Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

Może dlatego, że CDPR to partnerzy Sony?

I dlatego prezentacja na E3 byla na konferencji MS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie ma recenzji wersji Xbox One albo PC? Dlaczego wszystkie recenzje opierają się na wersji PS4?

Bo CD Projekt tylko takie kopie rozesłał do recenzji, żadnych innych.

Wersje Xbox One i PC dopiero teraz zostały wysłane/są wysyłane. Po prostu przy nich jeszcze coś tam ważnego robili.

 

Polygon ładnie pocisnął. :E Rzuciłem okiem tylko pobieżnie, bo bardziej zainteresowały mnie komentarze, ciekawa dyskusja się wywiązała. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że precedens degradowania grafiki względem trailerów czy gameplayów należy potępiać ;)

Urodziłeś się wczoraj? :E Bo to nie jest żadna nowość w tej branży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijam temat downgrade'u, ale szkoda, że odbylo sie to kosztem "wycięcia" tak świetnie wyglądającej lokacji:

g_Qybtz_D_930x1020.jpg

Na górnym zdjęciu jest KLIMAT przez duże K, na drugim nijakość pełną gębą...

Nie wiem, może jednak coś podobnego znajduje się w grze, ale na żadnych screenach z PS4 tego nie widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) CDPR wiedziało o dawna, że takiego poziomu nie osiągną. (...)

Czyli wszyscy już dawno wiedzieli, że gra będzie wyglądać gorzej niż na prezentacjach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też o tym pisałem, że mogli kolorystykę zostawić w spokoju. Niestety z tych porównań, wszędzie gdzie pokazują te same miejsca z trailerów i obecny wygląd, kolorystyka jest znacznie gorsza. Bo ja jeszcze rozumiem downgrade ale tego już zupełnie nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dlatego prezentacja na E3 byla na konferencji MS?

Dlatego zdanie zakończyłem pytajnikiem :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wszyscy już dawno wiedzieli, że gra będzie wyglądać gorzej niż na prezentacjach?

Przecież na czymś tworzyli tą grę. Prezentacje były odpalane na komputerach, a nie maszynach z NASA.

 

Ja mogę grać na takiej jakości jak jest na PS4... no problem, ale co z posiadaczami mocarnych sprzętów? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz ile trwał rendering tego materiału? To mogło trwać pół dnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego zdanie zakończyłem pytajnikiem :E

Raczej bym sie nie doszukiwal drugiego dna w tym. Zwlaszcza ze wersja na PS4 ktora byla recenzowana tez nie grzeszyla plynnoscia i stabilnoscia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też o tym pisałem, że mogli kolorystykę zostawić w spokoju. Niestety z tych porównań, wszędzie gdzie pokazują te same miejsca z trailerów i obecny wygląd, kolorystyka jest znacznie gorsza. Bo ja jeszcze rozumiem downgrade ale tego już zupełnie nie.

Dlatego właśnie wcześniej pisałem, że kop w dupę należy się nie za downgrade tylko idiocie art directorowi. Naćkał brązów, rozwalił skomponowaną świetnie paletę i teraz jest pstrokato.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Urodziłeś się wczoraj? :E Bo to nie jest żadna nowość w tej branży.

Chcoćy co drugi tytuł był zafałszowany podkręconymi trailerami i gameplayami, zabronisz komuś wyrazić negatywne zdanie na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sami Redzi przyznali, że zaczęli grę graficznie kroić... To, że najwyższe detale dostępne byłyby dla garstki osób jest idiotycznym argumentem. Ile osób grało z ultra detalami łącznie z uberpróbkowaniem w Wieśka 2? Po to są detale na PC żeby można było dopasować pod swoją maszynę, a jak ktoś płacze, że nie może ustawić wszystkiego na maksa to jego problem.

