Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Rekomendowane odpowiedzi

Fajna jest ta konsole vs PC wojenka, a najlepsze jest to że gdyby nie konsole to o żadnym next gen update byśmy teraz nie pisali 😁

  • Like 1
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wam powiem, że poza pobieżnym zerknięciem co się w tym wątku spami :E to nawet tego nie czytam, za duże ilości popcornu by to wszystko pochłonęło 8:E. W zasadzie szkoda mi po prostu już czasu na część "pclabowych expertów" i ich wywody.

Wyjdzie patch, to się sam pobawię, ocenię. Może coś napiszę na forum odnośnie wrażeń, a może nie będzie mi się chciało i sobie po prostu będę grał, czy w Wieśka czy inne gry :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, kubala996 napisał:

Dlatego że porównujesz dzieło popkuktury do prawdziwych pieniędzy na ulicy, popadasz skrajność. Kupiłem grę zagrałem sobie 3 razy i tyle. Nie żyje tym środowiskiem, nie bawię się modami  nie jest to dla mnie takie ważne a teraz dostanę oficjalna lepsza lakte od twórców, to wrócę do gry jeszcze w lepsze jakości. Nie czułem potrzeby ulepszania pod siebie gry to tego nie robiłem, teraz jest powód żeby wrócić więc zagram w nowa wersje, mylnie zakładasz ze każdy gracz zwrqca ns to uwagę i zyje tymi modyfikacjami 

Dlatego zakopmy topory i cieszmy się z gry.

Każdy z nas jest skrajnie inny.
Ty kultywujesz 101% oryginału włącznie z jego wadami (bo to stanowi o oryginale - i płyta winylowa ma trzaskać w tym samym miejscu od lat, w którym trzaska, bo taki jej urok).
Ja kupię 10 kolejnych wersji remasterowanych tej samej płyty na 10 sposobów zmienianej, bo chce z tej płyty wycisnąć max (bo ją kocham) i z 10 wersji i wybrać "tę najlepszą" albo cieszyć się wszystkimi na zmianę.

Każdy z nas ma prawo do swojego dziwactwa.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na patcha, i na pewno sprawdzę na PC, a chyba ogram na konsoli, ale bez wojenek, przecież sam siebie "nie pobije" :szczerbaty:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Dlatego zakopmy topory i cieszmy się z gry.

Każdy z nas jest skrajnie inny.
Ty kultywujesz 101% oryginału włącznie z jego wadami (bo to stanowi o oryginale - i płyta winylowa ma trzaskać w tym samym miejscu od lat, w którym trzaska, bo taki jej urok).
Ja kupię 10 kolejnych wersji remasterowanych tej samej płyty na 10 sposobów zmienianej, bo chce z tej płyty wycisnąć max (bo ją kocham) i z 10 wersji i wybrać "tę najlepszą" albo cieszyć się wszystkimi na zmianę.

Każdy z nas ma prawo do swojego dziwactwa.

 

Ale gra to nie jest płyta która się z czasem psuje, tylko ko konkretny gotowy produkt który nie psuje się z czasem a jedynie  pewne elementy mogą nam się tobie nie podobać tak samo jak w filmach które lubisz ale nie strarasz się ich na siłę modyfikować, bo piosenka się tobie nie przypadła do gustu  jeśli nie zrobi tego sam reżyser, to nie uznaje takich zmian i tyle znowu przykład skrajny ale masz rację nie ma sensu dalej kłócić:)

Edytowane przez kubala996

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, CzerwonyJohn napisał:

Instalowałeś kiedyś moda jakiegokolwiek do wiedzmina 3?

