Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

juri_

Integra Type R DC2

Rekomendowane odpowiedzi

Na lotusa z doładowanym k20 :E I będzie jdm i będzie k20 :E

W Lotusie strasznie ciasno ;)

 

Zdjęcie ze środka Lotusa Remka z JHM'u

 

996172_641077042587131_1821686599_n.jpg

 

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co pokaże Honda w 2015 z tajperem, ale już inż hondy mówią że jest szybszy niż focus rs na nurburbringu,

A co innego mają mówić inżynierzy. Chwalą swoje :) Jak będzie, zobaczymy :) Trzymam kciuki za nowego tajpera, chociaż baza na której jest budowany jest brzydka jak noc październikowa :lol2: Może jakiś MUGEN coś z tym zrobi, ale to będzie nowe autko za +100k pln :]

 

Oj przecież widac że dwa grubasy siadły ;)

No jakieś dwa małe, niedożywione rejser-japończyki miały by tam wystarczająco miejsca :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mugen też nic nie zrobi, musieli by całą karoserie z tyłu przeprojektować :E

 

A po co komu miejsce w weekendowym torowym aucie 1 kubeł i w pompie wszystko. Jest toyota na dupowóz ;)

 

Generalnie mówią ale nie rzucają słow na wiatr, bądź co bądź Honda dalej jest największym producentem silników, i znaczy sporo w wielu dziedzinach motorsportu, i wraca też do 'królowej motorsportu F1'

Myślę , że takie rzucanie kłamstw przez ich inżynierów było by nie rozsądnym posunięciem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 2 lata to może wszyscy będą jeździć Priusami, a na tory wpuszczą tylko Teslę albo Melexa ;)

Ten... no...

:lol2:

469_626973207331097_1064371767_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co pokaże Honda w 2015 z tajperem, ale już inż hondy mówią że jest szybszy niż focus rs na nurburbringu,

Wszystko fajnie tylko nadal Meganka będzie szybsza o 10s a i do tego czasu Focus nowy będzie :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem roboczy wieczór, ale serio fajna dyskusja się urodziła więc po kolei! :)

 

projekt miazga ,przy ilości modyfikacji w silniku wyszły mi gały , a ten pierwszy bieg to z jakiej skrzyni ? No i s80 nie miały wszystkie seryjnej LSD ? Kup przepustnice. Skunk2 alapha 70mm ma dobre wykonanie i zrob rozwiert ssaka też na tą wartość ,ja bede rrobił to u siebie jak mi przyjdzie ederbrook;)

 

Pierwszy bieg nie jest OEMowy, tylko Carbonetics'a - jest sporo dłuższy niż seryjne "jedynki". Szpera to z kolei płytka 1,5 Way Kaaz'a - coś kompletnie innego niż seryjna szpera torsenowa z S80.

 

juri, pojawił się już cień myśli o wymianie w przyszłości silnika na K20? Bo wiesz, to tylko kwestia czasu ;) Jak dużo $$$ nie wsadzisz w to B, to przy n/a w zasadzie już jesteś bliski tego co da się wyciągnąć :P A K20 w n/a + worek dolarów potrafi 300 koni wypluć :]

 

Byłby to totalny kibel Dylu, serio. Szczerze mówiąc, to obecna B18 dzięki chociażby porządnemu blokowi jest w miarę pancerna przy piłowaniu na naprawdę wysokich obrotach - K20 przy docelowym wykorzystaniu wcale nie jest jakieś super bezawaryjne. To raz. Dwa - koszty. Swap K20 to nie tylko silnik (+ półosie, poduszki, wydech, dolot K-pro etc.). To też skrzynia, która robi niesamowitą różnicę w mocy na kołach. Policz sobie chociażby skrzynie pod K20 z nową płytka np. Kaaz czy M-factory + krótkie biegi i FD. Sama skrzynka (bez remontu, którego zazwyczaj wymagają) to lekką ręką niemal 10k. Nie ruszając silnika, który w obecnej postaci kosztował wielokrotnie więcej. A co do limitu - K20 (nie Franek) tez ma swoje limity - takie B18 (B20 w sumie) jak u mnie, na ITB zrobiło 289KM, na rejsingowym paliwie 300+. To naprawdę nie jest mało ;)

 

eee po co? zrób od razu ITB, inaczej będziesz wymieniał 300 razy kolektor

 

Bo ITB na chwilę obecną są kompletnie bez sensu. Raz, że ich poprawne wykonanie po 2l pojemność to będzie pełen custom a z tym różnie, dwa - w US i A naprawdę sporo osób odchodzi od ITB na nowe Skunki Ultra Series + wielka przepustnica (dla serii Ultra Racing to... 90 mm) z bardzo dobrymi wynikami. Z analizy podciśnień, Victor X + większa przepustnica przy obecnym CR ~13 i obrotach, to 15-17KM na górze czyli z 275KM z 2 litrów. Na trochę w zupełności starczy ;)

 

Jeśli chodzi o tor, to silnik jest w tej chwili najmocniejszym elementem obecnego setupu, zawieszeniu i hamulcom trzeba się dużo lepiej przyjrzeć.

