Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

105 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      54
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      83
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      45
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      95
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      45
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      65


Rekomendowane odpowiedzi

A ja tu siedze i gram w ta gre 7 godzin bez przerwy. Chyba od 5 lat tak gra mnie nie wciagnela...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tak jak przypusczałem

SET Mistrzowskiego Wilka założyłem dopiero po zakończeniu gry

 

 

Jestem delikatnie mówiąc wkur...y !

 

Teraz chodzę sobie po okolicy i co najwyżej szpanuje przed wieśniaczkami mieczami, które potrzebne mi były podczas walki z bossami - ciężko było na secie Wyśmienitego Wilka.

 

Mam nadzieję, że patch 1.07 wprowadzi mądre poprawki i między innymi obniży level założenia Mistrzowskiego Rynsztunku Wilka na 30.

 

Mechanika poruszania się i walki też jest kompletnie spartaczona i musi zostać poprawiona w patchu.

 

O Płotce to już w ogóle nie mówię, bo to jest płacz matki nad zasranym dzieckiem :E

 

Gdybym miał ocenić grę:

 

1. grafika 10/10

 

2. dźwięk 10/10

 

3. dialogi 10/10

 

4. silnik gry 10/10

 

5. postacie 10/10

 

6. ubiory 10/10

 

7. questy 10/10

 

8. mechanika ruchu Geralta 3/10

 

9. mechanika ruchu Płotki 1/10

 

10. mechanika walki Geralta 5/10

 

 

http://obrazki.elektroda.pl/5978018700_1436578053.jpg

 

http://obrazki.elektroda.pl/5104117400_1436578055.jpg

 

http://obrazki.elektroda.pl/3952026200_1436578056.jpg

 

 

Przerwa w pykaniu, aż do wyjścia patcha 1.07.

 

Good by, czy jak to Wiesiek gada - bywajcie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem na i5 2500, 4gb ram i gtx 560 stock. Sam początek ledwo ledwo 30fps, jak wyszedłem na balkom to spadało nawet poniżej tego. Chyba nie ma sensu brnąć w to dalej.

Gra ktoś na podobnym sprzęcie? Czytam, że niektórzy na jakichś gównianych pentiumach, czy kartach jeszcze słabszych od 560 wyciągają stabilne 30 fps, ale to wszystko można chyba wrzucić do jednego wora pt.

 

 

Bajki i legendy

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Baker

Jaka rozdzielczość? W jakimś 720p powinno to być grywalne.

Masz też zdecydowanie za mało RAMu. U mnie zużycie podczas gry dobijało do 6GB.

 

http://pclab.pl/art63116-5.html

GTX 560 to tylko podkręcona 460tka, jak widać o 30fps trudno na tym muzealnym sprzęcie.

Edytowane przez smilehunter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem na i5 2500, 4gb ram i gtx 560 stock. Sam początek ledwo ledwo 30fps, jak wyszedłem na balkom to spadało nawet poniżej tego. Chyba nie ma sensu brnąć w to dalej.

Gra ktoś na podobnym sprzęcie? Czytam, że niektórzy na jakichś gównianych pentiumach, czy kartach jeszcze słabszych od 560 wyciągają stabilne 30 fps, ale to wszystko można chyba wrzucić do jednego wora pt.

Dla mnie wiesiek na porównywalnej HD7770 nie był grywalny. Ale ja nie grałem na LOW, a na medium, żeby ta gra jakoś wyglądała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W opisie masz gtx 760, a na niej spokojnie pograsz w przyzwoitych detalach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem na i5 2500, 4gb ram i gtx 560 stock. Sam początek ledwo ledwo 30fps, jak wyszedłem na balkom to spadało nawet poniżej tego. Chyba nie ma sensu brnąć w to dalej.

Gra ktoś na podobnym sprzęcie? Czytam, że niektórzy na jakichś gównianych pentiumach, czy kartach jeszcze słabszych od 560 wyciągają stabilne 30 fps, ale to wszystko można chyba wrzucić do jednego wora pt.

 

 

Bajki i legendy

 

 

Ty ty nie zapędzaj się XD

 

Sam posiadam GTX560, podgonioną co prawda do 1015/2250(rdzeń/memki), ale to nadal 560. I wiesz co? 720p, high z teksturami na medium, ficzery włączone(AA, Bloom etc tylko oświetlenie na SSAO i bez hairworksów) i trzyma 35-40FPS, a jak zejde ze szczegółowością trawy i ilością obiektów to wyciągnę nawet to 45/50 na otwartym terenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie uwierzycie ale przeszłem Wieśka miesiac temu i według mie jest za krótki 6 dni i 6 godz go przechodziłem odkryłem prawie wszyskie pytajniki i wykrzykniki tylko 1 ? mi został z tym archegryfem na Skelige i oczywiście wszystkie DLC w Skyrina grałem prawie pół roku i sie nie nudziłem i terz prawie wszystkie misje zaliczone wiedzmina 2 przechodziłem tyle samo co wieśka 3 bo przechodziłem nie wiem jak sie to pisze ale przechodziłem ścierzką Rosza i Yorweta .

