Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

105 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      54
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      83
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      45
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      95
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      45
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      65


Rekomendowane odpowiedzi

37 minut temu, voltq napisał:

Ja też grałem w 1440p na monitorze na pc z rtx 2080 super i ryzen 3700x i gra wyglądała gorzej niż na moim aktualnym  PlayStation z TV OLED xD

Trzeba było zmienić ustawienia w grze, na PC możesz w opcjach podbić jakość otoczenia cieni itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Jaycob napisał:

Szczególnie jak się porówna do PS4:

 

 

Przeskok jest ogromny. 

Dla konsolowych peasantów jest to spora zmiana jakościowa, ale dla pecetowców, co ultra W3 ogrywają od lat (a co dopiero z modami), szału ni ma. Jeszcze rt ubije wydajność, więc bez rt praktycznie brak różnic będzie, możne nawet gorzej vs zmodowana wersja. Przynajmniej w grafice. 

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Mówiłem, że w tego typu grze RT tylko woda i pomieszczenia.

Nie patrz na to bo PS5 ma obcięte RT i brakuje właśnie odbić, tam jest podkręcone SSR.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, joloxx9 napisał:

Trzeba było zmienić ustawienia w grze, na PC możesz w opcjach podbić jakość otoczenia cieni itp.

Grałem z modami itd , po prostu OLED daje taką przewagę nad monitorem ips/va , najlepsze rozwiązanie to tv OLED jak największy i do tego pc z rtx 4090 , tylko cena dość wysoka...

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beton, ziemia momentami wyglądają jak szkło, wszystko się w nich odbija, wtf? Śmiesznie to wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, voltq napisał:

Grałem z modami itd , po prostu OLED daje taką przewagę nad monitorem ips/va , najlepsze rozwiązanie to tv OLED jak największy i do tego pc z rtx 4090 , tylko cena dość wysoka...

To kup monitor oled 1440p

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, ditmd napisał:

sHN6P2W.png

:E

Masakrycznie to wygląda...Dobrze, że nie jedzie na Płotce, bo by się pewnie na tym wy*ebał :P

Edytowane przez Pavel87
  • Like 1
  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba miała być w domyśle kałuża, na to wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, caleb59 napisał:

To chyba miała być w domyśle kałuża, na to wygląda.

Może dodadzą ją w następnym patchu ;)

Edytowane przez ditmd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, caleb59 napisał:

To chyba miała być w domyśle kałuża, na to wygląda.

A może Anna Henrietta zażyczyła sobie takie błyszczące płytki... Cholera ją tam wie. 

Co do RT, to pewnie będą miejsca gdzie będzie lepiej to wyglądać ;)

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, Kelam napisał:

Dla konsolowych peasantów jest to spora zmiana jakościowa, ale dla pecetowców, co ultra W3 ogrywają od lat (a co dopiero z modami), szału ni ma. Jeszcze rt ubije wydajność, więc bez rt praktycznie brak różnic będzie, możne nawet gorzej vs zmodowana wersja. Przynajmniej w grafice. 

Wiadomo od samego początku. NGU skierowany jest szczególnie dla konsol. PC to głównie kosmetyka, ale też jakieś zmiany gameplayowe wprowadzili i questy czy pancerze. ;) 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Jaycob napisał:

Wiadomo od samego początku. NGU skierowany jest szczególnie dla konsol. PC to głównie kosmetyka, ale też jakieś zmiany gameplayowe wprowadzili i questy czy pancerze. ;) 

Zapomniales o karcie do gwinta. Pffff.

:E 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Ryszawy napisał:

Znieśli już embargo na filmiki z nowej wersji? Bo obejrzałem to i jakoś tyłka nie urwało. Cienie pojawiające się na metr przed Geraltem zapowiadają festiwal poprawek no i płomienie na utopcach jakoś nie chcą odbijać się w wodzie:

 

W końcu dojrzeliśmy do wersji prawie z zapowiadanego trailera 2014, mamy nowe "nextgenowe" konsole, oswoiliśmy się z RayTrancingiem. Nie wyśmiewam, taki żarcik, bo osobiście się cieszę na taką wersję, grając zawsze bez modów ;)

1 godzinę temu, Jaycob napisał:

Szczególnie jak się porówna do PS4:

Fv611n4.jpg

i8T2QVx.jpg

Przeskok jest ogromny. 

