Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Rekomendowane odpowiedzi

proste jak ktoś kupuje za kilka kafli mega uber pc i nie ma wszystkich suwaków max na prawo to po nocach nie śpi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proste jak ktoś kupuje za kilka kafli mega uber pc i nie ma wszystkich suwaków max na prawo to po nocach nie śpi

 

Dziwisz się? Ktoś sobie kupuje Ferrari albo inne Lambo i klnie, bo nie może rozwinąć rozsądnych prędkości na polskich drogach. Wszędzie dziury. :E;)

 

Problem pojawia się wtedy, gdy twórcy naobiecują w filmikach super jakość grafiki. Potem się okazuje, że te wszystkie efekty wylatują z gry. Posiadacz takiego uber-peceta, po zakupie takiej gry, czuje się, jakby dostał mokrą szmatą w pysk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PC nie ma żadnego standardu. To jest rynek całkowicie otwarty, szczególnie jeżeli chodzi o posiadaczy tzw. słabych sprzętów.

Większość gier AAA, nawet na najniższych detalach, nadal wygląda bardzo dobrze, a czasem nawet dorównuje odpowiednikom konsolowym, pomijając określone efekty i ficzery. Dodatkowo napisałem "pewien standard". Siłą rzeczy będzie on dość elastyczny, w przypadku rynku pecetowego.

Co do detali ultra - jako takie są przeznaczone dla entuzjastów z drogimi podzespołami (konfiguracje dual gpu etc.), dlatego nie wiem dlaczego nie miałyby zarzynać topowego sprzętu?

Dlatego, bo nie raz ludzie skarżyli się, że efekty są niewspółmierne do wymaganych zasobów. Choćby tutaj, na naszym forum.

Wyżej to Ty próbowałeś umniejszać wpływ konsol na rynek gier wideo, w kontekście ich wpływu na jakość gier pecetowych.

Nie umniejszam wpływu konsol, tylko reaguję na bezmyślne zrzucanie winy na te platformy, co nadal zbyt często ma miejsce. Bez głębszego zastanowienia się dlaczego tak to wygląda, spojrzenia na sprawę z szerszej perspektywy. O czym sam zresztą wspominasz, pisząc o kosztach i zasobach ludzkich. To temat skomplikowany, na dzisiejszy wygląd branży elektronicznej rozrywki, wpływ ma mnóstwo czynników. Wyżej masz czarno na białym, że część ludzi w ogóle nie bierze tego pod uwagę, rzucając oklepanym "winne są konsole", jakby to była odpowiedź na każde pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogli dużo zrobić bo zapewne globalny wydawca chciał aby każda wersja wyglądała tak samo. Poza tym w CDAction napisali że znak igni już nie podpala otoczenia. Szkoda, ponieważ to powinno być jak w życiu słabsi dążą aby być lepsi, a nie jak w polskich szkołach publicznych, dostosowania poziomu do największego głąba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Większość gier AAA, nawet na najniższych detalach, nadal wygląda bardzo dobrze, a czasem nawet dorównuje odpowiednikom konsolowym, pomijając określone efekty i ficzery. Dodatkowo napisałem "pewien standard". Siłą rzeczy będzie on dość elastyczny, w przypadku rynku pecetowego.

 

Ekhm, odpal sobie dowolną grę na low w 1024x768 px. Jakim konsolom taka grafika będzie odpowiadać? PS2? Noo może Xboxowi 360? Widziałeś GTA V na low w 800x600 px?

 

Nawet jeśli gra wygląda podobnie do wersji z PS3 i X360, to nie dlatego, że to jest wyraz pewnego standardu. Jedynie o czym nam taka sytuacja mówi, to tylko o jakości konsolowego buildu tej gry (mowa oczywiście o wersji na pastgeny).

 

Dlatego, bo nie raz ludzie skarżyli się, że efekty są niewspółmierne do wymaganych zasobów. Choćby tutaj, na naszym forum.

