Skocz do zawartości
mikilys

Bordowy traktor mikilys'a

Rekomendowane odpowiedzi

Mam na desce magiczny przełącznik z napisem "Bright".

W instrukcji (po niemiecku) nic o nim nie piszą :E

Jak przełączam... Nic się nie dzieje. Obstawiałem początkowo, że to ukryty przełącznik trybu samodestrukcji, ale nadal żyję :cool:

Zmienia sie podświetlenie zegarka na pewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezla rozbieznosc... rozwazac pomiedzy plastikowa zabawka a Super Duty :E

Bez przesady, ten ford strasznie plastikowy jest tylko w środku. :E

 

Gratki za Forestera, te samochody mają coś fajnego w sobie - podobnym dziwolągiem jest fiacik crosswagon ze stałym 4x4 i imo oba są o wiele praktyczniejsze niż te wszystkie suvy bezradne na czymś więcej niż zaśnieżonym parkingu. Oby służył jak najwierniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalezy co masz na mysli przez nieporadne SUVy ;)

Bo to jest SUV

10873_2009_hyundai_santa_fe.jpg?w=618&h=399&crop=1

 

I to tez jest SUV

2007-Jeep-Grand-Cherokee-i001.jpg

 

Przepraszam

Nie cierpie generalizacji

 

Mikilys@ Z ciekawosci, zapodaj zdjecie albo filmik z podjazdu pod najbardziej strome gorke jaka sie dalo znalezc :E Zamiast dawac zdjecia jak drzewka ciagasz :E

Oh BTW BTW

O najwazniejszym zapomnialem, jak masz reduktor to przy zmianie przelozen na 4x4 LOW (to jest jesli 4x4L wogole jest w tym wehikule) musisz wrzucic neutral, jak nie musisz to przykro mi nie masz reduktora :E

Edytowane przez chartkor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Colicab

Hm... Obczytam to co mam :)

 

@Sancho P.

No byłą taka myśl, ale przy włączniku kierunkowskazu jest regulacja jasności podświetlenia wskaźników i deski rozdzielczej :)

Chyba, że w tym wypadku działa to jak jest ustawione na jakimś konkretnym poziomie podświetlenia :hmm:

 

@chartkor

Czepiasz się o drzewo :P

Wywiezione było z wąwozu, dla mnie to spora górka.

Postaram się coś skołować, ale to nie będzie na dniach niestety. Ale coś pomyślę :)

 

Jak zjem śniadanie to pójdę i zrobię zdjęcie naklejki :P

Może się rozjaśni. Ja zrozumiałem, że muszę to włączać na biegu neutralnym (moja interpretacja) oraz przy sprzęgle wciśniętym.

~edit~

3gp4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa tygodnie temu miałem okazję przejechać się ze znajomym ciut nowszym, ale XT czyli 2,5T. 6.0 do 100km/h, więc nie jakaś wybitna rewelacja ale styl w jakim to robił - powala. Dziury nie dziury, kop w plecy po strzale i hop, jesteś 10m dalej niż ułamek sekundy wcześniej. I ten dźwięk... Najnowsze XT to już zupełnie inne auta, ale takie do 2008 roku to jest świetna maszynka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezla rozbieznosc... rozwazac pomiedzy plastikowa zabawka a Super Duty :E

 

Amarok nie jest taką zabawką, widziałem jak kiedyś goście od gazu śmigali amarokiem po błocie to szedł jak czołg :E Oczywiście 4x4 z reduktorem i jakiś najmocniejszy klekot 180KM pod maską oraz odpowiednie opony i prześwit miał sporo większy niż standardowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom są to bardzo delikatne samochody, mam na myśli konstrukcję nadwozia. Mojej teściowej wyjechał z podporządkowanej takim Subaru i dostał strzała w bok od Civica EJ9 w sedanie. Civic uszkodzony, poduchy wywalone, ale palił a chłodnica była cała. To się niemalże zgięło w pół w przewróciło na bok :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom są to bardzo delikatne samochody, mam na myśli konstrukcję nadwozia. Mojej teściowej wyjechał z podporządkowanej takim Subaru i dostał strzała w bok od Civica EJ9 w sedanie. Civic uszkodzony, poduchy wywalone, ale palił a chłodnica była cała. To się niemalże zgięło w pół w przewróciło na bok :]

 

Oj, to co w tym XT przeżyłem raczej wyklucza jego słabość. Moim zdaniem ostry fighter, pancerne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z boku raczej każde auto się tak złoży.

No ale on wcale mocno nie dostał, Honda była na chodzie i na upartego pewnie by odjechała z miejsca zdarzenia w o własnych siłach, gdyby powalczyć ze zderzakiem i plastikowymi nadkolami, a jak wiadomo Cif to nie jest konstrukcyjnie mocne autko :) No ale być może tamten Forester był składany z kilku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dylu

W cale bym się nie dziwił jakby był przeżarty rdzą i przeorany z którejś strony.

