Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem po co wam patch do RT :E 

 

 

Mam nadzieje, że moderzy wyciągną jeszcze więcej z RT jak jest już zaimplementowany do silnika. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Amadi89 napisał:

Gdzieś po polsku liczba zmian jest nie licząc grafiki? Ale nie taka ogólnikowa, bo tą znam. Tu mówią w wideo że zmian jest dużo więcej niż zapowiadano, no ale nadal nie widaju ja.

Pomniejsze fixy bugów

Poprawiona grafika
Dodano jeden dodatkowy znacznik w grze
Dodano quest na netflixową zbroję

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Amadi89 napisał:

Gdzieś po polsku liczba zmian jest nie licząc grafiki? Ale nie taka ogólnikowa, bo tą znam. Tu mówią w wideo że zmian jest dużo więcej niż zapowiadano, no ale nadal nie widaju ja.

IMO będzie wystarczająco, żeby znowu wracać suwaczkami w lewo. ;) 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, RTX4090 napisał:

Potwierdzone że wersja PC będzie na totalnym wypasie. I zapewne FG przyda się :) 

Ciekawe czy znowu historia się powtórzy i karty AMD na ultra będą na dole tabelek wydajnościowych.  

Za dwa lata będziesz musiał zmienić nick, bo wyjdzie RTX 5090, a za cztery RTX 6090, a w 2030 RTX 8090, wtedy w 2030 ten ultra wydajny RTX 4090 w 2030 będzie dzisiaj jak GTX 780. :E:rotfl:

  • Like 1
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Stjepan666 napisał:

Za dwa lata będziesz musiał zmienić nick, bo wyjdzie RTX 5090, a za cztery RTX 6090, a w 2030 RTX 8090, wtedy w 2030 ten ultra wydajny RTX 4090 w 2030 będzie dzisiaj jak GTX 780. :E:rotfl:

To się zmieni :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Załóż kilka kont, na kilka generacji do przodu, bo jeszcze ktoś Ci zajmie, a nicku nie zmienisz :E

  • Like 3
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

IMO będzie wystarczająco, żeby znowu wracać suwaczkami w lewo. ;) 

Kpisz sobie ?!? Przecież jest RTX 4090 8:E

Edytowane przez maras2574

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, maras2574 napisał:

Kupisz sobie ?!? Przecież jest RTX 4090 8:E

Póki co, jestem obrażony na nv. ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, że ma RTX'a, skoro jedzie na hamulcu w postaci i9 9900k. Ten procek to był sztos 4 lata temu, a dzisiaj to poziom max i5 12400f. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Keken napisał:

Pomniejsze fixy bugów

Poprawiona grafika
Dodano jeden dodatkowy znacznik w grze
Dodano quest na netflixową zbroję

Jest dużo więcej poprawione tylko nie ma oficjalnych informacji , np scabbard mod dodali a się nie chwalą, plotkę poprawili i to samo itd , mnie ciekawi czy naprawili zadania jak choćby monokl z talarem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Póki co, jestem obrażony na nv. ;)

Miało być "Kpisz" ;)  Cholerne pisanie z tel !  Już poprawione ;)

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas rozmowy z Philippem Weberem, lead quest designerem, dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy na temat drobnych zmian i poprawek, które wprowadziło studio, i co najważniejsze, których na początku wcale nie planowano wprowadzić. Przypomnijmy, że pierwsza zapowiedź wersji na nową generację pochodzi z września 2020 i za przygotowanie tego portu odpowiadało Saber Interactive. Saberowi odebrano jednak ten projekt w tym roku i dokończeniem patcha zajął się sam CD Projekt RED – i całe szczęście, bo poprzestanie na poprawkach graficznych wywołałoby we mnie lekkie poczucie zawodu. W momencie przekazania prac Saber miał już projekt rozpoczęty – wprowadzano ray tracing, poprawiano tekstury, naprawiono część błędów. Ludzie z CDPR zdali sobie jednak sprawę, że skoro sami mają dokończyć pewne rzeczy graficzne, zyskali trochę czasu na zrobienie czegoś więcej. Porzucono więc pierwotny plan wręczenia graczom schematów na netflixowe przedmioty ot tak i zdecydowano się na napisanie całego questa, by zdobycie nowej zbroi było spójne z faktem, że dotychczas każdy ze schematów na zbroję był rezultatem prostego zadania. Skupmy się na tym zadaniu, bo stoi za nim kilka ciekawych historii. Quest jest w pełni udźwiękowiony, z nowymi liniami dialogowymi nagranymi specjalnie na jego potrzeby. Oznacza to, że do studia musiał wrócić Jacek Rozenek, który w maju 2019 roku doznał udaru mózgu, rezultatem czego był częściowy paraliż i konieczność przerwania kariery zawodowej. Obecność Rozenka była dla studia obowiązkowa – jeśli powrót głosu polskiego Geralta nie byłby możliwy, zamierzano przygotować mniejszy quest, oparty tylko na informacjach tekstowych.
 