Najbardziej mnie właśnie cieszy ta zmiana w roślinności, bo stara wersja już mocno odbiega. RT też nie powiem, robi sporą różnicę, ale jak zwykle pewnie będzie nie warty poświęcenia zasobów GPU. Jednak całe oświetlenie, zwłaszcza w budynkach, lub ciemnych miejscach, gdzie jedynym źródłem światła jest na przykład ognisko, już robi dużo lepsze wrażenie. Tak samo cienie na trawie itd. Zresztą sam to wysyłałeś ;)

Fjy75XwXkBQ14YR?format=jpg&name=4096x409

Fjy76HiWAAAx3Gy?format=jpg&name=4096x409

Fjy77PPXkAgAaFY?format=jpg&name=4096x409

Fjy78ARXkAIuNrw?format=jpg&name=4096x409

Edytowane przez skunRace
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że co rusz pokazują jakieś gameplaye z PS5 albo na 4090... a niech może pokażą coś na kartach dla normalnych ludzi, powiedzmy 3060 albo 3070 ? 

2 godziny temu, Ryszawy napisał:

Cienie pojawiające się na metr przed Geraltem zapowiadają festiwal poprawek no i płomienie na utopcach jakoś nie chcą odbijać się w wodzie:

Wychodzisz z założenia, że nad tym darmowym update'm do 7 letniej gry będzie teraz siedział sztab ludzi i to łatał ? Przecież tam w najlepszym wypadku zostawią jakiś szkieletowy zespół kilku osób żeby co najwyżej ogarnął jakieś tam najważniejsze niedoróbki i na tym się skończy. Oni nie mają na to czasu, mają w cholerę projektów do zrobienia. 

  • Like 2
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak oglądam sobie te porównania z PS5 itp, i ten upgrade to jest niezły hit & miss, niektóre lokacje lepiej wyglądają z RT, niektóre bez :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to możliwe że wersja na xsx przy takiej samej rozdzielczości ma spadki FPS do 48 a wersja ps5 do 55 ? Co jest z tym Xboxem ? 

Wersja na xss 1080p 45-60 fps nie jest źle jak na 4 tfl

1 godzinę temu, skunRace napisał:

W końcu dojrzeliśmy do wersji prawie z zapowiadanego trailera 2014, mamy nowe "nextgenowe" konsole, oswoiliśmy się z RayTrancingiem. Nie wyśmiewam, taki żarcik, bo osobiście się cieszę na taką wersję, grając zawsze bez modów ;)

Najbardziej mnie właśnie cieszy ta zmiana w roślinności, bo stara wersja już mocno odbiega. RT też nie powiem, robi sporą różnicę, ale jak zwykle pewnie będzie nie warty poświęcenia zasobów GPU. Jednak całe oświetlenie, zwłaszcza w budynkach, lub ciemnych miejscach, gdzie jedynym źródłem światła jest na przykład ognisko, już robi dużo lepsze wrażenie. Tak samo cienie na trawie itd. Zresztą sam to wysyłałeś ;)

Fjy75XwXkBQ14YR?format=jpg&name=4096x409

Fjy76HiWAAAx3Gy?format=jpg&name=4096x409

Fjy77PPXkAgAaFY?format=jpg&name=4096x409

Fjy78ARXkAIuNrw?format=jpg&name=4096x409

Na pc max wygląda już podobnie do wersji z E3 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesadzili z tymi odbiciami :thumbdown:

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Element Wojny napisał:

Fajnie że co rusz pokazują jakieś gameplaye z PS5 albo na 4090... a niech może pokażą coś na kartach dla normalnych ludzi, powiedzmy 3060 albo 3070 ? 

Wychodzisz z założenia, że nad tym darmowym update'm do 7 letniej gry będzie teraz siedział sztab ludzi i to łatał ? Przecież tam w najlepszym wypadku zostawią jakiś szkieletowy zespół kilku osób żeby co najwyżej ogarnął jakieś tam najważniejsze niedoróbki i na tym się skończy. Oni nie mają na to czasu, mają w cholerę projektów do zrobienia. 

No, ale chyba pracowali nad tym te kilka lat, pracowali, szlifowali, pucowali, no nie...
Zobaczymy jak wyjdzie, na razie to trochę wróżenie z fusów, ale filmik DD nie wróży dobrze, znając współczesne podejście deweloperów (Redów niestety też) do swojej pracy i tego co uważają za skończony produkt ?

Edytowane przez Ryszawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie powiedział czy to samodzielna pozycja w GOG..

Niestety to aktualizacja za dużo zachodu by rozwalać modową gre dla tego.A zbroję nowe może pojawi się mod z tej wersji na 1.32.

Edytowane przez CzerwonyJohn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, voltq napisał:

Jak to możliwe że wersja na xsx przy takiej samej rozdzielczości ma spadki FPS do 48 a wersja ps5 do 55 ? Co jest z tym Xboxem ? 

