Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

MroczneWidmo900

Mam pomysł na grę - i to nie jeden :D

Rekomendowane odpowiedzi

No to czekamy na jakiś trailer i pokaz tego co zrobiliście ;) Zapowiada się ciekawie ale aby coś więcej powiedzieć człowiek musi to zobaczyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto jeszcze nadmienić, że nawiązaliśmy współpracę z tą Panią:

. Będzie odpowiedzialna za ścieżkę dźwiękową w naszej grze :-) W czwartek będzie można usłyszeć motyw przewodni :-)

 

Jak widać więc projekt jest opracowywany przez pasjonatów i społeczność internetową :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No no panowie, gratulacje! :thumbup: Czekam na streama teraz, bo jestem bardzo bardzo zaciekawiony całym projektem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Panowie, wzbudziliście moją ciekawość, ale teraz macie moje zainteresowanie." :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O Mroczny ;-) Widzę, że tutaj Ciebie przywiało. Mam nadzieje, że zoptymalizowaliście trochę ten silnik, bo nie zbierzecie ani dolara na kickstarterze ;-P

 

Otóż 3 tygodnie temu na jednym z zachodnich for internetowych, jeden z Panów odpowiedzialnych za ten projekt szukał dwóch betatesterów z procesorami INTEL. Zgłosiłem się ja i jeszcze jakiś włoch bodajże. Nie wiem jak u Włocha, ale u mnie było ciężko ;-P

 

Otóż ten próbny kod działał mi w 1920x1080, na Very Low (tekstury na medium) z FXAA i Anizo 16 ledwie 32 klatki na sekundę ;-D Wszystkie 4 rdzenie pracowały jak szalone, a z RAMU pobierało mi 6,5GB

 

Mój sprzęt: i5 2500k 4,7GHz, 8GB RAM i 2xGTX460 1GB

 

Ja mu pisałem, że to nie może być tak, by na takim sprzęcie tak działała gra xD A On, że to nie problem optymalizacji a technologii :E Błagam was ;-) Dla mnie to marne tłumaczenia hehe.

 

Pomijając wymagania, to na tym Very Low faktycznie gra wgniata w fotel. Myślę, że zaskoczy was jakość oprawy osiągnięta przez tych...no umówmy się. Amatorów. Szczególnie fizyka i ilość obliczeń jaka jest wykonywana na mapie.

 

Na 99% pokażą mapę "STORM" . Czyli ulewny deszcz z burzą w środku jakiejś wymyślonej metropolii ;-D Każdy listek na drzewie ma własne właściwości fizyczne...po co to komu? :-D Potem się dziwicie, że 4 rdzenie wam potrzebne.

 

------------------------------------------------------

 

PS: Sorry Mroczny, że zdradziłem wasze tajemnice, ale musisz mieć świadomość, że jak będziesz krzyczał "minimum 4 rdzenie" to nikt Was nie wspomoże ;-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, wygląda interesująco. Chętnie rzucę okiem na prezentację :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DarkKnight91 - myślę, że informacje które miałeś mogłeś zachować dla siebie. Czas na kilka sprostowań.

 

Po pierwsze faktycznie projekt póki co słabo działa na dwurdzeniowych procesorach i nie sądzę by to się zmieniło. Głównym powodem jest pierwotna optymalizacja wszystkich funkcji na procesory cztero rdzeniowe. Moc pożytkowana jest na wspomaganie fizyki, której obliczenia są co prawda przeniesione na GPU, jednak część tych obliczeń jest wspomagana przez CPU. Dodatkowo algorytm kompresji tekstur, który naprawdę daje świetne efekty. Uzyskaliśmy świetnej jakości tekstury przy znacznie niższym niż pierwotnie zużyciu VRAM. Reszta mocy jest spożytkowana na IA i Dynamiczne Skrypty + kilka mniejszych elementów. Stąd też potrzebne były nam 4 rdzenie i na takowych gra działa optymalnie.

