Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mikilys

Bordowy traktor mikilys'a

Rekomendowane odpowiedzi

Bo to pickup? Lekka dupa, jakby mial trakcje to by pociagnal Defendera.

 

 

A kojarzysz te słowa

Diesel w F250 ma 400KM i 800 lb-ft momentu :E

Nie wspominajac o opcjach ktorych Amarok raczej nie, blokada dyferencjalu, locking hubs itd itp etc

 

??

Bo z tego co widzę to na filmiku to jest ten zajebisty Ford z Cumminsem co to miał gnieść mocą i momentem i techniką jakiegoś tam szrota z Niemiec.

Jakby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale zapomnialem, Amerykanie tylko zlom robia i zawsze robili, tylko auto dla ludu, biemdablju i Honda robia dobre auta, reszta zlomy.

Widzisz, kompletnie nie rozumiesz. Nie tylko cyferkami się technika toczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kojarzysz te słowa

Diesel w F250 ma 400KM i 800 lb-ft momentu :E

Nie wspominajac o opcjach ktorych Amarok raczej nie, blokada dyferencjalu, locking hubs itd itp etc

 

??

Bo z tego co widzę to na filmiku to jest ten zajebisty Ford z Cumminsem co to miał gnieść mocą i momentem i techniką jakiegoś tam szrota z Niemiec.

Jakby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.

 

I juz po raz kolejny wychodzi brak wiedzy i filozofowanie. To jest RAM, Ford nie oferuje silnikow Cummins. Po za tym kompletny brak myslenia. Powtorze sie, T R A K C J A. Numerki sie sprawdzaja, sprobuj pociagnac 15 tonowa koparke defenderem. Chyba rama by w szwach pekla.

Tug Of War to najglupszy mozliwy sposob porownywania aut. Rozrywka redneckow z poludnia.

Edit:

... i ruskich jak widac ponizej :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle dokladnie tak samo, ale to przeciez typowe.

Ktos tylko napomknie amerykanska motoryzacja i zawsze zjawia sie taki Kowal albo bergercs czy inny geniusz i rozpoczyna swoja tyrade o twardosci plastiku z jakiego wykonany jest kokpit w amerykanskich autach pomimo iz caly czas udowadniaja ze nic nie wiedza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ford F250 jeeeeeeest boooooski :lovin:

Ewentualnie Amarok, bo ciut bardziej mobilny po mieście, a jak kto wie o co chodzi to wie o co chodzi z mojego tematu o wybieraniu. Pojęcie "kompaktowy" jest tu BARDZO ważne :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc dziś kurnik został wyprany :)

 

--

Sprzątanko!

 


  • Kurnik po wyjęciu siedzeń.
    u02o.jpg
     
    Przednie fotele wyprane, tył nadal brudny.
    vus1.jpg
     
    Po praniu:
    r0nc.jpg
     
    kbu2.jpg

--

Coś przyjemniejszego, czyli serducho Foresterka oraz elektronika :E

 


  • Silnik ;)
    j88n.jpg
     
    Kokpit :)
    lg42.jpg

    Centrum sterownia szybami i lusterkami.
    jq4z.jpg

--

No i teraz najbardziej paskudna część, bo wymagająca poprawek lakierniczych :(

 


  • Pryszczyca pod wycieraczką.
    wso4.jpg

    Nowo odkryte zbiorowisko wyprysków. Auto był zasyfione, wyszło dopiero po myciu :kwasny:
    apsf.jpg

 

--

MUSZĘ:

  • Wymyć jeszcze raz szyby.
  • Kupić wycieraczkę na tył... W sumie wszystkie zmienić.
  • Kupić nowe dywaniki, ale tym razem gumowe. Celuje w dedykowane do auta - 120zł :kwasny:
  • Zedrzeć naklejki na szybach po stronie kierowcy.
  • Kupić siatkę do bagażnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprobuj pociagnac 15 tonowa koparke defenderem.

 

pokaż film jak takie amerykańskie bydle ciągnie koparkę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle dokladnie tak samo, ale to przeciez typowe.

Ktos tylko napomknie amerykanska motoryzacja i zawsze zjawia sie taki Kowal albo bergercs czy inny geniusz i rozpoczyna swoja tyrade o twardosci plastiku z jakiego wykonany jest kokpit w amerykanskich autach pomimo iz caly czas udowadniaja ze nic nie wiedza.