 

Co nie zmienia faktu, że precedens degradowania grafiki względem trailerów czy gameplayów należy potępiać ;)

 

Naprawdę myślisz, że ustawieniami zmienisz assety, całe oświetlenie ? Pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć ustawieniami. Uberpróbkowanie tj SSAA, ustawienie tego w opcjach to jest pryszcz. Kompletnie dwie różne rzeczy... Ultra ustawienia z e3, medium tak jak dzisiaj wygląda, fantazja, fantazja...

Napisz do głównego programisty REDów czy idzie tak zrobić :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijam temat downgrade'u, ale szkoda, że odbylo sie to kosztem "wycięcia" tak świetnie wyglądającej lokacji:

g_Qybtz_D_930x1020.jpg

Na górnym zdjęciu jest KLIMAT przez duże K, na drugim nijakość pełną gębą...

Nie wiem, może jednak coś podobnego znajduje się w grze, ale na żadnych screenach z PS4 tego nie widziałem.

 

Boziu, po kilku misjach nie będziesz się mógł oderwać od gry bo jest taka 'nijaka'.

 

Dla wszytskich, którzy nie potrafią odróznić materiału promocyjnego od gameplayu, owacje na stojąco.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sami Redzi przyznali, że zaczęli grę graficznie kroić... To, że najwyższe detale dostępne byłyby dla garstki osób jest idiotycznym argumentem. Ile osób grało z ultra detalami łącznie z uberpróbkowaniem w Wieśka 2? Po to są detale na PC żeby można było dopasować pod swoją maszynę, a jak ktoś płacze, że nie może ustawić wszystkiego na maksa to jego problem.

Nic nie przyznali, źródłem są wspomniane plotki. Na razie nic nie komentują, z przyczyn oczywistych. Jedyna wypowiedź Momota:

Musimy wyjaśnić pewną rzecz. To tylko plotki i jak wiecie nie komentujemy takich rzeczy. Chciałbym zaznaczyć, że nasza gra to wielka premiera - wielu ludzi jej wyczekuje i wielu chciałoby na tym nabić sobie zainteresowanie publiczności i zrobią to nawet poprzez opowiadanie rzeczy, które nie są prawdziwe. Dziki Gon wychodzi już za kilka dni i sami będziecie mogli sprawdzić, czy gra spełnia wasze standardy. Naprawdę w to wierzymy - pracowaliśmy na to przez 3 lata" - napisał Marcin Momot z CDP RED.

 

Nie, to nie jest idiotyczny argument. Idiotycznym argumentem jest to, że CDPR rzekomo było w stanie zrobić i odpowiednio zoptymalizować uber wersję PC, pod "bardzo wydajne maszyny", oraz drugą, dostosowaną pod konsole. Porównania do dwójki są całkiem bezsensowne, porównując wielkość obu gier. Gdzie miejscami mocno tunelowej, ograniczonej i stosunkowo krótkiej dwójce, do molocha jakim jest Dziki Gon? Nie żartujmy sobie, naprawdę. Oczywiście jakie były powody i w jakim stanie wczesna wizja została porzucona, tego się pewnie nigdy nie dowiemy. Może za jakiś czas coś wypłynie, ale nadal ciężko będzie określić wiarygodność takich informacji, podobnie jak powyższych plotek. Jedno jest pewne - Redzi od początku wiedzieli, że gra zmierza na next-geny i choć faktycznie mogli nie znać ich pełnych możliwości, naiwnością jest wiara w to, że łudzili się wcisnąć na nie grafikę pokroju tej z pierwszych materiałów.

Co nie zmienia faktu, że precedens degradowania grafiki względem trailerów czy gameplayów należy potępiać ;)

No i chyba wystarczająco dużo razy już to robiliśmy. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo CD Projekt tylko takie kopie rozesłał do recenzji, żadnych innych.

Wersje Xbox One i PC dopiero teraz zostały wysłane/są wysyłane. Po prostu przy nich jeszcze coś tam ważnego robili.