 

Ci ludzie chyba nie wiedzą jaką funkcję pełnią ustawienia ultra.

 

Nie umniejszam wpływu konsol, tylko reaguję na bezmyślne zrzucanie winy na te platformy, co nadal zbyt często ma miejsce. Bez głębszego zastanowienia się dlaczego tak to wygląda, spojrzenia na sprawę z szerszej perspektywy. O czym sam zresztą wspominasz, pisząc o kosztach i zasobach ludzkich. To temat skomplikowany, na dzisiejszy wygląd branży elektronicznej rozrywki, wpływ ma mnóstwo czynników. Wyżej masz czarno na białym, że część ludzi w ogóle nie bierze tego pod uwagę, rzucając oklepanym "winne są konsole", jakby to była odpowiedź na każde pytanie.

 

Ignorantów nie brakuje. Po obu stronach sporu. Fanów teorii spiskowych też jest pełno.

 

Ja widzę 2 rozwiązania:

1) Doraźne - olewać materiały przedpremierowe, a z pewnością nie analizować ich dokładnie. Raczej nie ma co liczyć na nagły zwrot ku uczciwym trailerom.

2) Długoterminowe - wyeliminować sprzętowe platformy do gier. Gry wideo powinny stać się usługą internetową, której uruchomienie byłoby zależne jedynie od łącza internetowego, ekranu i posiadanego kontrolera (dowolny).

 

Nie mogli dużo zrobić bo zapewne globalny wydawca chciał aby każda wersja wyglądała tak samo. Poza tym w CDAction napisali że znak igni już nie podpala otoczenia. Szkoda, ponieważ to powinno być jak w życiu słabsi dążą aby być lepsi, a nie jak w polskich szkołach publicznych, dostosowania poziomu do największego głąba.

 

Ehh, teraz grając będę sobie tworzył w myślach projekcje pierwotnego Igni, który podpalał otaczające mnie rzeczy. W myślach, albo i na głos, będę złorzeczył na CDPR - a wszystko przez to, że ktoś mi powiedział o tym.

Edytowane przez LJ19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ekhm, odpal sobie dowolną grę na low w 1024x768 px. Jakim konsolom taka grafika będzie odpowiadać? PS2? Noo może Xboxowi 360? Widziałeś GTA V na low w 800x600 px?

Nie przesadzajmy już z tymi ekstremalnie niskimi rozdzielczościami. Porównując gry w tej samej rozdzielczości co na kosnolach, używając domyślnych ustawień low, aż tak ogromnych różnic nie ma. Na pewno nie jest tak, że na low gra wygląda jak z poprzedniej generacji, a na high jak z generacji wyżej. W zależności od tytułu, oczywiście.

Ja widzę 2 rozwiązania:

1) Doraźne - olewać materiały przedpremierowe, a z pewnością nie analizować ich dokładnie. Raczej nie ma co liczyć na nagły zwrot ku uczciwym trailerom.

Chyba każdy, w miarę zorientowany w temacie, nie wierzy bezmyślnie w pierwsze trailery. ;) Afera z Watch Dogs sporej ilości osób otworzyła oczy, ale i wcześniej świadomych graczy nie brakowało. Co do drugiego punktu - Onlive nie dało rady, ale głównie przez to, że zbyt małe środki zostały poświęcone na ten cel. Patenty wykupiło Sony, Nvidia wchodzi do gry, w ślad pójdą następni. O streamingu na pewno więc jeszcze usłyszymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałeś umniejszać wpływ konsol na rynek gier wideo, w kontekście ich wpływu na jakość gier pecetowych.

 

Konsole nie są niczemu winne. Winna jest tendencja do wydawania gry na wszystkie platformy.

Za "starych dobrych czasów", kiedy każda platforma miała swoje tytuły - wszystko było OK i grafika w grach rozwijała się jak szalona.

 

wyeliminować sprzętowe platformy do gier. Gry wideo powinny stać się usługą internetową, której uruchomienie byłoby zależne jedynie od łącza internetowego, ekranu i posiadanego kontrolera (dowolny).[/b]

 

Ojej !

