Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

MrPrzemo

Lenovo Y580 - Problem z przełączaniem grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wczoraj zakupiłem laptop Lenovo Y580 (karty graficzne: GTX660m i Intel HD Graphics 4000) i, dopóki nie odpaliłem BF3, nie zauważyłem problemu. Otóż po włączeniu gry następuje crash i zacięcie całego laptopa bez możliwości jakiejkolwiek akcji z mojej strony (oprócz rozłącze(nia zasilania). Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o laptopy i nie mam pojęcia co jest przyczyną tego problemu. Próbowałem aktualizować sterowniki karty graficznej, próbowałem przełączyć karty w biosie (lecz mam tylko możliwość zmiany pomiędzy tylko zintegrowaną i trybem zmiany pomiędzy kartami). Myślałem, że karta graficzna będzie się zmieniać wraz z zapotrzebowaniem na tą lepszą, jednak w tym przypadku (chyba) tak nie jest. Mam także problem z zaktualizowaniem BIOSa, gdyż wyskakuje mi błąd - "DC detect error!".

Chciałbym Was spytać czy istnieje możliwość manualnej zmiany kart lub wyłączenia zintegrowanej karty ?

Jeżeli ktoś zna rozwiązanie tego problemu, to prosiłbym o odpowiedź.

Takie pytanie bonusowe - Czy w tym modelu istnieje coś takiego jak mostkowanie podczas zasilania laptopa i jednocześnie włożoną baterią, która nie traci żywotności, gdy lapek jest cały czas podłączony do prądu ?

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Kliknij prawym przyciskiem myszy na bf3 i uruchom grę z procesor nvidia o dużej wydajności. Zobacz efekt i uruchom następnym razem z zintegrowanej karty graficznej. Podaj efekty. Co do pytania bonusowego to w energy managmencie ustawiasz powiedzmy rakietę i po prawej stronie na dole masz przycisk do dodatkowych opcji. Tam ustawiasz żę bateria ładowała się do 60%. I tyle w temacie baterii.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi