Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, leven napisał:

Obecnie z modami są takie ustawienia w opcjach graficznych:

1.jpg 2.jpg

To tylko jeden z modów.
Każdy ma inne to menu i jego zawartość :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, azgan napisał:

Wystarczyło że Wiedźmin 3 na konsolach nowej generacji dostał boosta graficznego do poziomu zmodowanego W3 na PC i już wojenka :hahaha:

Wojenka, którą sam napędzasz swoimi komentarzami i wrzutkami na innych, o czym oczywiście już nie chcesz wspomnieć. Dziwny wybrałeś sposób na dowartościowanie siebie. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, galakty napisał:

Pytanie czy komukolwiek będzie się chciało robić mody do nowej wersji... 

IMO świat mod znów oszaleje. ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Takimi detalami, to bym się nie podniecał, bo to może być zwykły "błąd ujęcia", zmienna pogoda, słońce w tej samej grze, 3x wczytywana i 3x grabscreen mogą dać 3 rózne efekty. W3 tak ma. 

No tylko że zrzut który zamieścił Jaycob z analizy jest z cutscenenki która jest na samym początku gry jak Wiedźmin płoszy gryfa. Jak potrafisz to dawaj zrób ujęcie z niej np. w nocy :szczerbaty:. Gdyby to był jeszcze jakiś innym etap gry to faktycznie można byłoby dyskutować. 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie to by przekonali do zagrania 2 raz jakby to było na całkiem innym silniku a nie bedzie niczego ponad to co sam mogę sobie modami porzeźbić,.

Np Dead Island Riptide dostał upgrade na silniku z Dying Light i to było czuć mocno a tu dadzą textury na jabłka i gruszki i będzie happy ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, azgan napisał:

No tylko że to zrzut który zamieścił Jaycob z analizy jest cutscenenki która jest na samym początku gry jak Wiedźmin płoszy gryfa. Jak potrafisz to dawaj zrobić ujęcie z niej np. w nocy :szczerbaty:. Gdyby to był jeszcze jakimś innym etap gry to faktycznie można byłoby dyskutować. 

A Ty znów szpileczka.
Lecisz w ignora Kolego, bo ja tu przychodzę sobie poczytać, podyskutować, swoje hobyy porealizować, a nie się napie... zdanie w zdanie (!) z jakimś wszechwiedzącym wszystko.
Miło było.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, bbandi napisał:

Mnie to by przekonali do zagrania 2 raz jakby to było na całkiem innym silniku a nie bedzie niczego ponad to co sam mogę sobie modami porzeźbić,.

Np Dead Island Riptide dostał upgrade na silniku z Dying Light i to było czuć mocno a tu dadzą textury na jabłka i gruszki i będzie happy ?

W Dying Light 2 te RT "robiło" mimo że ordynarnie wykastrowali klasyczne AO które później w aktualizacji poprawili i tam pojawiały się komentarze że z RT to "zupełnie inna gra" a teraz jak do Wieśka 3 dodają kilka efektów z RT to nagle magicznie nie ma różnicy zwłaszcza że fabrycznie GOTY ma nawet HBAO+ od NVIDIA i nie trzeba kastrować klasycznego wydania osłabiając AO jak to zrobili w DL2 ?

6 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

A Ty znów szpileczka.
Lecisz w ignora Kolego, bo ja tu przychodzę sobie poczytać, podyskutować, swoje hobyy porealizować, a nie się napie... zdanie w zdanie (!) z jakimś wszechwiedzącym wszystko.
Miło było.

No oczywiście na brak argumentów ciężko dyskutować jak się sugeruje że cutscenenka z początku gry to wina innej pory dnia a broń boże nie różnica w poprawionym oświetleniu zwłaszcza że widać to również na nagraniu (ta sama pora dnia i pogoda) ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, kubala996 napisał:

Ja robiłem te pytajniki zawsze w drodze na jakas misje np płynąć na wyspę do Cerys zrobiłem te wokół jej itp Nigdy nie czułem zmęczenia, nie wiem czemu ale większość graczy robi je za jednym razem, zdecydowanie polecam ten 1 sposób 

Najlepsze to i tak były te harpie czy jak te dziadostwo tam się nazywało, jak nawalały mi w łódkę i parę razy musiałem pokonywać ocean niczym galadriela w rings of pała. Tak w ogóle to mogliby trochę podreperować system walki, te uniki jakieś takie pokraczne, nawalanie mieczykiem też takie trochę drętwe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie porównania obrazków z cutscenek nie mają zbyt dużo sensu. Tam i tak zawsze było inne, specjalne i lepsze oświetlenie, niż w normalnej rozgrywce. Jak dla mnie, to 80% tego NextGena to dla Redów zrobił Halk ?

