Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

Ale ja to taki Wiedźminowy fanatyk, nie używałem w ogóle szybkiej podróży, tylko wszystko na Plotce ;) Ale do levena mi daleko

 

Co Ty robiłeś, że przeszedłeś to grę w 350h?

 

Jestem ciekaw co robię źle, bo gdy przechodziłem 2 razy Wiedźmina ukończyłem go odpowiednio w 130h i 110h(razem z dodatkami).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Ty robiłeś, że przeszedłeś to grę w 350h?

 

Jestem ciekaw co robię źle, bo gdy przechodziłem 2 razy Wiedźmina ukończyłem go odpowiednio w 130h i 110h(razem z dodatkami).

350h bez szybkiej podróży jest realne. Za pierwszym razem u mnie zeszło ze 250 z szybką podróżą. Totalna przejście - każdy quest, każdy dostępny pytajnik, każda lokacja zbadana całkowicie. Kilka questów powtórzonych, jak wesele w pierwszym dodatku :f. Do tego parę godzin jeżdżenia po okolicy dla funu (zwłaszcza Skellige) i 250h pyknięte. Drugie przejście mniej mi zabrało na ng+ z najwyższym poziomem, bo mimo, że znów wszystkie questy machnięte, pytajniki + wbicia reszty aczików do calaka, to już tak się nie zwiedzało liżąc każdą ścianę :E. Taki styl grania. Jak widzę, że ludzie piszą, że gra jest na 10h, to już z góry wiem, że będę 20+ siedział :E. Także 130h w W3 z dodatkami, to dla mnie przejście po łebkach ;).

Edytowane przez Kelam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie, jeśli chodzi o wieśka3, to w zwykłej edycji mam nakręcone 340 godzin 48 minut, a w edycji gry roku mam 274 godziny i 53 minuty (do tego 94% trofeów) :D. Trzy przejścia, jeśli mnie pamięć nie myli :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Panocki, orientujecie się, czy sejvy z wersji GOG podstawowego Wiedźmina 3, będą działały na wersji  Edycja Gry Roku również z GOG.

Planuje nie długo przejść same dodatki jeszcze raz, bo tylko jedno przejście mam zaliczone. Chciałbym wrzucić sobie sejvy z podstawki  ze swoim setem z GOG na Edycję Gry Roku też GOG, zamiast instalować podstawkę, plus dodatki osobno.

Edytowane przez skunRace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Powinny. Ja miałem na GOGu do niedawna edycję podstawową. Dokupiłem 'season pass', dostałem zamiast dodatków Edycję Gry Roku. Zainstalowałem ją. Nie było problemu z kontunuacją gry z sejwami z podstawki.

Edytowane przez jagular
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie tyle powinny, co będą działać :D. Sama tak się kiedyś przerzucałam ze zwykłej edycji na GOTY. To jest w zasadzie to samo co zwykła edycja, tyle że skompilowane wszystko razem, bez rozdrabniania się na poszczególne dodatki.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie od dawna zastanawia dlaczego ta gra tak szarpie w pewnych momentach i sprzęt nie ma tutaj znaczenia bo na wszystkich kombinacjach szarpanie u mnie występowało, grę wymasterowałem 2 razy (drugi raz na drodze ku zagładzie przy 100 levelu) różne karty i proce się przewijały w tym czasie i nawet teraz na 3700X szybkim ramie + rtx 2070 super występują szarpnięcia :D nie ważne czy mam locka na 60fps czy popuszczony kaganiec, vsync, g-sync itp itd wiesław szarpie jak żadna inna gra tak jakby coś się doczytywało w pewnych momentach, ograłem sporo tytułów i nigdzie czegoś takiego nie ma, w czym tkwi problem w tym tytule?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Send1N napisał:

Mnie od dawna zastanawia dlaczego ta gra tak szarpie w pewnych momentach i sprzęt nie ma tutaj znaczenia bo na wszystkich kombinacjach szarpanie u mnie występowało, grę wymasterowałem 2 razy (drugi raz na drodze ku zagładzie przy 100 levelu) różne karty i proce się przewijały w tym czasie i nawet teraz na 3700X szybkim ramie (...)

Jaki ram?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, JeRRy_F3D napisał:

Jaki ram?

