Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

106 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      51
    • Nie
      55
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      22
    • Nie
      84
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      60
    • Nie
      46
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      10
    • Nie
      96
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      46
    • Nie
      60
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      66


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

1 zdecydowanie

Edytowane przez djmarcin87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolorystyznie 1. bardziej przypomina realny świat, 2. jest zbyt cukierkowa, bajkowa jak na Wieśka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie ta funkcja powodowała regularne crashe. Gram bez niej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja mam nadzieję, że wyjdzie jakiś SweetFX, który stonuje te cukierkowe kolorki z dodatku.

Edytowane przez Ard'aenye

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i ładnie - w końcu wszystkie karty do Gwinta zebrane. Pod koniec musiałem już skorzystać z poradnika, bo nie uśmiechała mi się podróż przez wszystkie lokacje w poszukiwaniu osób, które miałyby je na sprzedaż lub do wygrania.

 

Dodatkowo, każdy z wiedźmińskich rynsztunków na poziomie mistrzowskim. Pozostaje jedynie ponad 60 znaków zapytania na Skellige i wszystko wyczyszczone. Zobaczę, może i na to się skuszę i do premiery KiW zrobię, chociaż nudne to okrutnie. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wyjaśnię teraz wszystkim, że drugi screen pochodzi z nadchodzącego drugiego dodatku do Wiedźmina 3 o tytule Krew i Wino. Pierwszy screen jest dla porównania z podstawową wersją gry.

 

Nie podoba mi się ta nowa kolorystyka i miałem wrażenie, iż wyższość bardziej naturalnej kolorystyki jest tak oczywista, że większości osób taka zmiana nie powinna odpowiadać. Założyłem więc wątek z ankietą na forum Wiedźmina. Wyniki mnie jednak zaskoczyły, bo okazały się odwrotne niż się spodziewałem i odwrotne niż tutaj. Konkretnie:

 

Czy odpowiadają ci zmiany w stylu graficznym?

Tak 61 - 60.40%

Nie 17 - 16.83%

Obojętne 23 - 22.77%

 

Postanowiłem zatem założyć wątek z ankietą także na tym forum i zadać podobne pytanie. Zapiszę wyniki na chwilę obecną:

 

Na którym screenshocie jest lepsza grafika?

Dziki Gon - 25 głosów [89.29%]

Krew i Wino - 3 głosów [10.71%]

 

Dobrałem nieznane screenshoty, aby mniej kojarzyły się z dodatkiem, a forum takie, aby byli tu jacyś gracze ale niekoniecznie fani Wiedźmina.

Wyniki są jednoznaczne. Wydawało mi się dziwne, że taka kolorystyka może się podobać większości głosujących. Nawet teoria ewolucji wskazuje (jak wyjaśniano

z TED), że większość osób powinna preferować bardziej naturalne krajobrazy.

 

Dzięki za odpowiedzi.

Edytowane przez Ravn7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie Krew i Wino ma takie kolory, ponieważ to JEST cukierkowa kraina we Włoszech/Francji (?). "Wino" z "krew i wino", jest w dzień.

Wystarczy spojrzeć na screeny z nocy, aby zobaczyć bardziej normalne barwy (kiedy to "krew" wychodzi na wierzch).

 

Znając życie, na 99% wyjdzie mod "naprawiający" kolory w dzień, bo to tylko filtr/efekt nakładany na obraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten wątek z ankietą założyłem dlatego, bo oceny na tamtym forum wydały mi się jakieś absurdalne. Chciałem zobaczyć, jak to jest oceniane gdzie indziej.

 

Bajkowość można ukazać na wiele sposobów, choćby w architekturze lub w ubiorach. Co też, zresztą, zrobiono i świetnie wyszło. Taki sposób jest znacznie bardziej wyrafinowany niż przesunięcie kilku suwaków i zmianę barw na pastelowe, jak w grze za jedną dwusetną budżetu Wiedzmina 3, typu

lub
.

 

Moim zdaniem architektura świetnie podkreśla bajkowość krainy. Nie trzeba zmieniać koloru całej reszty nakładając jakiś filtr.

 

witcher3-blood-wine-preview-image-630x392.jpg

 

TW3-Blood-Wine-First-Two-Screens.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Architektura z daleka może i fajnie oddaje bajkowość, ale Wiedźmin to nie gra o dronie latającym nad polami, tylko o mutancie biegajacym po ziemi. A z persketywy gleby pewnie trudniej oddać bajkowość i dlatego zastosowano zabieg z kolorami.