Jacek Rozenek był w stanie i zgodził się wrócić, więc powrócili także Geraltowie z wszystkich wersji językowych i mamy quest, który jest całkiem rozbudowany jak na coś pretekstowego, podobno z aż trzema różnymi możliwymi zakończeniami. I choć da się zauważyć w pracy aktora głosowego pozostałe po udarze problemy, robi się ciepło na sercu, słysząc manieryzmy Geralta, nawet jeśli sam jego głos brzmi trochę inaczej. Pozostając w temacie – mówi Wam coś „Diabli Dół”? To taka lokacja w Wiedźminie, gdzie w środku biega kilku dezerterów i poza tym nic ciekawego się tam nie dzieje. Fani dogrzebali się już już dawno temu do informacji, że była to część linii questowej, którą z gry usunięto, ale studio postanowiło pozostawić lokację w grze, gdyż wydawała się na tyle unikalna, iż szkoda było się jej pozbywać. Spełnia się więc w pewnym sensie marzenie fanów – nowy quest dzieje się właśnie w Diablim Dole. Wnętrze kopalni zostało co prawda przygotowane od zera na potrzeby tego zadania, ale w końcu intrygująca miejscówka doczekała się właściwego traktowania, i to w najdrobniejszych detalach. Nad bramą zamykającą dostęp do kopalni widzimy wiadomość napisaną głagolicą. I tak, jestem pewnie jedynym dziwnym gościem, który w trakcie tego pokazu wyjął kartkę, długopis, telefon, wyszukał przełożenie głagolicy na alfabet łaciński i przetłumaczył sobie widniejący na belce napis, który głosi „niebezpieczenstwo”. Po zakończeniu questa, bliżej wejścia do Diablego Dołu, pojawia się jeszcze jeden napis, ale rozszyfrowanie tego zostawiam już Wam.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/gralem-w-next-genowego-wiedzmina-3-i-uwierzcie-mi-to-cos-wiecej-n/z32384b

 

Upgrade graficzny to tylko wisienka na torcie ?

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

IMO będzie wystarczająco, żeby znowu wracać suwaczkami w lewo. ;) 

To jest w zasadzie Enhanced Edition tak jak CDPR zrobił z Wiedźmin 1 oraz 2 a nazwali to Next-Gen bo Update dedykwany jest głównie pod PS5 oraz XSX ale i na PC ma być też lepiej 

CYTAT:

Wiedźmin 3 w wersji na Xbox Series X oraz PlayStation 5 oferuje dwa tryby graficzne: tryb graficzny przy 60 klatkach na sekundę, oraz tryb śledzenia promieni w 30 FPS. Gra w obu trybach korzysta z technologii skalowania obrazu AMD FSR 2.1, by uzyskać dynamiczną rozdzielczość 4K. FSR 2.1 zastępuje też FXAA i TAA, dając w zamian bardziej stabilny obraz.

W trybie jakości zastosowano dwie formy ray tracingu - globalne oświetlenie pozwala światłu odbijać się od powierzchni, dzięki czemu cienie wyglądają bardziej naturalnie, oraz okluzję otoczenia pozwalającą mocniej osadzić prezentowane obiekty w świecie gry. Śledzenie promieni nie we wszystkich scenach jest równie dobrze widoczne - najlepiej wypadają zamknięte pomieszczenia.

