Skocz do zawartości
djmarcin87

Anime podobne do Dragon Ball

Rekomendowane odpowiedzi

Hej zwracam sie z pytaniem do fanów anime. Czy znacie jakies tytuły uderzajaco podobne do Dragon Ball(Z, Kai, GT)?

Czyli z naciskiem na walke, szybkosc, super moce, bohaterzy ktorzy rozwijaja i poznaja nowe techniki/moce i w miare ładna kreska. Naruto ogladalem. Tylko prosze o anime na prawde podobne, a nie jakies z mieczykami typu Bleach, One Piece czy Gintama, ktore w niczym nie sa podbne do DB.

 

EDIT : Naruto ogladalem

Edytowane przez djmarcin87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strongest disciple kenichi ?

Edytowane przez HoZar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekaj bo nie ogarniam.

 

Czyli z naciskiem na walke

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

szybkosc,

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

super moce,

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

bohaterzy ktorzy rozwijaja i poznaja nowe techniki/moce

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

w miare ładna kreska.

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

Przecież to czego wymagasz jest dokładnie w tym co wymieniłeś :hmm:

 

Kenichi może podpasi, może Hunter X Hunter. DB poza tym, że klasyk i popularny to generalnie bida jest straszna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naruto :)

wlasnie jestem w trakcie ogladania, ale powoli sie konczy

 

Czekaj bo nie ogarniam.

 

 

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

 

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

 

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

 

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

 

Bleach :thumbup: , OP :thumbup:

 

Przecież to czego wymagasz jest dokładnie w tym co wymieniłeś :hmm:

 

Kenichi może podpasi, może Hunter X Hunter. DB poza tym, że klasyk i popularny to generalnie bida jest straszna.

ale DB w niczym nie przypomina i nie jest w moim guscie

Edytowane przez djmarcin87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gintama bardzo dobre...Pytasz o dobre anime z mocami, a Bleach takim właśnie jest. Moce tu występują, transformacje odpowiednik bankai, czy tam przemiany któregoś z espady. Podobnie niszczą otoczenie, może nie na taką skalę. Spróbuj D-Gray Man, Full Metal Alchemist: Brotherhood, Code Breaker(akurat to takie średnie), Fairy Tail(nie oglądałem, ale to także shounen), Kateikyoushi Hitman Reborn(dobre, ale te fillery...).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gintama bardzo dobre...Pytasz o dobre anime z mocami, a Bleach takim właśnie jest. Moce tu występują, transformacje odpowiednik bankai, czy tam przemiany któregoś z espady. Podobnie niszczą otoczenie, może nie na taką skalę. Spróbuj D-Gray Man, Full Metal Alchemist: Brotherhood, Code Breaker(akurat to takie średnie), Fairy Tail(nie oglądałem, ale to także shounen), Kateikyoushi Hitman Reborn(dobre, ale te fillery...).

kurcze wiem, ale to nie to samo co db czy naruto te dwa anime maja jakis taki klimacik ktory mi sie bardzo spodobał... probowalem ogladac bleach, one piece oraz gintame ale nie przypadly mi, nie zaciekawily mnie moze troche ta gintama sie wybija ponad tamte, ale i tak mnie znudzilo juz w 2 odca to niedobrze.

Edytowane przez djmarcin87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety sam kiedyś zadawałem sobie to pytanie

DB jest jedyne w swoim rodzaju :P

 

celował bym w bleach , naruto jest zbyt nudne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mo to jeszcze możesz próbować "rycerzy zodiaku" czy jak to się nazywa toto co teraz leci...

"saint-seya omega" czy coś :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Dragon Ball to nakręcili coś poza tym dupnym GT?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Dragon Ball to nakręcili coś poza tym dupnym GT?

 

DBZ Kai , odświeżona wersja Z dla mnie osobiście lepsza ;)

całkiem możliwe że powstanie nowa seria :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee oglądam właśnie "jojo no kimyou na bouken"... nawet niezłe, trochę abstrakcyjne, ale daje rade :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DBZ Kai , odświeżona wersja Z dla mnie osobiście lepsza ;)

całkiem możliwe że powstanie nowa seria :D

z tego co wiem to powstaje albo powstala kolejna czesc Movie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tam nie znalazłem nic, co by mnie wciągnęło jak Dragon Ball.. :( Szkoda!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobnego do DB nie znajdziesz (walki oparte o czystą energię).

