Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

Czy Wiedźmina 3 ze steama można przypisać na GOG tak jak poprzednie części ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tak cicho? Wiesiek skończył z trzema nagrodami :D

 

Gra Roku 2015

Najlepsza Gra RPG 2015

Najlepsze Studio 2015 dla CD Projekt RED

 

 

Brawo CDP :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo wiesiek zgarnia tyle nagród, że już nikomu się nie chce tego pisać :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proszę, nawet nie wiedziałem że jest kilka zakończeń :)

 

Dobrze wiedzieć, że udało mi się z tym pozytywnym :)

 

aby mieć pozytywne musisz rzucać śnieżkami :) hehe (między innymi)

 

Gra Roku 2015

Najlepsza Gra RPG 2015

Najlepsze Studio 2015 dla CD Projekt RED

 

sądzę że najbardziej cieszy się A.S bo kiedyś wspomniano że CDP podpisał z nim umowę na wyprodukowanie 3 gier, więc aby wyprodukowali 4,5... trzeba nowej umowy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tych wszystkich zachwytach nad grafika , trochę sie zdziwiłem bo szczęki nie szukałem na podłodze.

Za to gra, super, rozgrywka miodna ale mam problem. Gram na poziomie krew pot i łzy i właśnie mam ubić wilkołaka ale nie mam o nim info w bestiariuszu, gdzie mogę zakupić książki o potworach ? PZDr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tych wszystkich zachwytach nad grafika , trochę sie zdziwiłem bo szczęki nie szukałem na podłodze.

Eeeee, o Wiedźminie? :E To chyba z 2013 te zachwyty czytałes :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy gdzie jesteś.

 

Idź do jakiegoś kupca i przeglądaj towary.

 

W skrzyniach, w domach w szafach, na stołach, itp.

 

Ja Wilkołaka ubiłem bez żadnych olejów/eliksirów.

 

Po prostu wrzuć na siebie Quin i doskok - cięcie i odskok.

 

Lej go, aż padnie na pysio :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeee, o Wiedźminie? :E To chyba z 2013 te zachwyty czytałes :E

 

Jakaś ładniej prezentująca się gra z tego roku (pomijając ścigałki które się nie liczą, bo tam masz korytko)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakaś ładniej prezentująca się gra z tego roku (pomijając ścigałki które się nie liczą, bo tam masz korytko)?

Battlefront?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakaś ładniej prezentująca się gra z tego roku (pomijając ścigałki które się nie liczą, bo tam masz korytko)?

 

Batman: AK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuaaa, parę dni mnie nie było i się trochę tego zebrało :E

 

Właśnie pozostałe zakończenia mnie osobiście rozczarowały.

 

Juki - słabe statystyki

Róg obfitości - było, nie potrzebne

5k waluty - to jakaś jałumużna jak miałem 65k

 

 

Dlatego postanowiłem Pana Lusterko.

Sprawdziłem to sobie dla przypomnienia. Nie juki tylko siodło, które ma najlepsze staty w całej grze ale też wolałem załatwić Pana lusterko oczywiście ;)

 

Co do wiedźmina 2 to był to najsłabszy wiedźmin z tych trzech części i najbardziej odstawał od książkowego klimatu.

Zależy czy patrzysz na grę przez przymat sagi czy nie. Dla mnie dwójka jako dla (wtedy) "nowego" była tytułem dobrym/bardzo dobrym. Za jedynkę nigdy nie chciało mi się zabrać m.in. przez strasznie toporny system walki i sam interfejs jakoś mnie nie przekonał. Trójka to już klasowy produkt, nie ma co porównywać.

 

Jak się zastosujesz do tego schematu to nie ma bata, że przegrasz. W najgorszym przypadku będziesz musiał zjechać hp klucznika 3 razy (jeżeli dasz odnowić hp na duchach). Nie graj na pałe tylko sposobem.

Ja tam nie grałem żadnym sposobem, zwyczajnie jak zawsze, widocznie przypasował mi styl tego bossa bo padł za 1 razem.

 

Klucznik był dość łatwy do pokonania.

 

Trzeba było tylko jak najszybciej wykosić duchy, jeśli się pojawiały i dopiero wtedy na zająć się klucznikiem.

Założyć wymaksowanego quen i tylko unikać jego szarż. Zrobić odskok i walić po plecach.

Jak wbijał topór w ziemię to właśnie nie podchodziłem, bo po podejściu kończyło się jego atakiem i utratą równowagi. Atakowałem tylko po jego szarżach.