- jak to mówią amerykanie "be carefull what are you wishing for". Chcesz potem bulić za każdą minutę grania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mi cieżko sie wypowiedzieć obiektywnie w temacie, nie gram codziennie, nie gram w dniu premiery. Jednak mam taka refleksje... kupielem chrzesniakowki kilka gierek... bo jego  mama mowi, ze to jego swiat i sie ucieszy etc. Chrzesniak ma... nie wiem. gdzies z 9-13 lat  :E Generalnie całe zycie w PS3 a ja gupi mu na pc kupilem gry. - Chłopak nie ma pojecia o AA, MSAA czy nawet rozdzielczosci. On jak uruchamia grę to ma dziłać., no fakin wej, nic nie bedzie grzebać w opcjach. Refleksja jest taka, że gracze wychowani na pc w latach 90tych ktorzy potrafili siedziec 30 min przed ustawieniami, kalibrujac odpoiwednie ustawienia dla s3trio tfuuuu.... 6600 GT / x800 GT sa jakims promilem uzytkowników. Zadnemu wydacy nie bedzie sie oplacic robic multum suwaków graficznych.

Edytowane przez -Mystic-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahaha jaki shitstorm na grafe, nikogo gameplay nie obchodzi :-) jakby gra wyglądała tak jak na trailerach to pozdro 600, zapewne SLI z gtx 980 + i7 5ghz by był wymagany ale spoko :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam ani przez chwilę nie wierzyłem że W3 będzie wyglądał tak jak na tych pierwszych trailerach :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsole nie są niczemu winne. Winna jest tendencja do wydawania gry na wszystkie platformy.

Za "starych dobrych czasów", kiedy każda platforma miała swoje tytuły - wszystko było OK i grafika w grach rozwijała się jak szalona.

 

To jest chyba jeszcze gorsze rozwiązanie. Muzyka, filmy, ebooki - możesz te wszystkie dobra kulturowe konsumować na dowolnym sprzęcie. Tylko w przypadku gier mamy coś takiego jak fragmentaryzacja sprzętowa. Co więcej, do niedawna twórcy sprzętów (ostatnio M$, SONY, Nintendo, ale przecież mieliśmy wcześniej do czynienia z dużo większą fragmentaryzacją rynku gier) robili z exclusivów jakąś niezwykłą cechę swoich sprzętów.

 

Rozumiecie? Ograniczenie dostępu do gier (wydawanie ich tylko na jednej platformie), stało się kartą przetargową, istotną cechą. Paranoja.

 

 

Ojej !

- jak to mówią amerykanie "be carefull what are you wishing for". Chcesz potem bulić za każdą minutę grania ?

 

Czemu za minutę? Modeli może być wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@LJ19

Raczej nie trzeba być prorokiem żeby przewidzieć że ewentualne wprowadzenie streamingu przyniesie (nam) więcej szkód niż pożytku.

 

Każda zmiana zasad dystrybucji to idealna okazja żeby konsument dostał po d...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Winne są konsole i tyle. Wiesiek pierwszy miał w swoim czasie piękną grafikę (wyszło tylko na pc). Wiesiek 2 jeszcze lepszy graficznie, wszyscy się zachwycali, a ubersampling do dziś zarzyna topowe karty. Dopiero potem wypuścili port na konsole. Trójka to typowy skok na kase, przecież od początki mówili, że chcą aby wszystkie wersje wyglądały podobnie (czyli dostosowane do poziomu konsol, bo jakby inaczej), a różnica w wersji pc od konsolowych będzie marginalna. Konsole nie uciągnęły lepszych detali to musieli je obcinać, bo tak jak powiedzieli wszystkie wersje mają wyglądać porównywalnie. Przy tworzeniu gry nie znali jeszcze mocy konsol i przedobrzyli z tą grafiką.