 

Więcej na temat technologii w czwartek :-)

 

---------------------------------------------------------

 

Co do samej gry. Scenariusz został oparty na krótkich opowiadaniach mojego kolegi. Pokazuje On świat wyniszczany wojną, ale nie atomową a konwencjonalną. Gra jest produkcją FPS z elementami RPG, taktyki i skradanki. Nasz bohater porusza się w dużym, otwartym i nieliniowym świecie. Świat został stworzony przez nas, a jago elementy są inspirowane prawdziwymi miejscami na świecie.

 

Sam gameplay zawiera sporo naszych oryginalnych rozwiązań, jednak w dużej mierze inspirujemy się produkcjami z końca XX i początku XXI wieku. Nie będzie więcej samoregeneracji i innych bzdetów. Dodatkowo na poziomie realistycznym zapewniliśmy prawdziwie realistyczną zabawę. Co to oznacza? Możemy zabić jedną kulą, ale przeciwnik nas również. Do tego ogromna ilość miejsc kolizyjnych, więc np. dostając w nogę, padamy i nie możemy wstać. Jeśli nie pomoże nam kolega z zespołu, to najpewniej zginiemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DarkKnight91 - myślę, że informacje które miałeś mogłeś zachować dla siebie. Czas na kilka sprostowań.

Rada na przyszłość - NDA, zawsze wymagaj NDA i masz spokój, bo później takie kwiatki będą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pulpit - od jakiegoś czasu już wymagam Poufności na piśmie, aczkolwiek dzięki za radę.

 

Do osób, które wysyłają do mnie PW z pytaniem odnoście zdjęcia PS4, softu itd. Jest zakaz udostępniania zdjęć dev-kita, oprogramowania, informowanie o wydajności, architekturze oraz strukturze zabezpieczeń. Jest też zupełny zakaz udostępnienia choćby niewielkiej części SDK. Jeśli nie potraficie tego zrozumieć, to nie piszcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Widmo powiem szczerze. Jak jakiś czas temu zobaczyłem ten temat to pomyślałem że jesteś kolejnym dzieciakiem który marzy sobie żeby zrobić grę i wydaje mu się że ma fantastyczne pomysły i jest obdarzony jakiś darem którego innym brak*.

 

Dzisiaj po przeczytaniu o twoich postępach jestem pod ogromnym wrażeniem i przesyłam wyrazy szacunku i podziwu za to że miałeś odwagę, umiejętności i determinację by wcielić marzenia w życie.

 

Życze sukcesu i przyglądam się z zaciekawieniem temu co nastapi oraz z pewną dozą zazdrości bo głowa też pełna pomysłów ( :E* ) ale niestety umiejętności niezbędnych do ich realizacji brak ;)

Powodzenia, oby współpraca z Sony się powiodła.

 

ps.

Jakaś moda teraz na indyki i niedawno nawet czytałem że Microsoft (tak ten microsoft) planuje wprowadzenia programu pożyczek i dotacji dla indyków. To taka ciekawostka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem od poczatku, że to nie tylko czcze gadanie, a autor ruszy do przodu. Czekam niecierpliwie, co z tego będzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@HDR'o

Nie tylko Ty:) Jak tak patrze, to Polacy mają dużo ciekawych projektów:) Mam nadzieję, że wszystkie uda się doprowadzić do finału i Polacy w IT zaczną być cenieni tak jak 30-40 lat temu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szacun za przejscie od planow do wykonania.

 

Niestety obawiam sie, ze pogrzebiecie sie wymaganiami sprzetowymi.

Nawet duze studia optymalizuja gry by nie stracic odbiorcow.

Nowe studio/wydawca/grupa powinna o to dbac jeszcze bardziej - bo zadnych "wiernych" fanow jeszcze nie macie.

 

Ewentualnie nastawiacie sie na PS4, ale i tu - to wasza pierwsza gra. Latwiej dotrzec do graczy PC niz konsolowych.