Niestety, nawet moc najnowszych konsol okazała się niewystarczająca, by obsłużyć pełnię funkcji oferowanych przez ray tracing, choć CD Projekt wybrał prawdopodobnie najkorzystniejszy zestaw. Brak odbić rekompensują bogate odbicia przestrzeni ekranu SSR, których jakość mocno podniesiono w stosunku do starszej generacji konsol. Pełne odbicia i cieniowanie za pomocą śledzenia promieni zobaczą tylko posiadacze mocnych PC - nowa wersja gry oferuje takie opcje.

Tryb wydajności nie oferuje żadnej formy ray tracingu, ale daje w zamian 60 klatek na sekundę i zapewnia dużo większą responsywność. Niezależnie od wybranego trybu, na ekranie zobaczymy nowe tekstury w 4K i ulepszoną roślinność. Podczas testów wydajności zaobserwowano drobne spadki poniżej 60 FPS, zwłaszcza w Novigradzie, ale do premiery aktualizacji zostało jeszcze trochę czasu.

 

Pomiędzy najnowszymi konsolami Sony i Microsoftu nie ma zauważalnych różnic w jakości oprawy i płynności rozgrywki, jednak nie było okazji sprawdzić wersji na Xbox Series S, więc nie wiadomo jak „najsłabszy next-gen” wypadnie w porównaniu z mocniejszymi maszynami. Wiadomo jedynie, że XSS zaoferuje tryb wydajności w 60 FPS oraz tryb jakości z wyższą rozdzielczością, ale bez śledzenia promieni.

Oprócz poprawionej grafiki łatka wprowadzi też mnóstwo usprawnień i nowości do samej rozgrywki. 

Źródło: Digital Foundry/Eurogamer.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, azgan napisał:

To jest w zasadzie Enhanced Edition tak jak CDPR zrobił z Wiedźmin 1 oraz 2 a nazwali to Next-Gen bo Update dedykwany jest głównie pod PS5 oraz XSX ale i na PC ma być też lepiej 

CYTAT:

Wiedźmin 3 w wersji na Xbox Series X oraz PlayStation 5 oferuje dwa tryby graficzne: tryb graficzny przy 60 klatkach na sekundę, oraz tryb śledzenia promieni w 30 FPS. Gra w obu trybach korzysta z technologii skalowania obrazu AMD FSR 2.1, by uzyskać dynamiczną rozdzielczość 4K. FSR 2.1 zastępuje też FXAA i TAA, dając w zamian bardziej stabilny obraz.

W trybie jakości zastosowano dwie formy ray tracingu - globalne oświetlenie pozwala światłu odbijać się od powierzchni, dzięki czemu cienie wyglądają bardziej naturalnie, oraz okluzję otoczenia pozwalającą mocniej osadzić prezentowane obiekty w świecie gry. Śledzenie promieni nie we wszystkich scenach jest równie dobrze widoczne - najlepiej wypadają zamknięte pomieszczenia.

Niestety, nawet moc najnowszych konsol okazała się niewystarczająca, by obsłużyć pełnię funkcji oferowanych przez ray tracing, choć CD Projekt wybrał prawdopodobnie najkorzystniejszy zestaw. Brak odbić rekompensują bogate odbicia przestrzeni ekranu SSR, których jakość mocno podniesiono w stosunku do starszej generacji konsol. Pełne odbicia i cieniowanie za pomocą śledzenia promieni zobaczą tylko posiadacze mocnych PC - nowa wersja gry oferuje takie opcje.

Tryb wydajności nie oferuje żadnej formy ray tracingu, ale daje w zamian 60 klatek na sekundę i zapewnia dużo większą responsywność. Niezależnie od wybranego trybu, na ekranie zobaczymy nowe tekstury w 4K i ulepszoną roślinność. Podczas testów wydajności zaobserwowano drobne spadki poniżej 60 FPS, zwłaszcza w Novigradzie, ale do premiery aktualizacji zostało jeszcze trochę czasu.

 

Pomiędzy najnowszymi konsolami Sony i Microsoftu nie ma zauważalnych różnic w jakości oprawy i płynności rozgrywki, jednak nie było okazji sprawdzić wersji na Xbox Series S, więc nie wiadomo jak „najsłabszy next-gen” wypadnie w porównaniu z mocniejszymi maszynami. Wiadomo jedynie, że XSS zaoferuje tryb wydajności w 60 FPS oraz tryb jakości z wyższą rozdzielczością, ale bez śledzenia promieni.