Edytowane przez palel47

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Refleksja jest taka, że gracze wychowani na pc w latach 90tych ktorzy potrafili siedziec 30 min przed ustawieniami, kalibrujac odpoiwednie ustawienia dla s3trio tfuuuu.... 6600 GT / x800 GT sa jakims promilem uzytkowników. Zadnemu wydacy nie bedzie sie oplacic robic multum suwaków graficznych.

Tak w istocie jest. Nadal zbyt często z pecetowców robi się nerdów grzebiących w ustawieniach, celujących w możliwie najlepszą oprawę, a z konsolowców niedzielnych casuali, którzy byle czym się zadowolą. Patrząc jednak na sprzedaż gier i popularność tytułów f2p na PC, można dojść do zgoła odmiennych wniosków. Grafika ma być "dobra", przyjemna dla oka, tyle. Nawet spore cięcia w tym aspekcie, nie spowodują nagłej utraty zainteresowania danym tytułem. Nie wśród masowego nabywcy, który nie ma zielonego pojęcia co to jest ten cały dałngrejd. Wybrednych graczy spotyka się tylko na takich forach, co i tak niewiele zmienia. Ktoś nie zagra w Wiedźmina, bo krew się na wodzie nie unosi? ;) Będzie (jak najbardziej uzasadnione) kręcenie nosem, ale ostatecznie nie jest to deal breaker.

Hahaha jaki shitstorm na grafe, nikogo gameplay nie obchodzi :-)

Masz rację, wszak w tym temacie o gameplay'u nie było nawet słóweczka. Nic a nic. :heu:

Winne są konsole i tyle.

 

@LJ19. Widzisz, właśnie o tym mówiłem. ;) Winne są konsole, a Wiesiek to skok na kasę. CDPR chce zarobić kasę tam, gdzie jest największa kasa do zarobienia. Co za bezczelność z ich strony.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi cieżko sie wypowiedzieć obiektywnie w temacie, nie gram codziennie, nie gram w dniu premiery. Jednak mam taka refleksje... kupielem chrzesniakowki kilka gierek... bo jego  mama mowi, ze to jego swiat i sie ucieszy etc. Chrzesniak ma... nie wiem. gdzies z 9-13 lat  :E Generalnie całe zycie w PS3 a ja gupi mu na pc kupilem gry. - Chłopak nie ma pojecia o AA, MSAA czy nawet rozdzielczosci. On jak uruchamia grę to ma dziłać., no fakin wej, nic nie bedzie grzebać w opcjach. Refleksja jest taka, że gracze wychowani na pc w latach 90tych ktorzy potrafili siedziec 30 min przed ustawieniami, kalibrujac odpoiwednie ustawienia dla s3trio tfuuuu.... 6600 GT / x800 GT sa jakims promilem uzytkowników. Zadnemu wydacy nie bedzie sie oplacic robic multum suwaków graficznych.

 

Wiesz co, ja też kiedyś miałem 9-13lat mialem psx, ojciec grał na pc. Ja mogłem jedynie pograć na pc w czasie wiadomości, 98-99 rok. W tamtym czasie nie bardzo widziałem różnic w grafice, tak jak tego nie widzą teraz bratankowie kiedy pokazuje im crysisa, gta itd.. Oczywiscie realia 99 roku a teraz ;). W takim wieku w grach raczej dostrzega się możliwości jakie daja dana gra, młody patrzy czy można to ruszyć czy tamto. Na szczęscie większość gier podczas pierwszego uruchomienia dopasowuje ustawienia na auto, zazwyczaj są to ustawienia optymalne. My nerdy próbujemy wycisnąć więcej z pieca i szukamy lepszych rozwiązań. Jednak dla młodego to nie będzie miało znaczenia bo możliwości gier to nie powiększy. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@LJ19. Widzisz, właśnie o tym mówiłem. ;) Winne są konsole, a Wiesiek to skok na kasę. CDPR chce zarobić kasę tam, gdzie jest największa kasa do zarobienia. Co za bezczelność z ich strony.