Aha. Odezwał się ten, co na dzień dobry uczepił się reduktora w Subaru. Bo tak. Bo to Subaru. Bo to musi być inny reduktor niż w amerykańskich SuperDuty, którymi Amerykanie ciągną czołgi do Afganistanu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest jego wpieprzanie się w każdy temat z amerykańskimi autami - nieważne, czy ktoś szuka motorynki, torebki czy szczoteczki do zębów - zaraz hartkor z casualem wyskakują z Corvette, Viperem oraz pickupami/suvami.

A co do reduktora - najlepsze jest to, że koleś ponoć pracuje w salonie Subaru :-)

Koniec EOT z mojej strony.

Forester brzydki jak noc ale stworzono go w innym celu niż startowanie w konkursach pięknosći. Oby służył bezawaryjnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh...

Mam pytanie do osób dobrze kumających.

W aucie jest imobilajzer. I jest pilocik zamykania i otwierania drzwi.

Dziś po raz drugi zdarzyło mi się, że nie mogę zamknąć nim drzwi. Kluczykiem normalnie się oczywiście da, ale!

Po zamknięciu pilotem przestaje migać lampka z kluczykiem. Zaś gdy zamknę kluczykiem nadal ona miga.

Nie wiem co czego to zależy. Nie wiem co jest przyczyną takiego buntu auta względem kochającego właściciela...

Jakieś sugestie? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U ojca w Maździe z pilota włącza się alarm, z kluczyka nie ;)

 

Sprawdzałeś bakterie w pilocie? :Up_to_s:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze troche i nazwa kurnik nie będzie adekwatna :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh...

Mam pytanie do osób dobrze kumających.

W aucie jest imobilajzer. I jest pilocik zamykania i otwierania drzwi.

Dziś po raz drugi zdarzyło mi się, że nie mogę zamknąć nim drzwi. Kluczykiem normalnie się oczywiście da, ale!

Po zamknięciu pilotem przestaje migać lampka z kluczykiem. Zaś gdy zamknę kluczykiem nadal ona miga.

Nie wiem co czego to zależy. Nie wiem co jest przyczyną takiego buntu auta względem kochającego właściciela...

Jakieś sugestie? :)

Zamknięcie kluczykiem wcale nie musi uzbrajać alarmu, albo nie w pełnym zakresie. Zależy od wizji producenta..

Na początek do sprawdzenia bateria, jak radzą wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiałem się, że napiszecie o baterii... :E

No to będzie ciężko :E

Muszę pomyśleć jak rozwiercić tą małą, skorodowaną, kij wie jakiego typu śrubkę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupic male wiertlo. :P

Lewoskrętne jak znajdziesz gdzieś tanio w rozmiarze śrubki, w połowie łebka śrubka powinna się wykręcić pod naporem wiertła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh...

Mam pytanie do osób dobrze kumających.

W aucie jest imobilajzer. I jest pilocik zamykania i otwierania drzwi.

Dziś po raz drugi zdarzyło mi się, że nie mogę zamknąć nim drzwi. Kluczykiem normalnie się oczywiście da, ale!

Po zamknięciu pilotem przestaje migać lampka z kluczykiem. Zaś gdy zamknę kluczykiem nadal ona miga.

Nie wiem co czego to zależy. Nie wiem co jest przyczyną takiego buntu auta względem kochającego właściciela...

Jakieś sugestie? :)

Może się po prostu guziczki wyrobiły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gumki pod guziczkami się owszem wyrobiły, ale guziczki działają.

Dziś auto odstawiłem do mechanika.

Elektryk ma zajrzeć co się dzieje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanika mam swojego i sprawdzonego.

Z ASO nie korzystam i nie mam zamiaru. Jedynie serwisy firmowe z gwarancją jak już.

Tak to wolę mieć swojego człowieka. Takowych mam w Rzeszowie, Krakowie i Poznaniu :E

Dlatego kupiłem pakiet assistance z dowozem uszkodzonego auta do 150km :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do reduktora - najlepsze jest to, że koleś ponoć pracuje w salonie Subaru :-)

 

Ano, i tylko stad wynika zainteresowanie. Chyba nie musze tlumaczyc ze w bardziej zamoznym kraju stare auta jak to widuje sie rzadko, do tego w manualu? W zyciu nie widzialem na zywo Forestera z reczna skrzynia. Ale pewnie lepiej wysnuwac teorie i zarzucac mi klamstwo. EOT z mojej strony tez. Zycze Ci zebys byl mniej negatywny i przestal mowic o rzeczach o ktoych nie masz pojecia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kłamstwo tylko zupełny brak pojęcia na temat branży w której się pracuje. Wykonując swoja pracę należy chyba mieć większe rozeznanie na jej temat od przeciętnego orangutana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...