Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

35 minut temu, SebastianFM napisał:

Nie mam pojęcia co to powoduje

Zapomniałem że wczoraj z frustracji odinstalowałem grę.Dzis zainstalowałem na nowo i poszło od pierwszego strzała bez problemu.Pewnie coś wczoraj źle robiłem ale było już koło drugiej i się pewnie kręciłem w koło XD

Dzięki mimo to.

 

 

Ale muszę stwierdzić że jak grać w 1440p na PC to już lepiej to wygląda w Xboksowym "4k".

Edytowane przez ombre070

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu w takim razie nie użyjesz DLSS w trybie Quality do 4K? Obraz będzie renderowany w 1440p czyli wydajność podobna a jakość 100 razy lepsza niż zwykłe skalowanie do 4K.

Edytowane przez SebastianFM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, SebastianFM napisał:

Quality

Jestem w fazie testów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, DjXbeat napisał:

To że Ty nie wiesz i nie rozumiesz jak powinno wyglądać prawidłowo wyrenderowane  oświetlenie w danej scenie nie oznacza, że przedstawiony obraz jest podobny. 

Przed premierą NG napisałem, że laik, który nie wie jak powinna wyglądać prawidłowo wyrenderowana scena z użyciem globalnego oświetlenia będzie twierdził że obraz jest podobny. Miejscami jaśniejszy, miejscami ciemniejszy ale ogólnie podobny. 

 

Takich "zarzutów" będzie już tylko więcej. Żyjemy w czasach braku postępu. "Nisko rosnące owoce" są dawno zerwane, i w dziedzinie software i hardware. Postęp będzie już tylko coraz droższy, a jednocześnie będzie dawał coraz większym kosztem, coraz bardziej subtelne efekty.

Jeśli mówimy o grach, to IMO oznacza to m.in., że będzie coraz większe znaczenie mieć jakość pod względem artystycznym, jako że technicznie sufit dla wszystkich będzie na podobnej wysokości. 

Jeśli chcesz grać a nie podziwiać, to rzeczywiście nie za bardzo będziesz widzieć różnicę między jakimś high a max+rt. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym razem coś nowego... ?

Problem jest głównie widoczny w przerywnika filmowych i trybie fotograficznym. Restart gry naprawia to. ?

TfA2Uxa.jpgj8FJavL.jpg

  • Like 1
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Kulfoniarz napisał:

Problem jest głównie widoczny w przerywnika filmowych i trybie fotograficznym. Restart gry naprawia to. ?

image.png.db933d0f2d7d324aa4b1b626645e271d.png

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem dzisiaj nieco dłużej w trybie DX11 i muszę stwierdzić, że chyba odbicia SSR w wodzie są słabszej jakości względem DX12. Nie jestem do końca pewny ale SSR w DX11 wydaje się jakiś taki ciemny, mniej szczegółowy.

Idzie na to przymknąć oczy bo ostatecznie i tak wolę DX11 i płynnie działający Novigrad niż DX12 z ewentualnie lepszymi SSR w wodzie ale za to tragedią w Novigradzie.

-----------------------

No jednak jest więcej subtelnych różnic...

 

Edytowane przez caleb59
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No co jest grane??? Klikam "Play" w gogu i...nic. Naprawa i ponowna instalacja - to samo.? Modyfikacje i wszystko powywalane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, cr1mson napisał:

No co jest grane??? Klikam "Play" w gogu i...nic. Naprawa i ponowna instalacja - to samo.? Modyfikacje i wszystko powywalane.

Czasem ta gra sama nie wie czego chce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, cr1mson napisał:

No co jest grane??? Klikam "Play" w gogu i...nic. Naprawa i ponowna instalacja - to samo.? Modyfikacje i wszystko powywalane.

A bezpośrednio z exe jak odpalasz? Ja nawet nie odpalam przez Goga, bo jego często coś właśnie boli i wariuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też Goga nawet nie ruszam przy uruchamianiu gry, tylko lecę z exe.

Pykam w starej dobrej wersji 1.31 z modami i jest git :)

witcher3-2023-02-06-00-27-33-419.jpg witcher3-2023-02-06-01-54-14-714.jpg

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, leven napisał:

Pykam w starej dobrej wersji 1.31 z modami i jest git :)

 witcher3-2023-02-06-01-54-14-714.jpg

Całkiem spoko ta woda tu.

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nowy pacz naprawił NG :E

 

 

8:E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest NG.

To jest stare 1.31 z blitz.

W czasie gry sceny są dynamiczne i inaczej oddają efekty, tym bardziej, że fotki robione F12 pod Afterburnerem :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako że nowe zbroję z next gena są już jako mody do 1.32 można pożegnać 4.0 Hotfix 2 i wrócić do blitza i grać jak to powinno być od początku.

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety dalej stutter i ścinki... Co za partacze, tyle czasu i dalej grę ścina co kilka sekund.

Wszystko FULL + DLSS + FG

image.png

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie powiem, że jest źle. Mroczny Wilk ma swój urok. ?

Mroczne cienie podążały za wiedźminem, tylko za nim i nie odstępowały go na krok. Na szczęście, egzorcyzm restartu gry przegnał złe moce. ?

Dke079H.jpgProE62h.jpg

  • Like 2
  • Haha 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zmasakrowałem Bazyliszka z znakami zapytania nad głową mieczem Aero.

Gościu poszedł na słupek :E

witcher3-2023-02-12-17-01-24-268.jpg witcher3-2023-02-12-17-01-47-379.jpg

16 minut temu, Kulfoniarz napisał:

No nie powiem, że jest źle. Mroczny Wilk ma swój urok. ?

 

Mam czasem podobne numery z kolorami :E

To chyba wina modów, bo jest ich sporo u mnie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam modów a tez mam te bledy z mrocznymi cieniami, tylko u mnie wystarczy to rozchodzic i przechodzi. Ogolnie na RTX 3070 przy wszystkim na high + RT + RT AO mam bardzo fajne stabilne 70fps, bardzo dobrze sie gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...