 

Hm, a przeczytałeś dalszą część wypowiedzi kolegi? Bo wiesz, naskrobał całkiem długi akapit tekstu, a Ty się się skupiłeś na zaledwie trzech słówkach. ;) Wyrywamy z kontekstu? ;):E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jasne, że przeczytałem, ale nie widzę tam żadnego uzasadnienia tych słów. Jest tylko to, o czym wszyscy wiemy - gra jest robiona głównie pod konsole. Kwestia wcześniej już omawiana. Tego po prostu nie powinno się rozpatrywać w kategoriach winy, a bardziej na zasadzie "silniejszy i słabszy", w odniesieniu do rynku gier ogółem.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że przeczytałem, ale nie widzę tam żadnego uzasadnienia tych słów. Jest tylko to, o czym wszyscy wiemy - gra jest robiona głównie pod konsole. Kwestia wcześniej już omawiana.

 

No to masz swoje uzasadnienie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak, streaming to będzie dopiero cool! :E

 

W ogóle jak czytam całą tę waszą wymianę zdań, to mam ochotę wkleić tutaj pewien słynny obrazek ze słynnym hasłem-pytaniem zakończonym na "pacze".

 

Jak to dobrze, że mogę wzdychać do screenów Lancii Delta w zachodzącym słońcu na Brands Hatch w czteroletniej grze albo podziwiać rzekę płynącą środkiem puszczy pod Flotsam czy też zazdrościć panu Sarifowi gabinetu...

 

Grafika jest ważna, nie może być obleśna, jasne, że im piękniejsza, tym fajniej (i więcej chusteczek sie zużywa przy każdej sesji... :finger:) - ale trailery Wiesia były juz tak różne, że ta to poczekałbym z oceną grafiki do zobaczenia jej na swoim monitorze.

 

Ale wiadomo - styl, design, pomysł, paleta barw - uj z nimi. Ważne, że nie ma zaawansowanej fizyki piasku i odbić światła ultra od klingi srebrnego miecza!

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie strasznie grafikę wycięli, zakładając że gra naprawdę tak będzie wyglądać na ultra. Właściwie to ludzie powinni zwracać teraz preordery. Jedyna nadzieja to że jednak nie będzie tak źle, albo że pod naciskiem graczy wydany zostanie HD patch, czy coś w tym guście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytając wypowiedzi z ostatnich stron cieszę się z jednego, że nie obejrzałem żadnego gameplay, trailera czy czegokolwiek związanego z W3 jedynie czytałem to i owo. Wolę być zaskoczony (pozytywnie lub negatywnie) włączając grę na swoim PC. Kupiłem W2 EK w ciemno bo w tamtym okresie nawet nic nie czytałem na jego temat i się nie zawiodłem mimo że zarzyna to mojego PC.

 

Teraz tylko czekam na premierę testy kart graficznych i wtedy wymienię GPU na takie co to pociągnie na max. Gdyby ta gra się nie pojawiła prawdopodobnie siedział bym jeszcze długo na obecnej karcie. Niektórzy mogą mówić że coś jest ze mną nie tak jednak biorąc pod uwagę że od premiery do prawdopodobnie sylwestra większość czasu na gry spędzę tylko przy W3, okazjonalnie grając w CS i Stalkery myślę że nie jest ze mną źle :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Grafika różni się dlatego tak mocno od 1 zwiastunu, bo gra przeszła lekkie "developerskie piekło" - wiadomo przecież, że była praktycznie gotowa już rok temu (i to z hakiem) i nagle coś "pierdutło" w studiu CD RED. Możliwe, że faktycznie przeliczyli się z mocą konsol i wtedy gra mogłaby wyjść tylko na PC. Przeliczyli więc plusy oraz minusy i wyszło im, że nie opłaca się wydać gry tylko na PC. Dlatego też gra przeszła gruntowną przebudowę (przecieki mówiły, że od podstaw wraz z modernizacją silnika graficznego).