 

Zawieszeniu brakuje jednego - gwintu. Ale z pełną regulacją kątów jaka jest obecnie + twarde springi/amortyzatory + grube staby i tak jest lepiej, niż seria + wrzucony gwint :) Co do hamulców to muszę potestować, R1R blokują bez problemu - zimą zrobię też solidny nawiew na tarcze + odelżenie budy - powinno starczyć.

 

W sumie na upartego z zatulejowanym blokiem można w przyszłości coś myśleć o zwiększeniu osiągów, a czekać aż się rozpadnie... :hmm: Jak jest złożony z głową i na takich gratach to będzie jeździł i jeździł, a z takim samochodem albo się coś cały czas robi, albo się go sprzedaje bo nic więcej zrobić się nie da ;) Przy takich zabawkach i tego typu zajawce nie ma miejsca na zrobienie auta do końca i cieszenie się z jego posiadania ;) Ciągle jest apetyt na zmiany...I ja w sumie odniosłem wrażenie, że ten samochód ma być fajnym DD, a wypady na tor mają być okresową odskocznią od jazdy po ulicy, także celem ma być fun w mieście i względna sprawność na torze, a w życiu/ruchu codziennym najbardziej przydaje się soczek pod maską i mocny sprint, a nie torowe hamulce i zawieszenie :]Także moim zdaniem takie autko powinno ewoluować w kierunku dawania maksymalnej frajdy w miejscach gdzie używane jest najczęściej i przyzwoitego dawania sobie rady w warunkach torowych, także imo zwiększenie osiągów da więcej radości niż lepszy grip na skrzyżowaniu Marszałkowskiej ze Świętokrzyską ;)

 

Tak szczerze, to żeby zrobić porządnego stokera, tuleje są całkiem przydatne, a zdarza się przy wysokich obrotach całkiem często, że tuleja lubi się poddać. W nawet bardzo odległych planach nie widać doładowania - nie chcę rozbierać silnika, wkładać tłoków z niższym CR. Trzymam kciuki, żeby jako wolnossak silnik wytrzymał sezon :E

 

 

tak... ale patrząc na Juriego, to w jakiś oficjalkach też będzie chciał tym pojeździć... a ta integra może kopać dupę w Klasie 2-giej ( N/A ponad 1150 cm3 do 2000 cm3), a będzie "tańsza" od chociażby 2000 Open (do jakiej by wpadła po swapie), czy do wyższego Opena (turbo/kompresor), gdzie musiała by walczyć np.: z SLS'em, R34, 350Z...

 

E, z tą listą w środku silnika zostaje jedynie Open <2l, czyli to co najfajniejsze :E W głowie myślę zgodnie z tymi wytycznymi, jednak na razie realnie nie ma o czym nawet wspominać...

 

Skill pójdzie w górę, to za 2 lata można zabawkę zmienić :P

 

Wreszcie M3? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie da się ukryć, że mocne K20 n/a to również worek pieniędzy :) No nic, trzymam kciuki za czerpanie radości z autka ;)

 

Trzymam kciuki, żeby jako wolnossak silnik wytrzymał sezon :E

Aż taki sceptyczny jesteś ?? Do ilu chcecie wkręcać ten silnik ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo ITB na chwilę obecną są kompletnie bez sensu. Raz, że ich poprawne wykonanie po 2l pojemność to będzie pełen custom a z tym różnie, dwa - w US i A naprawdę sporo osób odchodzi od ITB na nowe Skunki Ultra Series + wielka przepustnica (dla serii Ultra Racing to... 90 mm) z bardzo dobrymi wynikami. Z analizy podciśnień, Victor X + większa przepustnica przy obecnym CR ~13 i obrotach, to 15-17KM na górze czyli z 275KM z 2 litrów. Na trochę w zupełności starczy ;)

 

Sam wiesz co jest dla Ciebie lepsze, nie będzie łatwe, ale jest do zrobienia. ITB się zakłada, nie dla 15KM na górze, ale dla większego momentu obrotowego - dla mnie to większy zysk, moc to skutek uboczny. No i tylko w moim przypadku dla orgazmicznego dźwięku silnika, ale z tego co pamiętam Ty chcesz wygłuszać auto..