Bo ja to jeden taki widziałem ;)

Sprzedawcy twierdzili, że auto idealne, bezwypadkowe, a pozostałości taśmy malarskiej na elementach karoserii, czy zapryskane elementy plastikowe to się same takie zrobiły :cool:

 

Mój nie jest przeżarty, ale przytulił się przodem do kogoś, może ściany w garażu :E Widać to po innym grillu oraz dobrze pomalowanej masce. Jedna listewka pod światłem też odstawała.

Spryskiwacze na zderzaku nie działają, choć by chciały i przycisk coś włącza ;)

Ale konstrukcja nie tknięta, bo patrzyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amarok nie jest taką zabawką, widziałem jak kiedyś goście od gazu śmigali amarokiem po błocie to szedł jak czołg :E Oczywiście 4x4 z reduktorem i jakiś najmocniejszy klekot 180KM pod maską oraz odpowiednie opony i prześwit miał sporo większy niż standardowo.

 

Diesel w F250 ma 400KM i 800 lb-ft momentu :E

Nie wspominajac o opcjach ktorych Amarok raczej nie, blokada dyferencjalu, locking hubs itd itp etc

 

Potwierdzam, że ta dziwgnia to reduktor i występuje tylko w "wolnychssakach".

 

Teraz to i ja wiem. Chcialem to wajche zobaczyc, jak pisze LOW to znaczy ze ma reduktor. Troche inny niz w terenowkach, w moim reduktor jest zintegrowany z blokada mostow, dlatego prowadzi sie naprawde jak czolg wtedy :E

Edytowane przez chartkor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diesel w F250 ma 400KM i 800 lb-ft momentu :E

I bliźniaki, waży 3 tony i ma wiecznie pustą pakę :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzechu- ten twój kolega jak z nim jechałem coś zaprzeczył tym doniesieniom o 12 lpg w mieście 8:E Sam powiedział, że po 1 tankowaniu zrozumiał czemu poprzedni właściciel nie ukrywał, że sprzedaje przez spalanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I bliźniaki, waży 3 tony i ma wiecznie pustą pakę :E

 

I w pupie byles i kupe widziales. Ja w pracy mam pake wiecznie pelna a F250 nie ma blizniakow.

Edytowane przez chartkor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzechu- ten twój kolega jak z nim jechałem coś zaprzeczył tym doniesieniom o 12 lpg w mieście 8:E Sam powiedział, że po 1 tankowaniu zrozumiał czemu poprzedni właściciel nie ukrywał, że sprzedaje przez spalanie

Ostatnio mówił że kręci okolice 12l/100km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy od 2,5XT twierdzi, że trasa jadąc jak na wyścigach to rejon 11 litrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diesel w F250 ma 400KM i 800 lb-ft momentu :E

Nie wspominajac o opcjach ktorych Amarok raczej nie, blokada dyferencjalu, locking hubs itd itp etc

 

Fakt, ale wcześniej uważałem że Amarok w teren zupełnie się nie nadaje, ale całkiem dobrze sobie w nim radzi jeśli ma reduktor i dobre opony.

 

Ostatnio mówił że kręci okolice 12l/100km.

 

A dzieci bocian przynosi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No...

W wydaniu mojej nogi to ten Subaru spali raczej 12l ale benzyny na 100km w mieście :E

Na trasie jakoś się pohamuję, by dojechać do celu :)

Ale przy kłamiącym liczniku jak pisałem... 8.5 do 9l benzyny na 100km.

 

P.S. Jutro pobudka o 6:00, rozkręcanie i wyjmowanie siedzeń, a o 8:00 przyjeżdża gość do czyszczenia całego środka :) Później czeka mnie suszenie, pewnie zmarnuję trochę benzyny i przetestuję możliwości grzewcze systemy nawiewu Forestera :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diesel w F250 ma 400KM i 800 lb-ft momentu :E

Nie wspominajac o opcjach ktorych Amarok raczej nie, blokada dyferencjalu, locking hubs itd itp etc

 

 

 

 

Tak wiemy, amerykańskie SUVy i pickupy są najlepsze na świecie.

A potem takie kwiatki wychodzą:

http://www.youtube.com/watch?v=hDhI-K0aAk8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiemy, amerykańskie SUVy i pickupy są najlepsze na świecie.

A potem takie kwiatki wychodzą:

http://www.youtube.com/watch?v=hDhI-K0aAk8

 

Bo to pickup? Lekka dupa, jakby mial trakcje to by pociagnal Defendera.

Starasz mi sie cos udowodnic znowu? Bo widze tu tak jest ktos cos powie o hameryckich autach i zaraz znajdzie sie kilku takich co wpadna zeby zamet robic. Ale zapomnialem, Amerykanie tylko zlom robia i zawsze robili, tylko auto dla ludu, biemdablju i Honda robia dobre auta, reszta zlomy.

Edytowane przez chartkor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...