Najbardziej dała mi się we znaki walka ze zjawą chwilę później, po walce z klucznikiem, w posiadłości Olgierda. Tej to dopiero momentalnie odnawiało się życie. Trochę potrwało, zanim się zorientowałem, że trzeba pilnować obrazów na ścianach :)

 

 

Tak samo miałem :)

 

Szczerze, to wiele umiejętności na drzewku jest zupełnie zbędna. Choćby odbijanie strzał.

Silnego ataku nie używałem wcale, jest on całkowicie zbędny i można pominąć w drzewku rozwijanie umiejętności z nim związanych.

Ze znaków maksowałem tylko Quen (niezbędny do przetrwania w każdej walce) i Aksji (dodatkowe opcje dialogowe, możliwość uniknięcia walki). Innych znaków nie rozwijałem wcale. Alchemii też nie, chociaż tutaj akurat można zbudować mocną postać bazująca na alchemii.

Od 33-34 poziomu nie wydawałem już wcale punktów doświadczenia, bo wszystko, co chciałem mieć na drzewku już miałem.

I tu się zgodzę, że drzewo mogło być bardziej rozbudowane, bo tak albo nie wydajemy punktów wcale, albo wydajemy je na umiejętności, z których nigdy nie skorzystamy.

Z grubsza się zgodzę co do rozbudowania drzewka ale silny atak czy odbijanie strzał to akurat używałem często bo denerwowały mnie hity łuczników z kilometra ;)

 

Aha czyli wolisz system gdzie permanentnie uczysz się skilli i jak w połowie gry stwierdzisz "zjebałem" to musisz do końca gry bujać się ze skillami, których nie używasz.

 

fuck logic

:thumbup:

 

Nie dyskutuj z levenem, on podstawkę bez NG+ rzekomo przeszedł 5 razy i teraz pisze, że NG+ na średnim jest trudne? Na death march to jest spacerek przez park. On nie ma pojęcia o czymkolwiek związanym z tą grą.

Troszkę pojechałeś z tym spacerkiem. Może nie ma dużego wyzwania, nie ginie się często ale gra się sama nie przechodzi. Bywały sporo łatwiejsze tytuły na hardzie itp.

 

Każdy eliksir ma cztery wersje - zwykłą, ulepszoną, wyśmienitą i mistrzowską. Jaskółka nie jest wyjątkiem.

Nie wiem jak w NG+ ale w normalnej grze nie ma mistrzowskich receptur.

 

Bo zwycięstwa Wieśka we wszelakich plebiscytach są tak oczywiste, że już nikomu się nie chce o tym pisać :E

fixed ;)

 

Eeeee, o Wiedźminie? :E To chyba z 2013 te zachwyty czytałes :E

Co w tym dziwnego? Gra ma genialnie zaprojetkowany świat od strony artystycznej a i technicznie poziom jest wysoki. Ledwie kilka gier moze się pochwalić podobną/lepszą jakością grafiki.

 

P.S.

@leven

Podziwiam za wytrwałość. 7 razy przejśc grę to pewnie z 700h wyjdzie albo więcej :) W sumie może kiedyś faktycznie przejdę 2 raz... ostatnio apka yt mi podsunęła parę fajnych filmików, wróciły wspaniałe chwile, momenty spędzone przy tej produkcji.

Edytowane przez luke555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Batman: AK?

 

po początkowych moich zachwytach stwierdzam że od strony technicznej ma gorszą grafikę niż wiedzmiak, jedyne wow to robi efekt deszczu/wody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haaalooo, mam prośbę. Czy jest jakiś portal, lub gdzieś opisany każdy set ( kota, wilka itp... ) który do czego najlepiej się nadaje? Bo tak naprawdę jak biegam i robię misje to walczy się z ludźmi i przeróżnymi stworami, używając wszystkich znaków ( zależnie od danego przeciwnika ) i różnie umiejętności bywają potrzebne. Nie wiem do końca jak rozwijać drzewko umiejętności i jaki set nosić ( mam 25lvl i biegać w eq kota + miecze legendarne ) Wszystko jest przydatne ;D Czy na wyższym lvl dojdzie się do momentu, że wszystko będzie na max a teraz to tylko kwestia wyboru co pierwsze? ;)

Pytanie nr 2 z innej beczki: Aby zachować save z gry wystarczy skopiować pliki ze ścieżki " Dokumenty; The Witcher 3; gamesaves " ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad.1 zależy, czy chcesz być szybki czy odporny.

 

Teraz jesteś szybki jak Kot i powinieneś używać znaków Quin przed walką.

 

Jak założysz Niedźwiedzia lub inną ciężką zbroję, to będziesz powolniejszy, ale odporniejszy.

 

To już Twój indywidualny sposób walki/doboru ekwipunku.