Oprócz poprawionej grafiki łatka wprowadzi też mnóstwo usprawnień i nowości do samej rozgrywki. 

Źródło: Digital Foundry/Eurogamer.pl 

Dla mnie tryb rt to tylko do robienia zdjęć , przechodził będę w trybie 60 fps , a spadki mi nie groźne bo jest vrr 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, baron6b napisał:

Co z tego, że ma RTX'a, skoro jedzie na hamulcu w postaci i9 9900k. Ten procek to był sztos 4 lata temu, a dzisiaj to poziom max i5 12400f. 

Do tego przydał by się jakiś 13900KS, pewnie to fan zielnych i niebieskich, no i odpowiednie mobo za 10000 zł na Z790  oraz RAM z 64GB 6000Mhz, CL30, a nie jakiś 9900k. :E

Edytowane przez Stjepan666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Choćby stronę wcześniej, było wklejane porównanie trzy razy, można tam co nieco podejrzeć.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kubala996 napisał:

Bardzo chciałem zagrać nowego wiedzmina na ps5 więc pewnie będę miał zagwodzke w jakim trybie zagrać. Mam nadzieję że tryb wydajnościowy nie będzie zbyt odstawał

Jeśli będziesz grać na PS5 to sprawa jest prosta - polecam wybrać tryb 60k/s. Większa płynność gry zrobi większe i lepsze wrażenie niż tryb z RT gdzie będziesz miał lepsze cienie + AO. Grając na PC praktycznie zawsze od tych rzeczy zaczyna się obniżanie suwaczków. RT to jest dobry "fiuczer" dla posiadaczy RTX4080/4090. Aktualnie tryb 60fps będzie wyglądać jak bieżącą wersja gry (GOTY) na PC po modach więc różnica względem PS4PRO będzie i tak duża.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, azgan napisał:

Aktualnie tryb 60fps będzie wyglądać jak bieżącą wersja gry (GOTY) na PC po modach

A ta informacja to skąd? Z PPE czy z dupy?

W sumie to to samo miejsce.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, crush napisał:

A ta informacja to skąd? Z PPE czy z dupy?

W sumie to to samo miejsce.

Na poprzedniej stronie są odnośniki do zawartych w nich informacji i tam jest wszystko rozłożone na czynniki pierwsze. Info o kwestiach technicznych masz np. od Digital Foundry/Eurogamer.pl 

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nie mogę się doczekać Twoich wpisów, że praktycznie nie widać różnicy. :cool:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był również zamieszczony materiał z GOL'a gdzie też jest poruszona ta kwestia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak to, polecasz komuś granie w 60 klatkach, jak to właśnie potężny Ray Tracing i oświetlenie miało robić największą różnicę wizualną ;)

Tak, czy inaczej ja na padzie  taką grę jak Wiedźmin, czy jakiś Assasins, mogę spokojnie znieść w 30 klatkach.

Edytowane przez skunRace
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, crush napisał:

Już nie mogę się doczekać Twoich wpisów, że praktycznie nie widać różnicy. :cool:

Zwłaszcza że będę go ogrywać na PC bo tam mam zakupione wszystkie części zarówno na STEAM i GOG więc nie wiem po co miałbym jeszcze to kupować na PS5 xD 

ff0d506fb873f70de09af55ecbeaa779.jpeg

 

53be2717b3f644f40decb37249c4f30e.jpeg

 

15 minut temu, skunRace napisał:

Ale jak to. polecasz komuś granie w 60 klatkach, jak to właśnie potężny Ray Tracing i oświetlenie miało robić największą różnicę wizualną ;)

Tak, czy inaczej ja na padzie taką grę jak Wiedźmin mogę spokojnie znieść w 30 klatkach.

Cienie to najmniej zauważalny efekt z RT, lepiej wypada pod tym względem AO ale W3 ma dobre AO i bez RT a GI oraz odbić RT ma nie być na konsoli z tego co można było wyczytać. Będą poprawione SSR.

