Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam lubię zadania poboczne, "idź zabij bandytów", "znajdź jakąś magiczną księgę/artefakt/talizman", "zanieś list/paczkę", "uwolnij białogłowę z rąk bandytów" itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Licze tylko ze bedize lepiej o zawodzie nawet nie ma mowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieję, że nawet poboczne questy będą miały przynajmniej dwie możliwości ich rozwiązania (lub więcej). Oby jak naj mniej jednowątkowych zadań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Wiedźminie 2 było 16 STANÓW, a nie 16 zakończeń. Ciągle to przekręcają i naciągają :P Aczkolwiek te 16 stanów i tak było lepsze niż większość zakończeń w innych grach :E

 

Możesz napisać więcej? Z tego co pamiętam...tam były 2 zakończenia [:|]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisać więcej? Z tego co pamiętam...tam były 2 zakończenia [:|]

rozchodzi się o to, że zakończenie jako takie to praktycznie było jedno(ewnetualnie dwa,przynajmniej ja tak to widzę)

a liczba 16 odnosi się do różnych "stanów w jakim mozemy zostawić śwait gry" na koniec rozgrywki, czyli ktoś tam przeżył(ktoś inny nie), różne sytuacje polityczne itp.(nasze wybory mają na to wpływ)

co nie zmienia faktu, że mówienie o 16 zakończeniech przez cdp to zwykłe kłamstwo/zakrzywianie rzeczywistości(jedynka była lepsza;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W1 - 60h

W2 - 55h? :hmm:

 

Nie podam dokładnie czasu, ile poświęciłem na W2, ale z tego co pamiętam nie więcej niż 30h, a questy poboczne itp. robiłem.

 

W1 za to był o wiele dłuższy od dwójki, więc mnie dziwi tylko różnica 5h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W1 - 60h

W2 - 55h? :hmm:

 

Nie podam dokładnie czasu, ile poświęciłem na W2, ale z tego co pamiętam nie więcej niż 30h, a questy poboczne itp. robiłem.

 

W1 za to był o wiele dłuższy od dwójki, więc mnie dziwi tylko różnica 5h

W1 w podstawce, za pierwszym razem, zajął mi około 65h, z dodatkami poszło dodatkowe 5h. W2 zajmuje max 30 ze wszystkim. Jest znacznie krótszy, w sumie czuje się brak V aktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeju, ale dylematy macie. Marketing to marketing. Policzyli obie ścieżki (Iorveth i Vernon), dodali questy z edycji rozszerzonej, zaokrąglili do góry i wyszło 55h :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeju, ale dylematy macie. Marketing to marketing. Policzyli obie ścieżki (Iorveth i Vernon), dodali questy z edycji rozszerzonej, zaokrąglili do góry i wyszło 55h :-)

W takim razie niech tak samo policzą z W1, dodając 3 ścieżki, dodatkowe questy i dlc 8:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to się zgadza. Przejście jednokrotne 2 zajęło mi jakieś 28 godzin. Potem wczytanie stanu z połowy 1 aktu i przejście 2 ścieżka jakieś 17. Dodając czas jaki spędziłem grając na arenie oraz dodatkowe questy w 3 akcie w edycji rozszerzonej wychodzi te 55 godzin. Oni nie liczą czasu jednokrotnego przejścia gry tylko czasu wymaganego na poznanie całego contentu jaki zrobili w 2 części gry i to się zgadza. Tak samo przejście 1 zajęło mi jakieś 45 godzin, doliczając jeszcze dodatkowe 2 przejścia aktu 5 i epilogu 1 zamyka się w tych 60 godzinach total.

 

Co do 3 to mam serio nadzieję że wyjdzie im to dobrze i ten mega otwarty świat o 20 % większy niż w Skyrimie nie będzie minusem. Osobiście dużo bardziej wolę formę Wiedźmina 2, gdzie świat nie był aż tak otwarty, wszędzie było w miarę blisko, wątek fabularny był bardzo intensywny i on był całym motorem. Jednokrotne przejście gry to 30 godzin, ale wykorzystanych w pełni. Grając w Skyrima przeszkadzał mi ten świat i ta pustka. Każdy quest trwał tam bardzo długo, przy czym większość czasu, to był czas martwy spędzony na jeżdżeniu od znacznika do znacznika. Ogólnie w skyrima przegrałem z jakieś 40 godzin, główny wątek w ogóle mnie nie chwycił, wykonałem tylko jeden pełny chain dla jednej z gildii i to wszystko, no i nie oszukujmy się system walki wręcz w skyrimie i ogólnie tesach jest bardzo dziwny. Mam nadzieję że w Wieśku 3 linia fabularna będzie na 1 planie, jak na razie w 1 i 2 było świetnie, fabuła była przednia, dialogi świetnie rozpisane, poważne i głębokie, humorystyczne gdzie trzeba. Niech robią swoje i wreszcie pokażą jakiś oficjalny urywek gameplayu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Wiedźmina 1 przeszedłem około 5 razy, a 2 powyżej 10 (tak wiem, dziwne to...) Jak już przechodziłem obie części któryś tam raz, to czas gry skracał się makabrycznie... Myślę że jak na W2 zajął mi pierwszy raz jakieś 40h, tak za 5 razem bawiłem się już jakieś 23-25h...