 

Drzewko rozwojowe też kieruje się Twoimi predyspozycjami, ponieważ można sobie bohatera wzmocnić samym mieczem, znakami, alchemią.

 

Ja wybrałem wzmocnienie mieczy "szybki atak" + znak Quin i Aksji.

 

Na więcej nie mam miejsca.

 

Wiedźmin, to w 100% wojownik i aż się prosi, żeby miał wymaksowane miecze.

 

Tym bardziej, że ostatnia opcja upgrade szybkiego ataku daje świetną właściwość "krwawienie" przez 5 sekund po ciosie w przeciwnika.

 

 

ad.2 save jak pisałeś są w dokumentach i najlepiej skopiować sobie cały folder The Witcher.

 

To Ci da zapamiętanie dla wszystkich obecnych ustawień + save gry.

 

Ja kopiuje save po każdorazowym wyjściu z gry i wrzucam je do specjalnego katalogu na drugim dysku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale jak mi przyjdzie walczyć z wiedźmą gdzie na nie potrzebny jest znak Yrden to zostają mi tylko olejki na miecze.

Do tej pory używałem przeważnie Igni i Yrden a Aksji rozwinąłem do 2lvl, aby w dialogach mieć wpływ na rozmówcę ;))

W takim razie, czy i jak zresetować umiejętności?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale jak mi przyjdzie walczyć z wiedźmą gdzie na nie potrzebny jest znak Yrden to zostają mi tylko olejki na miecze.

Do tej pory używałem przeważnie Igni i Yrden a Aksji rozwinąłem do 2lvl, aby w dialogach mieć wpływ na rozmówcę ;))

W takim razie, czy i jak zresetować umiejętności?

 

Za 1000 talarów można kupić eliksir który resetuje drzewko. Gdzie? Nie pamiętam, popytaj Google :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale jak mi przyjdzie walczyć z wiedźmą gdzie na nie potrzebny jest znak Yrden to zostają mi tylko olejki na miecze.

Do tej pory używałem przeważnie Igni i Yrden a Aksji rozwinąłem do 2lvl, aby w dialogach mieć wpływ na rozmówcę ;))

W takim razie, czy i jak zresetować umiejętności?

 

Yrden działa dobre 15 sekund na najniższym poziomie.

 

To wystarczy, żeby upiora przyciąć kilka razy i uciec.

 

Aksja jak piszesz do 2 levela i wystarczy, reszta na Quin.

 

Do resetowania drzewka jest eliksir oczyszczenia, który można kupić u czarodziejki Keiry Metz, guślarza, oraz w Velen u zielarza.

 

6963938500_1449403871_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z wiedźminem mianowicie gdy odpalam gre z goga czy też folderu x64 to gra startuje pojawia się czarny ekran i wywala do pulpitu i taki crash. dodam że jak odpale gre na sterach starszych to się odpala ale postaci nie widać.

 

 

Red Engine Crash Log

--------------------------------------

Build: Not Set [ Compiled May 17 2015 ]

 

Crash reason: EXCEPTION_ILLEGAL_INSTRUCTION (3221225501)

 

Crashed Thread:

 

Thread ID: 3256

 

callstack:

NVAPI_Thunk() + 0x3f8195 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x180993 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x254b1f - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x254619 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x2bd484 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x25b3bc - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x5550e - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x550b1 - <Unknown File>(0)

OpenAdapter12() + 0x6cf2 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x2ba4ab - <Unknown File>(0)

NVENCODEAPI_Thunk() + 0x3bf - <Unknown File>(0)

NVENCODEAPI_Thunk() + 0x50b - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x2b229 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x11666 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x334c3 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x33d57 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x3387b - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x331f2 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x10188 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x211e - <Unknown File>(0)

D3DKMTSetVidPnSourceOwner() + 0x62b - <Unknown File>(0)

D3D11CoreCreateLayeredDevice() + 0x17a - <Unknown File>(0)

D3D11CoreCreateDevice() + 0xc06 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x2b5 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDevice() + 0x5c - <Unknown File>(0)

Scaleform::System::~System() + 0x42d080 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb2f36d - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb2e960 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb2ec79 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x10b90b - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xa39 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x21a6d - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xc59 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xd4c - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x267d38 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

Debug Information

================================================================

 

Commandline: "D:\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64\witcher3.exe"

 

Thread ID: 5436

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb17477 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6332

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6088

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 1548

 

callstack:

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 952

 

callstack:

DllUnregisterServer() + 0x45ad - <Unknown File>(0)

DllUnregisterServer() + 0x48a6 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6276