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Azakiel napisał:

te screeny dobrze pokazują ze to "kupa smiechu" a nie "nextgen update" (to juz Metro Exodus miał wieksze roznice w wyglądzie) ,  ale mozna sie było tego spodziewać, musieliby zmienic silnik na nowszy a tego nie zrobią (zapewne przez brak kompatybilnosci i duzą ilosc pracy jaka musialaby byc wlozona w to by przeportowac gre na silknik z wersji cyberpunka )

No nie wiem co tak słabo, myślałem, że w ramach tego free pacza to przeportują to na unreal 5. Niech złodzieje z CP oddają mój hajs, będzie tego chyba że 20 zł na ostatniej promocji na steam. ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Jaycob napisał:

Piszę to co widzę, może faktycznie jest to pod PR, ale tego się nie dowiemy. ;) Najlepiej to w ogóle poczekać z oceną do tego 14 grudnia. :D Porównań będzie wtedy mutum i z każdej możliwej strony. ;) 

Cyberpunk 2077 też pięknie wyglądał na filmikach przed premierą i zaskakująco dobrze miał działać a wszyscy pamiętamy co dostaliśmy finalnie na premierę :szczerbaty:

Oby nie dali ciała z tym Update bo skopać gotową grę to byłby już wyczyn 

28 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

IMO świat mod znów oszaleje. ;)

 

Przecież już jest poruszenie 8 letnią grą która dostaje Update i to niby głównie na konsole (jak sam twierdzisz) a wszyscy dzisiaj o tym piszą i dyskutują w mediach społecznościowych więc cel został osiągnięty. Zainteresowanie starym tytułem znowu jest wysokie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, kubala996 napisał:

 

To darmowy remaster który jak zobaczyć  grę w ruchu, to wygląda o niebo epiej od wersji  na ps4 więc nie wiem gdzie ta kupa śmiechu 

Akurat lepiej to też wygląda np. wersja na series x, gdzie dobija do 4k i klatki są odblokowane więc remaster do tego niepotrzebny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Ryszawy napisał:

Takie porównania obrazków z cutscenek nie mają zbyt dużo sensu. Tam i tak zawsze było inne, specjalne i lepsze oświetlenie, niż w normalnej rozgrywce. Jak dla mnie, to 80% tego NextGena to dla Redów zrobił Halk ?

Oczywiście że tak i w przerywnikach na silniku wygląda to lepiej ale odpada czynnik zganiania na inną porę dnia głównie dlatego że są właśnie wyreżyserowane. Jak wrzucę sobie WLM8 to czy w custscenkach będą widoczne też zmiany w oświetleniu czy nie? Tak, no więc właśnie o to się rozchodzi. Czy poza custscenkami z WLM8 będzie też lepsze oświetlenie (gameplay) tak więc nie za bardzo jest tutaj o czym dyskutować bo usprawnienia w grafice są widoczne. Tyle albo aż tyle.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, lpcl napisał:

No nie wiem co tak słabo, myślałem, że w ramach tego free pacza to przeportują to na unreal 5. Niech złodzieje z CP oddają mój hajs, będzie tego chyba że 20 zł na ostatniej promocji na steam. ?

nikt nie oczekiwał przeportowania na silnik unreal ale odczuwalnych zmian tutaj na oko tyle co w pierwszej lepszej grze przesuniecie suwaka w settingsach o 5% ☺️

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś zrobił podsumowanie z wczorajszego streama:

 

Cytat

Engine, Technology, and Asset Enhancements
- Ray Tracing, including Ray Traced Global Illumination and Ray Traced Ambient Occlusions
- FSR 2 and DLSS 3
- Dynamic resolution scaling
- Screen space reflections still used for water, improved and expanded to other materials
- Higher quality textures (courtesy of HD Reworked modification)
- Higher foliage density and rendering distance
- Higher level of detail scaling
- Higher quality environmental meshes (eg: cobblestone in Novigrad now 3D, not a normal map)
- Improved asset streaming
- Further draw distance (eg: rendering of smoke from distant villages)
- New weather conditions
- Reduced stutter in cutscenes
- Bug fixes
- Ultra+ setting tools for PC (not presets, but a set features to tinker with to extend rendering distance, background character detail, assets, LOD, etc further)

