Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Rekomendowane odpowiedzi

Jest świetnie. Na jakieś gole czy inne gram.pl nawet nie patrze. Te drobnostki poprawią patche. Oby tylko optymalizacja była dobra. Wiecie kiedy jakieś pierwsze testy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak to w praktyce wygląda - nie grałem w Far Cry 4 - i czy wpływa na poczucie immersji, frajdę czerpaną z rozgrywki?

Nie wpływa, przecież muszą być jakieś granice, nie? Mieli wszystko otoczyć murem? :E Chodzi mi jednak o te zewnętrzne granice, a tutaj chya zdarzają się takie akcje bardziej "w środku".

 

Przeczytałem recenzję GOL'a i faktycznie nieco niższa ocena to najwyraźniej efekt głównie problemów natury technicznej. Wspomina się też o innych mankamentach, ale nie wszystkie argumenty mnie przekonują.

 

Co do ocen zagranicznych stron - nie spodziewałem się aż tak wysokich, mówiąc szczerze. Dyszka od Gamespotu? Grubo.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zauważcie, że najbardziej utkwiło mi w pamięci z Obliviona to, że miałem w tej grze (nie)przyjemność trafić na niewidzialne ściany.

 

Gamingowa trauma, minęło tyle lat, a ja wciąż to pamiętam. Widzę oczami wyobraźni tą scenę.

 

Niech będzie to dla Was empiryczny dowód, że ściany w grach to temat ważny. :E

Edytowane przez LJ19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co w na te screeny porównawcze np. z polygami, bo trochę przepaść jest między filmami z zapowiedzi, a tym co jest na PS4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie narzekałbym, bo naturalne ograniczenia doskonale wpisują się w strukturę świata. Tak fizycznego, jak i niefizycznego.

 

Nie. Prosty przykład. Las. Kilka wiosek, jakaś pieczara, stare ruiny, siedlisko elfów itp. Strzelam, że to taka przykładowa lokacja. Idąc nim, w kierunku, gdzie nie znajduję nic o wiele bardziej wolę takie rozwiązanie jakie zastosowali Redzi niż jakieś totalnie z dupy głazy, których nie da się obejść, rzeczkę, której nie da się przeskoczyć czy wyrastający i nie pasujący do reszty terenu pagórek na który nie da się wejść. Wolę mieć przed oczami rozrysowaną dalszą część lasu, ale jasno dającą do zrozumienia mapę czy rozkład lokacji, że tam po prostu nic nie ma. A że Ty koniecznie musisz tam wleźć, a w innych grach obijać się o te głazy, ocierać się o te pagórki (to dopiero jest immersja!) to już jest Twój problem.

Edytowane przez Kowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na gamespotcie dostał 10/10, no ciekawie, ciekawie ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie, że najbardziej utkwiło mi w pamięci z Obliviona to, że miałem w tej grze (nie)przyjemność trafić na niewidzialne ściany.

 

Gamingowa trauma, minęło tyle lat, a ja wciąż to pamiętam. Widzę oczami wyobraźni tą scenę.

 

Niech będzie to dla Was empiryczny dowód, że ściany w grach, to temat ważny. :E

 

 

W tym wypadku o ile dobrze rozumiem rozwiązanie REDów to własnie bedzie sprzyjać imersji. Zobaczymy, może gdybyś o tym nie przeczytał w ogole nie zwróciłoby to Twojej uwagi w grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polskim portalom zamiast włączyć się patriotyzm włączyła się typowa polska zawiść :E (w świetle ocen zagranicznych)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie. Prosty przykład. Las. Kilka wiosek, jakaś pieczara, stare ruiny, siedlisko elfów itp. Strzelam, że to taka przykładowa lokacja. Idąc nim, w kierunku, gdzie nie znajduję nic o wiele bardziej wolę takie rozwiązanie jakie zastosowali Redzi niż jakieś totalnie z dupy głazy, których nie da się obejść, rzeczkę, której nie da się przeskoczyć czy wyrastający i nie pasujący do reszty terenu pagórek na który nie da się wejść. Wolę mieć przed oczami rozrysowaną dalszą część lasu, ale jasno dającą do zrozumienia mapę czy rozkład lokacji, że tam po prostu nic nie ma. A że Ty koniecznie musisz tam wleźć, a w innych grach obijać się o te głazy, ocierać się o te pagórki (to dopiero jest immersja!) to już jest Twój problem.

Jest coś w tym.