Tak , i mody które dodają np pochwy do mieczy , lepsze statystyki w trofeach , dodają wycięta zawartość dialogowa i questów np monokl talara bardzo mi się podobały i jak grałem na pc w wiedźmina 3  to ich używałem, natomiast tych które zmieniały wygląd gry jakieś tam oświetlenie itd nie instalowałem bo mi się nie podobały, także bym tutaj nie wkładał modów do jednej szufladki bo są one różne w odbiorze

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kubala996 napisał:

Ale gra to nie jest płyta która się z czasem psuje, 

No wiem. Gry najczęściej są najbardziej zepsute przed i w trakcie wydania.
Później się tylko na lepsze zmieniają. Ale rozumiem zamysł.

 

2 minuty temu, kubala996 napisał:

Ale gra to nie jest płyta która się z czasem psuje, tylko ko konkretny gotowy produkt który nie psuje 

Ja mówiłem o tych "pozytywnych" trzaskach - wadach studyjnych winyla, które powodują, że to jest właśnie winyl, a nie oczyszczony i bez życia CD.

 

4 minuty temu, kubala996 napisał:

 ale masz rację nie ma sensu dalej kłócić:)

:beerchug:
 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, Isharoth napisał:

Ja nawet nie zdążyłem napisać jednego posta po ostatnim trailerze, ale teraz to już mi się nawet nie chce. Czytałem sobie tę 'dyskusję' i nadal nie wiem o co w niej chodzi i do czego zmierza. :E

Trzeba oddzielić ziarno od plew xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzyknijcie się pod karczmą "Pod lisem" w Wyzimie i wyjaśnijcie spory oklepem mord na kułaki. 

Inaczej nie widzę zakończenia tych dysput jałowych. 😆

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, lpcl napisał:

 

Jakby mu matkę i ojca obrazili. To już sprawa osobista jest, tutaj poleje się krew. 

Coś w tym jest,  jakakolwiek krytyka konsol to dla @azgan personalna obraza :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
27 minut temu, ditmd napisał:

Fajna jest ta konsole vs PC wojenka, a najlepsze jest to że gdyby nie konsole to o żadnym next gen update byśmy teraz nie pisali 😁

Dlatego pisałem już wcześniej żeby oddzielić wersję konsolową od wersji pc 

Nadal brak ważnych konkretów nie wiem czy naprawili schodzenie ze schodów czyli słynne turlanie się xD , czy wszystkie suwaki graficzne na konsolach będą odpowiednikiem ultra z pc , co było by dziwne bo pomiędzy cieniami na high a ultra praktycznie nie było różnicy a różnica w fps była dość duża , jaki będzie zakres dynamicznej rozdzielczości oby nie spadała poniżej 1440p w trybie wydajności bo to była by porażka 

Ale jak zestawi się wersję z PS4 z tym nowym next gen z ps5 to różnica jest kolosalna

P.s ale iorvetha to mogli upchać jakoś w w 1-2 zadaniach i dodać go do obrony twierdzy morhen ,  napewno można było to jakaś rozwiązać nawet jakby dialogi miały być pomiędzy nim i geraltem tylko , mógł nawet umrzeć off screen jak vigi

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
26 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Ja nie mówię mu NIE! Bardzo on mnie cieszy, bo kocham w3.
Ja mówię NIE hurraoptymizmowi i wytryskom, ja jego widok.
Gdy mamy to od lat w wątku o modowaniu W3, to pies z kulawą nogą tam nie zgląda.
Jak to samo "nagle" pokazują REDzi, to świat chce się zesrać tęczą. Tylko to mnie lekko... dziwi, irytuje, zastanawia.
A patch - super że będzie.
Ze smakiem go spróbuję, bo dlaczego nie.


 
 

Żebym musiał sam siebie cytować z tematu o modach do Wiedźmina 3 na PC który zresztą sam zakładałem 

W dniu 16.04.2022 o 12:03, azgan napisał:

Jak dla mnie to Wiedźmin 3 jest ładniejszy od Cyberpunk 2077 zresztą z tego co słyszę to nie tylko ja tak uważam - tutaj gościu mówi to samo testują oba tytuły na podobnym sprzęcie do mojego (przewiń do 11:30)

A już po modach to Wiedźmin 3 robi totalną miazgę z Cyberpunk 2077 a przy tym jak dobrze jest zoptymalizowany 👌. Na moim GP76 4K@60k/s+ z modami i to bez żadnego DLSS czy innego FSR tylko natywne 2160p. 

