Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Vulc

E3 2013

Rekomendowane odpowiedzi

Titanfall bedzie tez na ps4 :P

 

Źródło :hmm: ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dziale playstation ktos podawal...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MikeL

Jakieś pół godziny temu na Gamespocie Zampella zapytany o platformy wymienił tylko 360, One i PC...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie i to bardzo, fajna rozpierducha, ale że jako wychodzi również na PC to mogę to przełknąć :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, spokojnie... Lista exów na PS3 początkowo też była biednawa. Bardzo wiele z ich studiów jeszcze nie pokazało swoich gier...

 

Tzn które Media Molecule i Nd, czy ktoś jeszcze? Santa Monica,Sucer Punch,Ready At Down, Sony Japan pokazali. Team Ico to chyba przestanie istnieć bo TLG to robią chyba ze 100 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- jak na razie to microsoft pozostawia kwestię używek wydawcą

- blokada regionalna była od lat na PS3 i X360 i wcześniej i nikomu w niczym nie przeszkadzała. Nagle jakiś problem ludzie robią.

- RAZ na 24H to nie stałe. Owszem uciążliwe ale prawda taka że i tak prawie każdy dzisiaj jest 24h na dobę online więc to w sumie nie jest jakiś wielki problem.

- Tv,tv,tv, sport,ssport to było na pierwszej konfie. Teraz były Gry,gry,gry,gry. Nie było nawet kinecta czy sportu za to u Sony było TV...

- Co na co będzie to dziś tylko wróżka wie.

 

Jak na razie to obecnie Microsoft w natarciu z grami a Sony w tyle. Co będzie za 10 lat pod koniec generacji to jest na dzień dzisiejszy średni argument dla mnie do kupna konsoli...

:thumbup: dodałbym jeszcze, że Kinecta będzie można wyłączyć (w trybie czuwania będzie reagował tylko na komendę "xbox on" a i to będzie można wyłączyć w ustawieniach więc wyłączając XO, wyłączymy także kinecta).Teraz ilość kontr-argumentów jest kompletna ;-)

 

teraz coś ode Mnie

mógłby ktoś ogarnięty w temacie BEZSTRONNIE ustosunkować się do tego ? bo jak na razie widzę to tak: MS dostaje tęgie baty za Swoją politykę ws. używek, podczas gdy Sony ze swoim neutralnym podejściem (które dozwala stosowanie DRMów bez jakichkolwiek ograniczeń) jest wychwalane :hmm: Wydaje się, jakby co niektórzy tutaj wierzyli, że taki Ubi wydając grę z DRMami na XBOne- pozbędzie się ich w wersji na PS4 (żeby zmniejszyć sobie zyski?). Albo Ja tutaj czegoś nie rozumiem, pogubiłem się, albo ktoś tu próbuje się wybielić kosztem graczy - gdy okaże się, że polityka na obu platformach będzie dokładnie taka sama (wśród tytułów multiplatformowych). Jeśli coś pominąłem, proszę mnie poprawić (mnóstwo zamieszania się porobiło wokół tego już, ciągłe sprostowania, różne interpretacje i wszechobecny hejting nie pomagają w wyszukiwaniu informacji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MS dostaje tęgie baty za Swoją politykę ws. używek, podczas gdy Sony ze swoim neutralnym podejściem (które dozwala stosowanie DRMów bez jakichkolwiek ograniczeń) jest wychwalane :hmm: Wydaje się, jakby co niektórzy tutaj wierzyli, że taki Ubi wydając grę z DRMami na XBOne- pozbędzie się ich w wersji na PS4 (żeby zmniejszyć sobie zyski?). Albo Ja tutaj czegoś nie rozumiem, pogubiłem się, albo ktoś tu próbuje się wybielić kosztem graczy - gdy okaże się, że polityka na obu platformach będzie dokładnie taka sama (wśród tytułów multiplatformowych). Jeśli coś pominąłem, proszę mnie poprawić (mnóstwo zamieszania się porobiło wokół tego już, ciągłe sprostowania, różne interpretacje i wszechobecny hejting nie pomagają w wyszukiwaniu informacji)

 

Sony nie pozwala na DRM. W tej sprawie głos zabrał Don Race gdzie sprostował jasno to o czym mówił Jack Tretton.

