Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

105 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      54
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      83
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      45
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      95
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      45
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      65


Rekomendowane odpowiedzi

Jest świetnie. Na jakieś gole czy inne gram.pl nawet nie patrze. Te drobnostki poprawią patche. Oby tylko optymalizacja była dobra. Wiecie kiedy jakieś pierwsze testy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak to w praktyce wygląda - nie grałem w Far Cry 4 - i czy wpływa na poczucie immersji, frajdę czerpaną z rozgrywki?

Nie wpływa, przecież muszą być jakieś granice, nie? Mieli wszystko otoczyć murem? :E Chodzi mi jednak o te zewnętrzne granice, a tutaj chya zdarzają się takie akcje bardziej "w środku".

 

Przeczytałem recenzję GOL'a i faktycznie nieco niższa ocena to najwyraźniej efekt głównie problemów natury technicznej. Wspomina się też o innych mankamentach, ale nie wszystkie argumenty mnie przekonują.

 

Co do ocen zagranicznych stron - nie spodziewałem się aż tak wysokich, mówiąc szczerze. Dyszka od Gamespotu? Grubo.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zauważcie, że najbardziej utkwiło mi w pamięci z Obliviona to, że miałem w tej grze (nie)przyjemność trafić na niewidzialne ściany.

 

Gamingowa trauma, minęło tyle lat, a ja wciąż to pamiętam. Widzę oczami wyobraźni tą scenę.

 

Niech będzie to dla Was empiryczny dowód, że ściany w grach to temat ważny. :E

Edytowane przez LJ19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co w na te screeny porównawcze np. z polygami, bo trochę przepaść jest między filmami z zapowiedzi, a tym co jest na PS4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie narzekałbym, bo naturalne ograniczenia doskonale wpisują się w strukturę świata. Tak fizycznego, jak i niefizycznego.

 

Nie. Prosty przykład. Las. Kilka wiosek, jakaś pieczara, stare ruiny, siedlisko elfów itp. Strzelam, że to taka przykładowa lokacja. Idąc nim, w kierunku, gdzie nie znajduję nic o wiele bardziej wolę takie rozwiązanie jakie zastosowali Redzi niż jakieś totalnie z dupy głazy, których nie da się obejść, rzeczkę, której nie da się przeskoczyć czy wyrastający i nie pasujący do reszty terenu pagórek na który nie da się wejść. Wolę mieć przed oczami rozrysowaną dalszą część lasu, ale jasno dającą do zrozumienia mapę czy rozkład lokacji, że tam po prostu nic nie ma. A że Ty koniecznie musisz tam wleźć, a w innych grach obijać się o te głazy, ocierać się o te pagórki (to dopiero jest immersja!) to już jest Twój problem.

Edytowane przez Kowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na gamespotcie dostał 10/10, no ciekawie, ciekawie ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie, że najbardziej utkwiło mi w pamięci z Obliviona to, że miałem w tej grze (nie)przyjemność trafić na niewidzialne ściany.

 

Gamingowa trauma, minęło tyle lat, a ja wciąż to pamiętam. Widzę oczami wyobraźni tą scenę.

 

Niech będzie to dla Was empiryczny dowód, że ściany w grach, to temat ważny. :E

 

 

W tym wypadku o ile dobrze rozumiem rozwiązanie REDów to własnie bedzie sprzyjać imersji. Zobaczymy, może gdybyś o tym nie przeczytał w ogole nie zwróciłoby to Twojej uwagi w grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polskim portalom zamiast włączyć się patriotyzm włączyła się typowa polska zawiść :E (w świetle ocen zagranicznych)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie. Prosty przykład. Las. Kilka wiosek, jakaś pieczara, stare ruiny, siedlisko elfów itp. Strzelam, że to taka przykładowa lokacja. Idąc nim, w kierunku, gdzie nie znajduję nic o wiele bardziej wolę takie rozwiązanie jakie zastosowali Redzi niż jakieś totalnie z dupy głazy, których nie da się obejść, rzeczkę, której nie da się przeskoczyć czy wyrastający i nie pasujący do reszty terenu pagórek na który nie da się wejść. Wolę mieć przed oczami rozrysowaną dalszą część lasu, ale jasno dającą do zrozumienia mapę czy rozkład lokacji, że tam po prostu nic nie ma. A że Ty koniecznie musisz tam wleźć, a w innych grach obijać się o te głazy, ocierać się o te pagórki (to dopiero jest immersja!) to już jest Twój problem.

Jest coś w tym.

Bo jak się ma do immersji wolność np. ze Skyrim'a, gdzie da się wejść "wszędzie" i zobaczyć, że za tym lasem czy tam górką praktycznie kończą się tekstury... :E

 

 

Polskim portalom zamiast włączyć się patriotyzm włączyła się typowa polska zawiść :E (w świetle ocen zagranicznych)

Jeżeli ktoś kieruje się patriotyzmem w recenzji czegokolwiek to raczej mierny z niego recenzent.