Co ciekawe na Win11 działa nawet HDR (działa w trybie AutoHDR i wygląda to podobnie jak na wersji z XBOX'a) a jak wiadomo wersja na PC nie dostało HDR.

Gra do dzisiaj wygląda przepięknie. 

CDPR nie dało Remastera to sobie sam zrobiłem i już gram bez czekania 😉.

 

 

Jak widać po dacie wpisu było to na długo jeszcze zanim pokazali ten Next-Gen Update 

Największy problem to mam wrażenie mają z tym Upgrade graficznym zagorzali miłośnicy PC'tów którym chyba jest ciężko pogodzić się z tym że na konsoli teraz ta gra będzie również wyglądać świeżo i to bez dodatkowego nakładu pracy z ich strony 

Z pewnością osoby które grają tylko w gry je ściągając np. na STEAM też ucieszą się z takiego "Remastera"

Nie wiem kogo miał rozczarować ten Next-Gen Update? Konsolowców? Czy PC'towców których od wydania tej gry trzymały przy życiu mody bez których ta gra wyglądała biednie  

Ktoś kto serio siedzi w modowaniu tylko się ucieszy z nowej wersji gry bo odświeży to zainteresowanie tytułem który już dawno dobił do ściany i nic ciekawego się nie działo w temacie z wyjątkiem kolejny sresetów do ReShade które są produkowane taśmowo do każdej gry.

Na PC nowa edycja dostała również nowe możliwości bo po dorwaniu się przez moderów do plików gry jak jest zaimplemtowane nowe oświetlenie oraz cieniowanie + jakieś RT oraz DLSS/FSR2.0 to mają dobry fundament do dalszej rozbudowy. Chcesz całe życie grać ciągle z WLM8? 

Już pomijam kwestię nowych zadań czy tam zadania o których wspominał Jaycob bo to może być jeszcze ciekawsze i zachęcające do odświeżenia 8 letniej gry.

 

Edytowane przez azgan
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Kulfoniarz napisał:

Skrzyknijcie się pod karczmą "Pod lisem" w Wyzimie i wyjaśnijcie spory oklepem mord na kułaki. 

Inaczej nie widzę zakończenia tych dysput jałowych. 😆

To jest dobra myśl!
Tylko czy dopuszczamy używania modów w tej walce?  :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

To jest dobra myśl!
Tylko czy dopuszczamy używania modów w tej walce?  :hmm:

Nope, walka odbędzie się na konsoli w 30 fps :E

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że ten Next-Gen patch wprowadzi tego Wiedźmina z 2015 roku z E3, a tutaj lekko przypudrowany głównie przez moderów :E 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, joloxx9 napisał:

Nope, walka odbędzie się na konsoli w 30 fps :E

No to ja już, przed walką, krwawię. ;)

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

No to już krwawię. ;)
Przed walką.

Ale za to z RT 🤣 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, joloxx9 napisał:

Ale za to z RT 🤣 

Warto krwawić dla RT.
Będą odbicia w kałużach juchy ;) 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, joloxx9 napisał:

Nope, walka odbędzie się na konsoli w 30 fps :E

Omijam szerokim łukiem gry w 30 fps na konsoli chociaż są produkty które działaja w 30 fps a czułem się jakbym grał w 60 fps miałem tak w the order 1886 i RdR  , ale coraz więcej pojawia się różnych patchów itd które oferują już 60 fps a rozdzielczość jak nie spada poniżej 1440p to jest akceptowalna na tv 4k 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, ditmd napisał:

Fajna jest ta konsole vs PC wojenka, a najlepsze jest to że gdyby nie konsole to o żadnym next gen update byśmy teraz nie pisali 😁