Gry w wersji na PS4 będą ewentualnie (tylko) posiadały Online Passy (poza grami od Sony) tak jak było to dotychczas, nic się nie zmieni, pisałem to już w innym dziale.

 

Dan Race: Sony porzuca program przepustek sieciowych w grach nowym i używanych, nikt nie będzie od nas wymagał żadnych kodów jeśli będziemy chcieli grać w sieci. Dlatego wprowadzono opłaty za granie przez internet - nikt dwa razy nie będzie płacił.

 

A jeśli chodzi o wydawców 3rd party to wszystko pozostanie tak jak jest. Jeśli jakaś firma będzie chciała wprowadzić przepustkę sieciową, to będzie mogła to zrobić tylko dla używanych gier i tylko jeśli chodzi o grę przez internet. Sony nie pozwoli na blokowanie nowych gier poprzez wymuszanie połączenia z siecią, weryfikacji czy innych komplikacji. Spokojnie będziemy mogli pożyczać gry, grać w nie będąc w lesie, na działce, na statku czy zagranicznej misji wojskowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sony nie pozwala na DRM. W tej sprawie głos zabrał Don Race gdzie sprostował jasno to o czym mówił Jack Tretton.

Gry w wersji na PS4 będą ewentualnie (tylko) posiadały Online Passy (poza grami od Sony) tak jak było to dotychczas, nic się nie zmieni, pisałem to już w innym dziale.

Wygląda więc, że goście sami nie wiedzą co mówią. To jest właśnie ten informacyjny kocioł - nie ma jasnych i konkretnych wypowiedzi, tylko rzucanie ogólnikami... Co nie zmienia faktu, że jeśli się to potwierdzi, Sony zdecydowanie wyjdzie na prowadzenie, w kwestii polityki dotyczącej używanych gier. Online passy są spokojnie do przełknięcia. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo spodobał mi się Titanfall. Nigdy wcześniej nie słyszałem o tej produkcji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sony nie pozwala na DRM. W tej sprawie głos zabrał Don Race gdzie sprostował jasno to o czym mówił Jack Tretton.

Gry w wersji na PS4 będą ewentualnie (tylko) posiadały Online Passy (poza grami od Sony) tak jak było to dotychczas, nic się nie zmieni, pisałem to już w innym dziale.

:thumbup: dzięki :) widocznie źle musiałem zinterpretować hasło "Decyzja odnośnie DRM w grach na PS4 należy do wydawców" Trettona.

 

A jeśli chodzi o wydawców 3rd party to wszystko pozostanie tak jak jest. Jeśli jakaś firma będzie chciała wprowadzić przepustkę sieciową, to będzie mogła to zrobić tylko dla używanych gier i tylko jeśli chodzi o grę przez internet. Sony nie pozwoli na blokowanie nowych gier poprzez wymuszanie połączenia z siecią, weryfikacji czy innych komplikacji. Spokojnie będziemy mogli pożyczać gry, grać w nie będąc w lesie, na działce, na statku czy zagranicznej misji wojskowej.

Właśnie takiego jasnego sformułowania mi brakowało. W takim razie wybór jest IMO prosty: korzystasz z drugiego obiegu -> PS4; jeśli nie odsprzedajesz/odkupujesz używek, możesz zastanowić się nad XBOne. Prawdopodobnie wstrzymam się jakiś czas po premierze i poczekam aż sytuacja się ustabilizuje (choć na chwilę obecną nawet Forza nie jest w stanie zachęcić mnie do kupna XBO). Na szczęście MS nie uśmierci 360tki tak szybko jak pierwszego x'a więc będę miał jeszcze w co grać (zwłaszacza z goldem) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Metal Gear Solid V wyjdzie też na PC, trochę później, ale wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale się ludzie uczepili tego microsoftu :E

Trzeba tępić to diadostwo póki się nie rozrosło!

Zdusić w zarodku, oto cała filozofia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Project Spark ma być za darmo na X1, X360 i win 8 - fajnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miła wiadomość zawsze coś do pogrania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będziemy tworzyć własne gry i sprzedawać za grube miliony. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam, czekam, ale obawiam się, że na X360 ten Spark może być bardzo ograniczony. Już na konferencji przy sporej akcji były widoczne równie duże spadki płynności animacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...