Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, azgan napisał:

Wiedźmin 3 Next-Gen z nowymi szczegółami. Gra będzie błyszczeć dzięki ray tracingowi

Ciekawe jak tam z wymaganiami bo wierzyć mi się nie chcę że dodają DLSS/FSR bez powodu 😁

Powód jest jeden - dziś cza.
Kto nie da = meh! dziady nawet dlss nie chciało się dodać, partacze!
Dziś po prostu cza. ;)


 

W dniu 30.11.2022 o 09:09, Pavel87 napisał:

Muszę zrobić jeszcze raz bo wyszedł mi Kot :/:D 

Kurde! A mi surykatka!
AGAIN! 🤣

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, leven napisał:

Jak ustawiłem DLSS3 w GoW, to mi od razu wyskoczył komunikat, że  sprzęt nie obsługuje tej technologi.

Po kiego grzyba w tej grze DLSS3 :hmm:

19 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Dziś po prostu cza. ;)

No chyba że tak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Powód jest jeden - dziś cza.
Kto nie da = meh! dziady nawet dlss nie chciało się dodać, partacze!
Dziś po prostu cza. ;)

 

 

Ale byłem przekonany że odbicia będą tylko SSR a tutaj jak NVIDIA potwierdziła mają być też RT

  • RTX Global Illumination (RTXGI) dodaje bardziej wciągające i realistyczne zewnętrzne oświetlenie wykorzystujące ray tracing.
  • Ray-traced ambient occlusion poprawia cieniowanie wokół obiektów zasłaniających światło
  • Ray-traced shadows zwiększa wierność, przejrzystość i widoczność cieni.
  • Ray-traced reflections zwiększa dokładność i jakość odbić na zbiornikach wodnych i innych odpowiednio odbijających powierzchniach.

Coś czuję że wymagania znowu będą :Esrogie

Będzie mix RT z Cyberpunka 2077 tylko wsadzony do Wiedźmina 3

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo tych efektow RT :D

  • RTX Global Illumination (RTXGI) dodaje bardziej wciągające i realistyczne zewnętrzne oświetlenie wykorzystujące ray tracing.
  • Ray-traced ambient occlusion poprawia cieniowanie wokół obiektów zasłaniających światło
  • Ray-traced shadows zwiększa wierność, przejrzystość i widoczność cieni.
  • Ray-traced reflections zwiększa dokładność i jakość odbić na zbiornikach wodnych i innych odpowiednio odbijających powierzchniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miało być GI/AO na RT odbicia na SSR, a tu widze poszli na całość;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I bedzie trzeba kupic nowy gen, zeby pograc na maxa z RT :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Phoenix. napisał:

Sporo tych efektow RT :D

  • RTX Global Illumination (RTXGI) dodaje bardziej wciągające i realistyczne zewnętrzne oświetlenie wykorzystujące ray tracing.
  • Ray-traced ambient occlusion poprawia cieniowanie wokół obiektów zasłaniających światło
  • Ray-traced shadows zwiększa wierność, przejrzystość i widoczność cieni.
  • Ray-traced reflections zwiększa dokładność i jakość odbić na zbiornikach wodnych i innych odpowiednio odbijających powierzchniach.

Nie bez powodu ponad miesiąc temu reklamowali DLSS 3.0 w Wiedzminie 3.

Coś czuję, że się przyda :E 

Edytowane przez DjXbeat
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo coś kiedy będzie opis szczegółowy tej nowej wersji wszystkie zmiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, DjXbeat napisał:

Nie bez powodu ponad miesiąc temu reklamowali DLSS 3.0 w Wiedzminie 3.

Coś czuję, że się przyda :E 

Ciekawe czy bez generatora klatek 4090 wypluje 60 FPS w 4K :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyśle ze optymistyczny plan z wymaganiami jest taki ze RTX 3070 w 1440p po odpaleniu DLSS 2.0 Quality z wszystkim na high da mi 60fps+. Trzeba trzymać kciuki

Do tej gry i tak więcej jak 60fps  nie potrzeba

Edytowane przez koniu22
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, sideband napisał:

Miało być GI/AO na RT odbicia na SSR, a tu widze poszli na całość;)

 

12 godzin temu, Phoenix. napisał:

I bedzie trzeba kupic nowy gen, zeby pograc na maxa z RT :E

 

4 godziny temu, DjXbeat napisał:

Nie bez powodu ponad miesiąc temu reklamowali DLSS 3.0 w Wiedzminie 3.

Coś czuję, że się przyda :E 

Wymagania będą pod korek akurat na premierę RTX4080/4090 z interpolacją klateczek 

Na konsoli będzie 30fps i pewnie zostawią w trybie jakości SSR zamiast odbić RT 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Świetne.

Patrz co zrobił z cyberpunkiem i Jasiem :lol2:

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...