 

P.S. Mam nadzieje ze koniec koncow wam sie uda. Najwyzej bedziecie optymalizowac w patchach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Michal86

To jest Wasz autorski silnik rozumiem? Czekam na Wasz showtime ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szacun za przejscie od planow do wykonania.

 

Niestety obawiam sie, ze pogrzebiecie sie wymaganiami sprzetowymi.

Nawet duze studia optymalizuja gry by nie stracic odbiorcow.

Nowe studio/wydawca/grupa powinna o to dbac jeszcze bardziej - bo zadnych "wiernych" fanow jeszcze nie macie.

 

Ewentualnie nastawiacie sie na PS4, ale i tu - to wasza pierwsza gra. Latwiej dotrzec do graczy PC niz konsolowych.

 

P.S. Mam nadzieje ze koniec koncow wam sie uda. Najwyzej bedziecie optymalizowac w patchach ;)

Ale przecież oni nie releasują już gry tylko ciągle jest w stadium developerskim, a ty już koty na nich wieszasz. Nie optymalizujesz ostro nieskończonego produktu, bo jeszcze wiele w nim możesz zmienić, a optymalizacja potrafi zamknąć niejedną furtkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież oni nie releasują już gry tylko ciągle jest w stadium developerskim, a ty już koty na nich wieszasz. Nie optymalizujesz ostro nieskończonego produktu, bo jeszcze wiele w nim możesz zmienić, a optymalizacja potrafi zamknąć niejedną furtkę

Masz rację Pulpit :thumbup: To tak jak by nieznana kapela była by jeszcze w studiu nagraniowym, w którym nagrywa demo, a ten już chce "fanów" i wymagania sprzętowe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale przecież oni nie releasują już gry tylko ciągle jest w stadium developerskim, a ty już koty na nich wieszasz. Nie optymalizujesz ostro nieskończonego produktu, bo jeszcze wiele w nim możesz zmienić, a optymalizacja potrafi zamknąć niejedną furtkę

 

Jesli dobrze czytalem wydawca sam pisal ze nie planuja optymalizacji pod slabszy sprzet.

Wylacznie nowa genaracja konsol i bardzo silne PC.

 

No ale pozyjemy zobaczymy co wymysla do premiery. Oby byla udana :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj znowu,

 

Do premiery jeszcze bardzo daleko. Jak daleko trudno mi stwierdzić, aczkolwiek przy obecnym tempie prac, ok. Q3-Q4 2014. Tak więc jeszcze bardzo daleko. Jednakże osoby, które wspomogą projekt na kickstarterze (start w czwartek o 22:00), dostaną z miejsca dostęp do pre-alpha'y, która zawierać będzie dwugodzinny wycinek kampanii, jedną mapę multiplayer oraz benchmark.

 

Michal86 - pierwotnie korzystaliśmy z silnika CryEngine 3. SDK można pobrać za darmo, jednak później trzeba spisać umowę z Crytekiem. Kontaktowaliśmy się z nimi i niestety ich warunki były trudne do przyjęcia. Licencji nie zamierzaliśmy kupić, bo takiej gotówki nikt z nas nie miał. Jedynie podział zysków wchodził w grę. Ostatecznie udało nam się nawiązać współpracę z grupą ciekawych osób pracujących nad własnym silnikiem. Pomogliśmy im znacząco w kreacji, a potem powstała z tego grupa, która tworzy obecny projekt.

