafted, a titan among giants and the standard-setter for all such games going forward. Where the Witcher 2 sputtered to a halt, The Witcher 3 is always in a crescendo, crafting battle scenarios that constantly one-up the last, until you reach the explosive finale and recover in the glow of the game's quiet denouement. But while the grand clashes are captivating, it is the moments between conflicts, when you drink with the local clans and bask in a trobairitz's song, that are truly inspiring.

 

Game Informer: 9.75

 

The Witcher 3: Wild Hunt encompasses what I hope is the future of RPGs. It stands out for its wonderful writing, variety of quests and things to do in the world, and how your choices have impact in interesting ways. Usually something is sacrificed when creating a world this ambitious, but everything felt right on cue. I still think about some of my choices and how intriguing they turned out – for better or worse.

Eurogamer

Ambiguity and the messiness of human life. Games have already proven that they can build and populate open worlds, even worlds as majestic and romantic and wild as this one. But this stuff is a reminder that the Witcher 3 is trying to do something different. It is trying to make an open world feel convincingly inhabited, to give it the warp and weft of narrative history. That's a pretty interesting quest, and CD Projekt is a pretty interesting adventurer, beating a path into strange and bewitching new places. The result is that this Polish studio's first open world is one of the greatest we've ever seen.

 

Gamesradar: 4/5

 

I dearly hope that the 'day zero' patch eliminates The Witcher 3’s technical issues. They’re the main blemish on an otherwise rich and lengthy RPG. Even so, The Witcher 3 represents a generational leap in world design and fidelity, and is a spectacle that deserves to be savoured at its very best.

 

Kotaku: YES

 

Wild Hunt is a grand adventure that feels distinctly of its time. It manages to set new standards for video game technology while accentuating the fleeting nature of technological achievement as an end unto itself. It is a worthy exploration of friendship and family, mixing scenes of great sorrow with scenes of ridiculous lustiness, tempering its melancholy with bright splashes of joy and merry monster guts. Come for the epic showdown between good and evil; stay for the unicorn sex.

 

IGN: 9.3

 

Though the straightforward and fetch-quest-heavy main story overstays its welcome, the option of joyfully adventuring through a rich, expansive open world was always there for me when I’d start to burn out. Even if the plot isn’t terribly interesting, the many characters who play a part in it are, and along with the excellent combat and RPG gameplay, they elevate The Witcher 3 to a plane few other RPGs inhabit.

 

Gametrailers: 9.8

 

Eurogamer

 

Ambiguity and the messiness of human life. Games have already proven that they can build and populate open worlds, even worlds as majestic and romantic and wild as this one. But this stuff is a reminder that the Witcher 3 is trying to do something different. It is trying to make an open world feel convincingly inhabited, to give it the warp and weft of narrative history. That's a pretty interesting quest, and CD Projekt is a pretty interesting adventurer, beating a path into strange and bewitching new places. The result is that this Polish studio's first open world is one of the greatest we've ever seen.

 

 

Jeśli ktoś chce czytać podsumowanie recenzji z angielskich stron, proszę bardzo.

Edytowane przez TheMr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nadal uważam, że Crysis 3 to bardzo dobrze zoptymalizowana produkcja. Chodzi o współczynnik: wymagania/jakość grafiki.

 

To zdecydowanie jedna z najbardziej wymagających gier. Podobnie jak Metro czy Ryse

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się pytam, co to ku... jest?! Ostatni raz tego rodzaju niewidzialne ściany widziałem w... Oblivionie?

Przecież to totalnie zabija poczucie immersji. :/

A ja kilka tygodni temu, w Far Cry 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja kilka tygodni temu, w Far Cry 4.

 

Jak to w praktyce wygląda - nie grałem w Far Cry 4 - i czy wpływa na poczucie immersji, frajdę czerpaną z rozgrywki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to w praktyce wygląda - nie grałem w Far Cry 4 - i czy wpływa na poczucie immersji, frajdę czerpaną z rozgrywki?

Po prostu po wejściu na pewne tereny, z reguły są to góry wyskakuje komunikat, coś w stylu "niebezpieczny obszar, zawróć" i jak nie zawrócisz to "poza obszarem" i zaczyna tykać zegar i po iluś tam sekundach przenosi Cię chwilę wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

2zYvMkp.png

 

:lol2:

 

Atak ogólnie... wszędzie się zachwycają bogactwem świata i rozbudowaną fabułą - ale nie, parę bugów czy gdzieś tam nie można przejść i już 2/10 :D

A GOL to się ośmiesza - z tekstu recenzji wynika że to gra 10/10 i nagle jeb bo bugi :D

Edytowane przez Enfeeble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu po wejściu na pewne tereny, z reguły są to góry wyskakuje komunikat, coś w stylu "niebezpieczny obszar, zawróć" i jak nie zawrócisz to "poza obszarem" i zaczyna tykać zegar i po iluś tam sekundach przenosi Cię chwilę wcześniej.