Podobnych (power upy itd) natomiast jest wiele

 

One Piece - początkowe odcinki mogą nie porywać, ale daj tej serii szansę a uzależnisz się, jest świetna

Bleach - podobnie jak wyżej, tylko omijaj fillery

Ao no Exorcist

Beelzebub

D.Gray-man

Fairy Tail

Flame of Recca

Hajime no Ippo

Katekyo Hitman Reborn!

Mobile Suit Gundam 00

Rurouni Kenshin

Shijou Saikyou no Deshi Kenichi

Soul Eater

Tengen Toppa Gurren Lagann

Gintama - bo po prostu trzeba to obejrzeć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam polecam obejrzeć koniecznie HISTORY'S STRONGEST DISCIPLE KENICHI bardzo dobre anime z dobrymi walkami szkoda że nie ma 2serii, do dragon balla niczego podobnego nie znajdziesz. Bleach jest ok tylko trzeba omijać filery, One Piece też jest dobry a pierwsze odcinki też są dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strongest disciple kenichii polecam mangę. Też polecam One Piece i Fairy Tail sztuką jest zrobić tasiemca, który trzyma poziom. Bleach jest trochę zbyt przewidywalny moim zdaniem walki są nudne. Jest kilka epickich, ale ma słabą fabułę lubię to anime dla mnie było fajne od pierwszej walki z Aiz-enm było mega. Później jakoś stało się zbyt naciągane dalej czytam mangę, ale widzę, że na siłę wyciągnęli ten ostatni arc.

 

Co do walk to chyba już się nie tworzy takich anime, co tylko na walce się opierają. No, ale DB,DBZ mają inne plusy fabuła ładnie się rozwijała. Nie mieli takiego ograniczenia jak w bleachu, które zmusiło ich do stworzenia na siłę ostatnich dwóch arców.

Edytowane przez qwerty5712

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do Naruto to oglądam je do dzisiaj bo jeszcze ostatnia seria sie nie skonczyła. Od czasów gdy Naruto ogarnia Sage mode anime to bardzo przypomina DB i robi sie jeszcze ciekawiej.

Dam szanse One Piece i zobacze co z tego bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do Naruto to oglądam je do dzisiaj bo jeszcze ostatnia seria sie nie skonczyła. Od czasów gdy Naruto ogarnia Sage mode anime to bardzo przypomina DB i robi sie jeszcze ciekawiej.

Dam szanse One Piece i zobacze co z tego bedzie.

Ja byłem na nie do tego anmie.. ale dziewczyna mnie "zmusiła" no i nie powiem - warto :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema, powiem ci tyle, że żadna inna kreskówka nie zastapi dragon balla. Jeśli oglądnełeś wszystkie odcinki, to odrazu ci mówie że nie znajdziesz podobnej kreskówki.Gdy zakończyłem oglądanie dragon balla, nic mnie już nie wciągło. Pozdro. Może kiedyś za jakieś 2-5 lat zrobią nowe odcinki. Nawet teraz już jest konrynuacja dragon ball gt ale narazie są tylko 2 odcinki a pozatym wygląda to jak typowa bajka rysowana więc nie polecam :/ Ja czekam już od roku i nic nie ma :c a bardzo polubilem dragon balla. Jedyne co ci moge polecic to "Pokemon" "Naruto" i "Avatar"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam One Piece. Autor - Eichiiro Oda - jest wielkim fanem Dragon Ball'a i właśnie na tej mandze wzoruje swoją mangę. Poza tym One Piece przez dłuuugi czas króluje na liście sprzedaży mang w Japonii.

Chociaż anime One Piece jest - moim zdaniem - OSTATNIMI CZASY słabe. Chodzi mi o arc Dressrosa...

Edytowane przez DarkXas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dragon Ball Super leci :D

Edytowane przez ceshire

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DBS jest chyba gorszy od DB GT. Pierwsza saga ok, druga to odgrzewany kotlet z dodatkową posypką, trzecia to masa błędów logicznych - te z liniami czasowymi. Tylko te odcinki turniejowe są ciekawe. Nie podoba mi się także poziomy mocy. Po co robić poziom wyższy od SSJ skoro i tak po 2 odcinkach już i tak nic nie znaczy. Animacja raz jest na bardzo wysokim poziomie, z grubą kreską, a raz beznadziejna. Jak by zupełnie inna osoba ją tworzyła. Poza tym nie czuć mocy w uderzeniach (poza niektórymi walkami np. Buu z Basilem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...