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 1420

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 2484

 

callstack:

PeekMessageW() + 0x1cd - <Unknown File>(0)

MsgWaitForMultipleObjectsEx() + 0x2a - <Unknown File>(0)

Ordinal9() + 0x1d96 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 2172

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 2500

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 5936

 

callstack:

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 5868

 

callstack:

Scaleform::System::~System() + 0x3c6eb0 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 4232

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6724

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 7156

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 3140

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 3644

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 1896

 

callstack:

cuProfilerStop() + 0x82d2d7 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x85da9 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x82cf37 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847d47 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847f66 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 1020

 

callstack:

cuProfilerStop() + 0xe2836 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x82cf37 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847d47 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847f66 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6504

 

callstack:

cuProfilerStop() + 0x82f94c - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x21023 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x82cf37 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847d47 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847f66 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 7048

 

callstack:

physx::shdfnd::SyncImpl::wait() + 0x5b - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 3500

 

callstack:

physx::shdfnd::SyncImpl::wait() + 0x5b - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6820

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x811ac - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6320

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Game

 

 

================================================================

 

Game

 

 

=======================================

 

Edytowane przez Haarvax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile to już łatek było i nadal nie zostało naprawione ....

2015_12_06_00001.jpg

2015_12_06_00003.jpg

Edytowane przez Crew 900

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, bo ja się z czymś takim nie spotkałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, bo ja się z czymś takim nie spotkałem.

Kropel deszczu na podłodze w zamkniętych pomieszczeniach również nie pamiętam ale pamiętam, że po ścianach strugi deszczu na wewnętrznych stronach potrafią spływać, nie wiem czy to kwestia jakiejś grubszej czasochłonnej roboty ale myślę, że do poprawienia.

Edytowane przez luke555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z wiedźminem mianowicie gdy odpalam gre z goga czy też folderu x64 to gra startuje pojawia się czarny ekran i wywala do pulpitu i taki crash. dodam że jak odpale gre na sterach starszych to się odpala ale postaci nie widać.

 

 

Red Engine Crash Log

--------------------------------------

Build: Not Set [ Compiled May 17 2015 ]

 

Crash reason: EXCEPTION_ILLEGAL_INSTRUCTION (3221225501)

 

Crashed Thread:

 

Thread ID: 3256

 

callstack:

NVAPI_Thunk() + 0x3f8195 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x180993 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x254b1f - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x254619 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x2bd484 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x25b3bc - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x5550e - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x550b1 - <Unknown File>(0)

OpenAdapter12() + 0x6cf2 - <Unknown File>(0)

NVAPI_Thunk() + 0x2ba4ab - <Unknown File>(0)

NVENCODEAPI_Thunk() + 0x3bf - <Unknown File>(0)

NVENCODEAPI_Thunk() + 0x50b - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x2b229 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x11666 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x334c3 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x33d57 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x3387b - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x331f2 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x10188 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x211e - <Unknown File>(0)

D3DKMTSetVidPnSourceOwner() + 0x62b - <Unknown File>(0)

D3D11CoreCreateLayeredDevice() + 0x17a - <Unknown File>(0)

D3D11CoreCreateDevice() + 0xc06 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDeviceAndSwapChain() + 0x2b5 - <Unknown File>(0)

D3D11CreateDevice() + 0x5c - <Unknown File>(0)

Scaleform::System::~System() + 0x42d080 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb2f36d - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb2e960 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb2ec79 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x10b90b - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xa39 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x21a6d - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xc59 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xd4c - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x267d38 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

Debug Information

================================================================

 

Commandline: "D:\The Witcher 3 Wild Hunt\bin\x64\witcher3.exe"

 

Thread ID: 5436

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb17477 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6332

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6088

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 1548

 

callstack:

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 952

 

callstack:

DllUnregisterServer() + 0x45ad - <Unknown File>(0)

DllUnregisterServer() + 0x48a6 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6276

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 1420

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 2484

 

callstack:

PeekMessageW() + 0x1cd - <Unknown File>(0)

MsgWaitForMultipleObjectsEx() + 0x2a - <Unknown File>(0)

Ordinal9() + 0x1d96 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 2172

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 2500

 

callstack:

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 5936

 

callstack:

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 5868

 

callstack:

Scaleform::System::~System() + 0x3c6eb0 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 4232

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6724

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 7156

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 3140

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 3644

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 1896

 

callstack:

cuProfilerStop() + 0x82d2d7 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x85da9 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x82cf37 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847d47 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847f66 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 1020

 

callstack:

cuProfilerStop() + 0xe2836 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x82cf37 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847d47 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847f66 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6504