 

W czwartek każdy zobaczy czy sprawa jest czegoś warta ;-) Mogę obiecać, że technologicznie Was zaskoczymy ;-)

 

-----------------------------

 

Jeszcze raz informuje :-)

 

Stream na Twitchu w czwartek o 20:00 w dwóch językach (ENG i PL). Linka do kanałów jeszcze zapodam. Natomiast w czwartek o 22:00 projekt otrzyma oficjalny status. Wystartuje strona internetowa, konto youtube, zbiórka na kickstarterze i wszystko inne ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łał, niesamowite. Z chęcią sprawdzę co tam wypracowaliście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wasza gra będzie w każdym teście wydajności kart high w recenzjach pclaba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gordon Lameman

Chyba mam pierwszego kandydata do wsparcia na kickstarterze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem naprawdę ciekawy, co z tego wyniknie :D

 

Choć jak przeczytałem, że silnik jest optymalizowany głównie pod 4, 6 i 8 jajek, do tego pisany only DX11, to się trochę przeraziłem :E Niby kompy teraz mają kosmiczne podzespoły, ale takie wymagania mogą Wam odstraszyć jednak pewne grono potencjalnych odbiorców. Co innego, jeśli piszecie to pod PS4, tutaj architektura jest zamknięta i hulaj dusza, ale na PC to jest zawsze śliska sprawa jeśli chodzi o wymagania. Trzymam kciuki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem naprawdę ciekawy, co z tego wyniknie :D

 

Choć jak przeczytałem, że silnik jest optymalizowany głównie pod 4, 6 i 8 jajek, do tego pisany only DX11, to się trochę przeraziłem :E Niby kompy teraz mają kosmiczne podzespoły, ale takie wymagania mogą Wam odstraszyć jednak pewne grono potencjalnych odbiorców. Co innego, jeśli piszecie to pod PS4, tutaj architektura jest zamknięta i hulaj dusza, ale na PC to jest zawsze śliska sprawa jeśli chodzi o wymagania. Trzymam kciuki ;)

No tak, trzeba ciągle w ciemnogrodzie siedzieć i bać się reakcji ludzi na informację, że ich komputery należą do muzeum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że mi się nie spodoba, bo mój PC tego nie uciągnie, a PS4 jak na razie nie mam zamiaru kupować : D Również jestem ciekaw jak Wam to wyszło, na pewno obejrzę streama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, trzeba ciągle w ciemnogrodzie siedzieć i bać się reakcji ludzi na informację, że ich komputery należą do muzeum.