Console Specifics
- 30fps Ray Tracing Quality mode, 60fps Performance mode
- Ray Traced Global Illumination and Ambient Occlusions used in Quality mode
- FSR 2 and dynamic resolution scaling used to maintain target framreates
- PlayStation 5 haptics and adaptive triggers used for sword impacts, spell casting, etc

Gameplay and Features
- Photo mode
- New optional camera, closer and to the side (can be toggled and set for different states, eg exploring, combat, riding, etc)
- Quick casting of signs by holding shoulder button and pressing assigned buttons, to prevent having to go through radial menu
- Map filters to remove clutter, such as points of interest and Skellige caches, for cleaner presentation
- New control options, such as enabling Geralt's spring via control stick tilt, not a button
- Hybrid/dynamic hud and minimap options, such as hiding quest markers in general gameplay, viewed when tapping focus mode
- Subtitle scaling
- Quest fixes
- Cutscene pausing
- Chinese (simplified) dubbing, fully voiced
- Improvements to other languages
- New short quest with returning actors (eg: Geralt) for Netflix content, to unlock Geralt's armour and swords from Season 1 and Season 2
- New optional outfits for Dandelion and Nilfgaard armour, togglable via menu
- Cross saves between platforms (eg: take old save from PC, buy game on PS5, import and continue save from there)
- Additional 'surprises', quality of life features, mod integration, etc

Gdybym nie miał PC to był bym bardzo zadowolony. ;) A nawet na PC jestem ciekaw tych nowych questów.

 

I szczególnie dodaną pełną chińską lokalizacją. :E 

 

Darmowy update. Reakcja Sony:

jim-ryan-laughing.gif

 

  • Like 1
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Jaycob napisał:

Ray Tracing, including Ray Traced Global Illumination and Ray Traced Ambient Occlusions

na oko mi to wygląda na jakąś ultra biedną wersje RT i GI , ale poczekam z osądem na realne gameplaye (mozliwe tez ze szyte to jest pod mozliwosci konsol i dlatego taka dupa)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Jaycob napisał:

Ktoś zrobił podsumowanie z wczorajszego streama:

 

Gdybym nie miał PC to był bym bardzo zadowolony. ;) A nawet na PC jestem ciekaw tych nowych questów.

 

I szczególnie dodaną pełną chińską lokalizacją. :E 

 

Darmowy update. Reakcja Sony:

 

 

Teraz cofnijmy się do tematu Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition i poczytajmy jakie było podniecanie się płatnym Remasterm który nie jest nawet czystym portem z PC tylko jakaś przeróbka z wersji na smartfony. Część z tych samych osób która krzywi się na ten darmowy Update jak pokazali Trailer odświeżonego GTA była zachwycona i padały słowa że zachowali oryginalny klimat i jednocześnie grafika poprawiona 8:E. Oczywiście po premierze szybko się to zmieniło ?.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Azakiel napisał:

nikt nie oczekiwał przeportowania na silnik unreal ale odczuwalnych zmian tutaj na oko tyle co w pierwszej lepszej grze przesuniecie suwaka w settingsach o 5% ☺️

Jasne ale ludzie to chyba za wielkie oczekiwania mieli i po tym paczu to spodziewali się co najmniej remaka. A taki pewnie też kiedyś powstanie, patrząc jak kultowa jest to gra. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to wolałbym z prawdziwego zdarzenia HDR, niż ten bieda RT.