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jeżeli ktoś kieruje się patriotyzmem w recenzji czegokolwiek to raczej mierny z niego recenzent.

 

Niektórym szczerbol nie wystarczy jak widzę. Masz jeszcze lola: :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe porównania

 

Marginalne różnice, czyli takie jakie mają być między PC a konsolą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe porównania

Porównywanie wersji PC do PS4, robienie gównoburzy z dupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Recenzja gry Wiedźmin 3

 

PLUSY : ładnie zaprojektowany, żyjący i dobrze zagospodarowany świat; niesamowicie obszerna zawartość; fabuła; dobrze obmyślone zadania poboczne; ujmujące dialogi; masa odniesień do twórczości Sapkowskiego; duża swoboda w rozwoju postaci i wyposażenia; wybory, które wydają się mieć znaczenie; oprawa artystyczna; muzyka.

 

MINUSY : uciążliwe spadki płynności animacji; ekrany ładowania; beznadziejnie zrealizowane ograniczenia świata; masa rozmaitych bugów; atak klonów; w wielu przypadkach słaby polski dubbing.

 

Źródło: gry-online.pl

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej martwi mnie atak klonów, jak przypomnę sobie wiedźmina I bez EE i arcanie to nieźle zabijało to imersje z gry, ograniczenia mapy też mogą być mało fajne ale to akurat nie tak duży problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórym bije na łeb i chcieliby chyba obejść ziemię wiedźminem dookoła bo Redzi powiedzieli, że sanbox będzie, sanbox, czaisz? I koniecznie żeby cała ziemia była w grze zawarta, i bez ekranów ładowania. Grając w takie gry doskonale się widzi gdzie idąc dalej nie ma nic. Ale nie, trza wejść i zburzyć se immersję :E

Ty wez gościu uważaj na słowa. Gdzie ja, i piszę to do Was obu napisałem COKOLWIEK, że mnie się to nie podoba czy coś? Czy poważnie czytanie ze zrozumieniem i myślenie to takie trudne rzeczy? Będą teraz dwa Mayweathery debatować bo im się coś uroiło, że ktoś coś powiedział. Napiasałem tylko jak to wygląda w Fc4 a mi tu coś jakieś dwa nicki imputują, dziecinada i infantylizm na poziomie Beaty Tyszkiewicz, są pewne granice Panowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórym szczerbol nie wystarczy jak widzę. Masz jeszcze lola: :lol2:

Nie wystarczy bo takich opinii krąży masa - polska gra, POLSKA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Polskim portalom zamiast włączyć się patriotyzm włączyła się typowa polska zawiść :E (w świetle ocen zagranicznych)

Siłą rzeczy każda ocena będzie subiektywna, generalnie w recenzji GOL'a nie znalazłem nic specjalnie kontrowersyjnego. Oczywiście może coś się zmienić jak już zagram.

 

Najbardziej cieszy mnie to, że W3 najwyraźniej nie zawodzi w kluczowych punktach. Mało, z recenzji wyłania się obraz gry solidnej pod każdym względem, przy czym "solidnej" brzmi nieco śmiesznie w kontekście dyszki od GS. :E Moje wcześniejsze obawy prawie całkiem się rozwiały. Dawać mi to jak najszybciej.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siłą rzeczy każda ocena będzie subiektywna, generalnie w recenzji GOL'a nie znalazłem nic specjalnie kontrowersyjnego. Oczywiście może coś się zmienić jak już zagram.

 

Najbardziej cieszy mnie to, że gra najwyraźniej nie zawodzi w kluczowych punktach. Mało, z recenzji wyłania się obraz gry solidnej pod każdym względem, przyjął czym "solidnej" brzmi nieco śmiesznie w kontekście duszki od GS. :E Moje wcześniejsze obawy prawie całkiem się rozwiały. Dawać mi to jak najszybciej.

Dlatego do recenzji np. GS i IGN podchodzę z baaardzo dużym dystansem bo ich recenzje często są przesadzone w którąś stronę. :E:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej martwi mnie atak klonów, jak przypomnę sobie wiedźmina I bez EE i arcanie to nieźle zabijało to imersje z gry, ograniczenia mapy też mogą być mało fajne ale to akurat nie tak duży problem.

Inni jakoś nieszczególnie na to zwracali uwagę.

Na gry onet.pl napisali, że dotyczy to "ośmioplanowanych" postaci. :E

Od klonów chyba nie sposób uciec w tak duzym świecie.

Chociaż CDP (znowu!) zarzekał się, że tego nie uświadczymy... jak widać nie spełnili wszystkich obietnic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Skoro na ps4 są uciążliwe spadki płynności to ciekaw jestem co będzie na pc... :kwasny:

Edytowane przez luke555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...