Edytowane przez tommig1983

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie uwierzycie ale przeszłem Wieśka miesiac temu i według mie jest za krótki 6 dni i 6 godz go przechodziłem odkryłem prawie wszyskie pytajniki i wykrzykniki tylko 1 ? mi został z tym archegryfem na Skelige i oczywiście wszystkie DLC w Skyrina grałem prawie pół roku i sie nie nudziłem i terz prawie wszystkie misje zaliczone wiedzmina 2 przechodziłem tyle samo co wieśka 3 bo przechodziłem nie wiem jak sie to pisze ale przechodziłem ścierzką Rosza i Yorweta .

tam gdzieś na końcu brakuje /sarkazm albo /troll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem na i5 2500, 4gb ram i gtx 560 stock. Sam początek ledwo ledwo 30fps, jak wyszedłem na balkom to spadało nawet poniżej tego. Chyba nie ma sensu brnąć w to dalej.

Gra ktoś na podobnym sprzęcie? Czytam, że niektórzy na jakichś gównianych pentiumach, czy kartach jeszcze słabszych od 560 wyciągają stabilne 30 fps, ale to wszystko można chyba wrzucić do jednego wora pt.

 

 

Bajki i legendy

 

 

i5 4440, 8gb ram i hd7770. Stabilne 30 fpsów na 1200p, żadnych dropów. Nie jestem wstanie podać ustawień graficznych (karta na gwarancji) ale miałem średnio-niskie. Pobaw się chwilę z ustawieniami, w tej grze akurat warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem grę na GTX570 i aż takiej tragedii nie ma. Na średnich + kilka bajerów z postprocesingu i śmiga około 35-40FPS (w lesie np). Jakie miejsca są najbardziej wymagające graficznie? Las, miasto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8. mechanika ruchu Geralta 3/10

 

9. mechanika ruchu Płotki 1/10

 

10. mechanika walki Geralta 5/10

Akurat tu jest miejsce na dywagacje i nie do końca jestem zdania, że te elementy są złe.

 

8. Tutaj należało by rozróżnić gatunkowość, bo jeżeli animacje porównamy np. z GTA, MP, Uncharted itd. to faktycznie można dojść do takiego wniosku, że jest sztywno, tylko trudno wymagać aby naturalność i płynność ruchów była taka jak w grach akcji. Wiedźmin 3 ma inne priorytety zresztą jak cała reszta gier z działu RPG i pewne rzeczy nie będą się jeszcze przez dłużysz czas pokrywać w różnych gatunkach w jakości wykonania. Natomiast twórcy nie spali i dodali do asortymentu animacji naprawdę sporo. Obecnie Geralt potrafi pływać, wspinać się, skakać, co znacznie zwiększa i polepsza eksplorację świata. Dla mnie frajda z łażenia po dzikich jaskiniach bije na głowę nowego TR :E

 

9. Według mnie jest bardzo dobrze i z tego co słychać tylko RDR w tym względzie jest lepsze. Można czasem uświadczyć śmieszne glichte, czasem zapytać się siebie jak jej udało się, ale to naprawdę są szczegóły, które mają być poprawiane z aktualizacjami.

 

10.Rewelacji nie ma, ale 5/10 to znowu trochę nieadekwatnie. Timingi sprawdzają się, system bloków, kontr i uników jest, do tego wszystko co związane z uniwersum i kosmetyka jak "killcamy", latające kończyny. Przy wprawie można fajnie wszystko miksować, urozmaicać, albo oprzeć walkę całkowicie na refleksie jak w DS.

Myślę, że problem jest gdzie indziej i troszkę innej natury, czyli zbyt szybki rozwój postaci na głównej ścieżce, przez co część umiejętności/możliwości traci na znaczeniu.

Edytowane przez Kazubin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat tu jest miejsce na dywagacje i nie do końca jestem zdania, że te elementy są złe.

Dywagacje? I tak wysokie oceny dał, niestety poruszanie się w grze przypomina powrót z ostrej całonocnej imprezy, jedynie podczas walki jest w miarę OK, ale i tak zawieszamy się na wiaderkach i lekkich podwyższeniach terenu, bo nie można podskakiwać w combacie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin robi wykrok przy ciosie i to go gubi przy np. Archegryfie.

 

Po co mi dodatkowy, niekontrolowany wykrok, skoro cios już zadałem i jak najszybciej muszę się wycofać ?

 

 

Druga sprawa, to zakrywanie się rękoma... Geralt dostaje klepę i kuli się jak przedszkolak i to na dobre 3 sekundy.

 

W tym czasie np. Żywiołak Ziemi rozpierdziela go na miazgę, a Archegryf przecina na pół.

 

 

To jest mistrz szermierki i pogromca potworów, czy zakichany smarkacz ?

 

Byle wieśniak z bagiennej wioski potrafi Wieśka w taki stan wprowadzić :E

 

 

Stoję na schodach u Barona i muszę skręcić postacią, bo schody są kręte... Wiesiek wykonuje jakieś kółka, turla się, wchodzi na poręcz - istny cyrk.