Pupa piecze bo na Next-Genach gra dostała konkretny boost do jakości grafiki od cała tajemnica + lukier w postaci jakiś tam efektów RT których w oryginalnym Wiedźminie 3 nie było ale poczekaj aż pojawią się nowe TurboMody podkręcające np. efekty RT wtedy będzie zowyszu git majonez 🤗

Jakoś większe zainteresowanie budzi ten "bieda" Next-Gen Update do 8 letniej już gry jaką jest Wiedźmina 3 niż cudowny Cyberpunk 2077 z kosmicznym Ray-Tracing 😁

Gdzie nie wejdziesz dzisiaj na stronki to o Wieśku ludzie piszą czyli to co się RED'om udało 🤗

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, voltq napisał:

Tak , i mody które dodają np pochwy 

Ocho a teraz o pochwach. 

23 minuty temu, joloxx9 napisał:

Coś w tym jest,  jakakolwiek krytyka konsol to dla @azgan personalna obraza :E

Może robi w pr sony? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lpcl napisał:

Ocho a teraz o pochwach. 

Lepsze to niż słuchać jakie to konsole nie są super 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, lpcl napisał:

Ocho a teraz o pochwach. 

Może robi w pr sony? 

Mogą być osłony xD

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, lpcl napisał:

Może robi w pr sony? 

On ma mentalność dziecka więc wątpię.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Atmosfera jest, jakieś dreszcze momentami także, ale jumpscarów nie uświadczyłem (na szczęście, bo nie lubię się bać. :D). W ostatniej grze w której podskakiwałem to był Until Dawn. 
    • no teraz się coś zmniejszyła ta jasność więc może jak pozmieniałem to zadziałało. Ale w momencie włączenia sRGB znika od razu opcja Dynamiczna jasność,kontrast,temp.barwowa , odcien,saturacja,gamma. W sensie te opcje.  Jasność ustawiłem na 21 więc pewnie dlatego też jest 
    • Aha i tera na PC nie działa bo jest 8 świateł a nie 4 A na konsolach w perforamnce 60 fps nie ma RT wiec polowy cieni nie ma czy jak ?  
    • czekamy kolejne 2 lata na RTX 5090 🤣
    • Z PurePC  CYTAT: "Twórcy ze studia Striking Distance Studios zdradzili kilka ciekawostek związanych z produkcją The Callisto Protocol. Gra od podstaw była tworzona na silniku Unreal Engine 4, jednak niektóre elementy nie do końca współgrały z wizją twórców na prezentację świata. Mowa m.in. o liczbie świateł generujących poszczególne cienie. Twórcom zależało na zaimplementowaniu ośmiu źródeł oświetlenia, które wpływałyby na generowanie cieni, tymczasem silnik UE4 ograniczony był do co najwyżej czterech takich źródeł. Wprowadzono zatem autorską modyfikację do silnika graficznego o nazwie "Hybrid Ray Traced Shadows", w której szczegóły poszczególnych cieni nakładane są na te fragmenty sceny, które mają znaczenie dla ogólnej jej prezentacji wizualnej. Oprócz tego Ray Tracing zostanie wykorzystany również do prezentacji bardziej naturalnych odbić na powierzchniach. W połączeniu z ulepszonym cieniowaniem, The Callisto Protocol na maksymalnych detalach powinien zaoferować wysoką jakość oprawy graficznej. Twórcy potwierdzili również, że zaczerpnięto pewne elementy z nowszej wersji Unreal Engine 5 do zmodyfikowanego Unreal Engine 4. Udało się to dzięki współpracy z Epic Games. Nie podano szczegółów tego, co dokładnie wzięto z UE5, aczkolwiek podkreślono, że nie chodzi o system oświetlenia Lumen, który nie do końca pasował do projektu gry. Potwierdzono natomiast, że The Callisto Protocol na premierę będzie obsługiwał również technikę AMD FSR 2.0".
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...