 

callstack:

cuProfilerStop() + 0x82f94c - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x21023 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x82cf37 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847d47 - <Unknown File>(0)

cuProfilerStop() + 0x847f66 - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 7048

 

callstack:

physx::shdfnd::SyncImpl::wait() + 0x5b - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 3500

 

callstack:

physx::shdfnd::SyncImpl::wait() + 0x5b - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6820

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x811ac - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb29c00 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Thread ID: 6320

 

callstack:

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fc57 - <Unknown File>(0)

Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::Prepend() + 0x26fdfe - <Unknown File>(0)

BaseThreadInitThunk() + 0xd - <Unknown File>(0)

RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

 

================================================================

 

Game

 

 

================================================================

 

Game

 

 

=======================================

 

 

Używasz jakiegoś ReShade + nakładki typu fraps albo msi afterburner?

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Trudne się wylosowało... Monitorów z tunerem jest jak na lekartwo a szybszych niz 60hz tym bardziej. Nie ma mowy też o oledzie ani miniledzie z tunerem chyba że chodzi o telewizor to już prędzej coś znajdziesz.  Nie podałeś specyfikacji swojego komputera to też niezbyt można powiedzieć czy poradzi sobie z monitorem 4k np. (Samsung monitor m7 i m8) mają smart tv ale tunera już nie mają... Dodatkowo są na matrycy VA co nie każdemu może przypaść do gustu. Najlepszym rozwiązaniem będzie kupno możliwie najlepszego monitora na miniledzie/oled (jeżeli nadal mówimy o budżecie 4000zł) i jakiegoś smartboxa (googletv) z tunerem i podłączenie go do monitora poprzez HDMI.
    • Witam Proszę o ocenę zestawu do grania w 1440p i ewentualne propozycje zmian, chciałabym żeby wszystko zamknęło się w 7tys. Preferuję połączenie Intel/Nvidia, najlepiej jak najmniej RGB, dyski już posiadam (2 SSD Sata). Procesor i5 14600KF Karta Gigabyte GeForce RTX 4070 Super Windforce OC 12GB Płyta główna MSI B760 Gaming Plus WIFI lub MSI MAG B760 Tomahawk WIFI (wcześniej rozważałam również Gigabyte B760 Gaming X AX) Zasilacz Seasonic Focus GX - 750W Lexar Ares RGB 32GB 6400MHz CL32 Obudowa Genesis Irid 505F Z chłodzeniem mam problem, ponieważ chciałam zakupić Deepcool'a AK620, jednak nie jest dostępny w sklepie komputronika (sklep wybrałam ze względu możliwości odbioru komputera w moim mieście). Niestety ten ma dość ograniczony wybór chłodzeń. Tak samo jak widać mocno zastanawiam się nad płytą główną, jestem otwarta na propozycje.
    • https://www.rtings.com/monitor/learn/research/vrr-flicker  
    • Ja czego nie rozumiem? No ja rozumiem jaka jest różnica pomiędzy odbiornikiem prądu a generatorem. Z tego co widzę hybrydy się zgłasza. Czy Ci się to podoba czy nie. To nie jest offgrid.  Tak samo jak magazyn energii. Mimo iż ludzie używają je wewnątrz domu, to muszą być zgłaszane.  To że chińczyk mówi, że falownik nie wysyła nadmiaru energii poza sieć nie ma żadnego znaczenia jeśli podepniesz to do sieci.  Czy na rondo nie ma liczników? Na enmasz umowy tam z energetyka? Nie da się zamontować normalnej instalacji? Co powiedział Ci dostawca prądu? Jeśli sąsiada z działki wywali choćby radio na drugi tydzień po montażu Twojego lewego PV, to spodziewaj się problemów.  Jak udowodnił aż że Twój chiński szajs jest przekozak wówczas? Będziesz miał na to jakieś papiery?  Ze specyfiki pracy jaką oczekujesz. Ta sama zasada działania Cię interesuje. Będziesz szukał paneli gruntowych? A czym różnią się takie od paneli dachowych albo balkonowych? Zestaw balkonowy to jest to co szukać powinieneś. Bo zestawów RODo nie robi a raczej?  Zacznijmy od tego, że zacząłeś od złej strony, bo zamiast falownika i budowania hybrydy, podpina się takie rzeczy prosto w panele. Pompa na prąd stały o szerokim napięciu działania pyrka sobie jak ma napięcie i tyle. 
    • 40 powinno na górkę styknąć. I to na luzie jako dodatkowe.  Ewentualnie powinieneś pomyśleć nad jakimiś listwami przypodlogowymi z systemem dowolnego dodawania gniazdek.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...