Edytowane przez ditmd
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Azakiel napisał:

na oko mi to wygląda na jakąś ultra biedną wersje RT i GI , ale poczekam z osądem na realne gameplaye (mozliwe tez ze szyte to jest pod mozliwosci konsol i dlatego taka dupa)

Wszystko co free i na lepsze = lepsze = popieram.
Pytanie, czy z upem nie pojawią się nowe kwasy (oby nie).
Dla mnie podłubanie w oświetleniu, to bardzo pozytywny aspekt, bo stosując mody oświetleniowe, zawsze wiązało się to z dużym wysiłkiem. 
Coś było super w jednym miejscu, ale już lipa w drugim (Tuss), coś było spuer na zewnątrz = kisiło wnętrza, jaskinie, więc... fajnie, że pogrzebali w świetle.
Co wygrzebali, czas pokaże. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Azakiel napisał:

na oko mi to wygląda na jakąś ultra biedną wersje RT i GI , ale poczekam z osądem na realne gameplaye (mozliwe tez ze szyte to jest pod mozliwosci konsol i dlatego taka dupa)

Jak zawsze - "wszystkiemu winne konsole" ale jak pojawił się port Spider-Mana na PC to poprawione RT było super i pochwały w temacie leciały i analizy od Digital Foundry o ile lepiej w szybach Pająk wygląda razem z otoczeniem ?

Zaraz się okaże że RT dodany przez RED'ów tych samych co spłodzili Cyberpunka 2077 nie jest wcale taki super i da się osiągnąć podobne efekty starymi sposobami bez ubijania sprzętu ?

Zapewne jak pojawi się kiedyś dopakowane PS5PRO albo PS6 i wyjdzie pod to Update graficzny z lepszym RT w Cyberpunk 2077 na konsolach gdzie będą nie tylko cienie to będzie gadanie że też już nie robi wrażenia? Oczywiście zakładając że te sprzęty dźwigną tego kloca bo jak się ogląda wyniki z RTX4080 i widzi 25 klatek bez DLSS w 4K to można zwątpic :szczerbaty:

 

12 minut temu, ditmd napisał:

Szczerze mówiąc to wolałbym z prawdziwego zdarzenia HDR, niż ten bieda RT.

Ja też ale RED'zi nie potrafią w dobry HDR. Ich "najlepsza" implementacja to, to co pokazali w Cyberpunk 2077 a miało być w zapowiedziach DOLBY VISION i cukierek a wyszło jak wyszło ?

 

Cyberpunk 2077 - wątek techniczny (ustawiania graficzne ...

 

Edytowane przez azgan
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kubala996 napisał:

Nie, nie mamy. 

Owszem mamy.
Po raz 146 i do obrzygu w tym wątku muszę zapinać to (?):  video
 

 

1 godzinę temu, kubala996 napisał:

Są fanowskie mody fanów ale pc w3 tak nie wygląda, 

A czymże innym jest ten ten up (???), jak nie tymi samymi fanowskimi modami, zebranymi w kupę i podanymi przez REDów?

 

 

1 godzinę temu, kubala996 napisał:

cały czas traktujesz mody jako cos oczywistego dla gracz pc

Cały czas traktuję userów tego forum, jak maniaków gatunku - i IT - i W3 (ten wątek).
Jeżeli kogoś przerasta (?!?) ręczne założenie katalogu "mods" w katalogu gry i wrzucenie do niego kliku plików, to równie dobrze poskłada do kliknięcie w "aktualizuj" na GOG. ;)

Ja mówię o pasjonatach kompów i tej gry.
Nie o pierwszej klasie "truskawkowe studio" z III LO w Koszalinie.

 

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***
  • Like 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, azgan napisał:

Jak zawsze - "wszystkiemu winne konsole" ale jak pojawił się port Spider-Mana na PC to poprawione RT było super i pochwały w temacie leciały i analizy od Digital Foundry o ile lepiej w szybach Pająk wygląda razem z otoczeniem ?

Zaraz się okaże że RT dodany przez RED'ów tych samych co spłodzili Cyberpunka 2077 nie jest wcale taki super i da się osiągnąć podobne efekty starymi sposobami bez ubijania sprzętu ?

Zapewne jak pojawi się kiedyś dopakowane PS5PRO albo PS6 i wyjdzie pod to Update graficzny z lepszym RT w Cyberpunk 2077 na konsolach gdzie będą nie tylko cienie to będzie gadanie że też już nie robi wrażenia? Oczywiście zakładając że te sprzęty dźwigną tego kloca bo jak się ogląda wyniki z RTX4080 i widzi 25 klatek bez DLSS w 4K to można zwątpic :szczerbaty:

 

takie porównania gier zawsze są problematyczne bo nie wiadomo ile realnie zalezało od platformy a ile od talentu developerów przy pisaniu silnika, wiec ciezko jest wyciągac wnioski z porownania wyglądu np Wiedzmina i Spiermana

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...