To co, wyście chcieli nieskończoności terenu ?

Przecież zawsze gdzieś będzie ta granica której nie można przeskoczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To co, wyście chcieli nieskończoności terenu ?

Przecież zawsze gdzieś będzie ta granica której nie można przeskoczyć

 

Nie rozumiesz. Chodzi o sposób ograniczenia terenu. Najczęściej stosuje się naturalne przeszkody: góry, oceany etc. Pamiętam, że w Oblivionie zwyczajnie blokowała Cię niewidzialna ściana i postać stała w miejscu, dalej nie poszła.

Takie coś to zabójstwo dla poczucia immersji, gracz momentalnie traci ten cały flow, który przez niego przepływa - szczególnie Ci, którzy cenią sobie eksplorację w grach.

 

Redzi, jak czytam, chceli nieco zmniejszyć dysonans poznawczy pomiędzy tym co gracz widzi (fragment mapy, za którym jest cyfrowa pustka), a zachowaniem postaci (nie idzie dalej). W Wiedźminie 3 to sam Geralt decyduje za gracza - oczywiście jest to pewnego rodzaju "przykrywka", jakieś kompromisowe rozwiąznanie. Doceniam to, mieści się w granicach uniwersum i jest sensowne.

 

Natomiast nie wiem jak to zadziała w praktyce, gdy będę grał.

 

Nie wiem na ile jest to realne w świecie Wiedźmina, ale wolałbym nieco bardziej immersyjne rozwiązanie tego problemu.

Edytowane przez LJ19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dobry cytat z gafa

lol @ these reviews, it's like everybody reviewed a different game. There's proabably every combination of these out there: great strory/shit story, great open world/awful open world, meaningful sub-quests/boring fetch-quests and colectathons, amazing combat/crap combat

 

Coś mi się wydaję, że wielu recenzentów nawet tej gierki nie ukończyło...

 

Poza tym wszyscy dostali wersje ps4 do recenzji, a że 90% ludzi recenzujących gry w Polsce to gracze PC...

 

Zwracajcie uwagę, kto recenzuje.

Wszelkie porównanie Wiedźmina 3 do AC: Unity, pomijając, że to zupelnie inne gry, są bez sensu, bo kto inny pisał te recki na GOL-u.

Inne gry, ale te same narzekania - kwestie techniczne gry :E Także jak bugfest unity dostał większą ocenę i w minusach nie było nawet niczego dot. spadków animacji...

Edytowane przez Starh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To co, wyście chcieli nieskończoności terenu ?

Niektórym bije na łeb i chcieliby chyba obejść ziemię wiedźminem dookoła bo Redzi powiedzieli, że sanbox będzie, sanbox, czaisz? I koniecznie żeby cała ziemia była w grze zawarta, i bez ekranów ładowania. Grając w takie gry doskonale się widzi gdzie idąc dalej nie ma nic. Ale nie, trza wejść i zburzyć se immersję :E

Edytowane przez Kowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry cytat z gafa

 

 

Coś mi się wydaję, że wielu recenzentów nawet tej gierki nie ukończyło...

 

Poza tym wszyscy dostali wersje ps4 do recenzji, a że 90% ludzi recenzujących gry w Polsce to gracze PC...

Litości... 8/10 to nadal bardzo dobra ocena.

Nie ma gry idealnej i rzeczą normalną jest, że coś może komuś nie odpowiadać.

W końcu to mają być recenzje, czy peany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórym bije na łeb i chcieliby chyba obejść ziemię wiedźminem dookoła bo Redzi powiedzieli, że sanbox będzie, sanbox, czaisz? I koniecznie żeby cała ziemia była w grze zawarta, i bez ekranów ładowania. Grając w takie gry doskonale się widzi gdzie idąc dalej nie ma nic. Ale nie, trza wejść i zburzyć se immersję :E

 

Przeczytaj mój wcześniejszy post.

 

Mogli to rozwiązać poprzez naturalną rzeźbę terenu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie rozumiesz. Chodzi o sposób ograniczenia terenu. Najczęściej stosuje się naturalne przeszkody: góry, oceany etc. Pamiętam, że w Oblivionie zwyczajnie blokowała Cię niewidzialna ściana i postać stała w miejscu, dalej nie poszła.