 

Polygon ładnie pocisnął. :E Rzuciłem okiem tylko pobieżnie, bo bardziej zainteresowały mnie komentarze, ciekawa dyskusja się wywiązała. :E

 

Dyskusja ciekawa, to prawda. Szkoda tylko, że przeciętny pożeracz hamburgerów z USA nie potrafi spojrzeć na uwarunkowania kulturowe Wiedźmina. Dobrze, że niektórzy potrafią na to spojrzeć obiektywnie i pożartować sobie z wydumanych problemów. Ta wypowiedź przywraca mi wiarę w ludzkość:

 

Personally I had a hard time enjoying Robin Hood as a child because there were no South American tribes.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijam temat downgrade'u, ale szkoda, że odbylo sie to kosztem "wycięcia" tak świetnie wyglądającej lokacji:

g_Qybtz_D_930x1020.jpg

Na górnym zdjęciu jest KLIMAT przez duże K, na drugim nijakość pełną gębą...

Nie wiem, może jednak coś podobnego znajduje się w grze, ale na żadnych screenach z PS4 tego nie widziałem.

 

Ałaaaa, wiedziałem, że będzie downgrade, ale nie aż taki :(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwracać preordery ze względu na grafikę? Ludziom odbija. W tej grze liczy się gameplay, na który składa się fabuła, dialogi, questy, dobry, klimatyczny dubbing i nastrojowa muzyka. Mam mocnego kompa, można powiedzieć, że High End, ale w tym wypadku mam w nosie grafikę, gra ma wciągać i porywać swoją historią oraz klimatem.

 

Nie ze względu na grafikę, a manipulacje CDPR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje czy pojawiła się już gdzieś recenzja gry w wersji innej niż na PS4?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje czy pojawiła się już gdzieś recenzja gry w wersji innej niż na PS4?

 

Nie, myśle że recenzja pc pojawi się razem z testami GPU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@badman

 

Jeszcze nie ma, bo ponoć wersje na X1 i PC rozesłane zostały do redakcji później. Trzeba cierpliwie czekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boziu, po kilku misjach nie będziesz się mógł oderwać od gry bo jest taka 'nijaka'.

 

Dla wszytskich, którzy nie potrafią odróznić materiału promocyjnego od gameplayu, owacje na stojąco.

Nie wiem, co jedno ma do drugiego.

Kastor Krieg dobrze podsumował, powinno się za to dostać dyrektorowi odpowiedzialnemu za oprawę artystyczną gry.

Niestety, wiadomo, dlaczego poszło to w takim kierunku... Przykre.

 

Gra pewnie ma lepsze miejscówki, jedną z takich jest pustynia, która na screenach prezentuje się naprawdę dobrze (w gameplayu jeszcze jej nigdzie nie widziałem), ale czuję, że nawet wizja artystyczna świata gry może zawieść oczekiwania. Tzn. może niecałego, ale wygląda, że będzie pod tym względem bardzo nierówna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc tak zawziecie wojujacych o grafike z tego co widze po podpisach to i tak nie ma PC, ktory uciagnal by detale jak z wczesnych trailerow, wiec o co dym ? :E tak na oko bez ~Titana nie byloby co podchodzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje czy pojawiła się już gdzieś recenzja gry w wersji innej niż na PS4?

Nie i nie bedzie takiej pewnie do czasu premiery. Chociaż tydzień czasu na ogranie wersji PC to może być mało, ale przypuszczam, że wielu redaktorów nie będzie kończyć calości, bo w końcu zawartość jest znana i skupia się jedynie na technicznej stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

wiekszosc tak zawziecie wojujacych o grafike z tego co widze po podpisach to i tak nie ma PC, ktory uciagnal by detale jak z wczesnych trailerow, wiec o co dym ? :E tak na oko bez ~Titana nie byloby co podchodzic

No ale za 2 lata byś sobie znowu zagrał w Wiedzmina III z tymi detalami.

 

Taka moc PC ;) Crysis III np. musiałem grać na low, potem udało się na high, a teraz mogę ile fabryka dała ;) (No prawie)

 

Nie oszukujmy się... na PS4 to wygląda słabo, na PC już lepiej, ale rzeczywiście gdzieś w tym obniżaniu jakości zatracono troche klimatu.

Edytowane przez Szambo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...