 

@up

 

Wierzę w nich, i mam nadzieję że wątek fabularny nie zejdzie na drugi plan przytłoczony tym światem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martini

To mi się podoba. Logiczne podejście do sprawy, po co zabezpieczać czymkolwiek, skoro i tak w ostateczności zostanie to złamane? W kogo uderza DRM? Dobra robota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mi się podoba. Logiczne podejście do sprawy, po co zabezpieczać czymkolwiek, skoro i tak w ostateczności zostanie to złamane? W kogo uderza DRM? Dobra robota.

Pytanie retoryczne ale zastanawia mnie, czy stosowanie tych DRMów w ogóle opłacalne finansowo? Jak ktoś chce pirata to i tak pobierze, często jeszcze przed premierą gry w sklepach. Tymczasem "uczciwy gracz" kupuje nową grę za ponad 150zł i za każdym razem ten shit doprowadza do szału. Przynajmniej ja tak mam, że czasem myślę sobie czy nie lepiej olać oryginał z płyty i nie pobrać pirata, bez problemów z syfem i dodatkowymi kontami. Na szczęście szybko mi przechodzi, chociaż takie GTA IV to jest już przegięcie. Edytowane przez Xava2011

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie retoryczne ale zastanawia mnie, czy stosowanie tych DRMów w ogóle opłacalne finansowo? Jak ktoś chce pirata to i tak pobierze, często jeszcze przed premierą gry w sklepach. Tymczasem "uczciwy gracz" kupuje nową grę za ponad 150zł i za każdym razem ten shit doprowadza do szału. Przynajmniej ja tak mam, że czasem myślę sobie czy nie lepiej olać oryginał z płyty i nie pobrać pirata, bez problemów z syfem i dodatkowymi kontami. Na szczęście szybko mi przechodzi, chociaż takie GTA IV to jest już przegięcie.

jaby nie było to drm przy wiedźminie 2 spełnił swoje zadanie, nikt na świecie nie grał przed ustaloną premierą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaby nie było to drm przy wiedźminie 2 spełnił swoje zadanie, nikt na świecie nie grał przed ustaloną premierą

Tylko niby w czym to przeszkadza? Ilu konsolowych piratów ciorało w gta5 przed premierą? To jeszcze tylko nakręciło atmosferę. Drm to głupie, poronione rozwiązanie. Upierdliwe dla uczciwych, nie piratów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://cdpred.com/no...-the-community/

 

No i to jest bardzo dobra wiadomość, DRM mówimy stanowcze NIE.

 

No-DRM_720x405.jpg

 

I chwała im za to! Nadal nie rozumiem jak dali się podejść Atari z W2.

 

jaby nie było to drm przy wiedźminie 2 spełnił swoje zadanie, nikt na świecie nie grał przed ustaloną premierą

 

Za to zaraz po premierze piraci odpalali a osoby posiadające oryginały musiały się boksować z DRMem i miały poważny problem z uruchomieniem. Dlatego drugiego dnia DRM został wyłączony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale pompa. Mam chyba prawie 100 gierek oryginalnych, część jeszcze sprzed czasów Steamów itd (a więc na nośnikach) i problemy mi robiły aż dwie - i to obydwie na laptopowym, dziwacznym napędzie dvd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypomnij sobie jednak inne, te, których DRM powodowały zmniejszenie płynności, a support polecał walnąć modyfikowanego exe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam do tej pory pamietam SecuROMa czy jak to gowno sie nazywalo, ktore tak gleboko integrowalo sie z systemem, ze trzeba bylo pare godzin spedzic, zeby sie tego gowna calkowicie pozbyc ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DRM to pikuś, niech sie uczą robienia dobrych, nowoczesnych RPG :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DRM to pikuś, niech sie uczą robienia dobrych, nowoczesnych RPG :P

A co robią, robią takiego Wieśka na którego czekałem, z otwartym sandboxowym światem, wolnością wyborów, zdarzeniami losowymi i dobrą fabułą. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co robią, robią takiego Wieśka na którego czekałem, z otwartym sandboxowym światem, wolnością wyborów, zdarzeniami losowymi i dobrą fabułą. :P

Wszystko prawda tylko jakoś budowa Geralta z ostatnich materiałów bardziej przypomina młodzieniaszka o nienagannej figurze, której talli niejedna kobieta by się nie powstydziła. Plus brak jakiegokolwiek płaszcza na gameplayach, a to w końcu wędrujący rzezimieszek parający się dorywczymi zleceniami na potwory, aniżeli rycerz w lśniącej zbroi. Oczekuję jedynie poważnie wyglądającego, dość starszego już woja, mrocznego, szarego i gburowatego. Moje jedyne obawy i zarzuty na chwilę obecną do gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...