Bo jak się ma do immersji wolność np. ze Skyrim'a, gdzie da się wejść "wszędzie" i zobaczyć, że za tym lasem czy tam górką praktycznie kończą się tekstury... :E

 

 

Polskim portalom zamiast włączyć się patriotyzm włączyła się typowa polska zawiść :E (w świetle ocen zagranicznych)

Jeżeli ktoś kieruje się patriotyzmem w recenzji czegokolwiek to raczej mierny z niego recenzent.

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jeżeli ktoś kieruje się patriotyzmem w recenzji czegokolwiek to raczej mierny z niego recenzent.

 

Niektórym szczerbol nie wystarczy jak widzę. Masz jeszcze lola: :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe porównania

 

Marginalne różnice, czyli takie jakie mają być między PC a konsolą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe porównania

Porównywanie wersji PC do PS4, robienie gównoburzy z dupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Recenzja gry Wiedźmin 3

 

PLUSY : ładnie zaprojektowany, żyjący i dobrze zagospodarowany świat; niesamowicie obszerna zawartość; fabuła; dobrze obmyślone zadania poboczne; ujmujące dialogi; masa odniesień do twórczości Sapkowskiego; duża swoboda w rozwoju postaci i wyposażenia; wybory, które wydają się mieć znaczenie; oprawa artystyczna; muzyka.

 

MINUSY : uciążliwe spadki płynności animacji; ekrany ładowania; beznadziejnie zrealizowane ograniczenia świata; masa rozmaitych bugów; atak klonów; w wielu przypadkach słaby polski dubbing.

 

Źródło: gry-online.pl

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej martwi mnie atak klonów, jak przypomnę sobie wiedźmina I bez EE i arcanie to nieźle zabijało to imersje z gry, ograniczenia mapy też mogą być mało fajne ale to akurat nie tak duży problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórym bije na łeb i chcieliby chyba obejść ziemię wiedźminem dookoła bo Redzi powiedzieli, że sanbox będzie, sanbox, czaisz? I koniecznie żeby cała ziemia była w grze zawarta, i bez ekranów ładowania. Grając w takie gry doskonale się widzi gdzie idąc dalej nie ma nic. Ale nie, trza wejść i zburzyć se immersję :E

Ty wez gościu uważaj na słowa. Gdzie ja, i piszę to do Was obu napisałem COKOLWIEK, że mnie się to nie podoba czy coś? Czy poważnie czytanie ze zrozumieniem i myślenie to takie trudne rzeczy? Będą teraz dwa Mayweathery debatować bo im się coś uroiło, że ktoś coś powiedział. Napiasałem tylko jak to wygląda w Fc4 a mi tu coś jakieś dwa nicki imputują, dziecinada i infantylizm na poziomie Beaty Tyszkiewicz, są pewne granice Panowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórym szczerbol nie wystarczy jak widzę. Masz jeszcze lola: :lol2:

Nie wystarczy bo takich opinii krąży masa - polska gra, POLSKA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Polskim portalom zamiast włączyć się patriotyzm włączyła się typowa polska zawiść :E (w świetle ocen zagranicznych)

Siłą rzeczy każda ocena będzie subiektywna, generalnie w recenzji GOL'a nie znalazłem nic specjalnie kontrowersyjnego. Oczywiście może coś się zmienić jak już zagram.

 

Najbardziej cieszy mnie to, że W3 najwyraźniej nie zawodzi w kluczowych punktach. Mało, z recenzji wyłania się obraz gry solidnej pod każdym względem, przy czym "solidnej" brzmi nieco śmiesznie w kontekście dyszki od GS. :E Moje wcześniejsze obawy prawie całkiem się rozwiały. Dawać mi to jak najszybciej.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siłą rzeczy każda ocena będzie subiektywna, generalnie w recenzji GOL'a nie znalazłem nic specjalnie kontrowersyjnego. Oczywiście może coś się zmienić jak już zagram.

 

Najbardziej cieszy mnie to, że gra najwyraźniej nie zawodzi w kluczowych punktach. Mało, z recenzji wyłania się obraz gry solidnej pod każdym względem, przyjął czym "solidnej" brzmi nieco śmiesznie w kontekście duszki od GS. :E Moje wcześniejsze obawy prawie całkiem się rozwiały. Dawać mi to jak najszybciej.

Dlatego do recenzji np. GS i IGN podchodzę z baaardzo dużym dystansem bo ich recenzje często są przesadzone w którąś stronę. :E:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej martwi mnie atak klonów, jak przypomnę sobie wiedźmina I bez EE i arcanie to nieźle zabijało to imersje z gry, ograniczenia mapy też mogą być mało fajne ale to akurat nie tak duży problem.

Inni jakoś nieszczególnie na to zwracali uwagę.