 

no ram mam w sygnaturze :E 2x8gb 3733 CL14 :) + wykręcone wszystko ile się dało ale mówię wiesława mam od dawna i przewijało się trochę gpu cpu ramu i 3 płyty i zawsze ta gra jakoś haczyła szczególnie w miastach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To ciekawe bo u mnie prawie zawsze W3 działał jak masełko. No może poza jednym buildem windy(dawno temu) który powodował u mnie stutter, ale tylko gdy włączyłem na full screen.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja co kilka dni sobie odpalam i gra dziala zawsze jak maselko, problemow nigdy nie mialem na roznym sprzecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Send1N napisał:

no ram mam w sygnaturze :E 

Sorki, ale to chyba babol new forum, bo raz wygaszonej sygnaturki usera nie potrafię wyświetlić. :(

3 minuty temu, Send1N napisał:

2x8gb 3733 CL14 :) + wykręcone wszystko ile się dało 

Łeee... to na miękko powinno iść.
U mnie po przesiadce z 1600 na 3200 skończyły się mikrościny (a były!).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też ogólnie chodziła i chodzi dobrze fpsy były i tym bardziej teraz są ok ale te sciny po wczytaniu save to już wogóle za nim dojdzie do normy to trzeba pobiegać parę sekund "aż się ułoży" :E w novigradzie jeszcze nigdy nie zaliczyłem pełnego przebiegu bez zacięcia to samo w miastach w toussaint mało ważne bo tak jak napisałem gra ukończona 2 razy i teraz tam sobię wchodzę tylko bo bawię się modami i podziwiam widoczki ale od zawsze mnie to ciekawiło co tam psoci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Phoenixsuple napisał:

Ja co kilka dni sobie odpalam i gra dziala zawsze jak maselko, problemow nigdy nie mialem na roznym sprzecie.

Oj Wiesio niby kozak, ale wybredniutki, co do ramu :).

 

Teraz, Send1N napisał:

(...)  od zawsze mnie to ciekawiło co tam psoci

Aż odkopię trupa i znajdę tę część forum, gdzie się podniecałem przesiadką ramu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 minuty temu, JeRRy_F3D napisał:

Sorki, ale to chyba babol new forum, bo raz wygaszonej sygnaturki usera nie potrafię wyświetlić. :(

 

A czemu mi wygasiłeś ? :D

Edytowane przez Send1N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, JeRRy_F3D napisał:

U mnie po przesiadce z 1600 na 3200 skończyły się mikrościny (a były!).

No jak ja zbijałem do testów takty ramu to przy 1600 DDR3 faktycznie było trochę bidnie, szczególnie w Novigradzie, ale na 2400 CL 10 masełko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Send1N napisał:

A czemu mi wygasiłeś ? :D

No nie wiem. Bawiąc się forum, no... i bo Cie nie lubię (może)? ;)

Kurcze kiedyś każdy post miał nr, ale teraz to "się wizięło i zniknęło".
Lipa.

Looknij tu (oczywiście realia były inne, sprzęty inne) :)

LOL. Jak wygląda link do strony postu. :)

No i mogliby przywrócić ilość postów na stronę, bo teraz W3 ma 1009 stron! :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oo fajnie znalazłem filmik który przedstawia ten sam babol który u mnie był na różnych sprzętach nie musiałem nagrywać :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

ale to jest interesujące:

 

To nie pamięć, tylko tekstury się doczytują... Gra ma niski poziom wykorzystania pamięci na karcie graficznej. W moich dokumentach otwórzcie folder The Witcher 3 i tam otwórzcie plik user.settings i w nim znajdźcie linijkę "TextureMemoryBudget = 800" 800 zmieńcie na 2000 jeżeli macie grafikę z pamięcią 4 GB, powinno pomóc. Przez to w grze w ustawieniach zmieni się jakość tekstur na niskie ale nie zwracajcie na to uwagi, tekstury nadal będą ustawione tak jak były...

A ja, po latach, już nie pamiętam, co to zadziało się, że się zrobiło cacy :),
ale... mam też 1500stodziewięćset modów, gdzie się też ingeruje w cyferkowe zasięgi tekstur, itd (może to jakiś mod przypadkiem naprawia).

3 minuty temu, Send1N napisał:

oo fajnie znalazłem filmik który przedstawia ten sam babol który u mnie był na różnych sprzętach nie musiałem nagrywać :D

Dokładnie tak miałem na wolnym ramie (ale u Ciebie to wykluczyliśmy).
Hmm... :hmm:

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, JeRRy_F3D napisał:

Dokładnie tak miałem na wolnym ramie (ale u Ciebie to wykluczyliśmy).
Hmm... :hmm:

Dlatego ciekawa sprawa ;) bo jakiego sprzętu bym nie miał w budzie to w W3 jest taki sam stutter :D bez modów też tak miałem, ktoś mi kiedyś powiedział że w3 ostro korzysta z pliku wymiany też niby tam grzebałem na starym systemie jeszcze, na nowym mam stockowy rozmiar,  ogólnie to siedzi już na 3 dysku ta gierka 5 karcie, 3 procesorze i 4 ramie :D i tylko fpsy są większe bo w sprawie losowych szarpnięć jest bez zmian :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Send1N napisał:

Dlatego ciekawa sprawa ;) bo jakiego sprzętu bym nie miał w budzie to w W3 jest taki sam stutter :D bez modów też tak miałem, ktoś mi kiedyś powiedział że w3 ostro korzysta z pliku wymiany też niby tam grzebałem na starym systemie jeszcze, na nowym mam stockowy rozmiar,  ogólnie to siedzi już na 3 dysku ta gierka 5 karcie, 3 procesorze i 4 ramie :D i tylko fpsy są większe bo w sprawie losowych szarpnięć jest bez zmian :E

Kuuurde. No musiał być jakiś patent na to, ale co to było ?!
Shit. Aleśmy sobie naprodukowali 1009 stron do przewalenia! :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, JeRRy_F3D napisał:

Shit. Aleśmy sobie naprodukowali 1009 stron do przewalenia! :)

 

Przed zmianą forum było znacznie więcej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
15 minut temu, Send1N napisał:

Przed zmianą forum było znacznie więcej :D

Nie... ja miałem chyba 100 postów na stronę, to kółko trzeszczało w myszy, ale było co czytać.
A teraz non stop next ,next, next :(.

A grudniu 2017 napisałem.
" Czy na minimalny FPS... nie potwierdzę, ale szybkość RAM ma bardzo duże znaczenie przy niwelowaniu tzw. dropa (niby masz 60-80 fps i nagle ścinka na 0,5 sek. na 40 fps i znów 80... efekt - teoretycznie masz 60-80 fps przez 99,9 % grania, a... grać się nie da, bo szału dostajesz i czujesz "ręczny"). Temat był mocno wałkowany w wątku głównym o GPU Pascal. Co prawda Ty masz 970kę (i nie wiem, jak to się ma przy Maxwellach), ale przy Pascalach i mocno wyżyłowanych ustawieniach uberowych (choć nie tylko) i mocnych CPU i całkiem mocnych GPU (czyt. 1070) ten efekt był odczuwalny. Jeden z forumowiczów robił testy RAMu (chyba) 1600 MHz, 2100 MHz, 2400 MHz i miało to bardzo duże przełożenie przy min. fps (a w moim przypadku na dropy). Dla uniknięcia dropów i w akcie desperados postanowiłem aż zmienić platformę z 1150 na 1151 i skok jakościowy przeogromy. Co prawda - skok jakościowy wystąpił tam, gdzie nie podziewałem się go aż tyle (bo właśnie w RAMie). Wcześniej miałem i5 4590 (bez K), i 16GB RAMu 1600 MHz. Wsadziłem do tego GTX 1070 i.... ksztuszenie, dropy i efekt, o którym pisałem. Zmieniłem klamoty, na teoretycznie (parametrowo / tabelkowo) podobne (CPU podobne zegary, ilość ram ta sama, GPU to samo) i... W3 płynie! Różnicą okazał się RAM. Przesiadka z 1600 MHz DDR3 na 3200 MHz DDR4 zrobiła różnicę. Tak więc - przynajmniej w Wiesławie - prędkość ram ma bardzo duże znaczenie. 

Na uzupełnienie powiem to, co już mówiłem w innych wątkach. Ja czuje i widzę różnicę w W3 schodząc tylko RAMem z 3200 MHz na 2400 MHz (!). Za to mając RAM na 3200 MHz i schodząc CPU z OC 4,5 GHz na default 3,5 GHz - różnic nie czuję. Tak więc okazuje się, że w W3 (przy 1070 i uber) większą korzyść ma się z MHz RAMu, niż MHz CPU (oczywiście do pewnych zdroworozsądkowych granic min. CPU). "

Ty ram masz odpowiednio / wystarczająco szybki, ale może coś tam gdzieś (?), jakiś detal w biosie, albo innym OSie odnośnie pamięci, bo to aż nie chce się wierzyć, ze ten problem nadal występuje!
No gdzieś musi być haczyk. Sprzęt masz kozak, gra ma sto lat... u mnie bolało, ale dziś płynie po 120 fps w 1440p.

Edytowane przez JeRRy_F3D
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli trzeba coś pogrzebać/potestować skoro mówicie że u was nic takiego nie występuje ;) myślałem że każdemu tak chrupie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...