Ale tu nie trzeba się bać żadnej reakcji ludzi, bo pewnie oni sami sobie zdają sprawę z tego, że ich kompy to dzisiaj relikty przeszłości. Wystarczy spojrzeć na statystyki ze Steama (jest to jakby nie patrzeć jakaś reprezentatywna grupa graczy), większość ludzi siedzi na procesorach dwurdzeniowych. To, że na rynku pojawiają się ciągle nowe podzespoły nie oznacza, że każdy je zmienia z marszu, bo wbrew pozorom robi to pewnie tylko garstka zapaleńców, pasjonatów sprzętu, a lwia część graczy siedzi na czym siedzi (czytaj - na typowych średniakach, czy inny low-end). I to jest mimo wszystko ograniczenie klienteli. Ja wiem, że pewnie trochę przesadzam i płaczę na wyrost, ale żeby nie było tak, że się twórcy od rynku PC odbiją jak od ściany właśnie przez wąskie wymagania i będzie płacz. Dla mnie chłopaki uderzają z wysokiego pułapu, ja bym pewnie pomyślał o czymś mniejszym, wrzucił to nie wiem, na Steam Greenlight czy coś. Bo sam projekt zapowiada się naprawdę ambitnie i mam nadzieję, że nie przerośnie ich umiejętności. Kciuki jak najbardziej trzymam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Świetne rady, autor tematu gra w 3440x1440, więc jakim cudem warto zmieniać 4070Ti na 4070Ti Super, skoro premiera RTX 5000 jest tak nieodległa ? Zanim braknie mu 12GB VRAM w tej rozdzielczości to będzie premiera RTX 6000. Więc @andriejek69 jak masz zmieniać teraz kartę to albo coś dużo mocniejszego, albo czekaj na nowe RTXy. Chyba, że faktycznie chcesz pograć w Cyberpanka z Path Tracingiem, ale tam nawet 4070Ti Super z 16GB to będzie za mało. Zrobisz ja uważasz, ale osobiście uważam taką zmanię za kompletnie bezsensowną, bo obecna kara Ci wystarczy do tej rozdzielczości, a jak zmieniać to na 4090, żeby faktycznie poczuć różnicę, teraz dostaniesz 10% to wydajności. Jedyna opcja to sprzedaż obecnej karty za dobrą cenę i niewielka dopłata.
    • Trudne się wylosowało... Monitorów z tunerem jest jak na lekartwo a szybszych niz 60hz tym bardziej. Nie ma mowy też o oledzie ani miniledzie z tunerem chyba że chodzi o telewizor to już prędzej coś znajdziesz.  Nie podałeś specyfikacji swojego komputera to też niezbyt można powiedzieć czy poradzi sobie z monitorem 4k np. (Samsung monitor m7 i m8) mają smart tv ale tunera już nie mają... Dodatkowo są na matrycy VA co nie każdemu może przypaść do gustu. Najlepszym rozwiązaniem będzie kupno możliwie najlepszego monitora na miniledzie/oled (jeżeli nadal mówimy o budżecie 4000zł) i jakiegoś smartboxa (googletv) z tunerem i podłączenie go do monitora poprzez HDMI.
    • Witam Proszę o ocenę zestawu do grania w 1440p i ewentualne propozycje zmian, chciałabym żeby wszystko zamknęło się w 7tys. Preferuję połączenie Intel/Nvidia, najlepiej jak najmniej RGB, dyski już posiadam (2 SSD Sata). Procesor i5 14600KF Karta Gigabyte GeForce RTX 4070 Super Windforce OC 12GB Płyta główna MSI B760 Gaming Plus WIFI lub MSI MAG B760 Tomahawk WIFI (wcześniej rozważałam również Gigabyte B760 Gaming X AX) Zasilacz Seasonic Focus GX - 750W Lexar Ares RGB 32GB 6400MHz CL32 Obudowa Genesis Irid 505F Z chłodzeniem mam problem, ponieważ chciałam zakupić Deepcool'a AK620, jednak nie jest dostępny w sklepie komputronika (sklep wybrałam ze względu możliwości odbioru komputera w moim mieście). Niestety ten ma dość ograniczony wybór chłodzeń. Tak samo jak widać mocno zastanawiam się nad płytą główną, jestem otwarta na propozycje.
    • https://www.rtings.com/monitor/learn/research/vrr-flicker  
    • Ja czego nie rozumiem? No ja rozumiem jaka jest różnica pomiędzy odbiornikiem prądu a generatorem. Z tego co widzę hybrydy się zgłasza. Czy Ci się to podoba czy nie. To nie jest offgrid.  Tak samo jak magazyn energii. Mimo iż ludzie używają je wewnątrz domu, to muszą być zgłaszane.  To że chińczyk mówi, że falownik nie wysyła nadmiaru energii poza sieć nie ma żadnego znaczenia jeśli podepniesz to do sieci.  Czy na rondo nie ma liczników? Na enmasz umowy tam z energetyka? Nie da się zamontować normalnej instalacji? Co powiedział Ci dostawca prądu? Jeśli sąsiada z działki wywali choćby radio na drugi tydzień po montażu Twojego lewego PV, to spodziewaj się problemów.  Jak udowodnił aż że Twój chiński szajs jest przekozak wówczas? Będziesz miał na to jakieś papiery?  Ze specyfiki pracy jaką oczekujesz. Ta sama zasada działania Cię interesuje. Będziesz szukał paneli gruntowych? A czym różnią się takie od paneli dachowych albo balkonowych? Zestaw balkonowy to jest to co szukać powinieneś. Bo zestawów RODo nie robi a raczej?  Zacznijmy od tego, że zacząłeś od złej strony, bo zamiast falownika i budowania hybrydy, podpina się takie rzeczy prosto w panele. Pompa na prąd stały o szerokim napięciu działania pyrka sobie jak ma napięcie i tyle. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...