Takie coś to zabójstwo dla poczucia immersji, gracz momentalnie traci ten cały flow, który przez niego przepływa - szczególnie Ci, którzy cenią sobie eksplorację w grach.

 

Redzi, jak czytam, chceli nieco zmniejszyć dysponans poznawczy pomiędzy tym co gracz widzi (fragment mapy, za którym jest cyfrowa pustka), a zachowaniem postaci (nie reaguje).

 

Nie wiem na ile jest to realne w świecie Wiedźmina, ale wolałbym nieco bardziej immersyjne rozwiązanie tego problemu.

 

 

No fajnie by było, ocean przeszkodą do dalszego płynięcia łódką xd Gdy wypłyniesz za daleko pojawia się nagle ogromne tsunami i wywala cię na brzeg.

 

Tylko POlacy chyba potrafią narzekać na byle g*wno.

 

Według mnie Redzi dobrze to rozwiązali.

Edytowane przez palel47

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fajnie by było, ocean przeszkodą do dalszego płynięcia łódką xd Gdy wypłyniesz za daleko pojawia się nagle ogromne tsunami i wywala się na brzeg.

 

W GTA to nie jest problemem od wielu lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogli to rozwiązać poprzez naturalną rzeźbę terenu.

To byś mędził w temacie, że tunel, gdzie sanbox?!?!!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To byś mędził w temacie, że tunel, gdzie sanbox?!?!!?

 

Ehh... błagam Cię, nie udawał idioty, bo przecież nim nie jestes.

 

Nie narzekałbym, bo naturalne ograniczenia doskonale wpisują się w strukturę świata. Tak fizycznego, jak i niefizycznego.

 

Tu nie chodzi o to, że w grze ma nie być "ścian", muszą być. Natomiast powinny być one sensowne i tak zrealizowane, by nie wpływać przesadnie na przekonani gracza co do realności i logiczności (spójności) uniwersum, w którym się znajduje.

Edytowane przez LJ19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ehh... błagam Cię, nie udawał idioty, bo przecież nim nie jestes.

 

Nie narzekałbym, bo naturalne ograniczenia doskonale wpisują się w strukturę świata. Tak fizycznego, jak i niefizycznego.

 

Tu nie chodzi o to, że w grze ma nie być "ścian", muszą być. Natomiast powinny być one sensowne i tak zrealizowane, by nie wpływać przesadnie na przekonani gracza co do realności i logiczności (spójności) uniwersum, w którym się znajduje.

Ty kolego narzekasz na wszystko :E Czerpiesz w ogóle jakąś przyjemność z grania?

 

Ciśniecie czasem po Alku, a chłop odpala gierkę, gra i coś tam wklei czasem żeby grafą przyszpanować, ale jest "niegroźny" w porównaniu do niektórych tutaj.... :E

Edytowane przez Starh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ty kolego narzekasz na wszystko :E Czerpiesz w ogóle jakąś przyjemność z grania?

 

Czepiam się tylko jednej kwestii z setek, jakie składają się na grę Wiedźmin 3. Nawet ten cały downgrade mi nie przeszkadza - jeżeli tylko gra będzie dobrze zoptymalizowana.

 

Problem w tym, że krytykowane przeze mnie rozwiązanie może mocno wpływać na podstawową - przynajmniej dla mnie - cechę gier wideo, jaką jest immersja.

 

Poczytajcie nieco o warunkach zaistnienia tego zjawiska, wtedy zobaczycie, że zagadnienie "niewidzialnych ścian", tudzież metod ograniczania pola rozgrywki, ma stosunkowo duże znaczenie.

Edytowane przez LJ19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładne oceny, troche się obawiałem że wyjdzie jakiś jeden upierdliwy minus który zaniży ocenę ale nie, jest git

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty kolego narzekasz na wszystko :E Czerpiesz w ogóle jakąś przyjemność z grania?

 

Ciśniecie czasem po Alku, a chłop odpala gierkę, gra i coś tam wklei czasem żeby grafą przyszpanować, ale jest "niegroźny" w porównaniu do niektórych tutaj.... :E

Nie możesz mieć pretensji do kogoś, że ma choć minimalne standardy czy założenia składające się na dobrą jego zdaniem grę... :E

Nie napisałem tego w kontekście "problemów" teraz poruszanych, bo sam ich nie widzę, tylko ogółem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...