Na gry onet.pl napisali, że dotyczy to "ośmioplanowanych" postaci. :E

Od klonów chyba nie sposób uciec w tak duzym świecie.

Chociaż CDP (znowu!) zarzekał się, że tego nie uświadczymy... jak widać nie spełnili wszystkich obietnic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Skoro na ps4 są uciążliwe spadki płynności to ciekaw jestem co będzie na pc... :kwasny:

Edytowane przez luke555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ja mam Hyperx Cloud  na kablu, ale gram na monitorze(pewnie z czasem to się zmieni po tym jak dostanę PS5) czy komp czy PS4, do PS4 mam Sound Blaster X-FI 5.1 usb i ma wzmacniacz słuchawkowy i tak podpinam, wczoraj wieczorem grałem trochu na PS4 slim i podpiąłem dla testu do monitora bo ma wyjście słuchawkowe i było w miarę ok, nie tak badziewnie jak przez pada. Jak szukasz czegoś pod PS5 na usb, to bym popatrzył na nowe modele SB- mają wypisane czy wspiera PS4/5, bo xboxy na pewno nie są kompatybilne-jedynie przez optyka, idzie wyrwać w miarę spoko cenie, to taki mały "pendrive", no ale to też rozwiązanie dla opcji przewodowej-kabel od słuchawek. Jako przykład o jakie SB mi chodzi: https://pl.creative.com/p/sound-blaster/sound-blaster-g3  
    • @voltq Kiedyś byłem wydawcą, ludzie (hobbyści) podsyłali mi swoje gry, tworzone przez jedną, góra kilka osób. Głównie na C-64 i Amigę. Wiele z nich śmiało mogło konkurować z grami jakie trafiały do nas od zachodnich wydawców. Znaczna część z tworzących je chłopaków trafiła potem do dużego gamedevu, w tym pewnie do CD Projektu. Z pewnością byli to lepsi fachowcy niż dzisiaj ludzie po szkole, bez tego, hobbystycznego doświadczenia . Jednak wraz ze wzrostem rynku (obecnie w branży pracuje ok. 15 tys. developerów) coraz większy jest udział zwykłych pracowników, którzy dysponują tylko szkolną wiedzą a tworzenia gier uczą się dopiero w swojej pierwszej pracy. Myślę, że takie rozwodnienie kadr dotyczy nie tylko CD Projektu ale całej, rosnącej branży. Oczywiście kiedyś, CDR dzięki renomie, jaką się cieszył, ściągał najlepsze talenty. Jak teraz jest, po Cyberpunku? Nie wiem ale może nie tak źle, jak piszesz.  
    • Siemka. Potrzebuję program do "backup'ów". Co ma robić: kopiować wskazane foldery (z wykluczeniem niektórych plików) do konkretnego folderu ale ma mieć możliwość kopiowania wszystkich plików lub tylko najnowszych (zmienionych w obrębie 1 dnia). No i jak w temacie ma być darmowy również do użytku komercyjnego (potrzebuję go wykorzystać w firmie). Zrobiłem sobie skrypt kopiujący bat z wykorzystaniem robocopy (kopiuje albo tylko najnowsze albo całość w zależności od parametru do foldery tymczasowego, pakuje folder i wysyła go na komp backupowy pod odpowiednią nazwą do odpowiedniego folderu, potem kasuje to co skopiował i spakował na dysku lokalnym). Postawiłem ten skrypt na razie na 4 kompach i o ile na każdym musiałem zmieniać ścieżki kilku folderów to na 3 przeszło to bez problemów (2x W7, 1xW10) a na 4 już miesiąc walczę by skopiował mi 2 foldery (już podawane ręcznie w skrypcie ale dalej robocopy nie widzi ścieżki źródłowej - ścieżki są zmiennymi), a także by tworzył nazwę pliku spakowanego tak jak ja chcę (i kopiował go tam gdzie ja chcę) to on tworzy tylko jeden rodzaj nazwy (dobrze, że zmienia numerację). Najgorzej jest, że podanie ścieżki bezpośrednio przy robocopy w tym skrypcie powoduje, że często dalej nie widzi ścieżki źródłowej. Pozdrawiam
    • Jakim trzeba być pustakiem żeby te komentarze czytać
    • Można poznać, które komentarze pisane są na zamówienie. Wiele z nich jest nie na temat, na przykład pod tematem o wiośnie będzie wypowiedź o jakimś polityku, jeszcze opłacona, by wisiała na górze. I zawsze są to negatywne wypowiedzi, pisane wg schematów. Ogólnie 99% komentarzy na portalach to jęki i mowa nienawiści. Polacy są smutnym narodem Więc dobrze, że ten ściek jest blokowany.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...