 

Na gafie gówno-burza już się rozpoczęła :E

Edytowane przez Starh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie ma co gdybać. Jest jak jest. Dawnego poziomu grafiki, jakikolwiek on nie był, nic już nie przywróci, chyba, że mody.

 

Najważniejsze, żeby fabuła i reszta elementów składowych odpowiadających za kreację tego świata była jak najlepsza. W innym przypadku będzie fatalnie, ale tutaj jakoś jestem spokojny o jakość ;)

Edytowane przez B3rCik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ale to przeraża:

 

http://imgur.com/a/K3uFC

 

1. Czy to nie jest screen z W2 na ultra z uberprubkowaniem vs "screeny" z filmików na youtube z W3 ?

2. Większość efektów cząsteczkowych w W3 jest wspierane przez Nvidia Gameworks = nie ma na konsoli, czy mamy potwierdzenie czy któryś z filmów (trailerów) jest wersją z PC i na ultra? Ileś tam razy czytałem że redzi nie pokazali gry na ultra.

3. Czy te screeny z ogniem nie są z jakiegoś cinematica zrobionego przez baginskiego ?

 

Mgła/dym (częściowo bo nie ma innych materiałów):

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/11000214_1594639240779616_6483838142300314972_o.jpg

 

Efekty cząsteczkowe:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xat1/t31.0-8/11109199_1594196984157175_121311212989023554_o.jpg

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/11206617_1597633800480160_1324647339693353768_o.jpg

 

Niebo:

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/11162070_1597633747146832_8508852932012121520_o.jpg

 

Trawa:

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10321565_1596114880632052_7304900840345015865_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xta1/t31.0-8/11140751_1595377077372499_1516554331121675228_o.jpg

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/t31.0-8/11233812_1597340550509485_4364758161265341586_o.jpg

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/11109695_1596114137298793_5458486129780599291_o.jpg

 

Tutaj

(np. 14:25) można zauważyć że efekty cząsteczkowe/dym itp. na wersji PC są (nie jest to ostatni build gry). <= dla mnie gra na tym filmiku wygląda bdb.

 

Jestem daleki do porównywania grafiki ze starych trailerów do tego co było pokazane w tym roku itp. Downgrade jest ale nie przesadzajmy. Najbardziej co się rzuca w oko to trawa/roślinność i to pewnie był główny temat w optymalizacji gry aby utrzymywała 60fps (wystarczy zobaczyć co dzieje się z fps w gtav przy trawie na ultra ;) ). W W3 sporo zależy od świateł/pory dnia itp. i czasami wygląda to genialnie a przy innych warunkach atmosferycznych nie robi to już takiego wrażenia.

 

Poczekajmy aż gra wyjdzie i zobaczymy, zostało 10 dni.

 

bta. na PC zamierzacie grać klawa+mysz czy pad ? ;)

Edytowane przez di_kamilo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Faktycznie strasznie grafikę wycięli, zakładając że gra naprawdę tak będzie wyglądać na ultra. Właściwie to ludzie powinni zwracać teraz preordery. Jedyna nadzieja to że jednak nie będzie tak źle, albo że pod naciskiem graczy wydany zostanie HD patch, czy coś w tym guście.

Ta, już widzę te masowe zwroty. :E Na poprawę grafiki można liczyć przy okazji EE, w patchach tez coś pewnie idzie pokombinować, ale raczej nie za wiele.

2. Większość efektów cząsteczkowych w W3 jest wspierane przez Nvidia Gameworks = nie ma na konsoli, czy mamy potwierdzenie czy któryś z filmów (trailerów) jest wersją z PC i na ultra? Ileś tam razy czytałem że redzi nie pokazali gry na ultra.

W sumie to też nie wiem, nie śledziłem bacznie tego wątku. Dużo filmików podpisanych jest ultra, ale Redzi wspominali nie raz, że ultra będzie dopiero na premierę. Z drugiej strony wspominali też o braku DRM, więc...

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...