Też tego nie mogę zrozumieć.To też nie pierwsza gra która pokazuje że teraflopsy to chyba nie wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Mówiłem, że w tego typu grze RT tylko woda i pomieszczenia.
 

Nie wiem czy wiesz ale to jest porównanie z konsoli na której nie ma wszystkich efektów RT jakie są w wersji na PC ;) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Oj tak, oj tam, nie wiem co zmywakowi znowu się wylało dla zdobycia oglądalności, ale brytyjskie szkoły dobre są....problem w tym, że nie wszystkie  UK to kraj z dużym rozwarstwieniem społecznym i to będzie widoczne także i w szkolnictwie.  Jeżeli się mieszka w tzw councilówce (osiedle domów socjalnych, posiadanych przez lokalne władze i wynajmowanych długoterminowo lokatorom z niskimi dochodami poniżej wartości czynszów komercyjnych) i daje dzieciaka do szkoły w councilówce, a do tego zaniedbuje go tak samo, jak zaniedbują swoje g*****niaki councilowi obywatele, to rzeczywiście, w przyszłości takie dziecko wyrośnie najprawdopodobniej na kolejnego councilowego obywatela z aspiracjami co najwyżej na poziomie bycia lokalnym przedstawicielem firmy farmaceutycznej sprzedającej znieczulające życiowo specyfiki    Dziecko zadbane, wychowane będzie mogło dużo osiągnąć. Prawie wszystko, bo do wszystkiego to niestety trzeba wysłać dzieciaka do jakiegoś Eton College czy cóś. Tam może nie będzie już bardziej mądrzejsze, ale nabędzie kontaktów
    • Chyba Godzillę junior - trochę mała. Ta "losowość" jest świetna w tej grze. Walczyłem ze smokiem i zaraz podleciał gryf i nawzajem się naparzali. Oczywiście wykorzystałem sytuację i pojąłem walkę z dwoma przeciwnikami. Albo jechałem bryczką i gryf wleciał w nią i rozwalił na strzępy czy cyklop, który wpadł do miasta. Dużo takich podobnych akcji jest w tej grze. Nawet jeśli są to tylko skrypty, to nie widziałem czegoś podobnego w innych grach.   Dialogi jeszcze by przeszły, ale nazwy przedmiotów i umiejętności wolałbym mieć oryginalne. Może wyglądają takie akcje śmiesznie i jak był bug, ale dla mnie właśnie czyni tę grę wyjątkową. Lubię to.
    • @galakty Nic. Póki będzie działał nikt nie będzie kazał go demontować, no chyba że kamienica będzie bardzo niskiej klasy energetycznej i trzeba będzie to zrobić by ją podnieść, ale na to są też inne sposoby. Zatem dotąd dokąd będzie sprawny, będzie można go używać. Potem tak jak napisał @RimciRimci ale w dyrektywie jest też opcja używania źródeł na biopaliwa i paliwa alternatywne, zatem dalej zostaje piec na biogaz czy na inne biopaliwa.
    • Polemizowałbym. Wg mnie na to właśnie liczą rządzący, aby ludzie kupili ściemę nazewniczą. Składka ubezpieczeniowa polega na tym, że jest stała. Kup sobie jakiekolwiek ubezpieczenie w prywatnej firmie albo chociaż przeczytaj regulamin oferty. Płacisz stałą składkę x i masz ubezpieczenie od wymienionych zdarzeń na kwotę y oraz pokrycie kosztów leczenia do kwoty z. Tak działają u nas składki społeczne dla DG. Płacisz x i dostaniesz y emerytury/renty/chorobowego (gdzie y w magiczny sposób dla kolejnych roczników dąży do 0). Opłata NFZ jest wyliczana jako procent od dochodu, więc w moim odczuciu jest to podatek a nie składka. Na UoP z kolei wszystkie "składki" są podatkiem naliczanym procentowo od przychodu. Plus NFZ względem prywatnych ubezpieczeń taki, że nie masz limitu kosztów leczenia (o ile się załapiesz na termin w publicznej służbie zdrowia i uważasz ją za satysfakcjonującą). Tak więc dla mnie bliżej tu do podatku, ale też dostajesz "więcej" niż w składkowym ubezpieczeniu. Ja płacę niezbędne minimum do wspólnej skarbonki (kosza), a prywatne mam kupione ubezpieczenie na rok utraty dochodów plus do 2mln kosztów leczenia za granicą.
    • "Ale to tylko teoria spiskowa szurów!!!!"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...