 

Zawieszeniu brakuje jednego - gwintu. Ale z pełną regulacją kątów jaka jest obecnie + twarde springi/amortyzatory + grube staby i tak jest lepiej, niż seria + wrzucony gwint :) Co do hamulców to muszę potestować, R1R blokują bez problemu - zimą zrobię też solidny nawiew na tarcze + odelżenie budy - powinno starczyć.

 

Raczej nie napalałbym się na wielkie odelżenie, wyrzucisz kanapę, wrzucisz rollbar, dywan wymienisz na większą gaśnicę itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż taki sceptyczny jesteś ?? Do ilu chcecie wkręcać ten silnik ??

 

Nie no, tak zażartowałem z tym sezonem - z dobrymi częściami, dającymi spory zapas wytrzymałościowy, powinno to znieść co nieco. Najciekawsze jest to, że w chwili obecnej gdyby nie zysk wynikający z szerszego zakresu obrotowego, odcinka mogła by wrócić na 8600 obrotów z powodu braku przyrostów (za mało powietrza).

 

Sam wiesz co jest dla Ciebie lepsze, nie będzie łatwe, ale jest do zrobienia. ITB się zakłada, nie dla 15KM na górze, ale dla większego momentu obrotowego - dla mnie to większy zysk, moc to skutek uboczny. No i tylko w moim przypadku dla orgazmicznego dźwięku silnika, ale z tego co pamiętam Ty chcesz wygłuszać auto..

 

Raczej nie napalałbym się na wielkie odelżenie, wyrzucisz kanapę, wrzucisz rollbar, dywan wymienisz na większą gaśnicę itd.

 

Do ITB dochodzi jeszcze kwestia (w moim przypadku) ich montażu i ogarnięcia sterowania po Alpha-N, bez przepływki, jedynie po obrotach i wychyleniu gazu. Wtedy jest przyjemnie, w M3 gdzie ITB są w serii taka zmiana to spoooro KM i zupełnie inne auto!

 

Tutaj wykres Sienkiego o którym mówiłem:

 

wykres_profi_4212.jpg

 

 

W kwestii wagi - wielkie odelżanie nie, ale sporo rzeczy już nie ma. A to klima, a to ABS, audio, poduszki, wygłuszenia (choć dużo ich nie było, plastiki z tyłu, antena z "przyległościami" itp. itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znacząco poprawia się reakcja na gaz, co jest chyba jeszcze większym plusem niż ten dodatkowy moment. Wiem, że wystrojenie ITB to wciąż wyzwanie, ale myślałem, że w Polsce już ktoś to ogarnia. Z tego wykresu niestety nic nie widać. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko nadal Meganka będzie szybsza o 10s a i do tego czasu Focus nowy będzie :cool:

Nowa meganka ? To się zobaczy tajper niby robi poniżej 8min nurburbring, nic nie potwierdzone w 100% :] Za rok powinno być więcej danych, pożyjemy zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Megane przede wszystkim ma wyjść w wersji R a'la R26.R, więc Type-R na pewno najszybszy nie będzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Megane przede wszystkim ma wyjść w wersji R a'la R26.R, więc Type-R na pewno najszybszy nie będzie ;)

Może to ich napędzi z powrotem by robić szybkie hatche ;D , vag / honda / reno itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa meganka ? To się zobaczy tajper niby robi poniżej 8min nurburbring, nic nie potwierdzone w 100% :] Za rok powinno być więcej danych, pożyjemy zobaczymy.

Nie pisałem o starej megance która według http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times#Timing_by_manufacturers już teraz ma 8:07 a Focus RS 8:26. Dlatego 2015r to daleka przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z mini?

 

Pozwolę sobie odpowiedzieć za Juriego. Otóż Mini dawno sprzedane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto moich marzeń! :)

Lepiej pomarzyć o NSX RR, bo mówią że marzenia się spełniają ;) A na takiego ITR'a można jakoś tam uciułać :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej pomarzyć o NSX RR, bo mówią że marzenia się spełniają ;) A na takiego ITR'a można jakoś tam uciułać :]

Tylko, że zanim się uciuła to i dziecko zdąży się pojawić :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że zanim się uciuła to i dziecko zdąży się pojawić :P

Wtedy musi wystarczyć dynamiczny, rodzinny sedan i motocykl :terefere::]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtedy musi wystarczyć dynamiczny, rodzinny sedan i motocykl :terefere::]

No wreszcie! :thumbup:

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz powiedziałem mojej żonie, że mówi się motocykl, a nie motor i od tamtej pory bezlitośnie mnie poprawiała za każdym razem :lol2: W końcu się nauczyłem :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...