 

PS. Skoro już zakończyłeś ankietę, to może poprosisz moda o podłączenie tego wątku do głównego wątku Wiecha?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Absolute camera? Jeśli znalazłeś coś lepszego to daj znać.

Nic lepszego nie znalazłem, w tym Absolute camera ciężko tymi suwakami zrobić taki widok jak przy przeciążeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic lepszego nie znalazłem, w tym Absolute camera ciężko tymi suwakami zrobić taki widok jak przy przeciążeniu.

 

Preset ustaw i będzie taki widok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko coś takiego mi się udało uzyskać, bo jak zacznę delikatnie suwakami mieszać to cuda wychodzą.

 

http://i.imgur.com/l0TqXOw.jpg

http://i.imgur.com/sihtyCV.jpg

 

pMarK's Preset wgraj.

 

Ściągnij go z: http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/856/?tab=2&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Fwitcher3%2Fajax%2Fmodfiles%2F%3Fid%3D856&pUp=1

 

i wklej do: The Witcher 3 Wild Hunt/mods/modAbsoluteCamera[version]/content/scripts/local

a później ustaw preset.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieję, że wyjdzie jakiś SweetFX, który stonuje te cukierkowe kolorki z dodatku.

Te cukierkowe kolory wydaje mi się, że będą niedołącznym elementem gry. Im dalej tym mniej ich będzie. Widać to na materiałach z gry, gdzie są też elementy w kompletnym mroku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak to zauważył ktoś na innym forum, to nie jest cukierkowe, tylko wygląda, jak zabarwione moczem. Taki jest właśnie efekt narzucenia na wszystko żółtawego, czy tam zielonego filtra.

Edytowane przez Ravn7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pMarK's Preset wgraj.

 

Ściągnij go z: http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/856/?tab=2&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Fwitcher3%2Fajax%2Fmodfiles%2F%3Fid%3D856&pUp=1

 

i wklej do: The Witcher 3 Wild Hunt/mods/modAbsoluteCamera[version]/content/scripts/local

a później ustaw preset.

Dzięki :thumbup:

 

Mam wrażenie, że lepiej to wygląda z takiej kamery. W tej części FOV jest ustawiony tak daleko, że Geralt taki malutki się wydaje, teraz można się przynajmniej porządnie przyjrzeć mieczom na plecach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Może jestem ślepy, nie przeczę, ale patrząc na najnowszy dziennik deweloperski nie widzę, żeby grafika pod względem kolorystycznym drastycznie różniła się od tego co widać w takim Velen i okolicach Novigradu.

 

Inna sprawa, że bardzo mi się podoba, jak to wygląda i cieszę się, że postawili na taki styl.

 

Tyle dobrze, że nie robi się z tego afery jak z pamiętnym downgradem. :P

Edytowane przez B3rCik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze cdprojekt mogło by znowu zrobić fajny zestaw z roccatem. Miał to z tego co pamiętam xcom, sferis i chyba komputronik.

Zrobiliby nowe pudełko. Dali wszystkie DLC i obnizyli by rozsądnie cenę jak poprzednio. Szło by jak ciepłe bułeczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem w poprzednie wersje Wiedźmina 3 z dodatkami na PC. Wszystkie misje wypełnione razem z pobocznymi i zrobiony swój Wiesiek. Teraz niestety pod ręką mam tylko Xbox ONE, a chciało by się pograć w Krew i Wino kontynuując swoją postacią. Czy da radę zapisany stan gry przenieść w jakiś sposób do save z Xbox One?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się też, że zwiększyli zasięg widzenia, tzn. usunęli tą mgłę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Może jestem ślepy, nie przeczę, ale patrząc na najnowszy dziennik deweloperski nie widzę, żeby grafika pod względem kolorystycznym drastycznie różniła się od tego co widać w takim Velen i okolicach Novigradu.

Większość scen na dev-diary ma jednak fatalne kolory. Ta żółć przenika obraz i sprawia, że wszystko się zlewa.

 

Przyjmuję do wiadomości, że niektórym to nie przeszkadza, tak jak niska rozdzielczość filmów, ale ja to się muszę zmuszać do grania lub oglądania.

 

Oczywiście większość osób, bo blisko 90%, ocenia tę kolorystykę jako gorszą, co wykazałem ankietą na tym forum, ale jakoś nie robię sobie nadziei na zmiany do dnia premiery.

Edytowane przez Ravn7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...