Tutaj zresztą można sobie obczaić jak wyglądają te cienie i AO

23_wiedzmin_3_dziki_gon_w_wersji_next_ge

trzeba by bezpośrednio porównać bez RT żeby wyłapać różnice 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, azgan napisał:

Jeśli będziesz grać na PS5 to sprawa jest prosta - polecam wybrać tryb 60k/s. Większa płynność gry zrobi większe i lepsze wrażenie niż tryb z RT gdzie będziesz miał lepsze cienie + AO. Grając na PC praktycznie zawsze od tych rzeczy zaczyna się obniżanie suwaczków. RT to jest dobry "fiuczer" dla posiadaczy RTX4080/4090. Aktualnie tryb 60fps będzie wyglądać jak bieżącą wersja gry (GOTY) na PC po modach więc różnica względem PS4PRO będzie i tak duża.

Gdzie znalazłeś informacje że tryb wydajnościowy będzie miał suwaki na ultra ? , Ja bym grał w trybie RT ale dla mnie 30 fps w każdej prawie grze jest nie do przyjęcia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, voltq napisał:

Gdzie znalazłeś informacje że tryb wydajnościowy będzie miał suwaki na ultra ? , Ja bym grał w trybie RT ale dla mnie 30 fps w każdej prawie grze jest nie do przyjęcia 

W tym filmiku z GOL'a który był zamieszczany na wcześniejszych stronach redaktor mówi o kwestiach technicznych i odnosi się do wersji PC oraz wcześniej edycji na starych konsolach 

A odnośnie modów jakie mają być zintegrowane z nową edycją gry to podobno mają to być 

CYTAT:

Studio zadbało o sporo poprawek do samej produkcji, a nawet zintegrowało grę z następującymi modyfikacjami społeczności: World Map Fixes (Terg500), Nitpicker's Patch - Various Visual Fixes (chuckcash); The Witcher 3 HD Reworked Project (HalkHogan), FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks (Andrzej Kwiatkowski) oraz HDMR - HD Monsters Reworked Mod (Denroth).

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Pograłem trochę dłużej: VRR i flickering - testowałem Squad gdzie FPS potrafi spaść ze 120 do 80 FPS, zero mignięć. Zablokowałem FPSy w grze na 45 i też zero mignięć. Może są różne wersje softu albo nie wiem, u mnie nie miga. Smużenie - jak się przypatrzy to jest przy ciemnych kolorach, ale na pewno nie taka skala jak kiedyś to było na VA. Na tyle małe że podczas normalnej rozgrywki tego nie widać i można pominąć (pewnie subiektywne, ale mi nie przeszkadza).  Skalibrowałem HDR w apce do kalibracji W11, wyszło że max jasnosć to jakieś 1150-1200 nitów. Wieczorem w grach robi serio robotę, pierwszy raz musiałem oczy zmrużyć patrząc na płomienie  Jakieś tam VA/IPS z podświetleniem krawędziowym to w ogóle nie ma jak porównać... Oby więcej takich Miniled powstawało, pakować więcej stref, walczyć ze smużeniem i super sprzęt za nieduże pieniądze.  Dziwi mnie trochę polityka cenowa, kupiłem go za 1600 zł, a na drugi dzień kosztował 2000 zł, potem 1800 zł i znowu 2000 zł. Chyba malutko ich produkują że ceny tak skaczą. Za 2k to nie warto zdecydowanie, 1600 adekwatna cena.
    • Też tak myślę, jeśli te przecieki są prawdziwe i jeśli dalej pogłębią dysproporcję między serią 90 a 80 to nie zdziwię się jak 5080 będzie miało wydajność ledwie 4090 i 16GB, to by oznaczało, że ten ostatni w ogóle nie stanieje i pozostałby na pułapie 6-7k PLN. To byłoby bardzo w stylu NV
    • Gra do niczego nie zmusza, przynajmniej grając w demko nie czułem takiej potrzeby, aby parować cały czas, częściej używałem uników.
    • No i oczywiście, że obcina detale bo wszystko rozświetla. Jest jaśniej na pozór bo jest dokładnie jak na Asus, że świeci jaśniej w trybie 400, ale nie daje peak do 1000.
    • Typ sie konkretnie odkleja. Tu już faktycznie potrzeba dobrego specjalisty i pewnie pobytu na oddziale dobrego szpitala. Ale to też jakieś dobicie tego co musi być na konfederuskich stronach czy forach. Nowy ogromny pakiet broni i amunicji od USA bardzo ich zabolał. Aż czekam jak zaczną świrować jak do akcji wejdą f16
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...