 

 

O Płotce nie wspomnę, bo na wyścigach prawie klawiaturę połamałem :lol2:

 

 

To chciałem powiedzieć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dywagacje? I tak wysokie oceny dał, niestety poruszanie się w grze przypomina powrót z ostrej całonocnej imprezy, jedynie podczas walki jest w miarę OK, ale i tak zawieszamy się na wiaderkach i lekkich podwyższeniach terenu, bo nie można podskakiwać w combacie ;)

Mial dać 0/10 wg ciebie? Takie skrajne oceny to chyba tylko wsród opinii graczy na MC... albo coś jest idelane albo zupełnie do niczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Pulpit

Poruszanie się w Skyrimie, w ME3 jakoś bardziej mnie dobijało, tak samo jakość animacji i paleta ruchów ;)

1/10 to wyważona i uczciwa ocena? To ile da kolega Skyrimowi? :)

 

@leven

Druga sprawa, to zakrywanie się rękoma... Geralt dostaje klepę i kuli się jak przedszkolak i to na dobre 3 sekundy.
Dostajesz statusa, czyli jego cios powoduje taki efekt, nic specjalnego w kategorii mordobić ;)

Czasem mam wrażenie, że ludzie chcą mieć tekkena, ds, batmana, unchrteda, wiedźmina, gta, crysisa w jednym :E

 

 

Przykładowo:

Wymień mi gry z lepszym odwzorowaniem jazdy konnej poza już wymienionym rdr?

Edytowane przez Kazubin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyścigi myszką kierujesz, podkręcasz dpi i jak masło idzie.

Już nawet w takim Mount & Blade jest lepsza jazda konną.

Edytowane przez adnrzejgablota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Edytowane przez Kazubin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są ludzie, którym mechanika poruszania i walki pasuje jak jest obecnie, ale są też ludzie, którym to przeszkadza.

 

 

W patchu 1.07 ma być opcja wyboru w mechanice poruszania się i chcę to zobaczyć.

 

 

Przecież setki tysięcy jak nie miliony graczy narzeka na te niedogodności, nie tylko ja :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o to jak tobie pasuje, tylko jak ją oceniasz na tle innych gier z tego gatunku. Mogę zapytać cię teraz o notę za animację postaci z Skyrima ;)

 

1/10 to można dać czemuś co w ogóle nie działa.

Edytowane przez Kazubin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem na i5 2500, 4gb ram i gtx 560 stock. Sam początek ledwo ledwo 30fps, jak wyszedłem na balkom to spadało nawet poniżej tego. Chyba nie ma sensu brnąć w to dalej.

Gra ktoś na podobnym sprzęcie? Czytam, że niektórzy na jakichś gównianych pentiumach, czy kartach jeszcze słabszych od 560 wyciągają stabilne 30 fps, ale to wszystko można chyba wrzucić do jednego wora pt.

 

 

Bajki i legendy

 

 

Ustaw sobie lock za pomocą Riva Tuner Statistic Server na 30 kl/s, wszelkie inne synchronizacje pionowe (sterowniki/gra) wyłącz, bo powodują mikrozacięcia. Grę ustaw sobie tak: ograniczenie klatek: 0, hairworks: wył; tekstury średnie, zasięg rysowania roślinności daj średnie, zabiera to sporo FPS, ale na niskich doczytują się tuż przed nami i wygląda to kiepawo, cienie i całą resztę na niskie, bo kolosalnych różnic nie ma w oprawie graficznej, a zawsze coś ugrasz, w ustawieniach post-processingu wyłącz AA, wszelkie rozmycia, bo przy szybkich ruchach kamery mogą powodować spadki, SSAO może ujdzie, ostrość daj sobie na średnią lub wysoką w zależności jak wolisz. Dużo klatek zabiera rozdzielczość - między 1600x900 konsolowym, a 1080p jest spora różnica w wydajności. Stery też najnowsze możliwe.

 

Tu możesz sobie porównać: http://www.geforce.com/whats-new/guides/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-performance-and-tweaking-guide

Cienie High vs Low KLIK i KLIK Różnica nie powala z fotela.

Edytowane przez mlody_tarnow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Gdybym miał ocenić grę: A ja powiem tak:

 

1. grafika 10/10 9,5

 

2. dźwięk 10/10 9.2

 

3. dialogi 10/10 9

 

4. silnik gry 10/10 9,6

 

5. postacie 10/10 9,8

 

6. ubiory 10/10 LOL

 

7. questy 10/10 9,3

 

8. mechanika ruchu Geralta 3/10 7

 

9. mechanika ruchu Płotki 1/10 7,2

 

10. mechanika walki Geralta 5/10 8,1

 

I kto jest bardziej obiektywny? :P:lol2:

Edytowane przez luke555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wprowadzono nowy, alternatywny tryb responsywności poruszania się Geralta. Aby z niego skorzystać, należy włączyć go w opcjach rozgrywki.

Modlitwy zostały wysłuchane. Nie opierdzielają się tam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...